Brondy: wil je dan ook een x over mij dromen?? Jessie: hmmm lekker zo'n high tea!! Mammadoe: is het bij jou geen mooi weer dan? Ik lig nu met de kids van mijn werk in de zon! Alleen hopen dat het noodweer wat ze voorspellen nog even uit blijft En ja zeeeker liever zwanger dan champagne! Linnie: jeetje 11 weken al! Dat gaat echt snel.. Heb je al iets van een buikje? Nou ik ben niet echt licht in mijn hoofd maar heb wat steekjes ofzo in mijn onderbuik.. Maar ik ben zo bang dat het niets is, omdat ik heel graag wat WIL voelen! Ben er nu iets te veel mee bezig.. Denk steeds: voelde ik nou iets in mijn buik? Was ik nou net duizelig? Nouja, vrijdag testen en dan weten we hopelijk meer!
@Tara: Welkom terug! Waar was je ook alweer op vakantie? Ik ben zwanger terug gekomen van vakantie! Helemaal happy!! Ik heb het nieuws net tegen m'n schoonouders en schoonzus verteld. M'n schoonmoeder en schoonzus moesten gelijk huilen. Ze hadden het nog niet verwacht, maar vonden het wel helemaal te gek. Straks naar m'n eigen ouders en broer en zus. Ben benieuwd hoe die reageren. Ik denk dat zij het al wel verwachten. @Brony: dat is wel handig, die voorspellende dromen. Nu inderdaad even over jezelf dromen!
@tara: welkom terug. Spannend morgen, en heerlijk nog een weekje vrij. @lwal: heeel klein buikje. buik is qua omvang ook gegroeid. En als ik strak jurkje ofzo aan heb zie je toch al wel een bolling. Wel leuk hoor. @mammadoe: jaa lekker he bijna 2e trimester. Ben ook al blij als de 12 weken heb gered. ja zou lekker zijn als je naar voren wordt gezet he. Ik werd 1 dag naar voren gezet, maar is toch een dag Ooh wat leuk in uithoorn, in de meerwijk? Ik ben vandaag weer heeeel dizzy. Krijg het nog niet onder controle. En ben gisteravond laat naar bed gegaan, was volgens mij tegen half 3. En kan gewoon niet langer slapen dan 9 uur, dus ben ook heel moe. Miss dat het daar wel door komt die duizeligheid weer zo erg.
doe het even zo! Ja was goed te doen.Wel lang dat staan last van me onderrug maar gewoon doorgaan! Was wel een goed feestje. Nu echt niksen want voel me rug nog steeds ach je moet er wat voor over hebben! En morgen hebben we weer een echo!!! 10 over 11 we hebben er echt veel zin in. Ben zo benieuwd. @linnie: gewoon 11 weken alweer gaat echt snel. Ik heb dat gevoel nog niet omdat ze niet echt duidelijk heeft vertelt hoe ver we zijn. Maar niemand is erachter gekomen hihih 2 feestjes gehad nu nog 2 te gaan en denk nu nog 4 weekjes en dan gaan we het vertellen. @Brondy: Ja het was echt relaxt. gelukkig houden we er allebei van en als dat niet is zou ik nog gaan. Wil dit niet missen. Gelukkig beval ik nu voor Defqon en Decibel dus kan ik volgend jaar gewoon weer hihihih
@ claudia Ik zou wel gaan, maar vind het niet zo leuk om alleen te gaan. Wij zijn laatst wel naar Free Festival (the harder style) geweest, vond t wel super vet, behalve dat het bagger weer was Haha dat komt dan mooi uit Tja ik zou wel heel graag over mijzelf willen dromen en dat het dan ook uit komt maar tot nu toe nog niet gelukt helaas. Miss deze ronde. Manlief zei nu, dan moet je maar op de kop gaan staan, hahah Naja, denk dat ik gewoon iets meer geduld moet hebben en mij minder druk moet maken, komt vanzelf wel. Zo lekker uiteten met manlief, daarna nog een verjaardag van de buurman. Gezelligheid allemaal. @ faylin wat goed dat jij het al verteld hebt zeg.. Zo snel zou ik het denk ik niet durven.
@claudia: oooh wat spannend morgen je echo. Maar is wel lekker dat je dan precies weet hoever je bent hoor. En gelukkig dat het feestje goed ging. En last van je onderrug is wel logisch, is sowieso altijd vermoeiend als je lang moet staan. Nou ik heb net voor de 1e keer de hele dag eruit gespuugd. Ging juist zo goed, maar hield het echt niet meer en dacht, nu maar gewoon niet ophouden dan en het eruit gooien. Vreselijk vond ik het, maarrr het lucht eigenlijk wel op. Alleen keel brand helemaal van het zuur.
hallo dames, Ik ben net op kraamvisite geweest dat was zo een schatje! man wat een lief ventje en klein rins was nog kleiner en lichter (rins was maar 48 cm en 3500 graam bij geboorte en gewicht woog hij toen hij nara huis mocht 2800 gram had heel veel vocht van mijn diabetes en medicijnen bij zich) maar was echt een lief mannetje. kriebelt nu zo zei al zullen we vroeg naar bed gaan maar nee er moet voetbal gekeken worden. hier een hoop gedoe wij kijken uit op het kanaal aan de achterkant dus geen achterburen nu zijn er sinds vandaag 2 boten komen liggen blijken vakantieboten te zijn zit dikke 60 man op en een herrie dus buren zijn er net al heen geweest i.v.m. de herrie en hebben al gezegd als dit vanavond ook is bellen we de politie dit kan de bedoeling niet zijn vooralsnog niet stiller \wij slapen gelukkig aan de voorkant net gegeten bij s ouders was leuk ! morgen ga ik aquarobicen erg veel zin in
Hoi meiden, Ben ik ook weer! Ik vond het gewoon TE lekker weer om de laptop aan te slingeren dit weekend hebben een heerlijk weekend achter de rug, gisteren samen vrij. Lekker gegeten in Zutphen en terrasjes gepakt. Heerlijk Sushi en rauwe tonijn gehad, nu ut nog kan whaha Verder heeeeele duis opgeruimd, schoongemaakt, boodschappen etc, vandaag ff bij schoonouders op de koffie, noem maar op.... Nu heerlijk op de bank. Heb alles even vluchtig doorgelezen, maar weinig schokkends gezien Lwal bijna testen! Ik duim voor je. Enne, 2 wkn geleden deed ik ook steeds zo hoor alles voelen en TE bewust bezig met je lichaam. Hopelijk is het raak voor je! Ben jij de eerste die weer mag testen?? Tara, welkom terug Ik ga ff filmpje kijken... tot later
ik heb net een test gedaan en............. ik ben ZWANGER!!!!! jeej!! jippie jeej! ik had woensdag al een testje gedaan en heeel licht streepje, toen manlief thuis was nog een maar die was negatief. Toen donderdag, vrijdag en zaterdag een heeel inimini streepje maar net toch echt een goeie roze streep was de laatste week hier weinig te vinden omdat ik het te spannend vond en bang voor de teleurstelling.. maar nee, shit, ben gewoon zwanger!!
Ik open het forum, en zie gewoon dat Isa zwanger is!!!! GEFELICITEERD!!!!! Super leuk! Van harte! Het gaat goed met de juni-stoppers!!!! Oke ga nu even de rest teruglezen.
@Tara, welkom terug! En gefeliciteerd met het behalen van die 12 weken hè!? Aardig wat echo's dus deze week hier op het forum. Morgen 2 en de dag erna mag ik voor het eerst eens kijken. @Debby, lekker actief weekend gehad zo te lezen. En dit forum valt in de weekenden idd een beetje dood.... @Linnie, was dat de eerste keer dat je moest overgeven in je zwangerschap??? Wel irritant voor je. Maar kan soms idd wel hard opluchten. Ik weet niet in welke wijk het was..... @Claudia, zouden zulke feesten er nog inzitten als je net bevallen bent van een kleintje.... Heb je al je smoezen klaar voor het niet drinken komende feestjes? Net bij die kennissen dus gebbqt, steekt zij in ene een peuk op.... Ik ben helemaal blij want ik ruik naar zwitsal, zo een lekker luchtje! Is van die buikbalsem, mmmmm
Lwal: Wat spannend! Ik voelde dit keer van te voren vrij weinig in vergelijking met de vorige zwangerschap, en je gaat jezelf ook dingen wijs maken en toch was ik zwanger! Dus het kan allemaal! Faylin: Wauw wat gaaf! Gefeliciteerd. En een geweldige reactie zeg!! Linnie: Hé bah! Hopelijk voel je je snel weer beter. Gefeli met je 11 weken! Iedere week verder, voelt voor mij weer als een weekje veiliger! Hoe is je intake gegaan de 12e? Goed gevoel je de vk? Brondy: Veel plezier vanavond!! marilouise: Ooh heerlijk even zwijmelen. Balen van je nieuwe achterburen, grrr dan kun je ze wel wat!! Debby: Heeerlijk zon relaxed dagje! Isa: WOEHOEEE! Gefeliciteerd meid!! Geweldig!! De tweede spruit onderweg! Had je het verwacht?? Gaat idd goed met het juni forum. Ik heb er het volste vertrouwen in dat gewoon iedereen gaat volgen in de komende 2 maand! Mijn duimen draaien! Vandaag hebben we het aan vrienden etc verteld, geweldige reactie! 1 vriendin had Tara met het shirtje op schoot, zegt ze na een kwartier heel droog: Goh, maare wat zag ik net op haar shirtje? Dat is toch niet zo? Heb je dat shirtje geleend van iemand? Hahaah wat een muts! ( ja ze is blond! ) Toen sprong ineens iedereen op, was super leuk! En kreeg net een smsje van 1 van de vriendinnen dat zij al 6 maand geleden gestopt is met de pil, nog niet gericht bezig, maar ze willen wel! SPANNENd! lijkt me helemaal super. Ik ga morgen meteen de echo spammen als jullie het niet heel erg vinden! Ben zo benieuwd hoe onze ukkepuk eruit ziet nu! Morgen zijn Maurice en ik ook 5 jaar en 11 maand samen! HOe houden we het vol! Haha.
Mammadoe: Wat spannend! Weet je wie er morgen nog meer heeft? En jij overmorgen, leuk! Dat is je eerste echo toch? Gaaf!
iedereen zwanger!!! hmmm ik wil ook! begin steeds meer te balen dat ik nog niet ben , wordt er echt gek van! maar isa gefeliciteerd
Ja Claudia heeft morgen d'r tweede echo. En voor mij is dinsdag idd de eerste. Kan ik eindelijk die vriend van me overtuigen dat ik geen toneel speel hahaha. Volgens mij gaat het voor hem pas leven als hij het echt gezien heeft. Nu is hij er nog te weinig naar mijn zin mee bezig. Ik ben eigenlijk continu erover aan het lezen, internetten, denken, plannen etc. en hij helemaal niet. Hij wil nog amper aan mijn buik zitten... Vraagje voor de moeders hier. Zwangerschapscursus, man mee of thuislaten?
Mammadoe, hier net zo hoor bij de eerste. Voor mannen is het de eerste weken natuurlijk ook wel vreemd, die voelen natuurlijk niks. Ben benieuwd hoe je vriend reageert op de echo! Het is echt zo ontroerend en onwerkelijk zo'n eerste echo! Wij hebben echt een traantje gelaten! Poah, ik breng mijn avond door op de wc en in dikke winterkleding. Heb het koud en constant darmkrampen. Zo maar eens het bed in duiken.. Brrr. Op vakantie last gehad van: Kanniepoepenopvakantie. En dit is het resultaat... pfff.
@isa: GEFELICITEERD. jeeeeh. Leuk hoor, en je was er idd weinig deze week. @tara: intake was goed. Heb nu 2 van de 4 verloskundige gezien. Volgende afspraak zie ik een ander, dat is degene die mij ook gehaald heeft bij de bevalling. Wel leuk. @mammadoe: ja was de eerste keer deze zwangerschap. Ik liet het nooit gaan, maar nu riep mijn vriend vanuit de woonkamer dat ik het nu is lekker moet laten gaan. Maar het kwam vrij onverwachts. Maar luchtte zeker wel op. Maar heb je die bodylotion van de zwitsal mamalijn? Die lijkt me ook wel lekker.
@ Tara, wat een leuke reacties! daar wordt je wel gelukkig van he! Ben benieuwd naar je echo ... en alle andere echo's ook of course! @ Mammadoe, heeeeerlijk Zwitsal! Is dat speciaal voor je 'zwangere' buik? Wat jammer dat je vriend er niet zo mee bezig is, kan me voorstellen dat je dat jammer vindt? Misschien is zoiets dan indd wat voor hem om mee te gaan. Dat vraag ik me wel eens af, of er oliën zijn enzo, om een beetje de striae een beetje tegen te gaan? @ Marilouise, kop op meid! Komt vast goed. Ik weet hoe je je voelt, maar ik zit nu weer in de goeie moed! Wij zijn met Poemi en Brondy gewoon de volgenden Gisteren wezen eten was mn moeder ook mee. Hebben we er nog even met haar over gepraat. Ze zegt dat ik er misschien wel TE mee bezig ben, dat dat in de weg staat. En ze zegt dat het voor mn lichaam wel goed is, omdat ik al ruim 11 jr aan de pil was, om even te 'ontgiften'. Zij vertrouwt erop dat het goed komt. Vriendin van haar wilde toen ook zooo graag, die heeft 2 jr gewacht en toen ze zich er bij neerlegde dat het niet lukken wilde, patsboem ineens zwanger. Naja, dat hoop ik niet mee te maken....