Debby: Lastig... Je hoort idd dat je het zwanger worden kan blokkeren door het te graag te willen. Maar haal je nog geen doem scenarios in je hoofd, je bent natuurlijk nog 'maar' in ronde 4. Het komt vast allemaal goed! Ben benieuwd naar de ovutesten! En tegen striae, denk dat je het hoe dan ook krijgt als je er aanleg voor hebt. Maar bio-oil schijnt super goed te werken, om het grotendeels te voorkomen en het te helpen helen. Ik ben druka an het smeren! Linnie: Dat is bijzonder! Gaaf hoor!
@debby: hoor je idd vaak hoor dat als mensen zich erbij neerleggen ineens zwanger worden. Het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn denk ik. Moet zeggen dat ik er toen niet heeel erg mee bezig was, maar denk als ik nu nog niet zwanger zou zijn ik er veel meer mee bezig zou zijn. Miss dat de ovu testen helpen deze keer.
he dames, bedankt voor de felicitaties! leuk hoor al die echo's, nou begint weer het wachten . Ik ga nog even kijken welke verloskundige praktijk ik ga uitzoeken, er zijn er zoveel! en die het dichts bij is, daar werkt een vage bekende, ik denk dat ik me dan geremd voel om intieme details te vertellen ofzo. en die doen pas de echo met 10-11 weken. die straie, smeren helpt niet dames. Het zijn scheurtjes in je onderste huidlaag. heeft puur en alleen met groei te maken. Smeren is dus eigenlijk alleen voor de lekker. Wel kan dat jeuk en branderig gevoel van het strak staan van je buik verminderen aan het einde van de zwangerschap. Hoe jonger je bent, hoe meer kans op striea. Ik heb er ook wat aan over gehouden, zelf op kuiten en boven benen . @debby: idd, relax, super vruchtbare vrouwen zijn na een half jaar zwanger staat op deze site! Ik ken naast mezelf vorige zwangerschap, niemand die in de eerste ronde zwanger was! wel leuk, ik ben 1 mei uitgerekend en onze baby is echt in de tent in frankrijk verwekt
owja mammadoe: ik deed zwangerschapcursus/gym iets van 7x zonder partner en 1 partneravond. erg leuk, dat eindeloos zwangergeklets is zo leuk met alleen de vrouwen en dan de partneravond vond ik echt tof, dan zie je echt dat 'soort zoekt soort' zeg maar hihi. Mijn man vond het ook allemaal niet zo boeiend behalve het kluunboekje. Wel heel blij dat we samen die voorbereiding op de bevalling gedaan hebbe, gaf me een gerust gevoel.
wat balen dat jullie zoveel kwaaltjes hebben trouwens! hopelijk gauw over, jullie gaan hard, met de 16 weken bouwt het hcg zich weer af, dus dan hopelijk minder misselijk!
@ tara, dat denk ik ook wel als je aanleg hebt, maar wat er valt te voorkomen, gewoon proberen toch? @ linnie, wat bijzonder zeg! leuk
@isa: jij nog geen kwaaltjes? Maar dat gaan wij idd ook doen met de zwnagerschapsgym. Mijn vriend wil wel heel graag mee. En idd striae als je er aanleg voor hebt dan ga je het niet tegen. Maar is ook wel belangrijk om je huid soepel te houden. We zien wel.
Isa: Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!!! En wat knap dat je het hier stil hebt gehouden na die eerste testen. Nou hopen dat wij snel een voorbeeld aan je mogen nemen! Tara: Welkom terug! Gezellig dat je er weer bent! En spannend morgen.. Je MOET hier zelfs even een foto komen spammen, ben heel benieuwd. Shit trouwens van je buikkrampen, komt er nu dus voor de hele week uit? Linnie: Balen dat je weer misselijk bent! Maar fijn dat het overgeven heeft opgelucht.. Hoop voor jullie dat je snel van die klachten af zijn! Hoewel ik zelf heel veel over heb om die klachten ook te krijgen Debby: Ik geloof dat ook wel als je er teveel mee bezig bent dat het dan niet lukt! Maarja, is natuurlijk erg lastig om er ineens minder mee bezig te zijn. Dat gaat toch vanzelf! Mammadoe: lekker dat zwitsal, ruikt idd heeeeerlijk! En lekker dat ze dan een peuk op steekt.. ja daar zit je dan! Ik heb net een babyshower gehad, van die vriendin met het te vroeg geboren kindje. Hadden we nog geen kans voor gehad omdat haar zwangerschap te kort heeft geduurt en nu komt ie waarschijnlijk binnenkort naar huis dus moest nog ff snel. Zoo leuk al die babyspullen, ik zat zwaar jaloers toe te kijken! Een andere vriendin is 7,5 maand zwanger dus die zat daar met haar mooie buik.. Ik wilde toen zo graag tegen hun zeggen dat wij ook bezig zijn, maar heb netjes mijn mond gehouden!
Hey meiden, hier even een berichtje uit Canada! isa: gefeliciteerd!!! leuk hoor @ debby: ik snap wat je bedoelt. Ik wil ook zo graag zwanger worden, maarja je hebt het niet in de hand. En kan het ook niet van me af zetten. Elke keer denk ik, nu moet de bevruchting zijn geweest, dus misschien........ Was er maar een knop die je even kunt uitzetten Ik hoopte tijdens de vakantie 'er niet mee bezig te zijn', maar toch gaat het vanzelf. verder heb ik niet nagelezen maar hier gaat alles goed. Onze vakantie gaat helaas al opschieten, maar we genieten nog volop!!!! Tot snel!
Hallo dames, Hier even een berichtje van mij met uitleg, momenteel gaat het even helemaal niet goed met mij, er komt heel veel verdriet tevoorschijn dit heeft alles te maken met het overlijden van mijn papa (is al 5 jaar terug maar komt er nu heel goed uit ) maar ook over mijn vorige bevalling en zwangerschap het feit dat we rins 2 maal bijna kwijt zijn geweest door niet handelen en spoedks maar ook het werk het breekt me nu allemaal even op. Ik zat vanmorgen om 8 uur bij de huisarts het ging niet meer ik heb bijna de hele nacht niet geslapen kon niet huilen maar alleen maar negatief denken, mannetje ook slecht geslapen doordat ik zo overstuur was, de huisarts wil dat ik medicijnen ga gebruiken voorlopig dit wil ik zelf echt niet, wel ga ik terug naar de psycholoog waar ik vorig jaar ook na de bevalling heb gelopen toen het echt op was maar nu heb ik het gevoel dat ik verder zit we hebben daarom besloten dat we onze kinderwens in ieder geval nog 1 a 2 maandjes uit stellen dit om mijzelf beter in mijn vel te laten zitten en niet al negatief de zwangerschap in te gaan. ik zou heel graag met jullie door willen kletsen maar als jullie dat niet willen snap ik dat ook groetjes
@Issaaaa: Gefeliciteerd!!!! Joeppieee. @Mammadoe: Als het goed is bevallen we in eind maart begin april. en het 1ste feestje waar we naartoe willen is eind juni. dus dat moet wel goed gaan komen. We hebben net besloten als we de echo hebben gehad om het mijn schoonzus en schoonbroer het te vertelle. Spannend. dus deze week. en volgende week zaterdag hebben we een verjaardag met de familie en dan is iedereen bij elkaar en gaan we het dan vertellen. Spannend. Pfff nou ik ga nog wat vragen invullen voor de intake en tot vanavond maar weer.
Goedemorgen allemaal Hier weer lekker back to business, aan het werk! Drukke dag voor de boeg. @ Lwal, wat knap dat je het er niet uit hebt geflapt op die baby shower haha! Zou me afvragen of ik dat vol kon houden, zo in die sferen op zo'n dag. @ Marilouse, wat naar dat je je zo voelt. HIer kun je alles lekker delen, dus gooi het er maar lekker uit. Knuffel! @ claudia, spannend hoor vertellen! Lijkt me zo leuk nog niemand weet het van jullie verder? @ Femmy, geniet nog ff lekker daar in Canada, hopelijk zwanger terug komen
@ debby: ook goede morgen! Hoe ist met jou? @ lwal: lijkt mij ook moeilijk om niks te zeggen! Spannend trouwens, nog 1 weekie he!? Ben zo benieuwd of je moeder gelijk heeft wat betreft het met zijn drietjes trouwen? !!! Alles geregeld of wordt het nog stressen deze week? @tara: kom maar op met die echo! tuurlijk wil ik die zien! Hoe is het nu met je buik? wat vervelend zeg! Misschien dubbelop, darmen van slag van vakantie en zwangerschap? Ik gebruikte vorige zwangerschap in het begin lijnzaadolie, (gebruikte ik ook bij mijn paarden, ging hun vacht mooi van glimmen ), maar dat helpt vaak wel. @ claudia: weten je ouders/schoonouders het al? Wij zitten ook zoiets te bedenken. Manlief is de eind september jarig, dan ben ik zo'n 8 weken. Leuk dat invullen Hij heeft mij 3 jaar geleden een baby cadeau gedaan, nu ik hem . Gaan de mensen die het dichts bij staan wel het eerst ápart vertellen zeg maar, daar kijken we erg naar uit omdat de vorige keer niemand een gat in de lucht sprong. @marilouise: vervelend zeg, hopelijk voel je gauw weer een beetje minder depri enzo. Begrijpelijk dat je het ff uitstelt, maar soms kan het wel ff duren voor je je weer veel beter voelt. we hebben het isa gister verteld dat zij een groot cadeau krijgt, een echte baby Ze zag het wel zitten hihi! Zij heeft nu ook heel klein babytje in haar buiken papa ook Linnie: ja heb inderdaad al wel een erg rommelende buik, beetje eng, voelt als harde buiken maar dan ini minie zeg maar, ach we zullen zien hoe het gaat. En mijn (.)( .) zijn wat zwaarder en beetje beurs met grotere tepels.
@ Isa Gefeliciteerd!!! leuk leuk. iedereen begint elkaar nu een beetje op te volgen. @ femmy Misschien ben jij wel de volgende die posi test. Nog veel plezier in Canada. Geniet er nog even van. @ debby Ja het is moeilijk om je gedachten er van af te halen. Ik heb mij vanmorgen laten pendelen. Er is uit gekomen, zwanger in oktober van een jongen. Ben heel erg benieuwd. Hoop natuurlijk dat het deze maand al raak zal zijn, maarja even afwachten en ons minder druk maken @ tara Hoe was de echo?? En hoe is het met je buik? Ben er benieuwd naar de foto!! @ marilouise Wat vervelend zeg. hopelijk kom je er gauw weer bovenop. En natuurlijk kun je hier ook je ei kwijt!! @ claudia spannend hoor.. dat vertellen..
@ Isa, hoi! gaat goed hier hoor. Heb me weer bij de teleurstelling van vorige mnd neer kunnen leggen en nu vol goede moed ronde 4 in. Wat leuk voor Isa, ze begrijpt het wel een beetje dan? Spannend hoor, grote zus worden! @ Brondy, leuk! Hoe/waar doe je zo'n pendel dan?
Hierbij de link Pendelen - Zwangerschapspagina Je moet het in de gaten houden, een algemeen berichtje heeft geen nut. De dames laten een bericht bij hun onderwerp achter wanneer ze pendelen, is vaak binnen een bepaalde tijd. (abbo op hun onderwerp nemen is zeer handig) Voor de sluitingstijd stuur je haar een pb'tje met je volledige naam en geb. datum. Dan krijg je vanzelf een pb van haar terug.
Komen we daar binnen! zitten er bekenden. Ben je lekker mee. dus nu gaan we het waarschijnlijk gewoon vertellen voordat mensen het van iemand anders horen. Maar alles was goed morgen zijn we 8 weken. Maar over 2 weken hebben we de termijn echo. We gaan wel een combinatietest doen. wil manlief graag. Dus weer gerustgesteld en over 2 weekjes alweer een echo.
@ claudia Balen dat er bekenden zaten, niks aan te doen. Jij krijgt wel lekker veel echo's zeg Fijne he dat alles goed is...
@Brondy: Ja we krijgen er idd veel! Wel erg mooi om te zien in 2 weken was het van 2,9 mm al gegroeid naar 15,2 mm. gaat echt snel. Ben wel blij dat we over 2 weken wel weer een echo hebben hihih