Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, jeeeeetje! Dat zou wat zijn hahaha ;) hoe kwam je er ineens bij dan om te testen? Een streep is indd een streep (2x zelfs in jouw geval haha) En indd miss CB test? Leuk hoor!

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Geeft niet hoor een ego berichtje. Maar als het een duidelijke streep is zal het wel zo zijn toch? Maar zou er ook ff onzeker van worden als je toch ongi bent geweest en die temp. Over een paar dagen sowieso nog een keer testen en kijken of de streep donkerder wordt. En anders ha bellen voor bloedprikken ofzo?

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb eigenlijk een test gedaan omdat ik heel moe was de laatste paar dagen en ik had toch nog die testen in huis. Dus eerst die van sensitest, en daar zag ik een streepje op staan, dus toen die van kruidvat... Ik heb nog wel een digitale van clearbleu liggen (wel/niet zwanger, dus zonder indicator) en die zijn niet zo heel gevoelig. Als die dan nu zegt niet zwanger ben ik gelijk weer depri denk ik...

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dit is een foto van de kruidvat test. Streepje is in het echt wel iets donkerder.

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @poemi: nou is toch wel een streep he. En het moet dan vanaf nu alleen maar donkerder worden. Dus anders woensdag nog een keer testen.

6. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja poemi, dat is duidelijk een streep.. En dat op 2 testen? Kan geen toeval zijn toch?

Snap wel dat je bang bent om teleurgesteld te worden als je die CB test doet. Maar misschien morgenvroeg doen? Op hoeveel dagen na je ei zou je nu zitten?

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, nou da's duidelijk een streep! Het is volgens mij een feit dat jij gewoon hartstikke ZWANGER bent, meid! Van harte!!:d

8. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Poemi: ik vind het ook wel echt duidelijk een streep. Ik zou zeggen 'gefeliciteerd'!!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel! Net toch nog een CB test gedaan en kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar zie hier het resultaat:

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Raar wat één woord kan doen zeg. Die streep geloofde ik nog niet helemaal, maar dit wel. IK BEN ZWANGER!!

Ik denk dan dat die krampen vorige week dinsdagavond en het bloedverlies daarna toch weer m'n innesteling is geweest, net als vorige keer. Kan ik me nu dus weer telkens druk om bloedverlies gaan maken, want heb nu nog steeds oud bloed...

11. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOHhhhhhhhhhhh! Super goed!! Nog een dikke gefeliciteerd dan maar!

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Wat goed, bij deze ga ik je dan echt officieel feliciteren hoor. GEFELICITEERD!. Jeetje wat een verrassing he, en je dacht dat je gewoon ongi was. Het is dat je een testje hebt gedaan anders was je er misschien 4 weken later achter gekomen.
    Maar ga er maar lekker van genieten.

13. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteeeeeerd!! Jeej wat fijn! Hoe is jouw dag ineens omgeslagen zeg.. Hihi!
    Nu mogen wij (ik) jaloers op jou zijn! Hoe reageerde je mannetje?

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: nog paar daagjes en dan mag jij ook testen. Duim voor je.
    Moet zeggen dat er toch wel al veel zwanger zijn hoor. Wordt overal gezegd gemiddeld half jaar ofzo, was ik ook vanuit gegaan. Nu nog maar een paar van ons groepje, en gaat helemaal goed komen :)

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Vorige zwangerschap kwam ik er dus ook pas 4 weken later achter. Daarom heb ik nu toch maar een test gedaan, en dat was maar goed ook dus!

@Lwal Voor jou is het ook nog spannend. Dubbel spannend nog wel!
    Én trouwen, én testen.

Manlief reageerde dol enthausiast (op zijn manier dan ;)) Ik heb me vanmiddag zo in moeten houden. M'n zus is net weg en ik heb het nog niet verteld, maar dat was wel heel moeilijk...

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Nou top hoor. Hoef je je nu niet meer zo depri te voelen door alle zwangeren hier. Nu moeten we met zijn allen de rest nog steunen en voor ze duimen.

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik voel me ook wel een beetje lullig door mijn reactie van vanmiddag, sorry :) Ik duim echt dat de rest ook snel zwanger is!!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    jeeej Poemi, GEFELICITEERD!!
    Ben wel een beetje jaloers hoor ;)

Moet nog wachten op mijn ei en dat duurt nu zoooooo lang.
    Wie zijn er nog niet zwanger??
    Kan iemand misschien een lijstje maken?? ;)

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Degene die nog niet zwanger zijn, zijn: brondy, lwal, debby, cinnepinnetje en marilouise. Zit te denken wie ik nog mis. :(:(

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, WOW! Da's nu dan indd voor het eggie :) je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor! Begrijp je wel. Hoewel... ik ben nu toch stiekem jaloers op je :p

@ Brondy, volgens mij wat ik weet:
    Jij, Lwal, Marilouise, Ik

Share This Page