Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ohja, sorry! Cinnepinnetje!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    was viev al zwanger? of nog niet?

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Oh nee viev volgens mij ook nog niet.
    Alleen marilouise en cinnepinnetje hebben het noodgedwongen even moeten stopzetten. Maar hoop voor ze dat ze snel weer kunnen beginnen

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    #2964 Brondy, Aug 22, 2011
    Last edited: Aug 22, 2011
    oke hier even alle dames van dit forum..
    Zou iedereen invullen zwanger als ik het vergeten ben?!

Debby
    Cinnepinnetje
    Brondy
    Lwal
    Marilouise
    Viev
    Steeph
    Femmy
    Linnie - zwanger
    Poemi - zwanger
    Tara - zwanger
    Jessie - zwanger
    Satire - zwanger
    Faylin - zwanger
    Claudia - zwanger
    Isa - zwanger
    Mammadoe - zwanger
    Eels - zwanger

Ben ik nog iemand vergeten???

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Ik begrijp wel helemaal hoe je je voelt hoor!
    @Debby Ik snap ook helemaal dat je wel een beetje jaloers bent...
    Had er op gehoopt dat we met z'n drietjes tegelijk positief zouden testen...

Ik zit nu ook wel te twijfelen of het wel goed zal gaan. Ik temperatuur natuurlijk nog steeds, en wat ik van alle temperatuur kaartjes van zwangere zie, die houden een hoge temperatuur als ze zwanger zijn, en mijn temperatuur is vorige week woensdag gezakt, en nog steeds laag. Kwam net in een topic al een bericht tegen van iemand die dus een vmk heeft gehad. Is toch nog wel afwachten dus :(

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    ooh ja steeph natuurlijk. Stom.
    Maar femmy is niet zwanger en eels is wel zwanger.

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Eels is ook zwanger.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    oke heb het even gewijzigd, moeten we maar weer aanpassen zo gauw dat nodig is ;)
    Ik zal de lijst ook even in onze club zetten, kunnen we die er zo weer bij pakken als het nodig is.

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Haha, zo vliegen de pagina's wel voorbij! Maarre... door dat lijstje voel ik me ineens toch niet zo eenzaam ;) dacht echt dat we nog maar met 3 of 4 waren, maar écht niet normaal hoe vruchtbaar juni is! Tjeeee.... :)

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Was dat bij elke zwangere zo?? (temp hoog bleef)

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    Haha ja inderdaad, wij zullen vast heel snel volgen :)
    Wat heeft faylin bij jou gependeld? als je dat liever voor jezelf wilt houden is goed hoor.

12. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    November 2011 :) geen geheim hoor! Maar ik dacht, ik zet het nog ff niet in mn handtekening, want dan vertrouw ik de volgende die ik vraag niet haha ;) Maar ben erg benieuwd!

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @debby: ooh ben benieuwd of het uitkomt. Spannend hoor.

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voor mijn gevoel waren er ook echt meer meiden wel dan niet zwanger, maar als je zo het lijstje ziet is het half-om-half zo ongeveer.

@Brondy Ik geloof dat het wel normaal is dat je temp hoog blijft. Je kunt geloof ik wel een dip hebben door innestelling, maar daarna stijgt ie toch wel weer. Ik ga er maar vanuit dat m'n temperatuur gezakt is tijdens m'n innestelling, maar als het al fout was gegaan, had ik nu toch niet meer positief getest :( Misschien ben ik wel weer een bijzonder geval...

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Héeeee POEMI!!!! GEFELICITEERD!!!! Haha eerst lees ik dat je zwanger bent, daarna ga ik teruglezen, zie ik je onwijze baal bericht en nu in ene op een roze wolk. Wat onwijs gaaf voor je zeg! Wel spannend met je temp idd. Maar ik zou gewoon positief erin gaan, stress is ook niet goed :D
    Wat een vruchtbaar clubje hier. Een paar meiden ook weer snel testen, Lwal en wie nog meer? Kunnen we straks echt een dag met alle baby's meeten hihi

16. marilouise

marilouise Niet meer actief

poemi gefeliciteerd,

hier vanavond gezwommen met 2 vriendinnetjes was gezellig hebben erg gelachen met der aerobic in het water, toen ik thuis kwam had mannetje een lekker glaasje verse jus gemaakt en we hebben besloten toch door te gaan met klussen ook omdat we verwachten dat het misschien niet vanzelf gaat hebben we beide kanten in de familie last van dat de 2e een stuk langer duurt. dus we willen geen tijd verspillen.

het is zo vreemd zoals ik me voel het is met vlagen, nu gaat het weer wat beter maar als ik me zo voel is het altijd sávonds krijg een paniekerig gevoel over me en kan alleen maar malen heel vervelend.

hopen dat het snel raak is maar ook snel beter voel

dank trouwens voor de lieve woorden

17. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Isa: Hahah! Het is dus gewoon een Frans kindje :p. Leuk hoor!

Lwal: Ja, beter dan dat ik verstopt blijf zitten natuurlijk. Maar fijn is anders!
    Oh wat leuk dat jullie aan babyshowers doen! En kan me voorstellen dat je jaloers bent, maar jou tijd komt nog wel. En waarsch kijken hun dan jaloers naar jou buikje! :D Altijd leuk om nbaar uit te kijken he!

Marilouise: Had idd al iets in een topic over jou gelezen. Balen meid, hopelijk helpt het! Sterkte en beterschap, is ook niet niks!

Isa: Das een goeie inderdaad! Maar nu ik thuis ben wil het wel weer. Had je me voor de vakantie ff moeten vertellen :p..

Poemie: Hahah! Ik wou net op jou berichtje typen dat het wel goed zou komen, en dat ik het me helemaal voor kon stellen. En ineens zag ik je banner.,.:$ HEY.. SNEL VERDER LEZEN! Wat gaaf! :D:D Gefelicitererd meid! Helemaal super!! Daar kan je niet omheen he!
    Wow, je was zelfs al ongesteld geweest lees ik nu? Wat een enorme verassing dan!!
    En meid, ga ajb geen negatieve berichtjes lezen.. Je maakt je er alleen maar gek mee. Deed ik bij Tara ook, ging zelfs de hele miskraam topics doorlezen, brr..

TOpic: Wauw, vruchtbare dames hier! :D Ik ga heeeel hard duimen voor de niet zwangeren!!!

18. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Zó, hehe! :D
    HOe was de echo? De echo was echt geweldig!!!!!
    Puk lag eerst weer stil.... En wat istie groooot! :O Vergeleken met 4 weekjes geleden!
    Dus ik vroeg aan de vk: Kunnen we hem niet wakkeer krijgen? Want de vorige keer lagtie ook al stil.
    Ik had het nog niet gezegt, of puk begon te bewegen! :D Hij strekte eerst zn bennen, en toen draaide die zich naar ons toe! Zo ineens keektie ons aan, en begon die uit toeval de zwaaien, haha!! Zelfs de vk moest erom lachen! Enorme lange benen!:D En alles zag er goed uit. Nu kwam de meting precies goed uit! Op 12 weken en 1 dag! Perfect dus!!
    Ik ben helemaal happy en was weer flink ontroerd al heb ik het droog gehouden. Wat een wonder en wat onwijs gaaf!
    Ik praat in de hij vorm trouwens, Maurice is er van overtuigd dat het een jongetje is! ;) En de vk zei: Zo zo, een echt directeur en coureur hoe hij erbij zit! Dus dan ga je zelf ook automatisch zo praten. :p
    Ben benieuwd, maar dat word wachten tot de bevalling!
    Ga nu ff de foto's spammen!! :D

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @tara: ooh leuk hoor die echo. En wat gaaf dat ie ineens begon te bewegen en je nog een zwaai kreeg ook:)
    Vind het zoo jammer dat ik pas bij 20 weken weer een echo krijg.

20. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Dit is de 'coureur' foto! :D
    Alsof hij achter het stuur zit!

Share This Page