Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Is formule 1 erop?:$ Shit.. als ik dat had geweten. Vind ik leuk! :)

2. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Staat erop hier! :D
    Vind je top gear ook niet leuk?
    Vrijdagavond was ik alleen thuis, eeerst heerlijk top gear zitten kijken, geweldig! Daarna zitten wegdromen bij twilight! ;)

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    :D:D:DHahaha, ja 6 uur begonnen. Rihanna was er ook. Ik vind het zo saai!! Is voetbal afgelopen, beginnen ze wel weer rondjes te rijden met wat autootjes! pffff :x
    Volgens mijn vriend was het een hele leuke race....

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
  5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Topgear is wel een vrouwvriendelijk autoprogramma maar als ik alleen ben zou ik dat niet zo snel opgezetten. Ik ben meer het desperate housewifes, friends, lost-type :)
    Ik ga even de kipsaté voor de BBQ morgen marineren.

6. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linny, Wauww! Wat gaaf! En jou vriend danst samen met jou? Stoer hoor, zou die van mij echt niet doen!
    Wel super als je zo kan dansen..
    Idd.... een natte fluit zal je wel hebben na dat geschuur.

7. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe, het is toch live? Hoe weettie dan of het een leuke race word? Of is het al even bezxig?:p
    Ik kijk normaal altijd naar; Grey's anathomy, private practice,rookie blue, as the world turns, gtst, etc.. Beetje soap/serie verslaafd:)

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja gaaf he die dans. Die twee gaven een workshop hier in nederland bij mijn dansschool vorige week, alleen toen was ik op vakantie. Jammer, maar ja. Vakantie is natuurlijk ook heel leuk.
    Doe het idd samen met mijn vriend. Hij ging langzaam overstag. Ik deed al langer salsa en was ff half jaartje gestopt. Toen ben ik voor mijn vriend weer opnieuw begonnen met salsa. En doen we nu ook samen bachata. En af en toe feestjes pakken. Dan dans je ook gewoon met iedereen. Wel heel leuk af en toe ook heel eng.

Ik kijk ook naar greys anatomy. Zooo leuk. En gtst af en toe. de laatste tijd niet zo vaak meer. Maar nu komt de tijd er weer aan dat er niets op tv is. En dat gaat de hele zomer zo door:x

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo, even naar dat filmpje gekeken....ik snap precies wat jullie bedoelden hahaha, je kijkt eigenlijk alleen maar naar haar kont whahaha

@Tara, ja hij is al even bezig idd. 6uur begon de voorbeschouwing, weet ik.....

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Pfff verveel me dood. Echt niets. Reportage begint zo, miss dat dat leuk is.
    Wij willen trouwens konijntjes kopen, hoe toepasselijk:).
    We willen 2 konijntjes, van die kleintjes. Zoooo lief, miss morgen ff kijken of er wat is. Het liefste wil ik wel van klein af aan. Heb gekeken voor fokkers maar dat is ook nog niet zo makkelijk te vinden in de buurt.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit die vpro docu te kijken over kroost en carrière....

12. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
  13. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Dat heb ik nog nooit ergens gelezen/gehoord...

Doen jullie een beetje kalm aan vandaag op 't forum! ;)
    Ik ben de hele dag naar een verjaardag aan de andere kant van 't land... anders moet ik zoooveeeeeel lezen vanavond haha! Maar wel gezellig natuurlijk!

Nou, ik ben deze ochtend eindelijk ongi geworden. Ik heb ff zitten terugtellen, volgens mij was ik 5 mei voor ut laatst... als dat mijn 'normale' cyclus zou zijn, is dat 39 dagen!!!!! Dus ik wacht deze eerst nog wel ff af tot de volgende... wat een wachten!!!! Niks aan... :(

Maar goed, voorheen was ik heel erg onregelmatig, voor de pil. Dus dan kan ik mn lol op als dat weer zo is. Heb wel gruwelijke buikpijn en hoofdpijn nu... Najah, ff een paracetemolletje en dan op naar mun vriendinnetje!

Tot vanavond!

14. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Zo, even snel bijgelezen, was weer een aantal pagina's doorspitten;).

Toevallig heb ik afgelopen week een vrijgezellenfeest georganiseerd voor mijn zusje, die is met een canadees getrouwd. Omdat hier in Nederland het huwelijksfeest was hebben we het vrijgezellenfeest in Amsterdam gevierd!
    De bruiloft was helemaal super, helaas gaat mijn zusje wonen in canada en vertrekt deze week, maar zo hebben we wel een vakantie adres;), we gaan er deze zomer al heen, omdat ze dan ook nog een ( verlate) trouwfeest daar geeft.

Mijn vriend wil niet trouwen, gewoon om het feit dat hij er niet van houd om in de belangstelling te staan en hij vind het raar dat jij veel geld moet betalen om andere mensen een leuke dag te geven.
    Ik heb me er bij neer gelegd, maar wie weet gaat hij nog een keer om en trouwen we alsnog.

Verder hebben we een nieuwbouwhuis gekocht, we wonen nu in een appartement en hebben straks een grote eensgezinswoning.

gisteren is mijn ongesteldheid (eigenlijk de laatste ontrekkingsbloeding van de pil) echt door gaan zetten.
    Het zal wel wennen zijn dat ik straks niet meer aan een nieuwe strip hoeft te beginnen, aan de andere kant slik ik nu dagelijks foliumzuur.

15. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby, hoe bedoel je? Je wilt deze maand dus nog niet voor het eggie gaan?? Als je bijvoorbeeld om de dag of om de 2 dagen sexx't kun je het gewoon proberen toch?
    Of begrijp ik je nu verkeerd..
    Veel plezier op de verjaardag!

Femmy, ach er zit ook wel wat in, in wat je vriend zegt, maar je kan het toch ook zo klein houden als je zelf wilt?
    Wat gaaf dat jullie een huis hebben gekocht!
    Ik ben jaloers!
    Wij wonen in een appartement, wel 100m² met drie slaapkamers, maar we missen toch wel erg een tuin hoor. Het appartement staat nu al 1,5 jaar in de verkoop..... pff wachten duurt lang!
    En idd, de pil niet slikken went vanzelf, ik vond alleen de eerste keer sexxen zo raar..;) Dan voelt het ineens zo echt.

16. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben vanmorgen een testje gedaan en er leek zowaar nog een streepje te staan.:$ MAARRRRRRRRRRRR... die was zoo minimaal dat je op een gegeven moment zo aan het turen was en je jezelf af moest vragen of je niet iets aan het inbeelden was.
    We hebben allebei iets gezien, maar hebben hem nu weg gegooit, want je word helemaal gek als je er zo lang naar kijkt.
    Woensdag doen we de volgende test, daarna zondag en daarna weer woensdag.. Als die van woensdag negatief is, zal ik wel ongesteld worden denk ik.
    Mijn tepels zijn wel gevoeliger dan normaal.
    Spannend hoor!

Dochtertje ligt in bed, straks naar de kinderboerderij, de woonboulevard en dan langs opa&oma! ;)

Als we straks zwanger mogen zijn, hoe willen jullie het dan vertellen? Al eens over nagedacht??:D
    Bij familie/vrienden, trekken we ons dochtertje een shirt aan, met op de voorkant: klap is in jou handjes blij blij blij. Met op de achterkant: Want ik krijg er een broertje of zusje bij! :)
    En op mijn werk, doe ik een buikband aan met een leuke tekst erop, misschien iets van; under construction ofzo.
    Ik kan wel eens een foto plaatsen hoe mijn buik eruit zag met 15 weken bij de eerste! :$

17. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier was ik 16 weken..
    Toch behoorlijk voor een eerste kindje volgens mij.

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo ik heb weer alles bijgelezen. Ben gister de hele dag naar een buitenfeestje geweest.. 7th sunday, weet niet of iemand dat kent? Was erg leuk! Wel even in dubio gezeten of ik zou gaan drinken, maar toch wel gedaan.. Denk dat ik rond deze dagen mijn eisprong heb, dus zwanger kan ik nog niet zijn (denk ik) Jullie hebben hier weer heel wat afgekletst zeg.. Weet al neit meer waar ik op moet reageren!

Wij hebben ook een koophuis, wonen hier nu 2 jaar. Lekker met een tuin en hebben nu nog 2 kamers en een zolder over. Dus plek genoeg voor een kleintje! We hebben een hond van 2 jaar, voelt ook een beetje als ons kindje.. Een hele lieve bernersennen.

@ Linnie27 ik heb ook altijd konijntjes gehad. Maar bij mij gingen ze altijd snel dood.. Terwijl ik volgens mij niks verkeerds deed! Maar hoop dat jij dan meer geluk hebt!

@Tara86 So jij had echt al een flinke buik met 16 weken, wat leuk! Dan kan je het ook lekker aan iedereen laten zien. Hoop voor je dat je woensdag positief test! wat spannend zeg!! Dan zou je de eerste hier zijn..

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lwal: Jullie hebben genoeg plek dus, fijn hoor.
    Ja ik vind het als ik naar mijn banner kijk, echt dom! ;) Die geeft aan dat ik vandaag mijn eisprong heb, maar naar mijn idee heb ik die vorige week dinsdag al gehad. Misschien extreem vroeg, maargoed we zullen zien. En anders wachten we gewoon nog 2 weken af. ( alsof het niks is he ;))

Deel Deze Pagina