Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deze is ook zo droppig, hier wastie op z'n duimpje aan het zuigen zei de vk! :D

2. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En gewoon in de relax stand! ;)

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    WAUWWWW Tara! Prachtig en ook zo ontzettend goed te zien :D helemaal geweldig lijkt me dat! Ga er maar lekker van genieten :)
    Heb jij het trouwens verder al verteld? Ik zie niet echt wat op je hyves ofzo...? Leuke foto's trouwens van de vakantie ;) heb ff zitten spieken haha! Heerlijk meisje ook :)

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie: Waarom krijg je bij 20 pas weer? Dan heb je de echo redelijk vroeg gehad ofniet?
    Ga je nog een pret echo laten maken?

5. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby: Is het ook hoor! Onwijs genieten. Nee ik had gehoopt dat ik mijn contract binnen zou hebben, maar dat is dus helaas nog niet zo. Ik hoop deze week, dan ga ik direct naar mijn werk om het te vertellen en dan zet ik het op hyves! :) Kan niet wachten! Ben zo benieuwd naar de reacties! Vrienden etc weten het hoor, geweldig!

6. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Claudia: Jij zou vandaag ook je echo hebben toch? Hoe is het gegaan??

Mammadoe: En.... Al zenuwachtig? ;) Spannend hé! Hoe laat moet je er morgen zijn? Heel veel plezier alvast, weet ook niet wat ik anders moet zeggen. Laten we er gewoon vanuit gaan dat alles goed is, dan is veel plezier iig op zn plaats!

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Poemi probeer je niet teveel zorgen te maken, er staat niet voor niks 'zwanger' op dat stickie ;) Maar ik snap het wel hoor!! Maar nu gewoon lekker van genieten!

Tara: Wat een mooie echo zeg!! Wat kun je het allemaal al goed zien. Ja kan me voorstellen dat je een beetje emo werd. Zou wel mooi zijn een jongetje toch??

Mammadoe: Spannend morgen! Kom jij ook even je foto showen?

Linnie: Volgens mij had ik het al eerder gezegd. Maar je kunt dus ook op hogescholen als 'proefpersoon' echo's laten maken.. Is gratis en dan heb je er toch extra! Kan me voorstellen dat het wel erg lang wachten is nu tot de 20 weken.

Zo als je dat rijtje ziet zijn er echt al veel zwanger! Begin me bijna eenzaam te voelen.. Toch heb ik al de hele avond het idee dat ik misselijk ben. Maarja, zoals ik gisteren al zei, ik denk dat ik dat mezelf aan praat!

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: ja klopt had je idd al eens gezegd. Zijn nu bezig met van alles uit te zoeken over kinderopvang toeslag en verzekering en alles. Pffff, snap er niets van. En alles veranderd weer in 2012.
    Nou misschien ben je echt misselijk. Nog paar nachtjes slapen en dan kan je testen:)

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hé Tara, wat een leuke verhalen over je echo! Krijg er nu ook echt zin in!! Die coureur foto is hilarisch, hij ligt echt lekker te chillen bij je zo te zien hihi. Jij wacht ook met het geslacht tot bij de geboorte? Hebben wij nu ook besloten (ik beloof niet dat we er later toch weer anders over denken...) Super leuk zeg die echo foto's! Ik moet morgenavond 7 uur. Daarvoor eerst nog even werken en dan snel die kant op! Ben zo benieuwd! Ik denk wel dat het gewoon allemaal goed zit, ik ben alleen bang dat er in ene 2 baby's te zien zijn haha.
    Vraagje, zijn er misschien meiden die ook naar de jonge gezinnen beurs in Utrecht gaan? Is van 3 t/m 6 November. Lijkt mij wel leuk om nog eens wat ideetjes op te doen en wat aanbiedingen te pakken :D

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Euhm......wanneer is zo'n topic vol???? Bij 3000 op pagina 300? Mocht hij vol zijn zal ik even snel een nr 2 aanmaken!

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: spannend hoor morgen. Leukleuk. Wist eigenlijk helemaal niet dat er een jonge gezinnen beurs. Klinkt wel leuk.
    Geen idee wanneer een topic vol is.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja is er wel, want met de 9 maandebeurs zijn wij al hoogzwanger en hebben we alle zaakjes wel al goed voor elkaar. Dus om te oriënteren is deze wel handig :D
    Home | Jongegezinnen Beurs | Jongegezinnen Beurs
    Heb overigens al een DEEL 2 aangemaakt voor het geval deze vanavond vol komt.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Okee ja 9 maanden beurs ben ik ooit wel is geweest, wel leuk hoor. Maar als we dan hoogzwanger zijn heeft dat geen zin, en word je denk ik alleen meer heel erg chaggie in die drukte, haha. Kunnen we niets meer hebben

14. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lwal: Ja zou zeker mooi zijn, maar een meisje net zo mooi hoor! :) We hebben absoluut geen voorkeur, maar soms heb je zo'n gevoel he!
    Spannend, nog een weekje en dan mag je testen!

Mammadoe: Ooeeeh spannend! ;) Gaat vast een lange werkdag voor je worden. Is je vriend ook zenuwachtig?
    En de jonge gezinnenbeurs, niet eens aan gedacht? Zal straks is even googlen! :D

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou vreemd genoeg ben ik nog niet eens heel erg zenuwachtig. Ik weet niet wat het is, maar mijn gevoel zegt gewoon dat alles goed zit. Mijn vriend is niet zenuwachtig voor zover hij mij laat weten. Ik ben nog het meest nieuwsgierig naar zijn reactie! Als hij niet een traantje laat, dan laat ik hem daar hihi.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    #2996 Mammadoe, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
    O hoor net dat hij het toch wel erg spannend vindt morgen, en dat ik niet op tranen hoef te rekenen hahaha, stoeren mannen ook altijd! Ben benieuwd....

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Even snel voordat ik naar m'n werk ga:

@Tara Wat een gave foto's van jullie beeb zeg! Echt mooi. Het is zo al heel wat hè? Wanneer ga je het op je werk vertellen?

@Mammadoe Veel plezier vandaag! Jij komt ook wel even je foto's showen toch?.

Vanmorgen nog een sensitest gedaan en de streep was donkerder dan gisteren! Morgen nog een kruidvat 2v5 en dan geloof ik het denk ik wel. Ben gestopt met temperaturen, want daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Vanavond gaan we eten met wat collega's bij een soort van oud-collega, maar ik kom nog wel even kijken hier hoor. Kan ik even uitgebreid verder lezen!

18. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen we hebben uitgeslapen heb gisteren een pilletje voor het rustig woirden genomen voor ik naar bed ging en ik werd om half 8 wakker en ik verdenk mijn mannetje ervan dat hij rins ook wat heeft gegeven;)

die werd kwart voor 8 wakker heerlijk hoor. maar hij had wel een verrassing alles onder de poep greep er middenin dus we gaan zo weer wassen !

maar goed de slaap heeft me goed gedaan dit weer trouwens niet dit hoort gewoon bij de herfst en dan vindt ik het niet erg maar nu het is te warm voor je jas maar het regent dus eigenlijk moet je wel wat aan ik wordt er gek van !

ik heb hier een mannetje watdenk ik 1,5 jaar eten aan het inhalen is! nmu weer 2 crackers en een stuk ontbijtkoek.

En gisteren een bord met aardappels en broccoli en dan nog een banaan na niet normaal zeg !

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Tara
    Wat een mooie foto's zeg, de beep is echt goed te zien.

@ marilouise
    heerlijk he, dat je een x beter geslapen hebt?
    en ja dit weer is verschrikkelijk, ipv dat het lekker droog blijft met zo'n 25 graden, wordt het bijna 30 graden met regen :(

@ poemi
    nou als het streepje alleen maar donkerder wordt dan hoef jij je toch geen zorgen te maken? Anders zou hij alleen maar lichter worden.

@ mammadoe
    Spannend, vanavond de echo
    Die beurs klinkt wel leuk, maar ik mag hopen dat ik tegen die tijd uberhaupt zwanger ben ;)
    Eneuh wanneer is de 9 maanden beurs dan altijd?

@ lwal
    Nog maar een paar dagen, dan kun je testen (en ga je trouwen)

Ik dacht bij 5000 berichten :(
    Maareuh kun je even een linkje hier neerzetten??

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

de 9 maanden beurs is samen met de huishoudbeurs ben ik nooit geweest jonge gezinnen beurs wel gana dit jaar ook erg leuk

Deel Deze Pagina