Dag dames, wat gaat het hard hier met het topic! Poemi: ik zag jou baalberichtje en maar met een zwangere banner Gefeliciteerd meid! Wij lopen volgens mij precies gelijk!! ZWANGER ZWANGER ZWANGER, zo leuk om te zeggen Ik ging gister met een vriendinnetje uit eten, zij gaat voor drie maanden stage lopen in bonaire, belde haar en was in tranen vanwege ex dus ik haar opgehaald, bij gezegd dat ik ff voor isa en manlief moest koken en een hoop moest opruimen maar dat we ff leuk met zijn tweetjes gingen eten. Liggen die doosjes van de testen en de test gewoon op tafel nog .. Dus heb het gister wel aan haar verteld. Helemaal juichen en leuk. Ik besef het met nog helemaal niet! Tara: wat cool die echo's, ik jaloers!! jonge gezinnen beurs ben ik geweest toen ik volgens mij zwanger was van isa. Je mag je portemonnee wel echt trekken, ik vond het toen niet zo leuk omdat manlief niet bij alles o en a riep en dat graag had willen doen . Mijn man maar ook mijn vader dus het zal wel aan het geslacht liggen kunne mij goed irriteren als er geshopt moet worden. Gewoon 100m vooruit lopen in de hoop dat ik niet alle winkels in ga en me goed opgejaagd voel. hihi.Dus dames, als er een aantal gaan, ga ik graag mee zonder man! hihi! Dat pendelen, hoe doe je dat dan? en hoe krijg je die uitslag dan? is dat soort glazen bol? tell me, ben zo nieuwsgierig. Wie kon er nou pendelen? mammadoe: haha sjonge jonge! ik heb ook zo'n man die huilen niet wil omdat dat zwak is. Ach je weet maar nooit! Heel veel plezier vanavond!!!!! Huilen van geluk heb ik hem 1 keer zien doen, toen hij mij ten huwelijk vroeg, toen was hij ook gelijk zooooooo kwetsbaar. En jullie mannen zien huilen? Misschien joouw vent wel LWal! zaterdag! wie weet Linnie: 9 maanden beurs, lijkt mij ook wel leuk maar wanneer is die dan?? haha, jij schat jouw hormonen goed in denk ik zo
@Marilouise Fijn dat je je weer wat beter voelt! @Isa Wij lopen idd redelijk gelijk, leuk! Was ook wel erg raar gisteren, eerst heel erg balen en vervolgens een positieve test De jonge gezinnen beurs is wel erg leuk. We zijn er de afgelopen 2 jaar geweest, en ga dit jaar ook zeker weer. De 9 maanden beurs schijnt heel druk te zijn, omdat het samen met de huishoudbeurs is, dus dat trekt me niet zo.
Dacht even googlen. De 9 maandenbeurs is 22 t/m 26 februari 2012. Valt inderdaad samen met de huishoudbeurs alleen deze begint eerder (de 18e al). Wil graag naar zo'n beurs, maarja dan moet ik wel eerst zwanger zijn natuurlijk Ik heb manlief wel een paar x zien huilen. De 1e keer was niet zo leuk, hij had te veel gedronken (na een gala) en dacht aan een overleden vriend. Verder, euh tijdens het ten huwelijkvragen inderdaad en tijdens de bruiloft, toen ik met mijn pa op de dansvloer ston en het nummer dochters gedraait werd. Volgens mij nog wel iets vaker maar geen idee meer wanneer.
Goedemorgen!!! Mammadoe: Haha wat een stoertje! Eerst maar eens afwachten wat zijn reactie zal zijn! Poemie: Als ik deze week nog mijn contract binnen krijg, deze week. En anders volgende week maandag op mijn eerste werkdag weer. Isa: Hahah oeps! NOuja, heeft haar vast weer opgevrolijkt ofniet? En ik heb mijn vent zeker vaak zien huilen! Hij is enorm gevoelig. Maar niet té hoor! Oooh wat gaat vakantie toch snel voorbij! De dagen vliegen echt waar! Vandaag lekker even winkelen. Vanavond bij vrienden eten. Morgen naar Elburg naar mn zus. Overmorgen naar de dierentuin. En tussendoor ook nog naar de bios. Zondag verjaardag, zaterdag feest. Iieeeeeee.
Na februari dus. Dan staan er een aantal van ons dus flink op knappen. Weet niet of ik het dan nog zou trekken, maar dat zie ik dan wel. Paar jaar terug belde een vriendin of ik mee ging naar de huishoudbeurs, had niet beters te doen, dus oké. Had ik erna nog even op de 9 maandenbeurs om de hoek gekeken. Al die buiken! Ik was benieuwd wanneer ik daar zou rondlopen....nou nu dus Huilende mannen. Ja de mijne doet dat zelden, maar als het gebeurd dan zegt het ook wel wat! @Isa, haha onderhand je tests diep in de kast verstopt? @Poemi, je eerste dag werken wetende dat er een beeb in je buik zit!!! Enne, als ik jou was zou ik maar eens beginnen met geloven Weet niet meer wie het vroeg, maar ik zal zeker de echo-foto's hierop zetten. Mijn scanner werkt alleen niet, dus word waarschijnlijk dan foto van foto Nou nu maar wachten tot het 7 uur is.......
ik heb mijn man 2 keer zien huilen 1 keer was toen zijn beste vriend, na 25 jaar vriendschap het nodig vond hem te besodemieteren en te "kiezen ' voor een vage vriend (was echt heel zielig we waren net samen en ze waren het niet gewend dat als ze belden dat hij niet 7 dagen per week 24 uur per dag tijd voor ze had hij zei 1 keer nee dat kan niet want we hebben een verjaardag en de vriendschap was over hj heeft heel hard gehuild paar dagen later maar het is ook niet meer goedgekomen hij draait inmiddels zo zijn hoofd om als hij ze ziet die jongen is laatst vader geworden en ik heb voor het fatsoen een kaartje gestuurd nu zag ik ze lopen maar man ging zo de winkel in hij is er nog steeds boos over ) misschien ook omdat ze hadden gezegd het goed te willen maken maar vervolgens alsnog niet op kwamen dagen ) en 1 keer toen rins net geboren was toen ik hem voor het eerst stond te troosten zat nog in de rolstoel na de ks toen kon ik er 2 troosten! wij gaan wel naar de jonge gezinnenbeurs vindt het altijd leuk hoor ! vanmiddag krijgt mijn mannetje de uitslag van de scan ben benieuwd! hij wil niet geopereerd worden nu met zijn nieuwe baan !
mamadoe: jaaa, heb ze nou goed verstopt hoor! Klinkt leuk die 9 maanden beurs, wie weet kunnen we net nog mijn zijn allen! Soms krijg je net voor de bevalling ineens heel veel energie Ik heb voor de bevalling van isa een puzzel van 1500 stukjes zitten maken, hij moest af!, tot 2 uur s'nachts, (wie doet dat?) en 3 uur later braken mijn vliezen haha. tara: nog ff uitgebreid genieten dan! balen dat het tijdens je vakantie zulk pokke weer is! Brondy: aaahhh, wat aandoenlijk! Poemi: bofkont, jij bent wel 1 dag verder dan ik heb meer zin om mijn weekboodschappen te doen dan te werken.. straks gelijk uit werk maar met zus squashen, hebben we dat gehad.. owja ben vandaag gestopt met roken
Hallooo, Okee 9 maanden beurs in februari, doe maar niet, denk dat ik er dan niet aan moet denken. Ben er al eerder keer geweest samen met de huishoudbeurs. Moet zeggen, dat was 1x en nooit meer. Wat een drukte. EN wat kunnen vrouwen erg zijn zeg. Mijn vriend huilt ook nooit eigenlijk, maar is wel van het ooh en aah. Overal waar die kindjes ziet zegt ie, aaaah. Van de week zag hij bakfiets met 3 kleintjes erin, was meteen aaaah wat een hummeltjes, ik wil ook een bakfiets. haha. Maar heb hem wel een keer zien huilen hoor, bij de crematie van zijn opa. Op het allerlaatst, echt zoo zielig, hij zei dat hij alleen niet meer wist hoe hij moest huilen en daarom geen lucht kreeg, hahahahahah.
Haha niet weten hoe hij moet huilen! Is op zich best basic haha Isa goed dat je gestopt bent! Nu volhouden. Was het bij de zwangerschap van Isa ook 9mnd gelukt en daarna toch weer begonnen? Nou ik zit klaar om 2 uurtjes te werken. Dan snel eten en naar de echo begint nu toch best zenuwachtig te worden! Morgen een heel spannende opdracht! Aangifte bij de politie (van wat weet is niet, maar zal wel pittig zijn want het wordt zelfs opgenomen) nog nooit meegemaakt, dus ben erg benieuwd! Geen vertaalfouten maken die een heel politieonderzoek in de war schoppen!
@ mammadoe Die 2 uur gaan vast snel voorbij. Spannend vanavond. En wat spannend morgen, kun je inderdaad beter geen fouten maken @ linnie is toch algemeen bekend dat vrouwen veel erger zijn dan mannen hahah. @ marilouise Wil ook wel graag naar die beurs, jonge gezinnen beurs, maar wij hebben nog helemaal geen kids en zolang ik niet zwanger ben lijkt me dat niet echt reeel toch? Strax komen we bekenden tegen @ isa Leuk idee, maar zoals je ziet zijn er al een aantal die het niet zo zien zitten om naar de 9 maanden beurs te gaan. Hopelijk kunnen we nog wel voor het einde van dit jaar met z'n allen wat afspreken, zou leuk zijn, toch??
mammadoe: ja bij isa is het goed gelukt, heb in het begin af en toe nog eens een hijsje genomen maar vrijwel gelijk gestopt.. en helaas vrijwel gelijk na de bevalling weer begonnen Ga proberen nu voor altijd te stoppen denk ik! maar vandaag er bewust mee bezig, lastig, gelukkig heb ik mijn sigaretten verkocht aan mijn vriendinnetje gister, dus heb niets te roken en een pakje kopen is toch nu een drempel, gelukkig maar. Ik ga maar eens een beloningssysteem verzinnen, 10 euro per week sparen voor leuke babyspulletjes, zit je toch op bijna 400 euries aan het einde van mijn zwangerschap! brondy: ik zoek wel anderen die met me meegaan, dochterlief vind dat soort dingen ook vast leuk, zie me al gaan met mijn meisje dingetjes voor 'haar' baby kopen Af spreken zou idd leuk leuk zijn, ik ben er bij! laten we hopen dat iedereen gauw zwanger is!
ik wil graag met je mee hoor naar de 9 maanden beurs Als manlief daar geen zin in heeft, maar dan wel doordeweeks.
Jaaa met zijn alleen afspreken is leuk. Tegen die tijd is ook vast iedereen al zwanger. 9 maanden beurs zie ik denk ik niet zitten, dan loop ik tegen het einde, maar miss heb ik wel energie voor 10.
@Tara: Ja was echt super om te zien! in 2 weken van 2,9 mm naar 15,2 dus goed gegroeid! Nu over 2 weken weer. Joeppieee.
Linnie: Ach gossie wat schattrig van je vriend! HAhah. Wel een goed teken toch, dattie niet meer wist hoe het moest? Mammadoe: WAAH! Spannend meid. Kwam speciaal om te kijken naar je echo.. maar ik moet nog ff geduld hebben! claudia: Ooh super! Die 2 weken vliegen vast voorbij en dan mag je alweer spieken! Leuk hoor!! Roken: Ik kan me daar dus echt niks bij voorstellen. Vind het zo vreselijk als mensen door roken terwijl ze zwanger zijn of willen worden. Kan er niks aan doen, maar dan denk ik bij mezelf ( heel simpel misschien ) WHY? Hoe belangrijk is roken voor je, en hoe belangrijk je kind? Maargoed, ik ben wat dat betreft een leek, heb nog nooit gerookt en dus ook nooit een verslaving meegemaakt. Behalve een filet american verslaafde geldt dat ook? Wil hier niemand mee kwetsen btw. Dus vat het aub niet verkeerd op. Vind het wel heel goed Isa dat je er nu toch mee stopt!
EEN DRIELING!!!!! hahaha nee hoor! Gewoon 1 lieve schattige baby met 2 armpjes en 2 beentjes. Het ziet er gezond uit volgens de echoscopiste en ze zei dat de kans op een miskraam nu heel klein is, slecht 3 a 4 % dus als we wilden mochten het wereldkundig maken Heb het net met een foto van de echo op facebook gezet. Echt super leuk al die reacties die zo snel binnenstromen! Het jammere was wel dat ik tijdens het avondeten alles uitgespuugd had en daardoor mijn darmen het beeld van de echo een beetje verstoorde. Het was dus niet heeeel erg duidelijk Maar in ieder geval 3,9mm dus keurig op groeischema, mijn uitgerekende datum blijft dus gewoon staan op 14 Maart.
zo mijn mama haar haartjes zijn weer geknipt en gekleurd alvast voor zondag ! dus ze kan netjes voor de dag komen, kleine man vond het maar wat interessant! hier na vorige week helemaal geen afscheiding meer gehad dus ben benieuwd einde komt in zicht van de periode hoop dat het raak was droom steeds over ene meisje!
ik kan testen vanaf 3/7 september! afhankelijk van wanneer het begonnen is dus ga uit van 7 september !
@Isa: goed dat je gelijk gestopt bent met roken! Nu nog even voor altijd vol kunnen houden. @Mamadoe: Leuk je echo! Ik heb m'n eerste echo pas over 4 weken. Dus dat wordt nog even lang wachten.