Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Kwamen eieren maar 2x per maand....;)

2. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @mammadoe!! wat leuk je echo, ja nou is het echt he!! ik kan me daar ook zo over verwonderen (nog steeds) Ouke zegt ook wel eens van kijk nou, als je mij en jou mengt dan krijg je dus zo'n grappig kindje als isaatje als we savonds nog even bij haar bedje kijken. Nu vind ik het wel extra leuk en ben extra nieuwsgierig naar ons 2e kindje lijkt wel!

Je had mij ook bijna trouwens! hahah, ik dacht ow nee, 3! hihi, manlief zou wel een tweeling willen, dan issie in 1 klap klaar :(. ik hou van dikke buiken! dus liever nog 2 keer!

@cinnepinnetje: ik had even gemist wat voor aanvallen je hebt. Gelukkig niets gevonden. Stom dat je nou misschien moet wachten! Ik zou ook aan groen licht denken hoor als een arts zegt dat je gewoon gezond bent!
    Zwangerschap/bruiloft zijn ergens denk ik voor iedereen pijnlijk die een dierbare mist. Ouders zijn wel cruciaal op zo'n dag. Laten zien dat je het goed gedaan hebt/ goed terecht bent gekomen dankzij je ouders. Zijn dat niet de dingen waarom mensen emotioneel worden op een bruiloft? Hoop niet dat ik het er nou lekker in wrijf dames, mijn opa was een hele bijzondere man. Ik kan daar nog tranen met tuiten om huilen als ik hem mis al is het 8 jaar geden al dat hij overleed. Maar mijn oma zegt, kind hij heeft ouke en isa niet kunnen mee maken van dichtbij maar hij ziet alles hoor :D en dat geeft ontzettend rust. Op elk feestje is hij dus eigenlijk wel voor mijn gevoel!

@lwal: ik zie het al voor me tranen met tuiten. Dat zegt toch wat dan! Waarom waren jullie dan even uit elkaar? Ik en manlief ook toen isa 1 jaar was met oud en nieuw, althans een heeeeeeeeele goeie dip in de relatie zeg maar.
    Vrijdag lekker testen hoor! Idd misschien te vroeg, maar ja, zou het je dag verpesten? dan zou ik wachten.. Alleen heb ik nooit zo veel geduld!
    Hoorde het op de radio vanochtend over die schietpartij!

3. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    :D

of met miljoenen tegelijk net als bij de mannen!

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!! :)

Mammadoe: Ja dat is heeel apart om ineens te zien dat er toch écht iets in je buik leeft! Fijn dat de placenta aan de achterkant zit. Bij mij hebben ze het niet verteld, :( maar volgens mij ook in die richting.
    Ik heb al een behoorlijke buik. Zal vanmiddag eens een foto maken!
    Jij dan?

Claudia: Ooh leuk he! Al die reacties!

Lwal: Ik zag het idd op tv. Dat is schrikken! Wist niet dat je daar vandaan kwam.
    En vrijdag zou je wat kunnen zien, maar t hoeft absoluut niet. Zoals zovelen kun je ook pas positief testen een paar dagen na je nod. Dus als je niet kan wachten, zou ik het er gewoon op gokken. Ik vond dat vroege testen juist wel fijn, en ik hield mezelf voor: Als ik een neg test heb, is het niet meteen over omdat je eigenlijk vroeg test. Ik dacht: Dan kan ik mezelf altijd nog voorhouden: overmorgen nog een testje. Blijven hopen. Maar je moet doen wat voor jou goed voeld!

5. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Poemie: Ja dat zwembad hoorde erbij! :D De zus van Maurice had een villa afgehuurd, 1 groot huis en een gastenverblijf met fitnessruimte, lounge en pingpongruimte.
    Plus dan het zwembad, heeeerlijk!
    En tuurlijk mag je die gebruiken haha! Heb er erg leuke reacties over gehad!

Cinnepinnetje: FIjn dat alles goed was! Maar ook wel weer raar omdat je dan nog niet weet waar het aan ligt. Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen met jullie kinderwens. Wat erg dat je je moeder bent verloren... Ik zou niet weten hoe ik daar overheen moest komen op deze leeftijd..

Isa: Hihi wat schattig! Maar t is en blijft wonderlijk wat er dan ontstaat.

6. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Net een midweekje weg geboekt met vrienden! Laatste week van september, heerlijk.
    Gaan we naar Landal greenparks. Ben benieuwd!

Wat een schijtweer is het zeg... Niet te geloven! En dat is dan weer zomer in NL. Met een beetje geluk krijgen we een geweldige na zomer en zitten wij de laatste week van september gebakken! ;) Dromen mag toch?

Ga me nu maar eens aankleden en op zoek naar een cadeau voor mn schoonzusje. Het liefst blijf ik de hele dag op mn reetje zitten met dit weer. Maar helaas! Tot vanavond!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Alloha! Ik kom hier weer onder mijn normale oude profiel mee kletsen. Kan niet aan die andere wennen. :p
    Duss.. Ik ben gewoon Tara86, vanaf nu onder Tamale! ;)

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

neem van mij aan dat wil je niet !
    we hebben er hier een hoop verdriet van in de familie, mijn schoonzusje had moeite met zwanger worden en behandelingen in gegaan en ja zwanger, bij de eerste echo werd de arts stil en zij was helemaal blij zag een hartje kloppen de arts zei zou niet zo blij zijn dit is niet goed bleek dat ze last had gehad van overstimulatie en zwanger was van een 10 ling

uiteindelijk hebben ze in een tijdsbestek van 3 weken 7 vruchtjes weg moeten laten halen (1 tje was al gestopt met kloppen ik meen dat ze bijna 12 weken was toen de laatste aangeprikt werden aanprikken zodat het hartje stopt met kloppen ) uiteindelijk was ze daardoor zwanger van een 2ling en deze 2 zijn met 23 weken en 5 dagen (vermoeden bestaat doordat haar lichaam toch ingesteld was op enorme zwangerschap of als reactie op al het dode weefsel in het lichaam ) geboren en jongetje direct overleden meisje heeft nog ruim een uur geleefd.
    is heel verdrietig allemaal en nog steeds dus laten we het maar gewoon bij 1 of 2 houden is denk ik verstandiger !

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Goedemorgen..
    Ik heb vandaag lekker een dagje vrij genomen. Wilde oprijd opstaan maar ben door de wekker heen geslapen en wed rond kwart voor 10 wakker :$

@ Lwal
    Wat betreft testen: als je bang bent dat het je dag gaat verpesten bij een negatieve test dan zou ik wachten. Maar als je zo denkt als Tara, dan kun je rustig testen. Dan weet je dat het te vroeg kan zijn. Drink je tijdens je bruiloft 1x champagne tijdens de toost. Dat kan echt geen kwaad.
    (vriendin van mij dacht dat ze gewoon ongi geworden was en had die avond een feestje, zij heeft flink lopen drinken, bleek een maand later dat ze toen toch al wel zwanger was. Kindje is afgelopen maart geboren en super gezond en groeit goed)
    Wat naar trouwens van die schietpartij, dat verwacht je inderdaad niet.

@ Isa
    Hoeveel kinderen willen jullie dan??
    Ik wil er heel graag 3 maar manlief maar 2, dus hebben wij een compromis. Ik wil sowieso 2x zwanger zijn geweest, voor t geval we een tweeling krijgen, denk t niet, zit niet echt in de familie. En mochten we eerst 2 van hetzelfde geslacht krijgen dan wil ik heel graag nog 1x proberen voor het andere geslacht ;) dat heb je niet voor het zeggen maar daar stemde hij gelukkig mee in, haha.

@ tara
    ben wel benieuwd hoe je buik inmiddels is..
    groeit hij nu harder dan bij de 1e?

@ cinnepinnetje
    Zou ik ook doen als ik jou was, een arts heeft gezegd dat je gezond bent.
    Maar als je die aanvallen alleen tijdens je menstruatie hebt zou je die dan ook nog krijgen als je zwanger bent? dan valt je menstruatie immers weg....

@ mammadoe
    Ben een leek, maar omdat ik bij claudia zag staan 15... mm leek het mij raar dat de beep bij jou nog maar 3,9mm zou zijn aangezien je verder bent. :)
    Maareuh leuke echo hoor. Wou dat ik zover was *zucht*

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Wouw echt??
    Je wilt natuurlijk geen 10ling baren, denk dat je dan helemaal uit elkaar ploft. Maar als je hoort dat het kan komen doordat je lichaam rekende op meer of door het dodeweefsel, dan vraag je jezelf af of dat de goede keuze geweest was, toch?

Kan me goed voorstellen dat het voor hun nog steeds moeilijk is. Zijn ze intussen alweer zwanger geraakt? of is het pas geleden?

11. marilouise

he brondy onze tijd komt nog wel !

zondag de surpriseparty van mijn moeder is nu echt veel geregel, maar heb er zin in vooral in het tapas eten in de avond ! hmmm zo lekker echt zo.n super restaurant! wel een stukje rijden maar dan heb je wel wat (zit bij houten in de buurt )

net naar de stad gefietst op zoek naar een verjaardagscadeautje voor mijn nichtje wordt 2 en even een paar boodschapjes gedaan en even naar de bank dus ik ben weer sportief geweest heb weer 12 km gefietst!

super leuk setje gekocht trouwens een stroken rokje mini en een roze/oranje shirtje erop echt super!

12. marilouise

in het ziekenhuis daar zeiden ze al 10 ling heeft geen kans van overleven was een enorm risico voor haar en voor de kindertjes, ze mocht eventueel voor 3 gaan maar liever 2 was een keuze tussen 2 kwaden

inmiddels is het bijna 5 jaar geleden, en hebben ze via ivf een mooie zoon en helemaal spontaan als verrassing een mooie dochter zoon bijna 3 dochter bijna 2

maar het heeft voor heel veel verdriet in de familie gezorgd, en nog steeds

13. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Dan zou je zo van een meerling zwanger zijn:S Lijkt mij ook niet wat...
    En hoe meer eitjes je krijgt hoe vaker dat je ongesteld bent, is ook niet zo'n goed idee...

14. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Sorry had jou verhaal nog niet gelezen Marilouise, wat een naar verhaal!

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    Dat is ook wel begrijpelijk met een 10ling, poeh.
    Gelukkig hebben ze naderhand toch 2 mooie gezonde kinderen gekregen. Maar kan me goed voorstellen dat het toch nog veel verdriet geeft.

Ben bezig met het huis schoon te maken, maar wat heb ik ineens een hoofdpijn zeg :( snel even wat drinken in de hoop dat het door het vocht te kort komt :(
    Ga weer even aan de slag, tot straks

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Heftig zeg. Gelukkig hebben ze toch nog 2 gezonde kindjes gekregen.

@Tamale Je profiel foto is in ieder geval niet verkeerd om naar te kijken ;) Waarom heb je eerst onder een andere naam meegeschreven?

@Brondy Kwart voor 10 :$ Lekker hoor. Hopelijk zakt je hoofdpijn weer. Je bent wel goed bezig hoor, als je je huis schoon gaat maken op je vrije dag!

Wij willen maar 2 kindjes, is gewoon het meest praktisch. Maar het is wel een raar idee dat dit gewoon de laatste keer is dat ik zwanger zal zijn, als alles goed gaat natuurlijk, maar daar gaan we maar wel van uit.

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Zocht jij nou nog iemand om aan te melden bij moeders voor moeders? Ik ben er wel serieus over aan het nadenken. Moet het er nog even met manlief over hebben, maar anders laat ik het je wel weten.

18. marilouise

wij willen ook graag 2 kindjes, nadat ik zo ziek ben geweest hebben we eerst gezegd 1 maar 1 is ook maar 1 vinden we nu en het verlangen naar een 2e werd zo groot! man komt uit een groot gezin en ik heb een broertje dus we weten allebei hoe fijn het is meerdere om je heen te hebben !

ik ga eens even de hond uit laten en dan in de voortuin aan het rommelen het is nu tenminste droog!

19. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

zoals jullie al gemerkt hebben....ik schitter door afwezigheid: mijn vakantie is begonnen, maar wilde wel even melden dat onze echo van vanochtend helemaal goed was!!!!

Uk is 5,3 cm en sprong druk op en neer :)

Snelle zwaai voor jullie allemaal (volg. wk zijn we écht in het buitenland nu nog ff thuis). Ik ga zo naar de kermis met uk, lekker de draaimolen in!!!

Groetjes

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    Tja anders komt het er bij ons gewoon bijna niet van. Zijn vooral de komende weekenden alleen maar druk (tot aan onze huwelijksreis) Dus tja dan maar op deze manier. Zit er sterk over na te denken 1 dag in de week minder te gaan werken, al voordat we een kleine hebben. Maar heb geen idee of dat mogelijk is.

@ eels
    alvast een hele fijne vakantie dan he. Waar gaan jullie heen??

@ marilouise
    Oja het feestje voor je mams, leuk hoor..
    Heb zaterdag vrijgezellenfeestje, heb d'r wel veel zin in.

Deel Deze Pagina