Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hoi Dames,

@Marilouise: das wel heftig zeg van je zus.

Wij zouden het geweldig vinden als wij minimaal 2 kleintjes mogen krijgen.
    Verder hier weinig verandering, nog steeds erg misselijk en moe. Hoop echt zo dat het over een paar weken minder is en dat ik dan echt kan genieten.

@poemi: ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Vind het wel een goed doel.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Brondy: Ooh heerlijk! :D Ik wou dat ik tot 10 uur uit kon slapen!
    Voor Tara kon ik wel tot 13:00... nu ben ik blij met 9 uur! ;)
    En ja, mijn buik groeit naar mijn idee wel echt harder!

Poemie: Raar idee he? Heb ik ook hoor. Al houden wij allebei de optie nog open voor eventueel later nog een 3e. Maar dat weten we nu allebei nog niet.
    Ik vind het wel heerlijk om zwanger te zijn, helemaal straks als je de kleine voelt!
    Enne, mijn foto is zeker niet verkeerd hé! :D Mmm!

Eels: Super om te horen! En dan nu extra genieten van de vakantie! :D

Jessie: Ik had nog niet gereageerd op jou pb. Sorry! MAar ik zag dat je mij ondertussen al had gevonden op facebook! ;)

3. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ Brondy, Ik ben ook al bezig geweest met een grote schoonmaak... Al mijn keukenkastjes leeggepakt, en schoongemaakt Pfff Ben nu eindelijk klaar:D... Gelijk ook maar ff gedweild:D

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik heb net een kabouter gehaald man wat een boefje hij kan inmiddels ook op de keuken stoelen komen gewoon klimmen he en hij was aan het proberen het cadeautje voor zijn nichtje uit te pakken. net oip tijd gered.

van de week was het erg stil ik stond in de keuken draai me om meneertje weg hoor ik water had hij de wc open gemaakt (leuk zo'n groeispurt) op dit moment klimt hij op de keukentafel waar hij nu op staat en een kiwi van de fruitschaal pakt .

maar stond hij met 2 handjes in de wc te slaan, fijn!

gisteren heeft mijn mannetje de uitslag gehad van zijn enkel het komt er eigenlijk op neer dat zijn hele enkel aan diggelen is op 3 plaatsen losse botstukken maar waarschijnlijk al jaren oud opereren is eigenlijk geen optie daar het helemaal ingesloten zit met bindweefsel en binnen de binnenste enkelbanden, als hij er heel erg veel last van blijft houden wordt hij alsnog geopereerd maar wordt zijn enkel daarna helemaal vastgezet en kan hij nooit meer fietsen en of voetballen en zal altijd mank blijven lopen . dus eigenlijk niet zzulk best nieuws

5. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ Marilouise, wat een vervelend nieuws van je man!!! Hopelijk kan hij er mee doorleven zonder teveel pijn!

Wat een boefje die zoon van je... Nu hij overal bij kan is het oppassen geblazen! Kleintjes worden groot he;)

6. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Marilouise: Wat rottig van je man! Hopelijk wordt de pijn toch wat minder, zodat hij niet geopereerd hoeft te worden.

@Cinnepinnetje: De grote schoonmaak, dat ik ook wel een idee. Ik denk dat ik daar morgen ook maar eens aan ga beginnen. Ik heb nog anderhalve week vrij, dus dan kan ik dat mooi nog even doen.

@Eels: Een hele fijne vakantie alvast! Geniet ervan!

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Jeetje, weer slecht nieuws! Hopelijk heeft hij er zo min mogelijk last van, want die operatie klinkt ook niet echt ideaal.

@Eels Leuk dat de beeb al lekker druk is! Hele fijne vakantie alvast! Waar gaan jullie heen?

@Brondy Wil je uiteindelijk 3 dagen gaan werken als er een kleine is? Collega van me is ook 4 dagen gaan werken (heeft ook nog geen kinderen), is toch ook wel lekker hoor.

Vanavond nog een CB test gedaan, en er stond nog steeds zwanger :D Zit nu alleen nog te twijfelen of ik toch nog even door ga met kruidvat testen, want het test streepje is nog steeds niet helemaal donker. Wat hebben de andere zwangere dames gedaan?

8. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Heej meiden!

Hier ben ik weer! Het het in de vakantie drukker als op het werk, haha.

Tjee, heb net een beetje bijgelezen en druk ik op het verkeerde knopje is alles weg :(

Heb nog wel onthouden dat Poemie en Isa zwanger zijn! Van harte gefeliciteerd!! Echt supergaaf!!!

Ik ben idd nog niet zwanger. Volgende week kan ik testen, ben alvast benieuwd haha.

9. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    poemi: zwanger is zwanger hoor! ik had maandag ook nog een testje gedaan, ook niet donker donker maar dat is ook gewoon niet bij iedereen zo! een streep is een streep. Gewoon lekker er op vertrouwen, meer kun je niet doen. Ik heb ook besloten me niet druk te maken of het wel of niet goed zit. Ik heb niet eerder een duidelijke miskraam gehad ofzo dus ik vertrouw lekker op mijn lijf en ga pas een dag voor de eerste echo stressen heb ik besloten :D.
    Jij bent op koninginnedag uitgerekend of nie :D Oranje rompertjes komen je massal te gemoet denk ik zo :D.

Viev: jammer, was benieuwd naar je verhaal :) haha. Spannend volgende week testen! En voor gevoel? ga je gevoelige testen gebruiken?

Marilouise: dat van die eicellen was een grapje, dat snap je zeker wel. Was meer dat ik het wachten op een zwangerschap begrijp en meer een 'kom maar op met die baby' gejuich was. Ik heb op gyneacologie gewerkt dus ken deze verhalen. wist niet dat het gevoelig lag.
    gelukkig dat ze daarna nog 2 kindjes heeft gekregen!

cinnepinnetje: goed bezig kind! vandaag weer kijkers gehad, dat is een goeie stok achter de deur, mijn huis is anders nooit zo netjes!

we hebben op vakantie een loopfietsje gekocht voor isa, zo leuk! ze 'loopt' dan zo braaf mee! heerlijk naar het park en albert heijn :D zin in morgen, lekker tutten met mijn meisje.

tara/tamale, hoe noemen we je nou dan? ben ook benieuwd waarom je 2 accounts hebt.;)

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev Jij zit op de wachtbank dus. Voel je al iets anders dan de vorige keren? Spannend hoor, dat wachten!

@Isa Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar kan toch wel een beetje zenuwachtig er door worden. Leuk zo'n loopfietsje! Kan niet wachten totdat onze kleine man ook op zoiets kan :D Maar jullie willen gaan verhuizen dus? Wordt het huis te klein met een tweede erbij, of waren jullie al van plan te gaan verhuizen?

Ik ben net zoonlief gaan opmeten in z'n slaap voor de maten voor het shirtje. Hij werd gelukkig niet wakker :D Ga nu dus het shirtje bestellen. Hopelijk kan ik ook tot 3 september m'n mond houden. Net had ik m'n zus al weer aan de telefoon, moest me echt inhouden!

11. marilouise

@isa maakt niet uit hoor, blijft een gevoelig onderwerp hier maar ik begreep jouw opmerking wel hoor.

hier lekker op de bank hangen net alvast 1 taart gebakken van de 4 dus heb nog even werk!

morgen de rest.

ik voel me de afgelopen dagen weer wat opgeluchter. hopelijk blijft het zo!

verder druk met leren en klussen hopelijk met effect

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    Ik denk het wel, maar dat weet ik nog niet zeker. Maar nu werk ik normaal 5 dagen hoor ;) heb lekker een dag vrij omdat ik nog zoveel dagen over heb. Tot aan de huwelijksreis lekker elke week 1 dag vrij genomen. Dacht heb er nog zoveel en volgend jaar hopelijk met zwangerschapsverlof dan hou ik er helemaal veel over, pfff.

@ faylin
    lekker nog 1,5 week vrij??

Heb de schoonmaak sessie helaas niet af kunnen maken. Buurvrouw kwam ff langs, maar het werd al snel 17 uur en toen moest ik koken. Naja heel miss neem ik vrijdag vrij, afhankelijk van hoeveel werk ik morgen heb.

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tara/Tamale, ja wil wel een foto van jouw buik zien. Ik hoorde ook dat bij een tweede de boel al sneller zichtbaar is/groeit. Vanaf gisteren heb ik pas eigenlijk het idee dat mijn buik iets op begint te zetten. (Ik vond mezelf altijd al wat schijnzwanger :)) Ben vandaag precies 11 weken, dus heb vandaag even foto's gemaakt en mezelf gewogen en opgemeten. Maar ik ben nog verder afgevallen. Nog een halve kilo lichter dan een eerdere weging.....schiet niet op. Maar ja, ik denk dat de kilo's er vanaf nu misschien wel aan gaan vliegen :)
    @Isa, ik begreep je grap wel, heb korreltjes zout genoeg ;)
    @Poemi, ja als je wilt meedoen met MvM, wat ik je echt aanraad, want ze hebben het echt nodig en is echt niet een hele grote moeite, dan zou ik je aan moeten melden, en krijg ik een 'tasorganiser', dan kan jij hetzelde doen met de volgende zwangere vrijwilligster van het forum :D Dus als je ervoor kiest moet je maar even laten weten en dan ga ik je aanmelden.....
    Ik zeg ook trouwens steeds, ik heb 2 handen dus max 2 kinderen! Mijn vriend wil er 3. Alleen als de eerste 2 van hetzelfde geslacht zouden zijn zou ik nog willen proberen voor een derde....denk ik....;)
    @Eels, leuk dat je echo goed was! Foto...? Jij bent bijna even ver als ik, dus ben wel benieuwd of de jouwe duidelijker is dan de die van mij (ivm storende darmen tijdens echo). Enne hele fijne vakantie.
    @Marilouise, wat vervelend voor je man. Eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden.....

Nou mijn tolkopdracht in het politiebureau ging goed. Was wel spannend en vreemd om die verhalen te moeten vertalen, maar ik kon goed mijn pokerface ophouden :)
    Verder kregen we de kleding binnen die mijn zusje en zwager op hun vrijgezellenfeesten aanmoeten haha wat hebben wij een lol gehad! Hij gaat als YMCA-homo, compleet met halsband en van die foute handschoentjes enzo en mijn zus gaat als sletterige non (ze heeft geen seks voor het huwelijk....:p).

14. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Isa, ik heb de k2v5 gekocht haha :D Mijn gevoel zegt eigenlijk dat het niet raak is. Vorige week zondag had ik een positieve ovutest maar helaas pas maandagavond kunnen klussen en laatste keer toen was donderdag. Maar goed, eventjes afwachten dus ;)

Poemi, wat leuk dat je het met een shirtje gaat vertellen! Echt leuk dat jij toch zwanger bent, omdat je toen toch ongesteld was geworden dacht je? Echt gaaf hoor!

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Viev geen paniek, je moet juist een dag NA je ovutest gaan knuffelen!! Dus dan zou je precies goed moeten zitten!! :D

16. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @ poemie: idd leuk zo'n shirtje. Ik weet nog niet wanneer en hoe ik het ga vertellen. Ik had in een instantie zoiets dat we het met de echofoto doen maar vrijdag grote bbq bij ons thuis, en manlief zei zoiets dat hij het dan misschien al wel wil vertellen. Mijn ouders zijn op vakantie. Gek om eerst je vrienden te vertellen en daarna je ouders?
    Misschien nog een beetje vroeg ook.

@brondy: dat is lekker zeg! wanneer gaan jullie ook alweer?

@mammadoe: was het een aangifte ofzo? Of mag je dat niet zeggen ?
    Ben nieuwsgierig aangelegd!
    Zou leuk zijn als je een klein buikie krijgt toch? Nog steeds zo misselijk, vervelend joh! (neem aan dat je daarom bent afgevallen)

Weet niet meer wie het vroeg, maar wij willen iig 3 kindjes! Ik zou er misschien wel 4 willen maar manlief niet. Lijkt me zo leuk later, kerst met zo'n volle tafel :D (nu heb ik hekel aan kerst van wege het eten etc) Maar nu ik moeder ben merk ik dat ik mag bepalen hoe de dingen gaan :D.

viev: je weet maar nooit!!

17. marilouise

goedemorgen op deze bijzonder vermoeiende en vroege morgen kwart over 4 zat er 1 te zingen en ik was het niet, ben kapot. nu snel naar de supermarkt en dan gaan we aan het bakken!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Heb net gesprek gehad met mijn baas en kreeg een brief met daarop een fikse loonsverhoging :D daarbij komt de jaarlijkse loonsverhoging in Oktober nog bij op :)

Maareuh, wij gaan 19 september op huwelijksreis, komt nu steeds dichterbij. Nog 3 weekjes werken (heb tussendoor nog een paar dagen vrijgenomen)
    Heb er heel veel zin in.

@ Lwal
    Gaan jullie nog op huwelijksreis trouwens?

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @brondy: wat lekker zeg de loonsverhoging.

@marilousie: bakse:)

@isa: 4 kinderen, wow, dat is best veel. Ik heb altijd gezegd 2, maar laat ik eerst deze eerste maar is afwachten, en miss vind ik het zoo leuk dat ik er straks 3 wil. haha.
    Ik heb het mijn ouders en schoonouders het eerst verteld. Daarna aantal goede vriendinnen, en mensen met wie we goed omgaan. En pas vanaf de echo het echt bekend gemaakt. Hoewel heel veel mensen het al wisten bij mij hoor. Ik kan zo slecht mijn mond houden. Maar je moet zelf weten wanneer je het verteld toch? Ik heb zoiets van, de mensen die het wisten zouden het ook weten als het mis zou gaan, dus waarom niet.

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gooooooodmorning!

Poemie: Bij mij waren ze ook niet meteen knal. Een week na de eerste positieve test heb ik de laatste gedaan, van de kruidvat. Zo'n casette.. En daar knalde die vanaf!
    Maar wat Isa ook al zegt, een streep is een streep. Wou alleen even zeggen dat je iig niet de enige bent met die twijfel! ;)

Viev: Spannend meid! IK duim voor je!

Isa: Ik luister naar allebei! ;)
    Ik heb 2 accounts aangemaakt, omdat toen we voor een 2e wouden, ik er van overtuigd was dat ik meelezers had ( of dit écht zo is weet ik niet 100% zeker ). En ik wou gewoon echt niet dat iemand er eerder achter kwam dat wij voor een 2e wouden gaan en dat ik evt zwanger zou worden.
    Niks bijzonders dus.
    Ik vraag het nog 1 keer ( erg, i know ) maar hoe oud is jou dochtertje ook alweer? Ik ben het alweer vergeten.:)
    Leuk zo'n loopfietsje! Wij hebben hem nog in de verpakking in de berging staan. Weet niet of Tara er al op kan.

Mammadoe: Ohh ik ben het gister helmaal vergeten! Zal vanmiddag dan een foto maken. Bij Tara kwam ik de eerste 4 maand niks aan, uiteindelijk in totaal 11 kilo aangekomen en dat was er 5 weken na de bevalling af.
    Nu heb ik er alweer een halve kilo bij op.. :p
    Hahaha geweldig die pakjes! Wat zullen ze blij met je zijnnn! ;) Wat knap van je zus zeg... pff!

Brondy: Wauw! :D Loonsverhoging en bijna op huwelijksreis! Gefeli!

Share This Page