Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe ik vindt je ook zielig hoor!
    hoop dat het uiteindelijk meevalt,

ik heb enorme steken in mijn zij al sinds vanmiddag wordt er echt niet goed van, zien wel

even dames heb 3 taarten gebakken van 27 cm doorsnee zijn flinke taarten zeg maar deze worden nog met 2 verschillende smaken gevuld en met marsepein bekleed we hebben 42 gasten zondag je haalt 12 grote stukken uit een taart en ongeveer 14 tot 16 kleinere (taart vult enorm ) en bij die 42 zitten wijzelf ook in en onze kleine die eet helemaal geen taart of iets

is toch wel genoeg mijn tante twijfelt maar 1extra maken dan heb je zoiezo al meer taart dan mensen en flink meer

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @marilouise: ooooh dat klinkt lekker met die marsepein. Heb er helemaal trek in. Ik ben altijd van beter te veel dan te weinig, wat overblijft komt toch wel op de dagen erna.
    Kan je anders niet nog een kleinere erbij maken?

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Brondy: Willen jullie weten wat het word? Maar je houdt het dus lekker neutraal de muren?
    Haha ja dat is recht tegenover de dekamarkt, daar wonen wij nu! We hebben het in januari al 2 jaar te koop staan, maar het wil niet echt flotten. Nu een andere makelaar en de prijs flink omlaag, dus als je nog iemand weet? ;) Toevallig zeg dat je weet waar dat is. Welke plaats woon je zelf dan?

Debby: Haha, it's meee! ;) Wanneer begin je met ovu testjes?

Mammadoe: Ojaa die is ook mooi! DIe kan best voor jongentjes vind ik.
    Tegenwoordig mag alles voor jongens, roze , rood etc. Waarom dan geen behang waar toevallig wat vlinders etc op staan? vind dat best kunnen hoor!
    De joolz is inderdaad ook heel mooi! Maar ik vind de reiswieg wat aan de kleine kant. En aangezien Maurice en ik allebei lang zijn, zou ik het zonde vinden als de beeb er maar eventjes is kan. Maar hij is zeker mooi! Ik heb de maxi cosi mura 3 besteld. Heerlijk!

Femmy: Klinkt super! Geniet er nog even van en we spreken je snel weer! GOede reis terug alvast!!

Lwal: Dat willen we wel dolgraag. Wij komen niet uit Almelo, maar uit Wierden. Dorpje ernaast. Dit in een opwelling gekocht, toen kwam Tara als verassing en dan is dit niet ideaal ( 3 hoog zonder lift ).
    Met z'n 2tjes was het super. Maar nu op naar Wierden en daar een mooi huisje met tuin kopen.
    Spannend morgen testen!!!! Je maakt me zenuwachtig! :D

Debby: Wat gaaf dat je een eigen horeca onderneming wil starten!! Super! Mijn vriend wil dolgraag met een collega van hem een eigen bedrijf opstarten, ze zijn nu bezig met het bekijken van de mogelijkheden. Wel ontzettend spannend allemaal!

Linnie: Lekker he als dat geregeld is! Hier hebben we gisteren de verzekering opgebelt en al de papieren van de kraamzorg binnen gekregen. Word het weer wat echter door!

Mammadoe: AAAH! Dikke knuffel meid, je kunt het!!! Succes!!!

Marilouise: Ben t met linnie eens, beter te veel dan te weinig!

4. marilouise

Nou dan gaan we morgen maar weer aan het bakken, en kijken hoe ik het gekoeld ga krijgen, heb geen ruimte meer aangezien alle hapjes er ook nog in moeten en bij schoonouders kan ook al niet die vieren zelf ook verjaardag hmmm even denken,

opgelost tante was in de waan dat het een kleinere vorm was hier gaan makkelijk 14 stukken uit behoorlijke grootte dus we hebben inderdaad genoeg aan 3 !

pffff gelukkig kom er net achter dat de mix ook nog op was !!!

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: jaaa het voelt dan idd wel al echter. Maar ook zeker als ik de babykamer en alles ga uitzoeken, dan ga je het steeeds meer beseffen denk ik.
    Ben benieuwd wanneer ik wat van dat kraambureau hoor, ze zeiden binnen 3 weken.

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat een hoop berichten weer zeg!

@Debby Wat gaaf dat jullie zoiets willen gaan beginnen. Zal wel een hoop tijd in gaan zitten. Spannend hoor! Hoe gaat het met temperaturen trouwens? Vind je het een beetje te doen?

@Linnie Als je duidelijkheid hebt hoe je het met je werk gaat doen, kun je ook een créche/gastouder gaan regelen. Is wel lekker als dat allemaal gebeurt is. Hoef je je daar tenminste niet meer druk over te maken.

@Mammadoe Veel succes vanavond! Hopelijk kom je een beetje de avond door. :(

@Brondy Huwelijksreis klinkt erg gaaf. Leuk dat er ook nog familie van je woont. Lekker ook van die loonsverhoging. Is altijd mooi meegenomen!

@Lwal Grote dag komt nu echt dichtbij! Met welke test ga je trouwens morgen testen? Ik vind het ook wel erg spannend voor je. Maar als ie nog negatief is ben je daarna echt wel te druk met je bruiloft om er veel bij stil te staan, dat scheelt wel weer. Jouw huwelijksreis klinkt ook niet verkeerd.

@Marilouise Druk met bakken geweest! Wat een werk zeg, als ik dat zo een lees.

@Femmy Morgen al weer naar huis :$ Wat gaat de tijd snel dan zeg.

Vorige zwangerschap ben ik zeker 20 kilo aangekomen :) Hoop dat het nu toch wel wat minder gaat worden.

Ik had op de site van de vk gezien dat er een nieuwe staigere is, derdejaars van de verloskunde academie in rotterdam. M'n schoonzusje gaat ook haar derde jaar in op die school, dus ik dacht leuk! Laat ik eens vragen of ze haar kent. En toen dacht ik: Misschien toch nog niet zo handig, want waarom zou ik op de site van de vk gaan kijken ;) Ze weet al wel dat we voor een tweede gaan, maar nog niet dat het al zover is...

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale Wat een leuk kamertje heeft tara trouwens! Echt schattig!

8. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Nou dames, Iedereen weet het hoor!!!! morgen op mijn werk vertellen en dan weet iedereen ervan!! Was echt super leuk al die reacties!

Ik ga nu weer door want wordt al gebeld hihih. Moet echt weer de tijd vinden om bij te lezen. echt schandalig

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Claudia Lekker dat je het al tegen iedereen verteld hebt! Hihi, leuk dat ze allemaal zo reageren.

Vanavond was m'n zus hier weer en ik heb het echt moeilijk gehad hoor, om m'n mond dicht te houden. Ik kon alleen maar aan dat veel te dure shirtje denken wat we besteld hebben om het te vertellen. Daarom heb ik toch maar m'n mond weer gehouden ;)

10. marilouise

wanneer is je innesteling heb al een paar uur lang flinke krampen en wat bloedverlies heel licht (herkenbaar van rins ) als ik uitga van waar het steeds meer op lijkt start menstruatie op 5 augustus dan kan ik volgende week testen vindt het wel spannend worden

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Linnie: Binnen 3 weken al ja? Dat is snel! Wij krijgen de kraam intake pas rond 28 weken zwangerschap!
    Dát vond ik pas apart! :D Dan krijg je al een navelklemmetje, de papieren voor het hielprikje etc!

Poemie: Hahah slimm! ;) En bedankt! :D

Claudia: Oowww ik ben jaloers! Haha, ik ben bang dat het hier toch pas maandag gaat worden! Weet nog niet hoe ik het op t werk wil doen. misschien toch maar cake met slagroom en gekleurde muisjes erop..
    Hoe ga jij t doen? of gewoon vertellen?

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemie: Whaha! Ja goedkoop is anders he! Heb je goed rekening gehouden met de maatvoering???

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tamale: Nou ze nemen contact op met me binnen 3 weken, maar denk dat ik ook pas later de intake heb hoor. Ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat eigenlijk.

Nu ik het toch over kraamzorg heb, waar is steeph:(. Al heel lang niets van gehoord. Zal het allemaal goed gaan?

14. marilouise

hier kreeg ik de intake pas met 34 weken ze waren net op tijd zeg maar en nog ging alles fout wat een bagger instelling was dat nooit meer volgende keer of met familie oplossen of andere kraamzorg dat laat ik mijn hormonen bepalen;)

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Tamale: Had nu pas tijd om de foto's van je kamertjes en pip spullen te bekijken.. Wat leuk!! En die 'luier'tas, super! Ik heb wel dezelfde smaak als jij zie ik wel! Maar dat zal je idd wel een fortuin gekost hebben..
    Maar leuk zo'n echte meisjes meisjes kamer! Als wij ooit in een winkel lopen zeg ik altijd.. 'Als wij een meisje krijgen wil ik dit en dat..' Allemaal roze spulletjes!
    Maar balen dat je appartement al zo lang te koop staat! Hopen dat je het kwijt bent dan voordat de kleine er is!

Marilouise: Spannend die krampjes en bloedverlies.. Dat zou idd de innesteling kunnen zijn!

Poemi: Knap dat je je mond hebt gehouden! Hihi dat veel te dure shirtje.. is dan toch een mooie stok achter de deur!
    Ik ga denk ik met de kruidvat 2v5 testen, die heb ik hier nog 1 liggen en heb ook nog testen van zwanger en kids.

Claudia: Ik las het op facebook! Wat leuk dat je het bekend maakt nu!

Debby: Wat een leuke plannen hebben jullie! Stoer dat jullie dat willen gaan ondernemen.. Maar als er zoveel gebreken aan het pand zijn, ga je er dan wel mee door?

Pff als ik jullie hier hoor over kraambureau's en verzekeringen denk ik.. :$ Daar weet ik dus echt helemaal niets vanaf haha!

Ik zit eindelijk op de bank.. Ben KAPOT!! Ik slaap al een paar nachten nauwelijks, spanningen denk ik.. en de afgelopen dagen natuurlijk alleen maar met de bruiloft bezig geweest! Dus ik duik zo mijn bedje in denk ik!

Nou ik laat jullie morgenvroeg wel even weten wat ik getest heb!

16. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Heej meiden,

Mammadoe, haha dat zou wel heel fijn zijn, dat we toevallig toch goed hebben knuffeld :D

Isa, ik zou het wel fijner vinden om het eerst mijn ouders te vertellen en dan pas mijn vrienden. Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf het fijnst vindt!

Brondy, wat fijn van je loonsverhoging zeg :D En straks nog lekker op huwelijksreis. Waar gaan jullie naartoe? O, lees nu dat jullie naar Java en Bali gaan, gaaf hoor!

Linnie27, zie dat je alweer 11 weken zwanger bent, gaat echt heel snel zeg!!

Tamale, alvast bedankt voor het duimen :D
    Leuk dat je al een kinderwagen hebt gekocht!

Debby1, wat voor eigen zaak zouden jullie willen beginnen?
    Horeca onderneming lees ik. Zou gaaf zijn als jullie het allemaal rond kunnen krijgen!

Lwal, gaat op huwelijksreis naar Afrika. Klinkt er leuk!!
    En morgenochtend testen, spannend hoor!

Claudi6a, wat leuk dat iedereen het nu weet! En dat je leuke reacties hebt gehad!

Hoeveel dagen na de eisprong zouden jullie een zwangerschapstest doen? Als ik natuurlijk niet ongesteld wordt. Zat te denken aan een dag of 14, maar soms kan die luteale fase toch 18 dagen zijn? Dus misschien dat ik die 18 dagen maar afwacht. Dat zou iig wel het verstandigst zijn ;)

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: ga maar lekker slapen, je moet natuurlijk wel een beetje fit zijn op je bruiloft zonder dat je ogen half dichtvallen ;)
    En succes morgen, duim voor je.

@viev: Ik weet niet wanneer je het beste kan testen, ik heb 3 dagen na nod getest.
    Ja alweer 11 weken, ruim eigenlijk, zondag alweer 12. Gaat idd achteraf best hard.

18. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Tamale, Ik las even vluchtig dat jij oorspronkelijk uit wierden komt.. Ik kom oorspronkelijk uit Nijverdal maar woon nu in noord-holland. Kom nog wel regelmatig in Nijverdal:D Ga aankomend weekend weer!!!

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Halloooow :D

@ Linnie, ja dat is het zeker en we zien het helemaal zitten samen:) maar in eerste instantie blijf ik ook gewoon ff werken waar ik werk!

@ Tamale, heb vandaag voor de 'proef' even een ovu testje gedaan om te 'oefenen'. Was een licht streepje. Dus ik denk niet morgen, maar overmorgen weer ff testen. Of beter morgen? Geen idee eigenlijk (haha lekker onervaren)
    Eigen zaak indd erg spannend. Maar willen we al heel lang. Wat wil jouw vriend met zijn vriend dan beginnen?

@ Mammadoe, hopelijk voel je je snel weer minder misselijk zeg... pfff...arme jij!

@ Marilouise, ben het met de rest eens ;) lekker hoor die taarten! Jammiej!! :D

@ Poemi, wij vinden het ook erg leuk :D helemaal mooie plannen aan het maken! Lekker weer alles tegelijk ;) maar dat kunnen we wel aan! Haha!
    Tempen gaat redelijk ok. Soms als ik te laat ben, vlieg ik mn bed uit, douchen en weg. Dan denk ik op mn werk; oeps vergeten! Maar dat pas 2 dgn gebeurd. Verder zo tussen de 36,1 en 36,4 dus nog niets geks dacht ik zo.??
    Haha, dat shirtje!!! Goede stok achter de deur ;) zou het zelf écht niet voor me kunnen houden, denk ik! Respect hoor ;)

@ Lwal, zie het als een soort van 'bouwval' gezocht. Ik ben erg commercieel ingesteld en heb de opleiding en aantal jaren ervaring en F. heeft veel ervaring. Daarnaast hebben we in de horeca al een ruim netwerk opgebouwd de afgelopen jaren. We durven het wel aan ja, mits we het financieel rond krijgen uiteraard. Het is gewoon een prachtige locatie en de vorige eigenaren hebben het laten vervallen. (Wij wonen aan de rand van de Veluwe).

@ Cinnepinnetje, haha! Nijverdal! Daar heb ik een collega op een vestiging waar ik trainingen mee heb gevolgd. Wie weet ken je haar wel ;) Nederlandse wereldje is klein...

Nou, genoeg gebept vind ik zo. Wij gaan ff samen op de bank. Ff relaxed en ff niks... Hebben net visite gehad. Nog ff wasje draaien en dan lekker knuffelen in bed denk ik ;) beetje om de dag nu he!

Meiden, slaap lekker en tot morgen!

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen! Normaal ben ik nooit de eerste, maar ondanks dat ik laat op kijk nest lag, toch ruim voor mijn wekker wakker. Gister was echt een raadsvergadering....wat was dat moeilijk. Helft van de tijd had ik geen idee waar ze het over hadden haha. Gelukkig had ik het daardoor te druk om misselijk te zijn.
    Jullie hebben heel wat afgekletst gisteravond, maar ik wil maar 1 ding weten, en en en Lwal????

Deel Deze Pagina