Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    Goedemorgen dames! Ik was gister een dagje afwezig. Ben toch maar begonnen met het schoonmaken van m'n keuken, nu ik nog vrij ben.

@Mammadoe: Gisteravond heb je gelukkig weer overleefd. :) Voel je je nu weer beter?

@Lwal: Ik ben ook wel erg nieuwsgierig. En??

Ik heb zoveel berichten gelezen net, dat ik even niet meer weet wat ik op wie moet reageren. Ik ga jullie toch even beter bijhouden.

Zometeen ga ik het nieuws aan wat familie vertellen en vanavond aan mijn vriendinnen. Het is wel een beetje vroeg, maar wij hebben volgende week 4 dagen feest in het dorp. En dan zou iedereen er toch wel achter zijn gekomen, als ik 4 dagen aan het water zit. ;)

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Ik kwam ook al even spieken, maar nog geen bericht van jou helaas ;)

@Mammadoe Jij bent er zeker ook al weer vroeg bij! Gelukkig ben je toch nog een beetje de avond doorgekomen gisteren.

@Debby Als je genoeg ovu-testen hebt zou ik toch maar al elke dag gaan testen.

@Viev Jij hebt toch al een tijd gelden je eisprong gehad? Omdat je banner zegt dat je pas over 12 dagen kunt testen? Ik denk dat je wel gewoon van 14 dagen uit kunt gaan, 18 heb ik nog niet heel veel gelezen, eigenlijk helemaal nog nooit. Tenzij je langer kunt wachten ;)

@Tamale Er stonden afmetingen van het shirtje vermeld, dus ik ben zoonlief eerst even gaan opmeten in z'n slaap. Later bedacht ik me dat ik net zo goed een shirtje van hem kon opmeten ;)

Ik begin er nu toch wel wat van te voelen, dat ik zwanger ben. 's Morgens toch een klein beetje misselijk, m'n eten staat me een beetje tegen. Nog niet echt extreem, maar wel herkenbaar :) Ik wilde me vandaag trouwens aanmelden bij de vk, was ik vergeten dat ze op vrijdag geen telefonisch spreekuur hebben, moet nu dus wachten tot maandag :x:(

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Faylin Veel plezier met vertellen! En het is idd leuker om het te vertellen dan dat ze het gaan raden.

4. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Net een test gedaan.. Helaas geen streep te zien :( Ben nu wel ff teleurgesteld want ik hoopte er deze maand echt op.. Had ook het idee dat ik van alles voelde! Maarja als ik dinsdag nog niet ongesteld ben nog maar een x testen..
    En morgen toch maar lekker een champagne drinken :)

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @Poemi, haha ja dat had je natuurlijk ook gewoon kunnen doen! Haha had ik ook niet aan gedacht toen je het vertelde!
    Enne dat eten dat je tegenstaat....zeker herkenbaar. Moet bijna mijn wekker vroeger gaan zetten omdat 1
    Cracker gewoon een te grote taak is!!! Bah! Mag van mij nu wel over zijn!
    @faylin, als het zoveel is kan ik het soms ook niet meer bijhouden hoor!

6. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    lwal! wat jammer! Hopelijk ben je gewoon te vroeg!! Wat niet is kan nog komen. Ik had ook een negatieve test deze maand, zelfs nadat ik al een heeeeeele lichte streep een halve dag eerder had gehad. Ik blijf duimen voor je!
    Nou lekker gaan genieten! En drink idd maar lekker een glaasje champy!! Alvast gefeliciteerd, nog even en je hebt echt een man :D.

ben erg druk dames, wordt in een aardig tempo gekletst, heb soms moeite te onthouden wat iedereen zegt en waar ik nog op wilde reageren.

mammadoe: lijkt me lastig, om tijdens gebarentaal nog daarbij met handen en voeten te moeten werken om dat je het niet echt snapt :D.

ik heb allemaal krampen in mijn buik! maak me een beetje zorgen. Geen bloedverlies ofzo maar ik herken dit helemaal niet van de eerste zwangerschap, las net dat dit gewoon kan zijn van de baarmoeder die oprekt! En zolang het maar geen stekende pijn is maar dat heb ik af en toe toch ook wel!
    mmm, vandaag maar even aanmelden bij een verloskundige en gelijk even vragen.

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

zo dames ik was al om half 7 vanmorgen taarten aan het bijbakken 1 sneuvelde gisteren dus heb wat moeten improviseren maar heb er gelijk maar 2 bijgebakken dus nu 4 taarten (komen jullie wat over is opeten)? zal vanmiddag even foto's maken kunnen jullie meegenieten ;)

De chocolademix staat ook al op te stijven man wat was ik druk. om 9 uur komt mijn tante en gaan we eerst de laatste verse boodschappen doen en dan de taarten verder afmaken!

kleine net weg kijk ik zit die in de gang in zijn autostoel brrrmmm brrrmmm te doen !

@lwal jammer zeg hoop dat je gewoon te vroeg was !

ik vindt het hier ook spannend worden hoop dat ik gewoon 2 september positief test. (zelf denk ik dat ik over 2 maanden positief test dan ben ik uitgerekend op de sterfdag van mijn vader hij zei altijd de cirkel is rond dus dat zou wel heel rond zijn weer en wij hebben altijd dubbele dagen enzo in de familie (beide kanten ) )

8. marilouise

@lwal als ik je niet meer spreek fijne dag morgen enne!!! ik duim voor behoorlijk weer !

9. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Lwal: Jammer! Hopelijk komt dat steepje toch nog snel!

@Isa: Ik had gisteravond ook krampen! Kreeg het gelijk benauwd. Ben benieuwd wat de verloskundige bij jou zegt.

10. marilouise

wil iemand het licht aandoen !!!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ Lwal
    Wat balen zeg, maarja misschien ben je inderdaad te vroeg.
    Alvast heeeel veel plezier morgen en gefeliciteerd natuurlijk ;)
    En jullie huwelijksreis lijkt mij ook wel wat..

@ Tamale
    Ik kom oorspronkelijk uit Vriezenveen. Maar mijn oma (en nog wat ooms en tantes) wonen in Almelo. Mijn ouders gaan zelf ook nog wel eens naar die Dekamarkt, vandaar dat ik het weet. En mijn neef woont daar ook in de buurt. Maar ben 3,5 jaar geleden verhuist naar Deventer..
    Oja wij willen trouwens niet van te voren weten wat het wordt. Althans dat zeggen we nu, want ik weet heel zeker dat ik mijn mond voorbij praat. Denk dat ik het al moeilijk vind om uberhaupt mijn mond te houden als ik zwanger ben. Hopelijk hou ik het vol tot 12 weken :(

@ Debby
    Leuk hoor en spannend natuurlijk. Hopelijk kunnen jullie het allemaal bolwerken, zou natuurlijk wel super gaaf zijn.

@ Marilouise
    Zozo druk druk nog met taarten, balen dat er een gesneuveld is. Maareuh wil wel helpen de overblijfselen op te eten hoor ;)

@ Claudia
    Fijn he om leuke reacties te krijgen :)

@ Faylin
    Veel plezier met het vertellen. Kan het me wel voorstellen dat je het dan toch maar zo vroeg vertelt.

@ Viev
    Denk ook 14 dagen na je eisprong. Zou ik wel doen in ieder geval ;)
    Spannend hoor.

Ja waar is Steeph??
    Hopelijk gaat het goed met haar. Of was ze met vakantie??

Ai verder weet ik het niet meer, sorry :(

Voel me hier niet zo lekker.
    Beetje misselijk enzo. Maarja zal wel niks betekenen aangezien ik mijn ei nog niet gehad heb.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal: Wat jammer zeg! Ik heb wel gelezen bij een ander die 's ochtends ook negatief testte, aan het eind van de middag positief testte. En ik had dinsdagavond met de sensitest een aardig donkere streep in vergelijking met maandag, maar de kruidvat was woensdagochtend juist niet veel donkerder geworden. Je bent ook nog wel erg vroeg met testen, dus het zegt nog niet zo heel veel, maar als je nog een test hebt, misschien vanmiddag eentje proberen? En wat Isa ook zegt, het kan nog alle kanten op! Geniet morgen in ieder geval van je grote dag, duim voor goed weer, en natuurlijk een positieve test!

@Isa Zulke dingen zijn altijd wel eng ja, zeker als je het de vorige keer niet had. Wel fijn als je straks aangemeld bent bij de vk, dan kun je het gelijk navragen, maar als er dan weer iets is kun je gelijk bellen, ben je al bekend.

@Marilouise Het is hier net ook behoorlijk donker geweest. Hopelijk knapt het straks weer een beetje op. Het wordt al wel iets lichter inmiddels. Voor jou dus nog een weekje wachten, spannend hoor.

@Brondy Grappig dat jij herkend waar Tamale woont. Zo zie je maar weer, de wereld is maar klein!

13. marilouise

en nu komt het zonnetje erdoor man wat was het donker de flitsen gingen door de lucht bah vindt onweer niet zo leuk,

kleine heeft net 6een hapje van de taart genomen die nog op tafel stond af te koelen nou m-oeten we m-aar even- opvullen ofzo.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej Lwal, wat balen, maar eerlijk gezegd denk ik dat het nog weinig zegt, je bent gewoon net ff te vroeg met testen. Dus wat niet is kan nog komen :)
    Ik hoop ook dat je morgen beter weer zal hebben.
    Ik reed net langs Schiphol, overal sloegen de flitsen in! Vliegtuigen die ertussen opstijgen brrrrr
    Ik ga aan het werk! Enne wat zijn we allemaal actief op de vroege morgen haha

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Linnie: ooh sorry! Goed lezen is niet altijd mijn sterkste punt!;)
    En idd: Steeph waar ben je??

Lwal: Thanks! Haha ja een meid is ook echt super leuk hoor, als je toch ziet wat je daar allemaal voor kan kopen!! :$ We zijn alleen nog drukk aan het zoeken naar een bed voor Tara.. We willen haar zo snel mogelijk in een groot bed laten wennen.

Ik vind dit een leuk bed: MINNEN Uittrekbaar bedframe m lattenbodem - wit - IKEA.
    Maar maurice wil graag een houten bed. ;) En dan vind ik deze wel weer leuk: Ledikant Roos Met 2 hartjes aan beide uiteinden. Maar daar was Maurice het ook weer niet mee eens... zucht... Dus, als iemand nog ergens een leuk bed heeft gezien wat niet een fortuin kost, graag!:)

Viev: Het zou 14 dagen erna al kunnen.. Heb je je ei gevoeld dan?

Cinnepinnetje: Echt waar? :D Hoe beland je helemaal in NH??:$ Haha! En dat je hier zomaar weg kon! Ik moet er niet aan denken om weg te gaan uit Twente. ( des te meer uit Almeloo , blegh )
    Leuk zeg, Ndal word steeds gezelliger! Hebben we jou ook al op hyves eigenlijk??

Debby: Ik zou dr gewoon iedere dag 1 tegenaan gooien, maar dat is gewoon mijn nieuwschierige ik :D, ik zou zeggen: Doe wat je denkt dat t beste is.
    Mijn vriend wil zelf beginnen in de metaal, met de nieuwste computer programma's etc. Maar dat kost een bult, en de banken zijn niet zo meegaand meer volgens mij. Dus ik geef het weinig kans, maargoed hij vind het helemaal geweldig om zich erin te verdiepen, alleen maar leuk!
    Moeten jullie er nog aparte diploma's etc voor behalen? Of heb je die al?

Faylin: Haha lastig he! Ja dan kan je het beter eerlijk vertellen! Spannend en veel plezier!

Poemie: HAhaha!! Ja dat was een stuk makkelijker geweest! :D
    Fijn he die uren dat je kunt bellen. Gelukkig is maandag ook nog ruim optijd. Leuk hé, die kwaaltjes! :D
    Ik heb iets heel raars, ik heb helemaal GEEN zin om slecht te eten, zoals chips etc... Maar toch doe ik het savonds. Echt zo stom. Bah..

Lwal: Balen, maar het kan nog!!! Het kan nog zat trouwens!!! Drink morgen lekker een glaasje champagne, maar drink je niet lam he! ;) VOor hetzelfde geld ben je wel zwanger!!
    En ik durf het bijna niet te vragen: maar wanneer trouw je??

Isa: Kloten is dat! Ik had dat met Tara wel heel erg. Dit bleken al heel vroeg de banden te zijn.. Dus het kan allemaal.

Marilouise; Dat word spannend! Al die taart verhalen van je, word er misselijk van. Haha.

Brondy: Oh leuk! 2 van mijn schoonzussen wonen in Deventer! Wij gaan er vanavond even heen! Zal naar je zwaaien.;)

Mammadoe: Getsie! DOe maar voorzichtig dan! Mijn zwager ging vandaag terug naar Curacoa ( daar wonen ze ) hij smste inderdaad dat het daar flink tekeer ging.

IK BEN MISSELIJKKKKK EN TOCH HEB IK ZIN OM TE KANEN!!!! HELPHELLPHELP.
    Straks maar watermeloen halen, I love it. En ook nog eens gezond.. (hoop ik dan maar )

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale M'n nichtje heeft ook dat bedje van de Ikea. Vind het echt een heel leuk bedje voor een meisje! Ik heb juist niet veel zin om gewoon te eten, maar koekjes/chipjes enzo heb ik weer geen problemen mee :) Maar niet meer te veel in huis halen dus. Watermeloen is wel gezond ja!

@Mammadoe Lijkt me ook echt niets om met zulk weer te moeten vliegen. Toen we uit Praag terug vlogen hadden we ook wel slecht weer. Sindsdien heb ik een beetje vliegtrauma, voor mij dus vooral vakantiebestemmingen die met de auto bereikbaar zijn. ;)

Ik heb de eerste tranen alweer gehad vanmorgen. Goed begin dus! Zat gezellig samen met de kleine op de bank. Ik tijdschrift lezen, hij eigen boekje lezen, de poes aaien, beetje gek doen. En de tranen liepen over m'n wangen. Dat we straks gewoon nog zo'n hummeltje erbij krijgen :D Ik kan ook al behoorlijk fel uit te hoek komen, wat dus niet echt handig was met overleg op het werk woensdag :) Die hormenen doen het al goed bij mij. ;)

Omdat ik de vk nog niet heb kunnen bellen vandaag mocht ik van mezelf wel weer een 2v5 van de kruidvat kopen. Hierbij het resultaat:

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemie: Merk je dat ook echt als je in een vliegtuig zit?
    Ik heb een bloedhekel aan vliegtuigen, vind het maar enge dingen. Bah. Heb er 1 keer een uur ingezeten en was blij dat ik weer veilig aan de grond stond.
    En die testen zijn overduidelijk toch? ;) Ze worden steeds mooier!

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Je hebt meer turbulentie, en sneller vertraging... En als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel vertraging :x En ik vind het idee ook niet echt prettig, met bliksem enzo.... Nu met de kleine zou ik niet eens weten hoe we met het vliegtuig zouden moeten gaan. We nemen altijd zoveel zooi mee :D

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Mooie testen Poemi, nu moet je het wel geloven :
    Tara, ik heb ook verbazingwekkend weinig trek in vette versnaperingen. Dat bedje met die hartjes vind ik wel heel schattig! Eigenlijk moeten mannen zich gewoon niet met het interieur bemoeien want ze hebben er meestal geen verstand van! Toen wij ook naar ons huidige huis verhuisden van de winter, zei ik van te voren: Ik beslis over de inrichting en jij niet. Dus dat was duidelijk en daar hebben we dus ook helemaal geen ruzie over gemaakt :D Denk dat ik dat met de babykamer gewoon hetzelfde ga doen :)
    Nu even wasje doen, en even lekker een middagdutje!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemie: aii turbulentie. Gadver!! Erg he wat je allemaal mee moet slepen met een kleintje. Ik maak me nu al zorgen hoe straks met 2 kinderen!!! :D mag er wel een extra auto voor aanschaffen geloof ik.

Mammadoe: Hahah!! Zo kan het ook! Wie zou er toch de broek aan hebben bij jullie in huis?? ;)
    Je moet je handtekening trouwens wel even veranderen, er staat nog steeds 3,9 mm.. Dat is wel heel weinig!

Share This Page