Hoi meiden, Lwal, vandaag de grote dag voor jou. Hopelijk is het weer een beetje meegevallen en heb je een supermooie dag gehad! Poemi, ik heb mijn banner ingesteld op een cyclus van 38 dagen omdat ik die als laatst had. De ovutesten waren idd 2 weken geleden postief. Denk dat ik maandag of dinsdag maar ga testen Mooie duidelijke test bij jou!! En al last van de hormoontjes.. Tamale, heb mijn ei niet gevoeld, maar ovutesten gedaan. Wat een leuk bed met die hartjes! Marilouise, mooie taart zeg! Echt gaaf dat je dat zelf kan maken! Eels, fijne vakantie!! Faylin, wat leuk dat je familie en vrienden allemaal enthousiast reageerden! Heb van de week nog wat ovulatietesten gedaan en nu kwam er gisteravond opeens een 2de streepje te staan. Vanmiddag weer 1 gedaan en die was positief. Snap er niks meer van. Heb 14 dagen geleden al positief getest. Dat kan toch niet 2x in dezelfde cyclus? Blijf nu nog maar ff doortesten. Vandaag veel opgeruimd in ons huis en een nieuw voorraadje hout gehaald om vd winter lekker te kunnen stoken Vanavond gaan we naar de film, is weer een tijdje geleden.
zo alles is gedaan, man ben kapot vanmiddag even mee geweest met mannetje naar het voetbalveld ben ik bloemen gaan halen en bij kennissen op bezoek geweest ga ik hem halen met rins samen man niet in het doel dus ikz o nee he weer zijn enkel, maar nee hij heeft een enorm hard schot gepakt alleen zijn pols is darabij dubbel geklapt nu even afwachten wat het morgen doet anders toch maar foto's laten maken het is niet dik enorm gevoelig en kan het bewegen tot een licht gebogen stand dus even afwachten ik zal maandag meer foto's plaatsen ook van de overige taarten
ik heb trouwens 3 druppels bloedverlies gehad vandaag! en krampjes beetjes steken nog een week dan mag ik testen!
Linnie: Ow wat vervelend!! Ik herken het wel van Tara's zwangerschap. Ben nu ook wel moe, maar lang niet zo moe als toen en hoe jij beschrijft. Ook minder misselijk etc. Eigenlijk heb ik nauwlijks ergens last van! Heeeel anders dus. Bij Tara ging dat moe zijn pas beter met 18 weken! Dus ik hoop heeel hard voor je , dat het bij jou gewoon met de 13e week voorbij is! En anders gewoon je rust pakken. én echt, ooit komt het goed! VIev: Dat is vreemd! EN veel plezier in de bios vanavond. Marilouise, spannend! Lijkt wel een teken van innesteling.
Hé meiden, Heb vrijwel niet bijgelezen. Heb ik veel gemist? @Viev, zie dat je ovutest onieuw deze maand 2 streepjes geeft. Als ik jou was zou ik morgenochten een zwangerschapstesten doen (!) Want ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen als ze zwanger zijn ook twee streepjes krijgen op hun ovutest!!!! Zou dat even gaaf zijn! Het is ook precies 14 dagen na je vorige, dus het zou te mooi voor woorden zijn!!!!! Ik ben net weer thuis van werk. Vermoeiende dag en merk dat mijn rug nogal pijnlijk is.... Hoe is het verder met iedereen. Hebben jullie gister/vandaag iets van Lwal vernomen? Op van de zenuwen was ze waarschijnlijk. Het weer is niet ideaal voor d'r maar het kan veel erger!!!
@Linnie, ik heb hetzelfde, heb ook het gevoel dat dit de rest van de zwangerschap blijft! Laten we maar hopen van niet! En er vanuit gaan dat dit de laatste nare eerste trimester weken zijn!
@marilouise hoe gaat het met de hand van je man? @viev heb je de raad van mammadoe nog opgevolgd, ben heel nieuwsgierig...,ik heb het ook wel eens gehoord dat dat kan. Het was gisteravond lekker rustig op het forum. Zelf had ik een verjaardag is #eenbeetje laat geworden. Lekker een wijntje kunnen drinken, ben toch ongi...
@viev: idd dat heb ik ook gehoord, en aangezien het twee weken later is zou het zo kunnen zijn toch? ben benieuwd. @mammadoe: ja we gaan ervan uit dat dit de laatste misselijke weken zijn. Maar verlang er naar om een keer wakker te worden en me gewoon super te voelen, geen honger, niet misselijk, niet duizelig en niet dizzy. haha wat kunnen we toch zeuren he. Jeeh van vandaag alweer 12 weken. Weet nog goed dat ik 5 weken waa en naar deze week verlangde maar dat leek nog zoooo ver weg, en nu is het 12 weken. En gewoon een echt kindje, moet nu alleen nog maar goed groeien. Ben zooo blij. Heb trouwens met de angelsound het hartje van de week al gehoord, wel heel bijzonder hoor.
Hoe proeft wijn ook alweer????? Al bijna 3 maanden geen druppel meer op. Ook met het vrijgezellenfeest, mijn verjaardag, kerst en oud en nieuw zal er geen drankje voor me inzitten. Wel kaal, maar zit toch liever met een dikke buik dan een wijntje Lwal, hoe was je dag???? Alles volgens plan verlopen en geweest zoals je verwacht had? Heb aangezien het hier zo rustig was toch maar even teruggelezen en ja Tamala, schrijf ik dus gewoon weer 3,9MM!!! haha stom! Ik zal het zo aanpassen Die taart van marilouise....man! Krijg er spontaan trek van! Toevallig vannacht gedroomd dat ik 4 taarten ging kopen voor het vrijgezellenfeest van mijn zusje. Misschien vanmiddag wel gebak. We gaan met de hele familie eten enzo want het is de sterfdag van mijn schoonvader. Gelukkig dit jaar met een nieuw leven na zijn dood @Poemi, is het bloeden al gestopt? Hopelijk is het net als bij Claudia loos alarm.... @Linnie, irritant je zo rot voelen. Ik ken het maar al te goed. Je moet gewoon die rust pakken waar je lichaam om vraagt. Ik had ook vrijdag 'even' een middagdutje gedaaan. Ik ging om half 4 liggen ofzo, toen was ik door mijn wekker geslapen en werd ik pas half 7 wakker! 20 minuten later moest ik al in de auto zitten voor werk. Toch merk ik dat wat actiever zijn een positief effect heeft op hoe ik me voel. Alsof ik dan meer afleiding heb ofzo.... Lig hier nu met een ronkende jongen naast me. Zag op facebook dat ie om half 4 nog bezig was geweest, dus vrijgezellenfeest zal wel gezellig geweest zijn Fijne zondag iedereen!
@mammadoe: ja dat heb ik ook, als ik wat ga doen voel ik me stukken beter. Als ik een dag vrij ben voel ik me die dag het minst goed, terwijl als ik ga werken me meestal veel beter voel. Maar dan ben je bezig, en dan heb ik een heel goed ritme met eten. Maar met dit weer heb ik niet zo veel zin om iets te doen
Johoe!!! 12 weken! De magische grens! Nog 1 weekje en ons eerste trimester zit er gewoon al op! Nog 2 x dit stukje en we hebben onze baby in handen!!! Bizar hoe voorspoeding alles gaat eigenlijk! Ze zeggen dat vanaf nu de klachten minder moeten gaan worden en je weer wat je oude ik gaat voelen. Lets hope so! Gaaf dat je het hartje gehoord hebt! Lig je nu de hele dag te luisteren? Ik heb niet zo'n ding wel jammer, maar ja.... 19 September zal ik het bij de vk wel horen.
Dames, Even snel een reactie, mijn MAN vindt het namelijk stom dat ik nu op het forum zit.. Maar ik heb een geweldige dag gehad!!! Het was echt een droom.. We hebben veel geluk gehad met het weer en flink gefeest! Ik zal vanavond of morgen ff uitgebreider reageren en een foto plaatsen.. Nu nog even genieten van de romantische boerderij waar we vannacht hebben geslapen! Super lief dat jullie hier zo aan me hebben gedacht..
Ja achteraf gaat het echt heeel snel he. Over 8 weken al 20 weken. En dan nog maar 3 maandjes werken en met verlof, hihihi. Lig niet de hele dag te luisteren hoor. Heb nu al paar dagen niet geluisterd. Maar is wel heeel leuk om te horen, we hebben het geluid opgenomen en op onze iphone gezet. Ik was zoo benieuwd of het zou werken, en was 30 euro dus dacht, ach probeer het gewoon. Maar ook in mijn achterhoofd dat de kans er zou zijn dat ik het niet zou kunnen vinden en dat ik me dan ook niet druk moest maken. Kon het ook horen bewegen.
@lwal: super dat het allemaal goed is gegaaan en je een super dag hebt gehad. Kan me wel voorstellen dat hij het niet zo leuk vindt dat je op het forum zit hoor. Jullie moeten natuurlijk heel romantisch nu genieten van elkaar. Enne we willen foto's zijn he. Of ik hou je facebook in de gaten, miss dat er daar foto's op komen. Geniet nog lekker van jullie eerste dagje man en vrouw.
Hé Lwal, ach je bent nu met hem getrouwd, nu heeft hij niets meer te zeggen haha nee hoor, ik snap hem wel! Ga je maar lekker met hem bemoeien! Goed om te horen dat je een superdag gehad heb! Alle ongetrouwde vrouwen hier zijn jaloers (althans...ik wel!) @Linnie, wat leuk dat je het zelfs hoort draaien! o manlief is wakker!
Linnie: Jeej, gefeli! 12 weken, is toch een mijlpaal he! Gaaf he luisteren met de angelsound! Wij luisteren vaak iedere avond een minuutje als we in bed liggen. Een geruststellender geluid bestaat er volgens mij niet! Heerlijk. Mammadoe: Hahah, dat vraag ik mij dus ook af! Maar hoe lekker ik wijn normaal ook vind, ik heb er helemaal geen zin in, dus ik vind het totaal niet moeilijk. ( had ik niet verwacht ). Net zoals brood, i love brood. Maar op dit moment, kan ik geen brood zien. Blegh! Lwal: Hahah zo leuk om te kunnen zeggen: Man! Gefelictieerd joh! En heeeeerlijk, geniet er lekker van! FIjn dat het zo geslaagd was!! Enne, ik is ook jaloers! Maurice en ik zijn al bijna 2 jaar verloofd in febr.. Maar t geld is er nog niet voor! Linnie: Waar heb je de angelsound gehaald dan? Wij op vos(nog iets ).nl Kreeg je ook van die gel bij.
Jeej! Ik ben vandaag alweer 13 weken. Ik heb echt het idee dat de weken voorbij vliegen! Niet normaal. Nog 4 weken tot weekje vakantie, nog 7 weken tot de 20 weken echo. En nog 20 weken (WOW) tot mijn verlof. Haha! Vanmiddag gaan we op visite bij vrienden en vanaf half 5 bbq en verjaardag. Hopelijk gaat t wat worden! Rot zomer in NL. Ik moet eten, maar heb dus echt geen trek..