Pfff eindelijk thuis na een hele dag weg te zijn geweest, en weer met barstende koppijn. Maar ja. Tara wat spannenddd. Een klein streepje kan positief betekenen toch? Zal voor je duimen hoor. En jeetje je had echt al een buikje met 16 weken. Hihi, ze zeggen dat het bij de tweede nog sneller gaat toch?
Linny, nog niet van de hoofdpijn af?! Veel water drinken en je lekker laten verwennen door je vent, bankhangen dan maar! Ja , daarom vrees ik ook dat het heel snel zal gaan bij een 2e zwangerschap...
En een klein streepje kan idd positief betekenen, maar het was zo onduidelijk... je zou het niet op de foto kunnen krijgen zeg maar.. Dus ik weet het niet. En het lijkt me ook zó vroeg.. Afwachten. Ik vind het alleen al fijn om woensdag, zaterdag, woensdag,zaterdag te kunnen testen.. Heb je toch het idee dat je eindelijk wat kán doen behalve sexxen
Hoofdpijn is nu weer iets gezakt. Heb het nu wel heel veel hoor. Heb eigenlijk bijna nooit last van hoofdpijn. Maarre, ben echt benieuwd wat je test woensdag zegt. ZOu wel top zijn natuurlijk. Hmm, ja, miss ga ik wel ff een massaga vragen aan mijn vriend. Goed voor mijn hoofdpijn
jeetje dames, ik ben weer terug van mijn weekendje en moet 10 pagina's bijlezen! haha, wat kunnen jullie heerlijk tokkelen met zijn allen !! Nou het weekendje was hartstikke leuk, en romantisch! Gewoon weer eens met zijn tweetjes weg en in een iniminie kajuitbootje en behelpen en niet kunnen douchen op een onbewoond eilandje aanmeren heeft echt wel z'n charmes! Dus ik lekker wat foto's gemaakt van ons samen, voor misschien wel later, wetend dat ons kindje dit weekend verwekt is. Maar goed. Leuk leuk leuk, ben helemaal opgeladen ervan ondanks de nare toestanden erom heen. Maar heb nu het idee dat dat ons op het moment alleen maar meer naar elkaar toetrekt! @Tara: Spannend zeg, ik duim voor je hoor! Wat zullen de dagen voor jou extreem langzaam gaan nu! @Linnie, debby en mammadoe, femmy, lwal, lizy (allemaal uit mijn hoofd) en de rest, sorry onthoudt niet alles: het houdt ons maar bezig he!? Worden jullie niet moe van jezelf? haha, ik wel. Ik hou het maar bij max 1 keer per dag kijken anders duurt het allemaal te lang hoor! Ik heb ook wel bizar veel meer zin in sex hoor sinds mijn spiraal eruit, al een uur daarna eigenlijk . Psychisch? wie zal het zeggen? Het minderen met roken lukt aardig eigenlijk. Ik merk dat ik minder zin heb in het roken omdat ik me bij elke sigaret nu afvraag, is het echt nodig? Drinken doe ik ook minder, maandje geleden 2 keer te veel prosecco op en dan ben er nu even klaar mee haha! Verder, tja gezond eten, vorige zwangerschap was ik 30 kilo aangekomen. Was dat nu niet van plan! Alles wat er nu niet bij komt hoeft er ook niet af. * wel lastig soms voor mij, heb vroeger redelijk ernstige eetstoornis gehad dus ben benieuwd hoe het me de volgende zwangerschap af zal gaan, en vooral het ontzwangeren. Jullie daar al over na gedacht? Knuffelen is een goeie term, alleen knuffel ik met isaatje (mijn dochtertje) ook de hele dag ???? haha. Wippen? hihi. Nou ik ga mijn vent eens even achter zijn laptop vandaan sleuren en ons romantische weekendje afronden... Werkse morgen dames!
Zo, hè hè!!! De schoonfamilie is weer terug naar huis en de bbq was geslaagd. Mijn vriend kreeg van hen een nieuwe weber alvast voor zijn verjaardag (want we zijn op vakantie als hij jarig is). Helemaal goed! Maar ben blij dat ze allemaal weer huiswaards zijn pffff Tara, spannend zeg! Denk je dat je je kan inhouden tot woensdag?? Denk niet dat ik dat in die situatie zou kunnen en hem gewoon morgenochtend opnieuw proberen. Ik ben dit weekend ook maar aan de drank gegaan. Wel lekker maar ook lastig om niet te drinken op momenten waar andere bij zijn en waar je normaal wel drinkt... Isa, fijn dat je weekend gewoon relaxed verlopen is. Ben benieuwd of het zijn vruchten af zal werpen Deze week heb ik gelukkig een hele drukke week, dus weinig tijd om mezelf gek te maken met babypraat haha. O en ik was vergeten te vertellen over dat rompertje, mijn "zwijmelrompertje". Die heb ik eens gekocht om mijn vriend te verassen. Staat op 50%pappa 50% mamma en 100% ikke. En af en toe pak ik die en zit ik te fantaseren hoe het zou zijn als daar een baby'tje in zou zitten Hebben jullie niet al eens stiekem iets gekocht??
Hé Tara mooi buikje zeg! Idd al een flinke buik voor het aantal weken. Ik ben bang dat ik hetzelfde zou krijgen, aangezien ik nu soms al een paar weken zwanger lijk.... haha
Hoi allemaal, Tara, mooie buik Ziet er indd al "behoorlijk" uit voor 16 weken, maar mooi hoor! Spannend dat je test zo vaag was en dan woensdag.... hihi! Ik zal ook voor je duimen wij willen onze ouders een kadootje geven als het zover is. Iets in de trant van een shirtje, romper of een speen ofzo, iig iets waar opa of oma opstaat Ik heb nog geen "zwijmel" item in huis gehaald. Wel een goed idee eigenlijk! als ik positief test, ga ik mn vriend ook een kadootje geven als soort van manier om het te vertellen. Dus die moet ik dan binnenkort ook maar ff in huis halen. Mijn liefie is nu weer terug van zijn weekend weg. Dus ik ga ff lekker tegen hem aanliggen. Ik ben vreeeeeeeeselijk emotioneel, heb hem heel erg gemist?!?! Zal wel door mn ongi komen denk ik. Had ik tijdens de pil vele malen minder eigenlijk.... Heb er vreselijk last van, buikpijn & hoofdpijn. Ongekend... Ik ga deze maand trouwens niet overslaan hoor, maar in het kader van 'het zal wel niet in de eerste maanden raak zijn' wacht ik mijn nieuwe ongi dag af...om de cyclus te kunnen tellen maar we blijven oefenen!!! Ik hoop natuurlijk gewoon raak deze maand! Nou, ik ga ff op de bank hangen bij mn ventje... morgen en woe ben ik weg voor een cursus. 2 dagen geen tijd/computer denk ik dus... van de week weer veel om bij te lezen haha! Werkze allemaal weer morgen! liefs
@ Isa wat fijn dat jullie zo'n heerlijk weekendje hebben gehad! Zou wel extra mooi zijn als je dan inderdaad daar zwanger bent geraakt! Wij zijn ook aan het kijken om binnenkort een lekker weekendje weg te gaan.. eventjes eruit! We hebben nogal een drukke/heftige periode achter de rug. En op de vraag of we al gek van onszelf worden.. Ik wel!! Ben zoveel bezig met kindjes krijgen. Heb het idee dat het van ons af straalt want iedereen vraagt ineens wanneer wij aan kinderen gaan beginnen. Nou.. ga dan maar eens een geloofwaardig antwoord geven! Ik heb nog geen zwijmelitem gekocht. Heb wel vorig jaar met het WK een babypakje van het nederlands elftal gekregen/gewonnen.. Toen hebben we tegen elkaar gezegd dat we hopen dat er met het EK in 2012 een babytje in kan. Dus dat ligt nu netjes in de kast te wachten..
@isa: super dat jullie het leuk hebben gehad, ondanks alles. Lekker genoten dus, en miss kot er iets heel moois uit Moet zeggen dat ik er wel mee bezig ben, maar eigenlijk valt het nog mee. Had gedacht dat ik helemaal obsessief zou worden, haha. Maar wil het wel heeel graag hoor. Maar heb nu ook mijn zinnen gezet op een konijntjem dus ben ook de hele tijd aan het zoeken naar een heeel lief konijntje. Dus daar ben ik dan ook druk mee bezig. Gaat de tijd ook wat sneller Ik ga ook nog een weekendje weg. Denk laatste week van juni als het nog kan. Heb een half jaar geleden geboden op een hotel via vakantieveilingen en die heb ik ook gekregen, maar dat is maar geldig tot eind juni. Beetje laat ben ik dus, morgen maar ff kijken of het eind juni nog lukt, zou wel lekker zijn. @debby: lekker dat je mannetje weer thuis is. Ga maar lekker ff van hem genieten. Ik dacht ook lekker een avondje te hebben met mijn vriend. NOu niet dus. We zouden lekker bij elkaar liggen op de bank en een beetje tv kijken. Nou dat heeft hij wel 15 minuten volgehouden. Toen bedacht hii zch dat hij nou muziek op zijn iphone moest zetten. En aangezien bij hem alles nooit snel en goed gaat is hij daar alweer een tijdje mee bezig. Kan er echt zoooo chaggie van worden. :x:x:x
@Linnie27 Oh dan ben je lekker op tijd met die bon ja Maar wel lekker.. Ik snap dat je chagrijnig wordt van je vriend! Dat is weer typisch zo'n mannending, en waarschijnlijk heeft ie niet eens in de gaten dat jij baalt! Nou ik hoop dat hij snel klaar is met zijn iphone!! Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken en mijn mannetje meesleuren.. Ik kan namelijk een dezer dagen mijn eisprong hebben
hoi hoi, zo toen ik weg ging waren we op bladzijde 13 en nu al 32! Niet normaal. Ik heb geen tijd om alles te lezen hahhaha. Deze week ook erg druk dus dat wordt wat. Het weekend was heerlijk alleen veels te snel voorbij. Het was erg druk dus weet niet of ie raak geschoten heeft hahaha. Denk het eigenlijk niet. Want ik weet niet hoe lang je ei nog vruchtbaar is in je lichaam. En anders zo snel mogelijk ongesteld worden om er weer voor te gaan. Werkse allemaal.
Ah wie weet heb je toch geluk gehad! Anders idd hopen dat je snel ongesteld bent en weer door kunt naar de volgende maand! Ik merk wel dat er vanaf gebeurd in mijn buik, denk dat dit dan het 'ontpillen' is. Voelt een beetje als ongesteldheidsbuikpijn, soms een beetje misselijk.. Ben blij als ik daar straks vanaf ben!
Ach ja wie weet! Ik heb heel erg last van pijnlijke borsten maar verder niks! Tja wat gedoe allemaal hahah. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
@lwal, jaja, ik h heb dat hotel geboekt hoor. haha. Wel lekker vooruitzicht eiegnlijk, nog ff weekend weg over 2 weken. @claudia: Leuk dat he er weer bent, en gelukkig heb je het naar je zin gehad. NU maar duimen, hihi. Maarre, zaten we echt bij blz13? hahaha. Dan hebben we wel heel veel gepraat idd. Vandaag moet ik weer na 2 weken vrij geweest te zijn beginnen met werken. Echt helemaal geen zin. Gelukkig hoef ik pas te werken van half3 tot 6. Dus valt mee. En daarna nog een uurtje les geven in de sportschool, heb ik al helemaal geen zin in. Maar is ook goed voor me, weer ff sporten.
Mammadoe, toe maar weer, een echte weber! Haha lekker is dat he, om na zo'n dagje nog lekker even op de bank te ploffen! Blijf je, als je zwanger bent ook af en toe wat drinken? Leuk hoor zo'n zwijmelromper, toen ik zwanger was gaf ik mijn vriend met 10 weken zwangerschap een rompertje met daarop: Mijn papa is de allerliefst(ofzoiets). Die heeftie de hele zwangerschap onder zn kussen gehad, en af en toe zag ik hem er stiekem mee slapen Debby, leuk , zo hebben wij het bij de eerste ook 'verteld' aan mijn ouders. Een romper met i love opa en een speen met i love oma. Ik ben ook veel emotioneler sinds ik ben gestopt met de pil, you're not alone! Lwal, irritant he! Dat hadden wij een tijdje geleden ook toen we net waren gestopt. Aan het begin lastig, maar op een gegeven moment zeiden we gewoon: Pfff ajb nog geen 2e, veeelste druk. Enneh, have fun deze dagen! Haha Linny, cute een konijn! Mijn lieve konijn is een half jaar geleden dood gegaan, niet leuk! Grrr gezellig he zo'n vriend, was het nog wel gezellig verder? Succes met werken en sporten! Claudi6a, je weet nooit! voor hetzelfde geld heeftie goed geschoten. En ik heb ook wel eens gelezen dat ze langer kunnen leven. Who knows!
Ik ga toch op vaderdag pas testen! Ik heb terug gerekent vanaf de uitgerekende datum bij mijn dochtertje, ik kom dan uit op 9 januari ongesteld, en 4 februari had ik mijn eerste positieve test. Heb dus 8 dagen voor mijn nod posi getest. Dan zal ik nu as zondag positief KUNNEN testen, áls het raak is en áls ik het goed heb uitgerekend. Maar we zullen het zien he! Heb wel een heel apart gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten zijn iets gevoeliger, lijkt wel alsof ik er een beetje spierpijn in heb.. Maargoed, ik wil mezelf niet voor de gek houden. Het word afwachten!