Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mammadoe, dat had ik inderdaad ook gelezen! Ga dadelijk nog een keer een ovulatietest doen en anders waarschijnlijk morgenochtend een zwangerschapstest. Zou wel erg gaaf zijn zeg, durf het niet echt te hopen.

Jij ook alweer bijna 12 weken zwanger, gaat echt snel zeg!!

Cinnepinnetje, een verjaardag gehad en gezellig een wijntje gedronken. Nu kan het nog ;)

Linnie27, vandaag 12 weken zwanger, gefeliciteerd :D

Lwal, wat leuk dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad!! Ben erg benieuwd naar een foto!

Tamale, alweer 13 weken vandaag! Gaat echt allemaal snel zeg bij jullie, haha :)
    Hopelijk hebben jullie goed weer bij de bbq! Waait echt hard vandaag.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @tamale: jaa jij alweer 13 weken. Echt leuk he. Nog een paar weekjes en dan gaan we het kindje misschien wel voelen.
    Voel me vandaag zoo blij, krijg bijna het idee dat het nu pas allemaal begint door te dringen:)
    Jaa zeker een geruststellend geluid het hartje. De eerste keer had ik het zo gevonden. De keer daarna vond ik het niet, maar een paar uur later na goed zoeken wel. En net nog even geluisterd, en weer snel gevonden, wel al hoger dan dinsdag. Wel grappig. Weet jij dat?, hoe snel gaat nu de baby omhoog zeg maar?
    Oooh bbq, lekker, zonde van het weer, het is echt drama, maarrrr volgende week schijnt het langzaam aan weer beter te worden.

@viev: ooooh spannend. Hou ons op de hoogte he:)

3. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, we zijn weer thuis! Gisterenmiddag veilig op schiphol geland. Eerst de (schoon) ouders een bezoek gebracht en 's avonds om 1900 waren eindelijk echt thuis.
    Vanacht wel heerlijk geslapen, af en toe wel 'raar' wakker geworden en even geen idee hebben waar ik was.
    Vanmorgen de katten weer opgehaald en die hebben het ook prima gehad!
    vandaag de boel maar wassen en opruimen.
    Verder niet echt bij gelezen. Maar Lwal nog gefeliciteerd met je huwelijk!!

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Heej meiden,

Femmy79, welkom thuis weer!

Heb net een ovulatietest gedaan en deze was echt knalpositief! Zo positief was deze 14 dagen geleden niet.
    Heb ff 2 foto'tjes proberen bij te voegen..
    De eerste foto is van afgelopen dagen en de onderste van 14 dagen geleden.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Viev: Hoeveel zwtesten heb je in huis? Anders zou ik zeggen: doe er meteen 1!!
    Dan weet je zeker dat Of je bent zwanger, of je hebt nu pas je echte eisprong en moet je aan de klus!! ik zou de gok wagen!

Femmy: Welkom terug! ;) Raar is dat he, om dan weer thuis te zijn, maar ooooooh zo fijn!
    Succes met de was! :D

Linnie: Apart he, hier zitten ook al een heel stuk boven mn schaambot. Hoe snel dat precies gaat, weet ik niet. Maar na 12 weken gaat het vaak super snel!
    Ik kan niet wachten tot ongeveer 16 weken dat ik de kleine hopelijk kan voelen! Spannend.

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Gefeliciteerd! Nu is het officieel :D We wachten de foto af

@Viev Ik zou toch ook maar eens een zwangerschapstest doen, spannend!

@Femmy Welkom terug. Jullie katten waren denk ik ook wel erg blij dat jullie terug waren.

Wij zijn wat eerder terug gekomen van Breda. Gisteren wel lekker geshopt, eigenlijk alleen voor de kleine, maar ik was er echt met m'n hoofd niet bij. Slecht geslapen ook vannacht, en nog steeds wat bloedverlies. Sinds gisteren ook wat buikpijn, last van m'n onderrug, en sinds vanmorgen het gevoel ongesteld te moeten worden. Weet dus niet zo goed wat ik hier mee moet :( Net nog een test gedaan en die leek wel iets lichter dan vrijdag. Manlief verklaarde me al voor gek dat ik er nog één deed, omdat ik me zo helemaal gek maak, maar kon het niet laten :(

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @Viev............!!!!!!!!!!:D Als ik dat zo zie zou ik als ik jou was gelijk een zwangerschapstest doen. Want die bovenste foto, zo zag het er bij mijn ovu ook uit. En die foto eronder is niet normaal dat je zoveel dagen streepjes ziet hoor! Ik hoop het zo voor je! :D
    @Poemi, voor jou wat minder! Vervelend dat je zo onzeker moet zijn. Het gevoel ongesteld te moeten worden is wel normaal hoor, heb ik ook regelmatig. Zegt dus niets. Harde steken zijn wel slecht..heb je die?? Wat heb je al allemaal gekocht dan? Ik durf een soort nog steeds niet te kopen omdat het nog zo ver weg is....Eerst maar even sparen na onze dure vakantie en een maand niet gewerkt te hebben (en dat betekend voor mij dus ook gewoon geen salaris :x)
    @Tara, 13 weken :D gefeli!! Ben altijd beetje jaloers dat jij verder bent....maar ja jij kan wel pas met 42 bevallen en ik met 38, dus eigenlijk zegt het nog niet erg veel :) JIj zal je baby waarschijnlijk wel sneller voelen dan Linnie en ik aangezien jij weet hoe het voelt. Ik zit nu vooral te wachten op een duidelijk buikje, want mijn vetrolletje is het zat om als baby aangezien te worden haha. Waar blijft die foto van jouw buik eigenlijk.....? Ben zo benieuwd! :)
    Ow en brood is nu juist mijn beste vriend. Aardappelen, pasta, rijst etc zijn te vijanden!!!
    @Marilouise, ook via deze weg nog gefeliciteerd! Vinden ze je taarten lekker???

Vriendlief zit nu weer naar die stomme Formule 1 te kijken. ;) Nog grotere hekel aan dan die voetbal. Die contstante pokkeherrie van die motoren....vreselijk!!! En je halve zondag naar de %#$@* Nog meer slachtoffers hier?

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    #3188 Brondy, Aug 28, 2011
    Last edited: Aug 28, 2011
    Hey dames

Gisteren vrijgezellendag gehad van een vriendin. Was erg gezellig. Maar voel mij nu toch een beetje beroerd :( en dat terwijl ik maar 2 cocktails en 1 malibu gehad heb, verder alleen maar frisdrank gehad.
    Naja zal morgen wel weer beter zijn hoop ik.

@ lwal
    nog beetje wennen zeker he, je man zeggen?
    Dat had ik in ieder geval wel, hihi

@ marilouise
    wat een mooie taart zeg!
    Hoe was t feestje?
    En hoe is het met je manliefs pols??

@ viev
    Ben het met de andere dames eens, doe gewoon een zwangerschapstest ;)

@ femmy
    welkom thuis :)

@ mammadoe
    Hier kijkt manlief ook altijd formule 1, maar ik heb daar helemaal geen problemen meer mee. Ben stiekem een beetje van van Lewis Hamilton ;) Volgende maand gaat manlief naar de formule 1 in Monza. 2 jaar geleden heb ik dat hem cadeau gedaan, toen gingen wij met z'n 2en. Nu gaat hij met een hele boel mannen.
    Maar ach, ben dat geluid onderhand wel gewend, aangezien hij ook fanatiek kart (outdoor). Manlief is nu aan het trainen voor zijn volgende wedstrijd.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Ow ja Femmy vergeten...oeps!
    Welkom terug! Je bent een maand totaal weggeweest toch?? Hopelijk een kleine baby verwekt in Canada!!
    Waar heb je de katten kunnen onderbrengen? Heb je ze gemist?
    Mijn kat heeft vandaag mijn witte bank zwart gemaakt....Maar ik hou van ze ookal slopen ze de hele boel!!!! :D

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemie: Dikke knuffel meid! Maak jezelf niet gek! Heb je geen sex gehad, of heb je een keer heel wat druk op de wc moeten zetten dat daardoor een bloedinkje ontstaan is?
    En in week 6 ongeveer, heb ik ook een dag lang last gehad van lage rugpijn en ongesteldheids krampjes. TOen dacht ik ook: Daar gaan we. Maar er was niks aan de hand! Vergeet niet dat het niet niks is wat in je groeit, en je mag juist een hele bult voelen ookal maakt je dat soms onzeker, je weet dat je lichaam aan het veranderen is en ergens alle energie naar toe moet. Ik ga voor je duimen dat het bloedverlies snel ophoudt, en als je het echt niet vertrouwt, bel dan naar de vk! Misschien hebben zij tips voor jou om in de gaten te houden of iets dergelijks! Heb je nog wat leuks kunnen shoppen dan?

Mammadoe: Whahah! Wat ben jij erg! Je loopt maar 9 daagjes achter joh. En idd, met Tara beviel ik met 41+5. Dus t zal me niks verbazen!;)
    Vetrolletje:D zo noemde ik het ook toen we vertrokken naar Frankrijk, toen was het echt zo'n buik dat je mensen hoorde denken: is ze nou gewoon dik? Of zwanger?
    Zal er een buikfoto bij onder plakken!
    Enneh: Formule 1 is leuuuuk!

Brondy: Maar? Haha alleen van wat je opnoemt word ik al misselijk! Mooi dat de avond geslaagd is!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Met 12 weken en 6 dagen..:$

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Morgen ga ik het vertellen op het werk! :D Heb heel simpel plakjes cake, met slagroom en daarom blauwe en roze muisjes.
    Heb eigenlijk ook wel zin om gewoon een strak shirtje aan te doen en dan die blikken naar mn buik te zien! :D Maar dan heb je ook nog de ouders die kids brengen, dat is wat minder.
    En dan morgenavond eindelijk op hyves!!!!

Nu zo weg, gadver. Het komt hier met bakken uit de hemel, gaan we straks bbq'en. Aaaaaah!

Fijne avond iedereen!

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale Bij jou kun je d'r echt niet meer om heen! Groeit goed dus :D Ik kan niets verzinnen waardoor ik bloedverlies zou kunnen hebben, sex is zelfs al weer bijna een week geleden :) Ik wilde morgen al de vk bellen om me aan te melden, zal ik gelijk eens vragen hoe of wat. Veel succes met BBQ-en, want als het weer daar net zo is als hier, heb je dat wel nodig ;)

@Mammadoe Ik heb ook niets gekocht voor de beeb, alleen voor ons zoontje. De halve H&M leeg gekocht. Leuk jasje voor het najaar met een fleecetrui erbij, spijkerbroekje, wat leuke shirtjes lange mouw en 2 truien. Formule 1 wordt hier gelukkig niet gekeken, echt verschrikkelijk! Heb wel een beetje medelijden met je ;)

@Brondy Voor jou een rustig dagje dus vandaag. Hopelijk voel je je morgen weer beter.

Net geprobeerd een filmpje te kijken in bed, maar zelfs daar kan ik me niet op concentreren. Manlief schijnt het niet zo veel te doen, grr..... mannen :x

14. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Tamale: Wat heb je al een mooi buikje! En veel plezier met de bbq!

@Lwal: Wat een mazzel dat je geluk had met het weer. Wij hadden dat toen niet en dat drukt toch een beetje een stempel op die dag. Leuk dat jullie nu 'man en vrouw' zijn. Ik kan daar zelf nog steeds niet aan wennen.

@Femmy: Welkom terug! Leuke vakantie gehad?

@Viev: Ik ben ook wel erg benieuwd wat de uitslag is als je ook een zwangerschapstest gaat doen! Ik had dat niet eens meer kunnen afwachten...haha.

@Poemi: Ik hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan bij jou. Het is zo wel erg spannend.

@Mammadoe: Formulie 1 is inderdaad nog erger dan voetbal..haha. Gelukkig houdt mijn man daar niet van. Dat is een echte voetbalgek.

15. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ mammadoe: wij zijn bijna 4 wkn weg geweest. Al vanwege het weer zou ik zo weer terug willen;).
    De katten zaten in een kattenhotel. Toen we binnen kwamen, om ze op te halen, moesten we even wachten, want iemand anders was voor ons. Maar 1 van onze katten zag ons door het raam en rende direct naar het raam toe, dat was erg leuk om te zien. Ze hebben het daar prima gehad, maar ik heb ze wel gemist, dus ben blij dat 'iedereen' weer thuis is.

Net boodschappen gedaan. maar we zijn allebei erg brak;), maar we moeten vol houden tot minimaal 22 uur, dus nog even doorbijten.

De vakantie was echt super, we hebben een hoop gezien (veel bossen en meren, elanden, walvissen enz)en gedaan (raften, walvis kijken vanaf een speedboot). Veel km afgelegd met de auto, maar eigenlijk 2 provincies van Canada gezien.
    De bruiloft van mijn zus was leuk, maar toch anders dan in Nederland. Daar is het veel formeler, meer samen eten en drinken, terwijl het in Nederland echt een feestavonds was. Maar toch leuk om het zo mee te maken.

En wie weet krijgen we nog een leuke souvenier uit Canada:D, nog even afwachten.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @tamale: wow je hebt al een echte buik, leuk hoor. Dat je dat nog geheim hebt kunnen houden. Ik heb echt bijna niets, mensen die het niet weten zien het sowieso niet. haha. Maar kan nu natuurlijk wel snel gaan het groeien.

@poemi: Bij mij is sex al 6 weken geleden:). Echt heeel erg.
    Maar kan me voorstellen dat je onzeker bent. Hoop voor je dat het bloedverlies onschuldig is. Claudia heeft het ook gehad en alles is goed.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ tamale
    Jij begint al een mooie buik te krijgen zeg!!
    Hihi, bij ons vertellen de kerels het gewoon zonder pardoes of iets lekkers ;) Collega zei vorige week; tja dachten dat we klaar waren met klussen kunnen we weer aan de gang. Toen wisten wij ook wel wat er was.

@ poemi
    Hopelijk kan de vk je geruststellen. Knuffel vanaf hier..

Oja en voor mij is het maar....
    Tijdens mijn eigen vrijgezellendag heb ik volgens mij toch wel heel wat meer gedronken dacht ik zo :$
    En voelde mij de volgende dag volgens mij toch een beetje beter dan nu. Naja, daar was natuurlijk ook weer een dame die net bevallen was, had ze de kleine meegenomen, wat een schatje. Het begint hier wel steeds meer te kriebelen hoor :)

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie 6 weken geleden :$ Heb je gewoon geen zin, te moe, vindt je het eng?

@Femmy Klinkt echt super gaaf, jullie vakantie. Zal wel weer even wennen zijn hier in Nederland. Wanneer moet je weer beginnen? Nog 4 dagen tot testen zie ik trouwens! Ga je ook nog zolang wachten?

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Heej meiden,

Ga morgenochtend eerst testen! Dan horen jullie het daarna.
    Ben wel erg benieuwd, maar durf eigenlijk niet zo goed te hopen. Dan is de teleurstelling zo groot als het niet zo is.
    Maar goed, morgen zullen we het zien ;)

Poemi, wel vervelend dat het niet helemaal lekker gaat. Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand en kan je snel lekker gaan genieten! Leuk trouwens dat je in Breda bent geweest, dat is best dichtbij hier.

Mammadoe, hihi vroeger keek ik ook regelmatig formule 1 omdat mijn vader dat ook graag kijkt. Vond ik best leuk altijd :D

Tamale, tjee wat een buik nu al zeg!! Wel spannend om het morgen op het werk te vertellen.

Femmy79, klinkt idd als een erg mooie vakantie! En echt gaaf dat je walvissen hebt gezien! Dat lijkt mij ook erg mooi.

Faylin, hoe gaat het met jou? Heb je al kwaaltjes?

20. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    spanned viev! Ik duim voor je!

linnie: 6 weken, allebei geen zin /moe? ach op een gegeven moment komt dat vanzelf wel weer.

tamale: lekker buikie, hoor! gaat de goede kant op! en vanaf morgen lekker showen!

wij hebben het toch al verteld aan iedereen, erg leuk al die reacties, tranen en knuffels :D

Share This Page