Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Viev: Met mij gaat het nu eigenlijk wel goed. Ik voel me overdag top, alleen 's avonds en 's nachts een beetje misselijk en duizelig. Op vakantie ben ik een week lang elke dag, de hele dag misselijk geweest. Dat heb ik nu gelukkig niet meer.

@Isa: leuk hè, tegen iedereen vertellen. Ik krijg er geen genoeg van..:) Inmiddels weet bijna iedereen in mijn omgeving het al.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Isa Leuk dat je het ook al tegen iederen hebt verteld! Hadden ze het al verwacht, of was het echt een verassing?

@Viev Waar kom jij vandaan dan? Spannend, morgen testen!!!!

Ik vind het ondertussen wel een beetje eng om te gaan vertellen. Wat als het dan toch fout gaat? Eerst iedereen blij maken, en dan eindigt het zo...

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemie: Haha, nee daar kan je zeker niet meer omheen! ;)
    Ik ben benieuwd wat de vk morgen zegt en de bbq is niks geworden! ;) Ze deden hem aan onder de carport en pas om 19:00, terwijl ze 16:00 hadden gezegt! En Tara begon al goed moe te worden. Dus we hebben nu net ons eten op, lekker stokbrood met tomatensoep.

Femmy: Bijna 4 weken??? Moet je nagaan hoe de tijd voorbij vliegt, toen je typte dat je klaar voor vertrek was dacht ik: nu al??
    Wat lief van je katten!!
    Klinkt heerlijk jullie vakantie. En spannend, over 4 dagen mag je al testen! :D Voel je al iets??

Linnie: Haha! Ik vind het dit keer ook wel echt extreem hoor! En verhullende kleding doet veel! ;)

Brondy: Whaha! Geweldig! :D Lekkere droogkloten dus. Lijkt me ook wel fijn hoor, maar ik weet daar nooit het juiste moment voor te vinden om het zo op tafel te gooien. Dus dan maar tijdens de thee morgenvroeg!
    Ik hoop dat minstens 2 mensen zich verslikken! :D

Viev: Ooh spannend! :) Succes morgenvroeg!

Isa: Ooh wat schattig! Tranen ja? Bij ons was er niemand zó blij! Wel erggg lief.

Poemie: Snap ik wel, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Wil jij je ei kwijt als het wel fout zou gaan? Dan is het wel fijn om het vertelt te hebben..
    Maar daar gaan we niet vanuit toch?????

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh ik heb zo hard gelachen vandaag!:D

Maurice zijn oma was ook op het feestje vanavond, die wist nog niet dat ik zwanger was, dus Maurice drukt haar de echo foto's in de handen. Haar reactie:
    Och, wat geef ie mie noe? Ik heb m op de kop.. ( had ze niet ) Wat is dit nou? (Hield ze hem weer goed ) Ooooh ik zie het al! T is n aap!
    Ah god wat leuk, n aapje!
    Whahaa, ze zag het echt niet, kent ze natuurlijk niet van vroeger.
    Wij lagen helemaal in een deuk: Neee oma, het is geen aap!!!
    Dat is een baby! Ooooh, was dat Tara nog in de buik?
    Nee! ooh , heb je een nieuwe baby in de buik Leonie? Jaa!! :D Ooo gefeliciteerd! Hoe heb je die foto gemaakt Maurice? Gewoon met je eigen foto toestel? :D heeerlijk!

Er werd super leuk gereageerd! Maurice zn tante had mij al bijna 1,5 jaar niet meer gezien( ze woont op curacao). En anderhalf jaar was ik nog 17 kilo zwaarder;) dus ze ziet mij ( MET dikke buik ) oooooooh wat ben je mooi slank! Ik denk: die maakt een grapje! Dus ik: jaaaa hoor, je hebt Tara's shirtje dus gelezen??? ;) Lekker sarcastisch? huh nee, zegt ze? Maar 1,5 jaar geleden was je wel 2 keer wat je nu bent! Hahah, altijd leuk om te horen! Daarna zag ze het eindeljk!

SOrry, wat een verhaal! :p Wou t ff delen!

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale Wat een opmerking zeg, een aap!!! :D En dat ze ook nog denkt dat jullie zelf die foto hebben gemaakt :D :D Jammer van de BBQ trouwens, maar het was ook echt wel slecht weer.. Veel plezier met het vertellen op je werk. Is toch wel weer spannend, of niet?

Als het niet goed zou gaan wil ik het natuurlijk ook wel vertellen, ik vind het nu alleen een beetje dubbel om het eerst heel leuk te gaan vertellen met m'n verjaardag, terwijl ik eigenlijk niet zeker weet of het wel goed zit. Maak je ze een beetje blij met een dooie mus, zeg maar....

Misschien moet ik morgen ook maar vragen of ik ook niet eerder een echo kan krijgen, mocht het bloeden natuurlijk niet helemaal doorzetten. Maar weet niet zo goed of ik dat wel durf :) Vinden ze me straks weer een zeikerd..

6. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ben blij dat het bijna 22:00 is, want straks gaan we lekker slapen!! We zijn allebei echt kapot!
    Maar de was is zo goed als klaar!!

@ Tamale: Ik ben de laatste dagen wel erg moe (de laatste week in Canada al), het begint 's middags. Verder, vooral 's avonds een vlaag van misselijkheid. Maar ik durf nog niks te hopen. Mijn zus zat van de week ook erg te vissen, omdat ik zo moe was.

Morgen hebben we nog allebei vrij en dinsdag moet ik weer aan de slag, gelukkig wel een late dienst.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ tamale
    hahah, grappig zeg van je schoonoma ;)
    Maareuh ik weet ook niet of het gewoon zo zou kunnen zeggen, maarja dat zien we dan wel weer. Wel leuk idee hoor.
    Balen dat de BBQ niet gelukt is..

@ Poemi
    Dat is wel begrijpelijk, maar laten we er maar even niet vanuit gaan.Hopelijk krijg je morgen meet duidelijkheid van de vk.

Het lijkt bij jullie zwanger nu wel snel te gaan zeg...
    Ik moet nog een paar daagjes geduld hebben en dan is mijn ei er. Hoop zo dat faylin gelijk krijgt ;)

@ viev
    Zal voor je duimen morgen vroeg, ben erg benieuwd.

Manlief zit nu formule 1 te kijken, heeft het opgenomen. Het gaat nu wel sneller dan anders, spoelt soms 30 sec. door ;)

Oja vertelt manlief bi thuiskomst dat een moeder van een 'klant' weer zwanger is (dochter rijdt met dezelfde kart, zij is een jaar of 12 ofzo)

Fijne avond nog dames en tot morgen

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hiii heb niet alles helemaal terug gelezen, ben net thuis. Waren wel een paar vragen waarom het al 6 weken geleden is bij mij.

Nouu op een gegeven moment had ik wel weer meer zin, maar toen kreeg ik last van de misselijkheid en moest ik er echt niet aan denken, aan de gedachten alleen al werd ik misselijk.
    En het komt er op de een of andere manier niet echt van nu. Vorig weekend niet, dit weekend ook weer niet, hoewel ik wel meer zin heb weer. Maar vroeger bleven we altijd nog liggen in de ochtend, nu kan ik dat niet omdat ik in de ochtend zodra ik wakker word moet eten. En heb ff nodig om de duizeligheid weg te krijgen. En in de middag komt het er eigenlijk nooit van, en in de avond ben ik te moe. hahah. Dan kan ik me er niet meer toe zetten.
    Maar morgen gaan we 2 jaar, dus miss dan om het te vieren:)

Ennnn was net bij mijn ouders en we kregen een kaart van ze, daar stond in dat we van hun de bugaboo krijgen. Moest echt huilen, vind het eigenlijk veel te duur. Maar ze willen het echt geven. Zoo lief. Werd er echt emotioneel van.

@poemi: hoe gaat het met je bloedverlies?

@isa: leuk dat je het al aan iedereen verteld hebben. Blijft leuk he, het vertellen. Raakt bijna verslaafd aan die leuke reacties.

@viev: oooh spannend morgen.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    #3209 Mammadoe, Aug 28, 2011
    Last edited: Aug 28, 2011
    Hiiii!
    Tara, leuk zeg je buikfoto!!! Ik zal hieronder de mijne zetten (veel kleiner dus, maar vanaf vandaag vond ik hem toch wel iets duidelijker worden :)) Buiken groeien altijd sneller bij een tweede/derde/vierde zwangerschap omdat de buikspieren met iedere zwangerschap zwakker worden en ze de groeiende baarmoeder dus minder goed binnenboord houden. Daarom heeft Linnie waarschijnlijk nog niets te zien, omdat zij een sportief type is. Ik dus niet ;) haha
    En wat een grappige oma! Een aapje hihi :cool:
    Brondy, ook dus in de formule 1 teringherrie! Maar met spoelen is al beter :) Ik hoop ook zo dat je deze maand succes zal boeken!! Was jij nou aan het temperaturen of ovutesten?
    Linnie, wat gaaf dat je de bugaboo krijgt! Dat is wel een heel relaxed cadeau, scheelt jullie heel veel geld! Wilde zelf ook die graag hebben?
    Lwal, Heb je jurk op fb gezien, wat een onwijs mooie jurk en die sluier vind ik helemaal het einde! Die kan je mooi laten vermaken voor boven een wiegje :D
    @Poemi, waarom zou je het vertellen, je bent nog zo vroeg, als ik jou was zou ik wachten tot je iets meer zekerheid hebt, dan ik het veel leuker om te vertellen dan met die gereserveerdheid in je achterhoofd. Ik zou iig proberen om er een extra echo uit te slepen ;) AL is het maar om je zekerheid en rust te geven.
    Femmy, super vakantie zeg! En ja een leuk souvenirtje zou het helemaal af maken :)
    Viev, spannend hoor. Ik heb stiekem wel een positief voorgevoel......

Nog even een vraagje. Heb best wel een pijnlijke blaas. Beetje een drukkend en knijpend gevoel. Maar weet nou niet of dit en blaasontsteking is of normaal. Want als je zwanger bent en je hebt een blaasontsteking, dan heb je geen pijn tijdens het plassen. Normaal zou ik het wel herkennen, maar nu ik zwanger ben twijfel ik......

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Buikje met 11w4d

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedenavond dames ben er weer ben kapot ben vanaf vanacht half 3 op de hele dag in de weer geweest en nu doodmoe rins wilde niet slapen vanmiddag dus die heeft gewoon rondgelopen en ging super vanavond naar schoonouders gebracht en meneer heeft niet geslapen en alles op stelten gezet daar dus net weer gehaald zijn thuis en is gelijk gaan slapen !:(

ik nu ook doei welterusten

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @mammadoe: ja dat scheelt zeker heel veel geld. Vind het kado eigenlijk ook te veel. Maar ze zeggen van, we kunnen het missen en willen het dan graag aan ons geven.
    Maar wil idd heel graag de bugaboo. Maar gaan nog wel even goed kijken.
    Je hebt wel al een buikje hoor, leuk.

@marilouise: slaap lekker

13. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen ik ben wakker zoonlief slaapt nog maar ja lag er uiteindelijk ook pas half 12 in ! :( nu maar afwachten hoe het gaat vandaag nacontrole van de kno!!! ben er huiverig voor !

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ linnie
    wat een leuk cadeau van je ouders!
    Kan me voorstellen dat je het veel vindt. Vond ik ook toen ik van mijn ouders mijn trouwjurk cadeau kreeg, had ik dus echt niet verwacht.

@ marilouise
    Nog wel een beetje goed geslapen dan??

@ mammadoe
    Je begint al een mooi buikje te krijgen, had jij het al aan iedereen verteld?
    Nee ik ben nog niet begonnen met temperaturen of ovutesten. Wacht t/m oktober, als het deze maand nog niet is gelukt heb ik mijn ei terwijl wij op huwelijksreis zijn (naja als ik uitga van 30 dagen cyclus) dus dan is het niet handig om ermee te beginnen.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Mooi buikje ook al hoor! Gaaf dat je het al gaat zien. Je kunt altijd even langs de ha gaan met urine, kunnen ze het zo zien. Toen ik 39 weken zwanger was had ik ook een blaasontsteking. Idd geen pijn bij plassen, maar wel een vreemd gevoel. Ik dacht dat het misschien met de bevalling te maken had, maar het was gewoon een blaasontsteking :) En wat betreft dat wachten met vertellen. Als het nu fout gaat zou ik dat ook wel graag met m'n familie delen, maar als je dan nog niets gezegd hebt is dat ook een beetje vreemd. Het blijft lastig dus...

@Linnie Super toch, dat je de kinderwagen van je ouders krijgt! Had je zelf die kinderwagen ook uit gezocht? Ik zou ook echt heel graag een nieuwe kinderwagen kopen, maar manlief vind de oude nog prima (als hij tenminste de band eens gaat plakken ;):x).

@Marilouise Succes vandaag bij de KNO, waar ben je bang voor dan? Dat het nog niet goed is?

@Lwal Super mooie jurk zeg! Echt een plaatje zijn jullie samen :)

@Brondy Trouwjurk is ook wel een aardig cadeau zeg :$ Wij hadden het diner gekregen van m'n vader, en als verassing had ie ook nog geregeld dat we met de koets eerst door de stad gingen en foto's maken, en daarna naar het stadhuis.

Ik heb net de verloskundige gebeld. 19 september om 10.30 uur de intake. Heb ook aangegeven van het bloedverlies, maar daar kunnen ze nu niet zo veel mee. Als ik op de intake ben geweest zullen ze zo snel mogelijk met 9 of 10 weken een echo inplannen... Ik heb nu trouwens gewoon een maandverbandje in, en daar is nog geen bloed op te zien. Van het weekend had ik tampons gebruikt, had niets anders, misschien dat het daardoor wel erger leek :(

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Gefeliciteerd met je verjaardag!

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Heb nog niet bijgelezen, maar wilde jullie alvast deze test laten zien: :D

ZWANGER!!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    viev

GEFELICITEERD!!!!

Zo raakt iedereen een voor een zwanger hier op 'ons' forum ;) :)

19. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Viev: GEFELICITEERD!! Zo erg leuk! :D:D

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha Viev, wat goed!!!! GEFELICITEERRRRRRD! Ik zei het toch?! Kon gewoon niet missen! Leve de ovulatietesten! Begin steeds meer fan van die dingen te worden haha. Ben je helemaal door het dolle? Nou geniet er maar lekker van!
    Jessie vandaag jarig? Wist ik niet....van harte gefeliciteerd!!!
    Marilouise vandaag naar de kno? Heel veel succes!
    @Poemi, wat jammer dat ze nu niets voor je kunnen doen! Moeten we samen op 19 September wachten. Je kan het natuurlijk vertellen aan de mensen die je ook zou vertellen dat je een mk zou hebben gehad. Maar bij mij wist ongeveer de hele vriendenkring van mijn schoonmoeder het erna....al eerder dan mijn eigen ouders......:$
    @Linnie, echt superlief, groot cadeau ja, maar ze vinden het vast leuk om te kunnen geven anders stellen ze het vast niet zelf voor!! Als je naar de bugaboo gaat kijken moet je even kijken of je de hoogte van de reiswieg goed vind. Die is wat aan de lage kant bij de bugaboo.
    @Brondy, dus het wordt gewoon een huwelijksreis baby ;) dat zou leuk zijn!

Share This Page