Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Jessie, nog gefeliciteerd met jouw verjaardag!!
    Leuke dag gehad gister??

@ marilouise
    hahah, ja dat denken wij ook, dan zijn wij veel ontspannender bezig, dus gaat helemaal goedkomen ;)
    Maar goed, eerst nog deze maand afwachten, begin nu alweer krampen te krijgen, dus m'n ei zit er al wel aan te komen. Vervelend gevoel is dat :(

2. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Viev: gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!

Jessie: ben je jarig vandaag? dan ook gefeliciteerd.

Vanacht een vreselijke nacht gehad, veel wakker geweest. Hopelijk gaat de volgende nacht beter, want morgen weer aan de arbeid!

3. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Bedankt voor jullie felicitaties!! Kan het eigenlijk nog niet geloven, haha. Ben wel heel erg blij!! Vind het wel fijn dat we nu nog 2 weekjes vakantie hebben. Kunnen we lekker zelf aan het idee wennen. Haha Mammadoe, die ovulatietesten zijn goede dingen idd! Ben er nu ook helemaal fan van :D

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    En Mammadoe, zag nog een mooie buikfoto van jou voorbij komen! Je ziet het al goed he!

5. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Viev: Wow GEFLICITEERD!!!!! Wat geweldig nieuws:D

@Tara en Mamadoe: wat een mooie buikjes. Ik ben van mezelf al wat gezet en heb nu ook veel last van lucht en opgezette darmen dus ik lijk soms al veel verder.

Ja ik ben inderdaad jarig vandaag. Bedankt voor de felicitaties!
    We hebben het zaterdag tegen de vrienden verteld. Blijkt 1 van mijn vrienden en z'n vriendin ook zwanger te zijn. Lopen 2 weken achter ons!!! Echt die had ik niet aan zien komen!!! Maar vind het echt zo leuk!

Was wel een druk weekend. Zaterdag was het pas half 2 en gisteren met de familie. 7 kleine kinderen en dan nog zo'n 13 volwassenen. Was kapot... Vanmiddag weer werken.

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hey Meiden! :)

Sorry dat ik ff niets heb laten horen, heb een enorm druk en zwaar weekend gehad. Feestje hier, feestje daar... oma in het ziekenhuis... En net zoals in Nederland hebben wij mogen genieten van het baggerweer deze zomer... Maar goed, ik haak hier weer (alweer voor de zoveelste keer) aan ;)
    Ben vandaag pas om 10.00 uur begonnen, heerlijk! Wel een beetje moe van het weekend, maar goed.

Ik zag 2 mooie buikjes voorbij komen :) leuk hoor! Mammadoe en Tamale :D moooooie buikjes, fijn dat het nu zo zichtbaar wordt he!

En VIEV!!!!! Zwanger! Gefeliciteerd joh :) hoe kwam je er zo ineens achter met die ovu testen ofzo --> snap het niet helemaal? Maar wat fijn zeg :) Van harte! Geniet ervan!

zijn er verder nog dingetjes die ik gemist heb?

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Jessie, gefeliciteerd met je verjaardag!

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ viev
    Welke ovutesten heb je gebruikt??? ;)

@ femmy
    Jij mag ook bijna testen, spannend hoor.

@ debby
    Wij moeten nog even geduld hebben he. Al wat wijzer geworden met temperaturen/ovutesten??

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Brondy, ja indd, geduld is een schone zaak :)
    Het temperaturen wil niet zo erg lukken moet ik zeggen... pff... ben niet zo'n ochtend mens! OVU testen heb er nu een aantal gedaan, licht teststreepje 2x (gisteren de laatste) maar geen verandering verder. Dus nog afwachten! En bij jou? Deed jij dat nou wel of niet (ovutesten)?

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, ze zien er hetzelfde uit als die ik gebruikt had. Die komen van zwangerenkids.nl de dipsticks.

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Debby
    Nee ben nog niet begonnen met temperaturen of ovutesten. Mocht het deze maand nog niet raak zijn dan begin ik er in Oktober mee. Volgende maand zitten wij rond mijn ei in Indonesie dus dat wordt lastig ;)

Ah oke, dan ga ik die dan ook maar bestellen, mocht het nodig zijn.

Heb nu 2 pendels met dat ik in Februari pas zwanger ben (van een meisje) nou hopelijk hebben zij geen gelijk :( :(

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev GEFELICITEERD!!!!! Lekker dat jullie er samen nog even van kunnen genieten voordat je weer aan de slag moet.

@Mammadoe Jij ook dus 19 september. Ik had er helemaal overheen gekeken :) Beetje jammer van je schoonmoeder dat ze het gelijk tegen iedereen gezegd heeft! Hopelijk gaat dat bij ons anders dan...

@Brondy Jij voelt je ei dus wel duidelijk? Ik hoop voor je dat Faylin gelijk heeft, en dat die andere 2 pendels er helemaal naast zitten. Februari is nog wel heel erg ver weg :(

@Femmy Balen dat je zo slecht geslapen hebt, nogal last van een jetlag dus?

@Jessie Druk weekend gehad dus, maar wel gezellig. Leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten!

@Debby Hopelijk heeft je oma niets ernstigs? Hopelijk heb je binnenkort een duidelijk ovu-test.

Tot nu toe nog steeds geen bloed in m'n maandverband. Hopelijk leek het dus echt erger door het gebruik van die tampons. Ik ben al wat hoopvoller. Baal er alleen een beetje van dat ik er weer niet zorgeloos van kan genieten. Vorige zwangerschap ook al ellende met bloedverlies, en nu dus weer.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja voel mijn ei wel duidelijk, helaas. Althans denk dat dit de aankondiging is. Had ik vorige maand ook, echt verschrikkelijk. Lijkt net alsof je ongesteld moet worden. Ontzettende steek link net boven mijn heup.
    Maar ben er nu ook nog eens een beetje misselijk bij. Naja, aan de andere kant ook wel handig dat ik het aan voel komen, weet ik in ieder geval wanneer het tijd is om flink aan de klus te gaan ;)

Sorry dat ik zo actief ben hier. Zit op mijn werk achter de PC en dan is het zo aanlokkelijk :)

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, najah, dat weten we nog niet. Maar ze gaat wel enorm bergafwaarts. Ze zit nu in een TOPkamer waar ze extra verzorging krijgt, maar da's in een ander tehuis dan waar ze normaal is. Lijkt wel een gevangenis en zoooo'n saaie en kleine kamer. Het arme mens voelt zich er doodongelukkig. En toen is ze ook nog eens gevallen en een botje gebroken bij dr knie. Nu een gespalkte oma die alleen maar in bed ligt :(

Ik ben haar oudste kleinkind en enige kleindochter. Ik zou het zo mooi vinden als ze een achterkleinkind kan beleven (mijn andere oma heeft er al 9)

@ Brondy, tijd om te klussen dus! ;) Ik heb overigens ook diezelfde dipsticks. Is prima te doen.

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit eindelijk even rustig op de bank.. even bijkomen van het geweldige weekend wat ik heb gehad!
    Gisteren hebben we nog met alle daggasten gegeten, foto's gekeken en lekker bijgekletst.. Om half 10 lagen we helemaal op in bed!
    Nu lekker een weekje helemaal niks.. en zondag vertrekken we al naar Tanzania!!
    Ik zal zo wat foto's hierop zetten..

Ik lees hier dat Viev zwanger is, GEFELICITEERD!! Wat leuk zeg!!

Verder heb ik weinig bijgelezen.. Ik zag nog wel 2 mooie buikjes voorbij komen (jaloers)
    Is er verder nog nieuws?

Ik heb sinds vanmorgen wat bruinverlies, dus denk dat ik ongesteld wordt. Wel raar.. want de afgelopen 2 maanden voelde ik het dagen van te voren aan komen en nu merkte ik helemaal niets! Had nog steeds goede hoop dat ik zwanger zou zijn.. Ben veel duizelig geweest namelijk.
    Even afwachten en anders morgen toch nog maar een x testen?

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Lekker dat je nog een weekje vrij ben en dan op huwelijksreis gaat! Je maakt het wel spannend trouwens. Vorige keren ook geen bruinverlies? Als je nog een test heb zou ik die morgen eens proberen. Als je nog niet ongesteld bent geworden tenminste. Bruinverlies kan ook door een innesteling komen.

@Debby Dat is wel sneu dan voor je oma. Hopelijk knapt ze wel weer een beetje op :(

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto's

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje...

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #3239 Brondy, 29 aug 2011
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
    Mooie foto's en wat mooie jurk!!!

Heb je nog een foto van jullie ringen??

En wat Poemi zei, miss was het innestelingsbloeding.

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Had er al 2 op facebook gezien, maar deze foto's zijn ook super mooi! Echt gaaf!!

Deel Deze Pagina