@Viev gefeliciteerd met de zwangerschap @lwal jullie ook gefeliciteerd wat een mooi paar ! hier naar de kno arts geweest en ja hoor het is helemaal niet goed, de ene kant is van binnen helemaal opgezwollen en zit nog vol zooi, heb nu weer antibiotica, plus een antiallergene neusspray tegen de zwelling en een prdenison kuur voor een week. hoop dat het helpt over 6 weken weer terug en dan kijken of het beter is ziet het er nog steeds zo uit gaan ze biopten nemen waarom het zo hard groeit enzo, en als het echt tegen zit wordt ik weer geopereerd. we zien het wel. voorlopig eerst maar eens afwachten of we een positieve test hebben einde van de week hoop het zo zoonlief sliep hier tot kwart voor 12 vanmorgen hij ligt nu even een uurtje te dutten. iemand inspiratie voor het eten !
@Marilouise Balen dat het nog steeds niet goed zit. Maar is prednison en een (eventuele) zwangerschap niet een hele slechte combinatie?? Hopelijk helpt het wel allemaal en is een tweede operatie niet nodig. Jij was toch trouwens van het taarten maken? Manlief heeft me overgehaald om ook weer zelf een taart te maken voor m'n verjaardag, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een lekkere vulling, maar niet al te moeilijk om te maken. Nog tips misschien?
@ Lwal, prachtig hoor heerlijk dat jullie nu ff een weekje kunnen bijkomen en dan lekker op vakantie! En indd, misschien is het innesteling? Spannend hoor. Ik zou indd morgen ff testje wagen. Hou ons op de hoogte!!! @ Marilouise, wat balen zeg beterschap! @ Poemi, ik heb laatst van mn moeder een ge-wel-dig taarten boek gekregen met honderden taarten etc... 9.95 ofzo bij de boekenwinkel. Zal als ik thuis ben de titel even laten weten. Helemaal te gek!
Oh Linnie, ik lees het nu van jullie cadeau.. Leuk!! en natuurlijk erg prettig zo'n cadeau! Ik heb van mijn moeder en broers 2 tickets naar New York gekregen voor de bruiloft Dus we gaan biinnenkort kijken wanneer we kunnen gaan!
Even snel een paar reacties hoor! Viev: WOehoeeee! Gefeliciteeeeerd meid! Gaaaaaf!!!!!!! Mammadoe: MOoi hoor, beginnend buikje!! Het zal je verbazen hoe HUGE een buik kan worden.. Oh, dit is wel heel kort. Haha, drukte te snel op enter. Sorry! EVen opnieuw!
Jessie: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dingen gehad?? Wat leuk van jullie vrienden! Lijkt me helemaal geweldig! Lwal: Wauuuuw wat waren jullie moooi! En wat een PRACHTIGE jurk!! ( ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers........ zucht ) eeeecht wel! Balen van je bruinverlies, maar het hoeft nog niks te zeggen natuurlijk!? Marilouise: Beterschap! Lwal": WOW! NEW YORK!!!! NU ben ik NOG jaloerser! Dat is echt mijn droom, om daar ooit nog heen te kunnen! Gaaf!!
@poemi, ja dat heb ik ook gezegd tegen de kno arts, het is niet goed inderdaad, maar krijg de prednison maar voor een week antibiotica 2,5 week en de rest langer en die kan geen kwaad bij een zwangerschap, ik houd me er maar aan vast dat mijn vriendin ondanks langdurig prednisongebruik eenkerngezonde zoon heeft gekregen. taartvullingen ik heb van de week chocolademousse als vulling gemaakt heerlijk Bokkenpootjes stampen en daaradvocaat door, een heerlijke "jam" halen/maken dus dat je echt vers fruit proeft. Bavraois van vers fruit man is na navraag fan van de chocolademousse vriendin doet slagroom met klopfix en verse aardbeien ook heerlijk
@Viev, Wow...gefeliciteerd... Geniet lekker van je zwangerschap... @lwal gefeliciteerd met jullie huwelijk, wat zagen jullie er mooi uit Moest nog wel even aan jullie denken zaterdag want k heb alleen maar regen gezien... En nog naar New York, ik zou in oktober gaan met mijn man, maar gaat helaas niet meer door... Hier een onverwachte verbouwing aan het huis, ons kozijn en het dak zijn lek Dan maar wachten... @ Mammadoe en Tamale, wat hebben jullie al een mooi buikje zeg en hij wordt alleen nog maar groter... Ben jaloers... Hopelijk wordt de rest ook snel zwanger kunnen we allemaal genieten van een groeiende buik!
@Debby Klinkt goed dat boek. Mocht je de titel weten hoor ik het graag! @Lwal Dat is nog eens een leuk cadeau!! Nog een leuke trip in het vooruitzicht dus. New York lijkt me ook super gaaf! @Marilouise Mmm... Wordt het met die chocolademousse niet heel erg zoet? En is dat ook lekker in combinatie met marsepein? Ik ben wel gek op chocolade, dus klinkt wel goed! @Cinnepinnetje Dat is flink balen, van jullie huis
O meiden! Ik krijg zo'n lekkere trek van al jullie taartvethalen haha. Ben niet meer misselijk en begin weer van eten te houden! Lwal, zoooo gaaf je jurk en het pak van je man ook! (ik ben ook ik het geheel niet jaloers ) Verder te moe om op iedereen te reageren. Lig alweer op bed. Ff uurtje slapen ofzo. Ben zo moe!
jessie gefeliciteerd met je verjaardag!! en nog lekker verwend? Viev: wat goed, duidelijke streep! gefeliciteerd hoor, hoe reageer je man? Linnie: tja, lastig zo'n groot cadeau aannemen, maar wel heel lief zeg!! mammadoe: daar komt je buikje! Ik jaloers hoor! lwal: wat een prachtige foto's, precies dezelfde smaak jij en ik . Echt super hoor en wat ben je lekker bruin!! Leuk setje jullie! Gefeliciteerd, lekker na genieten!! Heb je genoten? Was het de dag van je leven? Liep alles gesmeerd? New York, gaaaf!!! cinnepinnetje: he wat balen zeg! al een offerte binnen om het repareren of heb je een handige man? hier net zo, ineens 3 lekages! ik weet ook wel wat leukers met mijn geld te doen! had ik al verteld? Ik heb mijn oude werk opgebeld en kreeg de leukste collega van toen aan de telefoon, en heb gewoon lekker een vroege echo afspraak gekregen 16 september, das volgens mij met 7 en halve week! Hoef ik niet te wachten tot 10 weken ofzo! Goed geregeld dacht ik zo! Moet nog ff bedenken wat ik doe met verloskundig, maar daar zou ik nog zo een maand mee kunnen wachten eigenlijk. Ik verwacht namelijk zo rond 10 september een bod op mijn huis..
@poemi als je de chocolademousse maakt moet je met extra pure chocolade maken zonder suiker toegevoegd en dat maakt hem echt niet te zoet hoor de taart wordt er zelfs wat smeuiger van heerlijk was die
@ lwal New York?? Wat een gaaf cadeau!! Lekker dat jullie ervoor ookal een week vrij zijn. @ Isa dat is relaxt, maar kun je dan al het hartje horen? @ cinnepinnetje Dat is wel minder zeg lekkages. Zijn nu ff tv aant kijken, vanavond maar niet te laat naar bed. Beetje moe nog vant weekend. pfff ben echt toe aan onze vakantie.
Hii allemaal, Net thuis, heerlijk uit eten geweest met mijn mannetje, zijn vandaag 2 jaar samen Jullie hebben aardig gepraat vandaag zeg, dus reageer even niet op iedereen. @viev: GEFELICITEERD. Ik had al zo'n vermoeden, echt super leuk hoor. Voel je je goed? @lwal: Wat een heeele mooie jurk. Die wil ik oooook, hahha.
Goedeavond meiden!! Jessie886, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Wat leuk dat 1 van je vrienden ook zwanger zijn! Debby1, het blijkt dat die ovutesten ook positief kunnen zijn als je zwanger bent. En ik had 14 dagen geleden mijn eisprong (positieve ovutesten) en dit weekend echt een knalpositieve ovu. Maar dat kan niet 2x in een cyclus. Dus vanochtend een zwangerschapstest gedaan en deze was positief Brondy, de ovutesten van zwanger en kids! Ben er heel tevreden over Poemi, balen van je bloedverlies joh! Hopelijk kan de verloskundige je straks gerust stellen Lwal, wat fijn dat je zo'n geweldig weekend hebt gehad! Nu lekker nagenieten En wat zag je er mooi uit!! Wow, gaaf tickets voor New York! Linnie, ik heb er denk ik overheen gelezen, wat voor cadeau krijg je? En gefeliciteerd met je 2 jaar samen zijn!! Ik voel me goed, heb eigenlijk nergens last van. Alleen een beetje een zeurende buik. Tamale & Cinnepinnetje, bedankt! Isa, mijn man had gisteren al zo'n vermoeden zei hij (bij de positieve ovulatietesten ) Maar we kunnen het eigenlijk nog niet zo bevatten, haha. Wat fijn dat je al zo'n vroege echo krijgt!
@mammadoe: in uithoorn even wezen eten. Was wel lekker. En nu lekker bankhangen. @viev: gelukkig nog niet misselijk dus. Onwerkelijk he? Vind ik eigenlijk nu ook nog steeds. Ik krijg de kinderwagen van mijn ouders kado. Ze weten dat we helemaal weg zijn van de bugaboo, dus dat zal het wel worden.
@ Linnie Nog gefeliciteerd met jullie 2 jaar samen zijn!! @ viev Bedankt, als ik ze ga gebruiken zal ik die bestellen
dag dames! ff gauw een vraagje: hoe heet dat 9 maanden dagboek wat een paar van jullie al hebben? Ik ben op zoek naar beloning voor mezelf voor het gestopt zijn met roken. Best goed van me zelf! ik heb me net aangemeld voor de zwangere workout : www.momimbalance.nl, heb er zin in! Iemand zin om mee te gaan? ik ga in utrecht!
Goedemorgen allemaal. Linnie: gefeliciteerd met jullie 2 jarig samen zijn!! Jessie: jij nog gefeliciteerd met je verjaardag! Cinnepinnetje en Isa: wat balen van die lekkages! Ja dan kun je inderdaad wel leukere bestemmingen vinden voor je geld! Heb vanmorgen een testt gedaan, helaas weer hartstikke negatief.. Heb nu ook wat buikpijn, dus denk dat ik vandaag dan echt ongesteld ga worden! Bruinverlies blijjft ook.. Baal er ontzettend van! Had echt goede hoop deze maand.. Begin nu al bijna te twijfelen of er niet iets mis met mij is, ondanks dat ik wel weet dat we pas kort bezig zijn! Dan maar weer hopen op een huwelijksreisbaby.. Sorry voor het ego en emo bericht, maar dit is de enige plek waar ik het kwijt kan!