Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Dat geeft toch niets, begrijp helemaal hoe jij je voelt. Maar onze tijd komt nog. Wij zullen ook snel volgen, weet het zeker. Straks gaan jullie lekker op huwelijksreis en dan ben je lekker relaxt dus wie weet wat er dan gebeurt ;) knuffel vanaf hier..
    Ik denk nu, als het deze ronde niet is gelukt dan de volgende. Nu ben ik er bewust en onbewust toch veel mee bezig en dan lekker 3 weken niet.

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Isa, supergoed dat je gestopt bent! Volhouden!!! bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken dit is dat dagboek. Enne als je het heel zwaar hebt zou je evt kunnen kijken op prostop.nl of het ook kan tijdens je zwangerschap, was voor mij HET wondermiddel!!
    Lwal, superbalen zo na je fantastische bruiloft! Snap dat je al onzeker ervan wordt, maar eigenlijk is het best normaal. Het komt vast wel goed. Alleen dat wachten is gewoon zo k u t!
    Werkse allemaal!

3. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Vanacht weer redelijk geslapen, nog niet ech top, maar het begin is er.
    Straks weer voor het eerst werken:$

Verder denk ik dat ik ongesteld ga worden, heb vandaag al wat buikkrampen:x, dus een souvenier uit canada zit er niet in, helaas. Baal er wel een beetje van hoor, had echt wel hoop dat het deze maand raak zou zijn, we hebben toch elke dag seks gehad.

4. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Over (zwangerschaps) boeken gesproken. Mijn zus had een hele mooie in Canada, daar werd per dag beschreven wat er gebeurde, vanaf de eicel rijping tot de 1 2mnd na geboorte. Het was wel een engels boek, maar het zag er heel mooi uit!
    De naam weet ik even niet meer.

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemiddag dames hier een drukke dag voor de boeg,

vanmorgen al op de koffie geweest bij mijn schoonmoeder is jarig vandaag en vanavond eten we daar en daarna gaan mijn mannen naar hui en ga ik naar mijn moeder en broertje deze zijn ook jarig vandaag 50 en 21 dus drukke feestdag vandaag,

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Cinnepinnetje: Dat hoop ik ook voor jullie!! Komt vast helemaal goed!!

Isa: FIjn zeg, heb je lekker snel wat zekerheid. Hoezo verwacht je dan een bod op je huis??

Linnie: Gefeli met je 2 jaar samen zijn! :)

Lwal: Daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen en al die gevoelens en gedachtes zijn normaal! hopelijk dan een huwelijksreis baby idd, daar ontspan je je ( als het goed is ) toch het meest en ben je er misschien iets minder mee bezig! Komt goed!!

Femmy: Balen zeg!!! maar krampjes alleen zeggen nog niet alles toch??

marilouise, gefeliciteerd met je moeder en broer.

Ik heb vanmorgen bloed moeten prikken voor de vk. Stelt niks voor, maar toch als ik er ga zitten en die naald zie: brr!:) HOu dr niet van.
    Leuke schoentjes voor Tara gevonden, hopelijk doet ze hier wat langer mee dan 1,5 maand..
    Vanmiddag weer een paar baby inkoopjes doen! :D

Enne,....... ik denk dat we toch WEL willen weten wat het word!:) Gisteren een goed gesprek met Maurice gehad, ik ben gewoon nu al zo gefrustreerd en nieuwschierig. Ik hou dat echt niet nog 27 weken vol. En al zou ik het volhouden, ik vind het helemaal niet leuk! Als je door de winkels loopt, je kan nooit wat leuks kopen? Dat neutrale vind ik 9 van de 10 keer ook zo saai..
    Dus waarsch weten we het over 6,5 week!

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    Balen.... maar wat Tamale zei, krampjes alleen zegt niets.

@ tamale
    ik hou ook helemaal niet van spuiten, moeten inentingen hebben voor indonesie. Moest ik er potverdoerie 3 en manlief maar 1. Zat gewoon zenuwachtig op de stoel, stom he..
    Hihi was tara er zo snel uitgegroeid?
    Wil je het toch wel weten ja?? Kan me ook wel voorstellen dat neutrale kleding niet zo heel leuk is.

@ marilouise
    Gefeliciteerd met je (schoon)moeder en broertje. Tis echt een verjaardagen dag zeg. Zal soms ook wel lastig zijn of niet?

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy

het is een vreselijke dag ieder jaar plannen en plannen nu woont mijn broertje nu nog thuis dus dat scheelt maar goed 21 is toch ook een mooie leeftijd dus ga er vanavond nog wel even heen hoewel hij zijn cadeautjes zondag al heeft gehad!

kleine man slaapt sinds gisteren uit mag ook wel als je tot half 12 aan het feesten bent:(
    het is nu al 2 dagen rond half 10 dat hij wakker wordt nu ligt hij ook lekker op bed!

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, NEW YORK!! Wauw wat een mooi cadeau :) wordt vast genieten!
    Over het k u t voelen nu... ik weet precies hoe je je voelt en wat je denkt over jezelf. Dat had ik vorige maand ook. Heb echt een avond heel zielig verdrietig zitten doen op bank! Maar meid, als je ongi wordt, en daarna komt de eisprong weer in zicht, komt alle hoop weer terug hoor! Maarja... nu wordt iedereen lekker zwanger hier (wat natuurlijk super is) en moeten wij nog even wachten.... Hierbij een dikke knuffel voor jou! :)

@ Poemi, shit! Vergeten! Zal ik vanavond doen :) is echt een leuk boek!

@ Mammadoe, fijn dat jeniet meer zo misselijk bent! Hopelijk voor jou blijft het nu lekker weg en kun je een taartje eten haha ;)

@ Isa, fijn die echo eerder! Goed geregeld ;) Hoe voel jij je verder dan?

@ Viev, thanks voor de uitleg :) ben ik weer wat wijzer haha!

@ Linnie, moooooooiiii cadeau krijg je! WOW :D vast helemaal heppie mee of niet? Hihi! Enne, nog gefeli met jullie 2-jarig jubileum! Wel lekker 'zwanger' kunnen eten? En hoe is het nu eigenlijk met jouw duizelingen?

Nou, volgens mij iedereen weer ff bijgebept. Ik ga snel weer aan de slag (zit op mn werk) groetjes!

10. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    Hoi allemaal,

zo leuk, ik had ineens een ingeving heb vandaag lekker zitten typen en mijn concept voor eigen onderneming is zowat klaar! Hopelijk krijg ik donderdag antwoord voor een rondleiding door een hotel. Ik ga kijken of ik beautydagen speciaal voor zwangere vrouwen kan gaan organiseren met van alles leuks erop en eraan maar dat blijft nog even een verrassing.. oei wat een adrenaline :D Jullie zijn natuurlijk als het goed is allemaal mijn proefkonijn straks!

Debby: ja ik voel me prima geloof ik. Kan soms nog steeds niet beseffen dat ik echt zwanger ben al doen mijn tieten echt wel mee met het bewijzen ervan. Ik vind het allemaal denk ik net zo spannend als bij de eerste. Wanneer krijg ik een buik, hoe ga ik me voelen, wat gaat er allemaal veranderen qua huis en werk, en ik hoop zo dat ik niet weer zo gigangtisch ga uitdijen als de vorige keer. (ik mag aannemen dat het niet zo gigantisch zal zijn omdat ik toen pas heb leren eten)
    Jij lekker aan de klus?:p

mammadoe: ik wist niet meer dat jij een roker was. Nee zo ernstig is het niet. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik mezelf niet meer voor de gek wil houden. Vorige keer overkwam mijn zwangerschap me en heb toen nog eventjes doorgerookt. Nu wilde ik dit, beetje stom om dan nog door te roken. Alleen savonds bij de koffie vind ik het moeilijk, verder eigenlijk niet.

tamale: iemand heeft gezegd dat ze een bod gaat doen in september, alleen die moet wachten op papa tot hij terug is van vakantie, want hij betaald.. Jou huis staat toch ook te koop? Hoe gaat het daarmee? Al wat anders op het oog?

femmy en lwal: jammer dames! grrr! Gauw verder oefenen, ik merkte dan O en ik meer naar elkaar toe groeiden door het oefenen, nu ligt het weer stil..
    Brondy; idd jullie zullen vast allemaal gauw aansluiten!

waar blijft steeph eigenlijk? of heb ik die gemist?

ik ga zo lekker koken, mijn zus komt zo en dan gaan we het haar vertellen! Zin in! Voor de rest weet iedereen in onze naaste omgeving het wel!
    Ik wacht nog wel met de rest van de familie (ooms en tantes etc en facebook) tot 12 weken denk ik!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Isa Jij wilt dus ook al wat voor jezelf gaan beginnen? Ondernemend topic ;) Klinkt wel heel leuk, hopelijk gaat het je lukken! Dat sporten ziet er trouwens ook leuk uit. Wanneer ga je daarmee beginnen? Fijn dat je trouwens al zo vroeg een echo krijgt, kan ik niet met je mee dan :D

@Lwal Heeft het al doorgezet? Wel balen hoor. :( Begrijp ook helemaal hoe je je voelt. Hopelijk heb je dan straks een mooi souvenier van vakantie :)

@Femmy Krampen hoeven niet zo heel veel te zeggen. Ik duim voor je dat het toch ergens anders door komt dan!

@Tamale Raar idee, of niet? Dat je over een paar weekjes dan al weet wat het gaat worden :D Wij willen het nu zeker ook wel weer weten, we zijn veel te nieuwsgierig :)

@Linnie Nog gefeliciteerd met jullie jubileum!

@Debby Ik denk dat ik voor de chocolademoussevulling ga, maar extra ideeen zijn altijd welkom, dus dat boek is wel handig dan :)

@Brondy Arme jij! Waarom moest jij er 3 dan en je man er maar 1?

Hopelijk iedereen een beetje gehad nu ;). Ik heb niet heel veel bloedverlies meer. Gisterenavond een beetje, en net ook weer wat. Krijg er zo wel weer wat meer vertrouwen in, maar voor de rest ook niet zo veel kwaaltjes eigenlijk, dus dan is er toch nog steeds een beetje die twijfel. Gisteren via internet toch nog een CB digitaal met indicator besteld. Krijg ik hopelijk morgen binnen, kan ik hem donderdagochtend uitvoeren, en dan moet er toch wel 3+ staan...

Pfff... Op het werk is het behoorlijk druk momenteel. Collega van me is met vakantie, dus haar werk moet ik overnemen. Nu nog 2 weken. Andere collega is ook met vakantie waarvan ik ook werk moet overnemen, zou eigenlijk alleen deze week zijn maar hij heeft afgelopen weekend waarschijnlijk z'n kniebanden gescheurd. Heel vervelend voor hem, maar dus ook wel voor mij :(

12. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
  13. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Isa, wat leuk! Welk hotel krijg je misschien een rondleiding? Kan me wel voorstellen dat je het spannend gaat vinden. Iedere zwangerschap schijnt toch wel heel anders te zijn. En ja, hier lekker aan de klus. Ik baal alleen, want ik wilde nog een ovu test doen. (Neem ze namelijk niet mee nr mn werk) en ik moest vanmiddag wel 4x naar de WC en vanavond dus helemaal nog niet sinds ik thuis ben... grrr...

@ Poemi, spannend ook die CB test! Komt vast goed toch? Niet teveel negatief denken, daar ga je je niet beter van voelen denk ik...

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hiii,

Heerlijk thuis en morgen vrij. Doordat het nu wat kouder is draag ik weer jeans, maar is drama. Loop de hele dag met een open knoop, heb er echt last van.
    Nou vanaf nu ga ik weer mee kletsen hoor. Zit lekker rustig op de bank.

15. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik was even een dagje afwezig, maar dat is echt niet te doen. Dan is er zoveel om bij te lezen.
    Ik zal es kijken wat ik allemaal nog weet.

@Lwal: Wat zagen jullie er mooi uit! En wat een prachtige jurk!
    Is je ongesteldheid nog gaan zetten? Das wel balen. Hopelijk komt er nu een vruchtbare maand naar je toe.

@Poemi: toch nog maar een extra test? Het zit vast wel goed! Maar ik kan me voorstellen dat je af en toe wat zekerheid wil. Dat heb ik ook. Ik voelde met de afgelopen week super goed. Helemaal niet misselijk. Ik dacht bijna 'zou er nog wel iets zitten'. Maar de misselijkheid is net in alle hevigheid terug gekomen en ik ben er nog blij mee ook... ;)

Zo, dan ga ik nu proberen om jullie verhalen bij de te houden. :)

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit ook weer eens lekker rustig op de bank dus kan gezellig mee kletsen!

@ Poemi: Toch maar weer testje ja? kan me wel voorstellen dat je en beetje onzeker bent.. Had jij nog wel al kwaaltjes?

@ Faylin: Ja het heeft echt doorgezet nu, heb echt verschrikkelijke buikpijn gehad vandaag! Dat is lang geleden dat ik zoveel last van mijn ongestelheid heb gehad. Hihi kan me wel voorstellen dat je die misselijkheid nu niet zo erg vindt!

@ Linnie: Kijk, er begint dus aardig wat te groeien in je buik! Leuk!!

@ Debby: Hmm.. balen dat je nu niet hoeft te plassen!

@ Isa: Wat een leuk plan zeg!!

@ Femmy: Hoe is het bij jou met de krampen?

@ Debby: Thanks! :) Klopt, die goede hoop zal wel weer terug komen.. Maar nu nog even niet ;) Ach, wat hebben wij vrouwen het toch zwaar :p

@ Tamale: Leuk dat jullie het nu toch wel willen weten! Ik snap je wel hoor.. Lijkt me ook veel leuker als je gericht kunt shoppen. Vandaag nog leuke spulletjes gekocht?
    Groeit Tara zo snel? Of sloopt ze haar schoentjes?

Heb vandaag kleertjes gekocht voor de baby van mijn vriendin (die te vroeg geboren is) We zijn er net weer eventjes heen geweest, kleertjes waren nog veel te groot. Maar heb weer even met hem geknuffelt, heerlijk!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Meiden,

Hier juist lekker af van die misselijkheid, maar heb zware rugpijn en kinderachtige jankbuien ervoor terug gekregen ;) Maar heb dat toch liever dan die misselijkheid!
    Vandaag druk geweest, eerst gewerkt, toen naar de feestwinkel gegaan om spullen te kopen voor het vrijgezellenfeest. Toen alle financiën ervan bekeken. Blijk ik eigenlijk gewoon geld te kort te komen. Echt heeeel irritant. Daarna met de printer geworsteld (met als gevolg mijn vriend de huid volgescholden en een jankaanval :)) en vervolgens nog heeeeel veel achterstallige facturen gemaakt. Manlief lag onderhand te slapen, dus ik kon ook nog komen en we zijn dus pas net klaar met eten. Pfffff nu dus moe!
    Tara, zag je echo op fb, leuk zeg! Wat groter alweer dan toen die van mij! En zo schattig dat het aan het duimen was!
    @Isa, spannend zeg! Verwacht je daarmee een volledige baan te kunnen creëren?
    @Femmy, krampen zeggen idd nog niets. Hoop blijven houden tot het bloed :p
    @Linnie, in de auto gaat bij mij ook standaard de knoop open haha.

Vandaag zei ik trouwens tegen een klant dat ik zwanger was, zegt ze: MAAR JE BENT NOG NIET GETROUWD!!! haha dusssssss :cool:

@Debby, al een test kunnen doen? Was het nou de eerste maand dat je die gebruikt? Ik ga trouwens even naar dat kookboek van je kijken, ben benieuwd!
    @Poemi, hopelijk tegen de tijd dat de moeheid zich aanmeld heb je het weer wat rustiger op het werk!

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: oooh niet zo leuk dat je menstruatie heeft doorgezet. Nu maar hopen op een huwelijksreis baby dan toch?

@mammadoe: wat lekker dat je niet misselijk bent. Haha, jaja het knoopje. Bij mij is ie de hele dag open geweest. Morgen ga ik kijken voor een broek die wat meer speling heeft denk ik maar. Die iig comfortabel zit, want dit werkt zo echt niet, heb de hele dag buikpijn. En mijn darmen zijn ook weer lekker bezig dus dat werkt allemaal niet mee. Gewoon warmte en zon wil ik, kan ik gewoon leuk een legging, slippertjes en een jurkje aan.

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, wat irritant die huilbuien, dat heb ik altijd als ik ongi moet worden :s pfff... maar beter ben je van die misselijkheid af! :) En het is echt een leuk taartenboek. Tegenwoordig is alles natuurlijk fondant, marsepein enzo, maar hier staan ook gewoon huis-tuin-en-keuken taarten in.

Hiern nog steeds niet kunnen testen.. heeft nu denk ik ook geen zin meer. (Lees overal niet na 20.00 uur 's avonds?)

@ Linnie, ben jij niet stiekem toe aan een positiebroek? ;)

@ Lwal, ik duim gewoon voor je huwelijksreis-baby :)

@ Faylin, welkom terug ;) haha, ik weet hoe je je voelt! Is af ent oe echt niet bij te houden als je 1 of 2 drukke dagen hebt... ach geeft ook niet. Als we de grote nieuwtjes maar niet missen!

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hebben jullie de VMA video gezien van Beyoncé als ze naar buiten brengt dat ze zwanger is? Is echt superleuk om te zien. Ik, emo trutje zat gelijk met tranen in mijn ogen hihi. Doet ze leuk!

Deel Deze Pagina