@Lwal: hopelijk wordt je buikpijn snel minder. Dat is echt vervelend. @mammadoe: Gelukkig ben jij van je misselijkheid af. Kan me ook wel voorstellen dat je er na een paar weken wel genoeg van hebt. Wel balen dat je nu rugpijn er voor terug hebt gekregen. En die jankbuien, kan me echt niet voorstellen dat ik dat misschien ook zal krijgen..haha.
debby: nou positiekleding heb ik nog niet nodig, heb ook nog niet echt een dikke buik. Maar begint blijkbaar wel te groeien. Maar als ik positiekleding zou gaan dragen nu dan denk ik dat alles lubbert. Die tussenperiode duurt hopelijk maar kort, dat het ene net te klein is en positiekleding nog te wijd. @mammadoe: wist eigenlijk niet eens dat ze zwanger is
Mammadoe: ja heb het ook gezien, inderdaad heel leuk hoe ze dat doet! Ik heb er alleen geen tranen om gelaten.. hihi!
Haha, ja normaal ben ik echt niet zo'n jankerd! Maar nu wel! haha. Het zijn de hormonen, ik ben het niet
zo er is alweer heel wat bijgekletst, ben in de tussentijd Desperate Housewifes aan het kijken. @ linnie vervelend dat je broek toch net iets te strak zit. Heb de mijne nu ook los, sinds ik van de pil af ben heb ik vaker last van een opgeblazen buik @ poemi Ik kreeg er 3 omdat manlief al een x naar China is geweest en toen de andere spuiten al gehad heeft. @ mammadoe ja dat heb ik ook gezien, ben wel een beetje jaloers hoor Deed ze inderdaad erg leuk en waar haalt zij de energie vandaan???
Ja idd, ik dacht ook; mens! Zij staat daar lekker te shaken en ik kom amper mijn bed uit van de rugpijn! Haha. Zit zwaar te twijfelen of ik een nieuwe eettafel en stoelen ga kopen. Zag een leuke aanbieding bij de woonexpress en wij hebben echt een lelijke gekregen set, die de hele boel naar beneden haalt! Maar ja....moeten ook allemaal babyspullen gaan kopen straks én mijn salaris voor die periode gaan sparen.....
@Debby Boek ziet er leuk uit, ik ga er zeker voor kijken! En je hebt ook wel gelijk, dat ik niet zo negatief moet denken. Ik ga beter m'n best doen om positief te zijn @Faylin Gelukkig ben ik dus niet de enige die zich soms niet echt zwanger voelt. Wel balen dat je weer zo misselijk bent, maar is wel weer een bevestiging. @lwal Balen dat het echt heeft doorgezet @linnie Vorige zwangerschap heb ik alleen maar jurkjes gedragen, dus ook in de winter met -10 graden (kleine is van maart). Ik kon broeken ook echt niet verdragen. In het begin deed ik trouwens een elastiekje aan m'n knoop vast. Dan had ik nog enigszins het idee dat m'n broek dicht zat. @Mammadoe Wel fijn dat je niet meer zo misselijk bent, maar er zijn al weer andere kwaaltjes voor terug gekomen dus. Rugpijn is erg vervelend, en huilbuien ook! Lang leve de hormonen! @Brondy Ik zit ook desperate housewives te kijken, leuk he? Denk dat de reclame wel weer vorbij is dus ik ga snel terug...
Hihi mammadoe, mooi excuus toch die hormonen? Ik jank de afgelopen dagen ook om alles, gaf eerst de bruiloft de schuld.. Nu mijn ongesteldheid Hmm lastige keuze of je een eettafel moet kopen.. Als je het geld ervoor hebt zou ik het doen! Als de kleine er straks is heb je het misschien minder breed. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw portemonnee eruit ziet!
i looooove desperate housewifes en kon daarom toen laatst de afleveringen stopten niet wachten en heb toen de rest van de afleveringen gedownload! Heerlijk! Ze gaan er mee stoppen hè?! Donderdag begint expeditie robinson weer, vind ik ook geweldig! Anderen die het ook graag volgen? Nou ik ga slapen en besloten dat een nieuwe eetset nix wordt aangezien ik nu verstandige keuzes moet gaan maken..... :S Slaap lekker allemaal!
@Tamale Ik heb ook nog eens je echo bekeken op facebook en bij de eerste was ik ook uitgerekend op 4 maart, toevallig. Wel echt een super mooie foto hoor! @Mammadoe Dat is wel lastig ja. Als je in loondienst bent krijg je gewoon doorbetaald, maar jij moet dat zelf regelen. Wilden ze dat trouwens niet gaan veranderen? Ik heb er wel eens iets over gehoord, maar weet eigenlijk niet wat de uitkomst er van was.
@ Mammadoe, Ja ik heb die actie van Beyoncé ook gezien erg leuk gedaan! En Ja ik hou ook van Exp. Robinson. Tot vorig jaar werkte ik nog in de horeca en kon ik veel programma's nooit kijken, maar nu ga ik het zeker volgen denk ik. Leuk! Slaap lekker. @ Linnie, nou dan hoop ik voor je dat de fase indd snel voorbij is enne... het is toch SUPER om straks je mooie buik te kunnen showen! @ Lwal, ooohhh jij ook al zo'n lekker emo ongestelde vrouw, pfff.. ik kan me dan ook zo lekker irriteren aan mn aanstelleritus... hopelijk is je ongi snel weer voorbij! Ik heb trouwens net weer een ovu test gedaan (hèhè, kon eindelijk plassen haha)wel een beetje laat, zo rond half 10. Maar het was weer een licht streepje net als vrij- en zondag. Maar misschien dan het morgen langzaamaan donkerder wordt.. ik zie wel... ben benieuwd. Ik ga nog ff met vriendlief op de bank hangen en zo ook nr bedje toe.. tot morgen!
@debby: nou hopen dat de streep vandaag donkerder is. En tuurlijk is het leuk om straks je buik te showen. Heb bij mamalicious al heeel veel leuke dingen gezien. En neem aan dat buikje nu wel sneller gaat hoor. Nouuu ik sliep heerlijk en werd wakker, toen dacht ik, wow heb echt goed uitgeslapen. Keek ik op mijn tel, was het 7.48 uur. haha. Nu zit ik maar op bank, maar voel me toch nog wel moe, anders zo nog even op de bank liggen. haha
goedemorgen, hier weer vroeg op een keertje, en ja hoor ik heb mazzel een hele vervelende bijwerking van de antibiotica heb 2 uur op de wc gezeten vannacht, hoop dat het minder wordt en niet zo blijft tot volgende week! gisteren nog op verjaardag geweest bij mijn broertje en moeder en schoonmoeder was gezellig, enorm mistig toen ik naar huis wilde was alleen man was thuis met rins, doe er normaal al 40 minuten over om van mijn mam naar huis te rijden nu dik een uur, toen nog de hond uitlaten dus was dik na 12 uur voor ik op bed lag. en toen de halve nacht nara de wc maar ben nog fit, hebben jullie dat wel eens dat je twijfelt aan alles, doe ik het wel goed , ben ik wel gelukkig man werd gek van mezelf en ja ik ben gelukkig maar heel vreemd gevoel was het en is nu weer weg. (kwam gisteren ook mijn vroegere liefde tegen waarvan iedereen overtuigd was dat ik daarmee zou eindigen zeg maar ) nou rins is naar het kdv en hier nog helemaal niets van een naderende menstruatie !
@ marilouise Ja dat heb ik ook wel eens. Als ik mijn ex dan weer zie (in t echt of op foto) denk ik: hij is nog steeds wel erg lekker, hoe zou het zijn geweest als......... Maar ik ben super gelukkig met mijn man en denk ook niet dat ik het anders zou willen. @ debby Volgens jou banner heb jij vandaag je vruchtbaarste dag, hopelijk geeft de ovutest nu een donkerder streepje. Je loopt 1 dag voor op mij, hihi, voel mij alleen behoorlijk beroerd vandaag pfff @ mammadoe jammer dat de set nu niet uit komt. Wij hebben nog de tafel uit ons oude appartement, 4 persoons van de Ikea. Toen zaten wij ook nog eens op klapstoelen de stoelen hebben wij direct vervangen toe wij in dit huis trokken, alleen de tafel nog niet Een babyuitzet is helaas niet gratis, maar kun je zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk. @ poemi Ja Desperate Housewives vind ik ook erg leuk, maar heb het helaas niet vanaf het begin gevolgd. Manlief is daar helemaal niet fan van, maar hij is op dinsdag nooit thuis Exp. Robinson is niet echt mijn (ons) ding. @ lwal ach ja, zo zijn vrouwen nou eenmaal. Maandag waren wij bones aan het kijken en toen moest ik aan het eind ook huilen. Zit manlief mij stom aan te kijken, wat doe jij dan?
@Poemi, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Veel jarigen deze week zeg! Klopt ik krijg een minimum loon voor 16 weken. Maar dat is echt super weinig en kan daar niet eens de huur van betalen, dus zal zelf ook iets opzij moeten gaan leggen. Maar op zich mag ik qau verdiensten niet klagen, dus zal vast wel goed komen, maar zal toch keuzes moeten maken.... @marilouise, ik zou ook pissig worden als mijn vriend z'n ex tegenkwam en daarna aan alles zou twijfelen!! Haha dan ga ik ff de slotenmaker bellen!!!
Hallo dames, hier al weer 2 slechte dagen van misselijk zijn en hoofdpijn hebben. Vandaag gaat het gelukkig alweer iets beter maar ben nog wel erg slapjes. Zit nog te twijfelen of ik ga werken straks. Wat ook erg leuk is dat ze vanaf 7 uur al aan het heien zijn bij ons voor:x Vrijdag eindelijk onze eerste echo!!! Vind het wel spannend worden nu, ben gewoon zo benieuwd... Poemi van harte gefeliciteerd!!
@Mammadoe: Ik ben ook groot fan van expeditie robinson. Daar blijf ik voor thuis ook! haha.. @Debby: Ik hoop voor je dat je vandaag een mooie duidelijke ovutest in handen krijgt! Het wachten daarop vond ik ook zo vervelend. @Poemi: ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag. Ga je nog iets speciaals doen? Ik heb gisteravond toch zo iets geks gezien, dat wil ik toch even delen. Het klinkt erg raar. Ik zat in de bank tv te kijken en opeens zag ik 4 lichtjes boven het dak van de overburen. Die zweefden gewoon boven het dak en zijn een paar keer gaan flikkeren. Na een kwartier was het weer weg. Nu heb ik dus de hele nacht wakker gelegen, steeds zitten denken wat dit nou kan zijn.
@faylin: oooh wat eng. Ik heb vorig jaar ook is wat raars gezien toen ik nog lekker in de tuin zat tot heel laat. Maar voor je beseft dat het niet klopte was het al weg. @poemi: gefeliciteerd. @marilouise en brondy: ik heb dat gevoel nooit bij mijn ex, ik spreek heb hem nog regelmatig (net nog). Maar komt geen gevoel meer bij hoor. Ben suuuper blij met mijn lieve huidige vriendje, kan het echt niet beter treffen. Alleen qua financien zat ik mij mijn ex een stuk beter, maar dat weegt niet op tegen alles wat ik ervoor terug krijg.
het stomme is ik heb totaal geen gevoelen vraag me alleen af vervolgens of ik echt gelukkig ben en dat heeft meer te maken met hoe ik vroeger was en hoe ik nu ben. Vroeger was ik 4 dagen in de week aan het feesten en altijd bezig nu ben ik ook altijd bezig maar uitgaan doe ik eigenlijk nooit meer. dat soort dingen dan kan ik heel erg gaan zitten malen van is dit wat ik wil en dat soort dingen, maar ben er wel achter dat dit is wat ik wil. Mijn ex die relatie kwam uit een hele goede vriendschap elkaar al 8 jaar kennen toen kregen we wat met elkaar alleen zijn beste vriend had hier heel veel moeite mee (was mijn buurjongen ) dit maakte alles veel moeilijker en uiteindelijk besloten toch als vrienden verder te gaan helaas nu door vele misverstanden totaal geen contact meer (en bij vlagen mis ik dat wel hoor ) nu ook geen mogelijkheid tot contact meer zijn vriendin met wie die net samen woont en ik gaan niet door 1 deur kan beter zeggen in 1 ruimte! mijn andere relatie die was heel lang en ik dacht heel serieus, helaas heeft meneer mij op alle fronten voorgelogen en op het moment dat we de sleutel van ons huis zouden krijgen bleek dat hij wat leuke meisjes achter de hand had waarvan 1 meisje 4 maanden zwanger was van hem hem spreek ik af en toe nog maar doet me niets meer hij liegt nog steeds alles aan elkaar (kindje is trouwens met bijna 6 maanden zwangerschap geboren en overleden) mijn mannetje is een echte goedzak zeg maar, ik ben altijd druk, aanwezig erg bezig niet moe te krijgen. makkelijk contacten leggen mijn mannetje is juist rustig, accepteert erg veel (ik ben vrij opvliegend) dus wij vullen elkaar hele erg goed aan. Kunnen enorm veel van elkaar hebben al moeten we wel eens slikken hoor. ik als hij weer zijn zooi laat slingeren en hij als ik gelijk opvlieg omdat hij zijn zooi laat slingeren bijvoorbeeld. maar ben super gelukkig met hem weet je wat zo vreemd is trouwens ik had begin van de week gedroomd dat ik mijn ex zou tegen komen, heb hem 3,5 jaar niet meer gezien! dat is echt bizar
@linnie jij bent ook nog niet zo lang samen met je vriend!? ik ben in december 4 jaar samen met mijn man, wij verloofden ons toen we een half jaar samen waren en woonden 1 maand later samen (daarvoor was ik al bij hem en zijn ouders ingetrokken ) in mei ben ik zwanger geraakt in september getrouwd toen waren we ruim 1,5 jaar samen en in januari net 2 jaar samen papa en mama, wij wisten beiden dat het goed zat vanaf moment 1 misschien ook doordat we collega's waren en al maanden om elkaar heen draaiden dus onze eerste date was goed doordacht !