Hey meiden, nou ik denk dat ik weer ongesteld ben geworden, sinds vandaag weer bruine afscheiding:x Heb net even flink uitgehuild bij vriend, voelde me gewoon even ***. Je bent teleurgesteld, boos, verdrietig. Vriend vind het ook jammer, had wel hoop dat het deze maand wel raak was. Maar zo'n huilbui doe je goed hoor, voel me nu wat beter en opgewekt. en we gaan weer druk oefenenen voor de volgende ronde! verder de eerste werkdagen vielen best mee, je zit weer snel in het ritme. Alleen de opdracht waarvoor ik werk stopt per 1 oktober, dus ik ben benieuwd naar mijn nieuwe opdracht!
Femmy: Ahhh balen! Snap heel goed hoe je je voelt! Nu maar hopen dat de tijd tot je ei heeeeel snel gaat, dan kan je er weer tegenaan! Tamale: Leuk die kleertjes!! De baby is met 27 weken geboren en woog toen 700 gram. Dat was in april, hij ligt nu nog in het ziekenhuis.. Maar het gaat steeds ietsje beter met hem. Het blok kijk ik eigenlijk nooit, ik heb daar echt geen tijd voor om al die programma's bij te houden. Poemi: Gefeliciteerd! Hmm.. lastig van die testen! Ik wil heel graag tegen je zeggen dat je je niet teveel zorgen moet maken.. maar ik kan het me ook heel goed voorstellen! Kun je niet doen wat Linnie zegt? Bloed laten prikken?? Dan heb je meer duidelijkheid, anders duurt het nog erg lang tot je naar de vk kan. Linnie: Wat leuk dat je vriend het allemaal zo goed uit zoekt! Ik vind dat zo schattig als mannen daar zo mee bezig zijn! Debby: Pff, lekker zo'n dag op het werk Marilouise: Ik heb dat gelukkig niet zo met mijn exen. Natuurlijk voel ik wel iets wanneer ik een van mijn exen zien. Maar juist dan besef ik me ook weer hoe fijn ik het nu heb! Ik ben al bijna 7 jaar samen met mijn man . Ik had net zin in chocolade.. en mijn ongestelheid is dan een mooi excuus. Maar er was niets in huis. Nu is manlief onderweg naar het tankstation om chocolade voor mij te halen.. Zo lief!!!
Zo stelletje kippen! Wat hebben jullie veel gepraat vandaag haha Even zien wat ik onthouden heb.... Femmy, wat ontzettend balen! Zeker gezien je op vakantie was en iedere dag het gedaan hebt. Wel echt even slikken, kan ik me goed voorstellen. Hoeveelste poging ga je nu in? @Linnie, ik ben helemaal pro joolz, maar snap niet helemaal de meerwaarde van die exclusievere wagen, buiten dat die een bruine stang heeft.... Maar ik wil al sinds een tijdje de Joolz ipv de bugaboo, juist omdat de reiswieg zo laag is en ik dus niet eens voorover zou kunnen buigen en bij mijn kind zou kunnen. Wat grappig ja, dat je je konijntjes net zo lang hebt als je beebje @Poemi, wat raar dat ie zo kort aangeeft. Misschien zou je voor eens en voor altijd uitsluitsel moeten krijgen en aan de dokter vragen of je een bloedtest mag doen..... Of werkt dat niet zo? @Debby, hahaha Maakt niet uit als je maar raak is. En zo is het! Ik duim voor je!!! En overigens voor alle meiden die druk aan het klussen zijn. Je kan volgens mij het forum verdelen in meiden die veel seks hebben en meiden die weinig seks hebben! @Brondy, 3 tot en met 6 November is de jonge gezinnenbeurs. @Jessie, spannend je eerste echo!! Idd foto's hier plaatsen zou leuk zijn! Ff je kindje showen Enne je zei dat je vriend/man weinig aandacht heeft voor je zwangerschapskwalen.... Hoe dat zo? Dat lijkt me wel vervelend! Moet je maar lekker tegen ons aan zaniken! @Tamale, Ik heb nooit die echo gezien van dat duimen hier op zp.... Vreemd....Maar euhm, ja liever een dramaqueen dan boven de plee hangen! Heb vandaag mijn sportschoolabo opgezegd. Nog 2 maanden daar sporten en dan ga ik denk gewoon daarna lekker zwemmen. Nu ik er toch was, even baantjes getrokken, voelt me rug ook weer wat beter.
@ mammadoe: het was poging nummer 3. Natuurlijk is het nog vroeg, maar toch is het een teleurstelling. Mijn cyclus is wel al regelmatig, 26 dagen. @ lwal: heerlijk zo'n vriend, die van mij zag wel dat ik een baal dag heb, helaas hier geen chocola in huis! Komend weekend een bbq, dus dan kan ik gewoon alles drinken, zonder me schuldig te voelen. @ poemi:het is raar die testen, snap best dat je in onzekerheid zit, maar misschien toch de huisarts bellen voor een bloedtest. Mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij nooit de Prenetal binnen gaat, hij vind de slogan die ze hebben zo raar 'als jij wij wordt' of zo. Dus ik ben benieuwd, als het zover is, dat hij nog steeds dat standpunt heeft.
@Femmy Balen zeg! Ook al is het nog maar ronde 3, voor je gevoel is dat al 2 rondes te veel. Wanneer weet je dan eigenlijk wat je nieuwe opdracht gaat worden? @Mammadoe Ik had bij een ander topic ook al gelezen van eentje dat ze ging zwemmen. Maar dat was dan wel speciaal voor zwangeren. Geen idee wat daar anders aan is, maar je kunt het wel lang vol houden en ik denk ook wel dat je daarbij minder last van je buik hebt. @Lwal Wat lief van je man! Dat is al wel vast een goed teken, want als je straks zwanger bent gaat ie dus ook wel voor je halen wat je wilt @Tamale Hij is uiteindelijk op 7 maart geboren, dus vrij op tijd. Maar ik vond het echt een heerlijke tijd van het jaar. Schoonzusje was van de eerste in september bevallen, en dan ga je dus net het slechte weer in. Maar in april begint juist al het goede weer, zeker met die rare seizoenen hier in Nederland tegenwoordig. We wilden er eerst eigenlijk 2,5 jaar tussen hebben, maar dan werd het dus ook rond september, en dat zag ik dus juist niet zitten. En ik denk niet dat ik te veel hormonen heb, voel echt totaal niets.. @linnie Normaal is het juist andersom Vrouwen willen alleen maar kijken en uitzoeken, en mannen zijn er heel snel klaar mee. Maar misschien is de kinderwagen wel net zo iets als een auto, ook meer een mannending Als de test morgen weer 1-2 weken aangeeft ga ik denk ik toch maar weer een kruidvat test halen om te kijken of de streep donkerder is geworden. Als ie weer lichter is geworden geloof ik er echt niet meer in. Heb al een paar keer hier op het forum gelezen dat meiden er bij de eerste echo achter kwamen dat het kindje al een tijdje overleden was maar er geen miskraam op gang was gekomen. Dat zou dan wel de lichter wordende testen verklaren.
Femmy: Dikke knuffel! Gooi het er allemaal maar uit! En je vriend, haha ik geef hem wel gelijk. Vind het ook een rare slogan. Maar vind het geen reden om er dan maar niet meer heen te gaan! Mammadoe: Heerlijk! Ik wil straks ook lekker gaan zwemmen. Lwal: Aaah wat cute!!! HOe smaakt de chocola??
Poemi: Vind het echt zo k.u.t. voor je die onzekerheid! Maar ik zou als ik jou was niet te lang blijven aan kloten met die testen.. Zo maak je jezelf helemaal gek. Ik duim voor je dat alles gewoon goed is.. Tamale: Heeeerlijk heb al bijna een zak m&m's op! Femmy: Ja groot gelijk, lekker van profiteren dat je nu wel mag drinken. Wij zaten er ook al aan te denken om zaterdag te bbqen, zal de laatste x wel zijn dit jaar.. Mammadoe: Ja zwemmen is lekker, heb het ook een tijdje gedaan. Lijkt me ook wel prettig inderdaad met die dikke buik straks..
Lwal: AAA!! Ik heb net een zwak-eetmoment. En dan begin jij over M&M's en een bbq!!!! MM! Zaterdag...... gewoon 25 graden.. Kan het bijna niet geloven!
Hoi meiden, Nou, ik heb de dag overleefd. Na het werk ff lekker spaghetti bij mn ouders gegeten en toen door naar orkest. Nu weer helemaal ontspannen en op naar morgen. Als het goed is, komt mijn zieke collega weer werken. Manager blijft nog wat dagen thuis, wat ik ook wel begrijp. Morgen weer een dag, denk ik dan maar kunnen we weer verder buffelen. @ Poemi, hè indd erg naar al die onzekerheid zeg!hopelijk snel duidelijkheid voor je! @ Linnie, fijn dat het goed gaat met de nijntjes en de timing is indd perfect haha! Leuk Hoe leuk ook dat je vriend daar is geweest. En wat kan het een gedoe zijn zo'n kinderwagen, haha! @ Femmy, aaahhhh meid! Arme jij! Ik vind het zo naar voor je, ik had het vorige mnd precies zo! Begrijp je écht! Maar probeer dan maar weer te hopen op het volgende ei. Denk je niet (dat denk ik wel eens) dat je er miss teveel mee bezig bent? @Mammadoe, Heerlijk zwemmen, heb ik ook lang gedaan! Goed ook voor je zwangerschap. Enne, wij zijn indd allemaal lekker aan het seksen, maarja.... jullie hoeven het nu ff niet te doen toch zou ik dat nu ook wel willen hoor minder seks (met als reden kotsmisselijk of rugpijn ivm zwangerschap) @ Tamale, hihi ja indd erop (of onder) Nou, mijn vriend heeft vandaag bij de bank een afspraak gemaakt voor woensdag voor een gesprek en dan moet het ondernemingsplan zo goed als af zijn dus ik ga ff aan de slag! Toedels!! En slaap lekker alvast
@ Tamale, jaaaaa 25 graden!!! Heerlijk! Maar is toch niet gezond eigenlijk; in 2 dagen van 18 --> 25... pfff.. hoe wordt men verkouden en snotterig...
@Tamale 25 graden zaterdag?!?! Ik hoop het maar! Nog steeds last van lekkere trek? @Debby Spannende dag dus woensdag. Moeten jullie er nog veel aan doen? Hopelijk vandaag een betere dag op je werk. Vanmorgen zei de test dus weer 1-2 weken. Straks maar de vk bellen. Hopelijk willen ze nu eindelijk even ergens naar kijken, als is het maar bloedprikken om de HCG waarde goed vast te stellen...
@poemi: Ja zo gewoon bellen hoor en vragen of ze bloed kunnen prikken. Die onzekerheid is ook niets. Maar eigenlijk moet je de test doen die je de toen ook deed, dan kan je zien of de streep minder is geworden.
GOeiemorgen! Debby: Wat spannend! Succes met het maken hiervan! En werkze vandaag, ben je niet ontzettend moe van al dat gehaast?? Poemi: Ik zag net al 27 graden! Heerlijk! En morgen 25 graden. Maar dan moet ik werken, das minder. En nee de lekkere trek ik alleen savonds. Smorgens moet ik daar niet aan denken. Als het jou geruststeld, zou ik inderdaad de vk bellen en alles uitleggen!! Succes! Ik ga ook weer aan het werk. Tot 18:00.. Bleeeh morgen mijn laatste dagje op deze vestiging. Tot vanavond!
goedemorgen dames wat is er lekker gekletst gisteren, ik heb heel sterk het gevoel dat eerdaags mijn menstruatie eraan komt, gisteren een onbedwingbare behoefte in lekker eten heb uiteindelijk maar een ijsje genomen ik denk is in ieder geval nog waterijs. ik zit helemaal aangekleed gedoucht en gegeten beneden en kleine aap slaapt nog, hmmm balen maar ja. mannetje probeert morgen vrij te nemen hebben een verjaardag en alles en het is mega stil op het werk hij is echt aan het aftellen voor zijn nieuwe baan. @poemi ik heb een mannetje van begin januari is geen fijne tijd het was -12 toen hij geboren werd nu heb ik daar niet veel van meegkregen de ks en alles maar toen we op dag 6 naar huis mochten met de kleine was het zelfs -15 hij was bijna 700 gram afgevallen (vocht door mijn diabetes) dus voor we naar buiten mochten was hij trouwens nog niet eens op zijn geboortegewicht maar was pas na 3 weken eerder was voor mij ook lastig loop je met een gevoelige buik door de wond heb je al moiete door de bekkenproblemen en dan is het spekglad buiten man was geen succes, kwa gewicht is het wel goedgekomen het eerste jaar is het een klein mannetje gebleven trouwens maar nu wordt het een bink (met 1 jaar paste hij nog in 68 ) inmiddels hebben we een dreumes van 12,5 kilo en 87 cm (veel 2 meter mensen in de familie zou de kleine man het ook halen )
@Poemi: Hopelijk gaat de verloskundige nu wel even kijken bij je of inderdaad even bloedprikken. Dat neemt een hoop onzekerheid bij je weg. Ik dacht vannacht echt even dat het mis zou gaan bij mij. Ik had ontzettende steken in m'n buik. Dus ik ging bijna elk uur naar de wc, om te kijken of het wel goed ging. Bleken het achteraf m'n darmen te zijn...oeff... Die zitten een beetje verstopt. @Tamale: Die 27 graden klinken goed! Wij hebben dit weekend kermis bij ons in het dorp en dat wordt altijd groots gevierd. Dus dan is een zonnetje wel lekker.
@Marilouise Leuke foto! @Faylin Voor jou dus ook behoorlijk schrikken. Gelukkig zijn het je darmen maar. Net de vk gebeld, nou ja, de assistent dan, en ik barste gelijk weer in tranen uit. Heeft denk ik wel geholpen. Ik word straks terug gebeld door de vk en dan even kijken of ze misschien al wat kunnen doen. De assistent zei dat ik misschien wel minder lang zwanger was dan gedacht, maar dat lijkt me toch wel een beetje vreemd als ik zeker ben van m'n eisprong en vorige week maandag al een positieve test had. Dan had ie toch al wel 2-3 weken moeten aangeven ondertussen.
@ Poemi, ja er moet zeker veel gebeuren. Maar gelukkig heb ik vanuit de HHS ervaring met ondernemingsplan schrijven Ik zou indd ook gewoon ff bellen. Die onzekerheid is ook niets. Maar misschien handig wat Linnie zegt, ff de zelfde test doen. Oh ik zie nu dat je gebeld hebt haha goedzo! Hopelijk snel duidelijkheid! @ Tamale, dank je ! En jaa... ze zijn er dus allebei weer niet vandaag... homie alonie hier op de vestiging. Vind jij het jammer dat je morgen je laatste dag hebt? En wat ging/ga je daarna ook alweer doen? Werkze! @ Marilouise, wat een lekker ventje Ik ga ff aan de slag. Ochtendoverleg!
Op het moment dat ik het berichtje net verstuurde werd ik al weer terug gebeld door de vk. Na hetgeen wat ik vertelde (wat bloedverlies zaterdag, niet zwanger voelen, indicatie 1-2 weken) denkt ze ook eerder dat het niet goed zit dan dat het wel goed zit. Ze gaf aan dat met een echo nog niet uit te sluiten is of het wel of niet goed zit, omdat er toch nog geen hartje te zien is dan. Dat is pas over 1 - 1,5 week. Toch gevraagd of ze dan niet iets van bloed kunnen prikken, dat er in ieder geval iets gedaan wordt, maar dat moet ze overleggen met de gyn en ze heeft nu een vol spreekuur en daarna nog een afspraak, dus pas na 15.00 uur kan ze de gyn bellen. Nu maar weer afwachten dus...