@poemi Jeetje zeg, hopelijk heb je snel bericht!? even iets ik heb toendertijd ook problemen gehad en de vk had het die dag ook enorm druk en toen heeft de huisarts me geholpen ! misschien iets weet dat je nu eigenlijk bij de vk hoort maar misschien lukt dta wel ! ik duim in ieder geval voor je !
@ poemi: oohhhh da's niet zo leuk als ze zoiets verteld aan de telefoon... he bah... vind het echt naar voor je! Kan me indenken dat je nu echt in een enorme onzekerheid zit... Ik duim voor je en denk aan je!!!
Zo jullie hebben weer wat afgekletst zie ik. Weet niet of ik alles onthouden heb, maar probeer op iedereen te reageren.. @ poemi Vervelend die onzekerheid. Goed dat je de vk gebeld hebt, maar nu ben je helaas nog niets wijzer. Hopelijk kun je gewoon bloed komen prikken. Anders doen wat Marilouise zei: de Ha bellen.. Hier een knuffel... @ femmy snap hoe jij je voelt. Vooral als je elke dag aan de klus geweest bent. Dan is het helemaal frustrerend. Soms denk ik dan wel eens: waarom lukt het bij ons niet? en wel bij mensen die het eigenlijk niet willen? Het leven is niet eerlijk, hoewel we nog niet zo lang bezig zijn @ linnie wat leuk dat je vriend al aan het kijken was voor de kinderwagen. Ik heb geen idee welke dat zijn, maar ik weet nu al dat ik dezelfde wil als een vriendin van mij. Die is echt super handig zo'n 3 in 1. @ debby balen dat je weer alleen bent. Spannend hoor jullie onderneming... @ tamale heb de spuiten al gehad. leek mij beter om ver vooraf te doen, aangezien we graag een kleine willen. Heb ergens gelezen dat als je zwanger bent en dan nog de spuiten moet krijgen het minder goed is voor de beep. Maar ja ontzettend ziek worden is ook niet prettig natuurlijk. Toen waren wij ook nog niet gericht bezig. Kreeg in elke arm een spuit en in mijn bovenbeen degene in mijn linker arm deed het zeerst, was verschrikkelijk zoveel 'spier'pijn. @ marilouise Wat een mooi ventje heb je zeg!! @ lwal Zo haalt hij zomaar nog even wat chocolade voor je?? Denk niet dat mijn man dat gedaan zou hebben
Hey meiden, even snel vanaf mijn werk (het is hier erg rustig nu) Poemi: wat naar zeg, het geeft nog steeds onzekerheid. Ik weet van een collega (die dacht ook dat het niet goed zat) dat ze toen 2x bloed hebben geprikt (met 2 dager er tussen) daaruit bleek dat de hcg waarde aan het zakken was. Misschien is de huisarts wel het proberen waard! Vandaag wel weer een goede dag. Ik weet best dat ik er veel mee bezig ben, maar het zo moeilijk om het van je af te zetten, had ik maar een aan en uitknop:x Misschien met straks een andere werkplek. ons nieuwe huis, dat je het even van je af kan zetten.
@ Femmy, ja soms zou zo'n knop fijn zijn he maarre... als het rustig is op je werk...: ik heb nog wel wat liggen hier!
@debby nog steeds zo druk op je werk? hier denk ik echt dat ik ongesteld ga worden krampjes in mijn buik en een onbedwingbare behoefte aan eten !!! volgens mij vindt ik het behang van de muren zelf nog lekker nu !
Poemi, wat ontzettend eng dit. Ik hoop echt voor je dat het goed zit, maar dat de vk zelf ook onzeker is, is een eng idee. Ik duim voor je.... Faylin, was voor jou ook ff spannend dus.... Eerste x dat je zo blij was met een volle pot hihi. Ik had in het begin hetzelfde, is een eng idee dan ja. 25-27graden???? Wat goed!!! Ik heb zaterdag nl dat vrijgezellenfeest en alles is buiten, incl bbq. Dus helemaal gelukkig met dit nieuws. Gister me ingeschreven bij het kinderdagverblijf. Zit dan 1 jaar van te voren, dus zal wel goed zitten dan Vandaag weer voor het eerst op mijn vaste onderwijsopdracht, vraagt een docent. Ben je afgevallen??? Euhm ja.... Ow van het lijnen? Ik: nee van het overgeven...ow je bent zwanger! Gefeliciteerd! Grappig.
Nou ben dus gisteren niet gaan werken. Had toch maar besloten nog even een dagje extra rust te pakken. Zou eigenlijk zondag met mams positiekleding gaan shoppen, maar toch maar af gezegd omdat we toch weer een druk weekend hebben. Morgen natuurlijk die 1e echo (spannend) en zaterdag ook weer de hele dag op pad en maandag moet ik de hele dag werken dus doe ik toch maar even rustig aan. @Tamale: ik heb gisteren een positiebroek besteld. Gewone broeken beginnen toch wel strak en oncomfortabel te zitten. @Mamadoe: nou manlief snapt niet waarom ik zo moe ben en dus nergens puf voor heb. Dus ook niet voor het huishouden. En dat ik me dan slapjes en zo voel. Maar dat komt natuurlijk omdat je nisk zichtbaars "mankeert". Er zit hier sinds vanochten een jong vogeltje op de schutting. Hij kan nog niet vliegen maar piept de hele tijd om z'n moeder. Echt zielig
Hoi meiden! Linnie27, gaaf dat je de kinderwagen cadeau krijgt! Wel een mooi cadeau hoor Vind het idd nog steeds erg onwerkelijk! Maar misschien als ik de echo heb gehad, dat het wat echter wordt Leuk dat je iedere week een foto wilt maken van je buik! Ik wil dat ook wel gaan doen. We gaan er vandaag ook eentje maken, zodat ik straks kan vergelijken, haha. Isa, ik heb gisteren een 9 maanden dagboek van Pauline Oud gekocht. Alvast een cadeautje voor mezelf, haha. Tamale, wil weten wat het wordt Wisten jullie het bij de eerste ook? Poemi, fijn dat je niet zo veel bloedverlies meer hebt! En druk op het werk, dat is wat minder. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hm, raar dat die cb test 1-2 weken aangeeft.. hopelijk wil de vk bloed prikken ofzo, dat je in ieder geval meer duidelijkheid hebt. Vind het echt jammer voor je dat het allemaal zo onzeker is! Heel veel sterkte ermee Lwal, wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Kan me je teleurstelling goed voorstellen. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak Mammadoe, leuke klant haha, snel trouwen dan Heb het ook gezien van Beyonce, erg leuk gedaan idd. Jessie, vrijdag eerste echo, spannend hoor! ach, een jong vogeltje op de schutting, zit ie er nog steeds? Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn man. Ook niet zo super lang dus, maar het voelt enorm goed! Ben heel blij met hem Brondy, druk bezig met klussen Femmy79, balen dat je ongeteld bent geworden! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak. Wel fijn iig dat je cyclus wel regelmatig is! Marilouise, wat een schattige foto van je zoontje! Vanochtend de verloskundige gebelt en we hebben onze eerste echo op 29 september. Nog precies 4 weken wachten dus Ben niet zo geduldig, haha. Zometeen lekker met de hond naar het bos en verder ga ik denk ik lekker in de tuin zitten met een boek. Het is lekker weer nu En vrijdag en zaterdag ook idd. Echt fijn
Vanmorgen nog langs de kruidvat geweest, zijn dus al die 2v5 testen op! Heb ik nog geen test kunnen doen ter vergelijking. Ik ben inmiddels wel misselijk en ik heb buikpijn, maar dat is meer van de spanning denk ik...
Nou Poemi, het zit je ook echt niet mee hè?!? Kan je niet naar een dorp verderop ofzo? Viev, jammer dat je zo lang moet wachten op je 1e echo. Hoeveel weken ben je dan? Jessie, heel slim dat je je rust pakt. En wel jammer van je vriend. Misschien zou je hem meerdere bronnen moeten laten zien waarin staat dat je doodmoe kan zijn in er eerste trimester. Mijn huis was tot voor kort (en nog een btje) een zwijnenstal, totaal geen puf ervoor gehad joh! Ik ben nu geld aan het verdienen met nix doen. Klant is zelfstandig aan het werk dus kan ik lekker met mij. iPhone pielen ideaal!
@Mammadoe Zo wil ik ook m'n geld wel verdienen En soms is het ook wel lekker om de boel de boel te laten. Je krijgt vanzelf wel een keer last van nesteldrang en dan ga je alles schoonmaken
@ mammadoe hahah die docent van jou.. Zo wil ik inderdaad ook wel mijn geld verdienen Eneuh denk dat iedereen dat wel eens heeft toch? Tot gister was ons huis ook een bende, maar moesten het gister wel opruimen want vrijdagavond komt er visite. Vieren manlief zijn verjaardag (is volgende week pas jarig maar dan vliegt hij naar Monza). En vanavond hebben wij geen tijd want dan hebben wij een bruiloft. @ poemi Wat vervelend allemaal zeg, het zit je niet mee tot nu toe. @ femmy ja wou dat we hadden, maar helaas ach ja, denk dat ik er de volgende ronde veel minder mee bezig ben, aangezien dan onze rondreis gaat beginnen Maar heb nu super veel last van mijn buik en darmen, ben ook erg misselijk, wil naar huis @ viev Jammer dat je nog lang moet wachten, maar dan ben je 8 weken toch? en dacht dat ze veel eerder het hartje nog niet kunnen horen? of heb ik dat mis....
@Brondy, hartje is vanaf week 12 te horen met de doptone. Maar met de echo kan je het wel al eerder zien. Rond 6,7,8 weken....? Ik weet het ook niet precies. Zit nog steeds te nixen. Ideaaaaaal! Hihi soms werk je je flink in het zweet en sons heb je het super chill @Poemi, laat die nesteldrang maar komen! Kreeg gister vriendin op bezoek, maar had gesmst, we gaan we wel even ergens lunchen, want ik schaamde me dood, alsof er een bom ontploft was! Bleek die ochtend mijn schatje alles al opgeruimd te hebben. Nu nog boven doen.....de slaapkamer ligt bezaaid met zwangerschaps- boeken -tijdschriften etc. Pfff
@ debby Ja ik heb mijn banner ook maar even op de kortste cyclus gezet Dus nu lopen we gelijk op, hahah. Heb er wel veel last van moet ik zeggen, pffff, jij dan???
Poemi, wat vervelend dat juist nu die k2v5 testen op waren! Kan je ze idd niet ergens anders halen? Mammadoe, geld aan het verdienen met nix doen, kijk dat is beter Als ik de echo krijg ben ik denk ik ongeveer 8,5 week. Maar even geduld hebben toch Brondy, dan ben ik idd ruim 8 weken. Maar bij deze verloskundigen doen ze dan pas de eerste echo helaas. Haha, Debby en Brondy goed aan de klus vandaag dus
Poemi: Ik denk aan je!! Heeft de vk ondertussen al terug gebeld? Hoop echt dat ze snel iets gaan doen.. Mammadoe: Lekker hoor! Zo je geld verdienen! Haha dat poetsen komt wel weer toch? Debby en Brondy: Aan de slag jullie!!! Zorgen dat er een mooie baby gemaakt wordt Jessie: Idd jammer van je vriend! Maar ik zou hem mooi een boek onder zijn neus schuiven ofzo.. Dan kan hij lezen wat zo'n zwangerschap met jou doet! Viev: Oh nog eventjes geduld dus voor je echo! Heb je lekker gerelaxed vandaag? Hier een lekker rustig dagje gehad. Nu even bij mijn schoonouders eten.. En verder een beetje voorbereiden op de vakantie, vergeet steeds dat het zondag al zover is Ennn vanavond natuurlijk expeditie robinson kijken!!
@Viev, nou ja ik had de 1e echo pas bij 10 weken 6 dagen. Er valt dan wel meer te zien. Dus valt wel mee bij jou toch? Maar wachten duurt altijd lang. Ik vind het ook nog eeuwen duren tot de 20 weken echo.... Lwal, lekker man nog op vakantie! Expeditie Robinson johoeee!!! Ik zit er nu al klaar voor! Heb mijn vent de opdracht gegeven om eens te koken voor de verandering. Ik heb veel te hard gewerkt vandaag (na ja, was wel een lange dag....ookal deed ik niet veel ) Eet smakelijk
hier aan het dansen op k3 met mijn mannen de grootste lol. vanavond 2 personen knippen en 1 kleuren en expeditie robinson kijken, zit al klaar hoor !!!