@Mammadoe Hihihi, jij hard gewerkt vandaag Lief van je vriend dat ie een beetje heeft opgeruimd. @Lwal Tijd gaat hard ja, zondag lekker op huwelijksreis. Ben wel een beetje jaloers hoor @Debby Hoe gaat het met de ovu-testen? Heb je al een knaller? @Brondy Opzich is het wel goed dat er zo nu en dan visite komt, dan moet je wel opruimen Vanmiddag terug gebeld door de vk en ze gaan toch nog niets doen Als ik toch weer bloed ga verliezen mag ik hun op 06 bellen, geen idee wat ze dan gaan doen, maar goed. En als ik geen bloed meer verlies mag ik volgende week donderdag bellen voor een echo voor de week erop, dus met 7 - 7,5 week. Ik voel me nu ook eigenlijk wel een beetje een zeikerd. Als ik die testen nu maar niet gedaan had, had ik me nu ook niet zo druk lopen maken. Ook een beetje woorden gehad met manlief, want die vind volgens mij ook maar dat ik me aanstel :x en ik had die testen ook niet mogen doen van hem Ik heb het ondertussen wel aan m'n zus verteld, maar die wist ook niet zo goed hoe ze moest reageren. Die had zoiets van: het is toch nog helemaal niets, dus waar maak je je druk om.. Zij is ook nog nooit zwanger geweest dan. Ze vond het wel naar dat ik me er zo kut door voelde. En m'n zus heeft het ook met toestemming van mij tegen m'n schoonzusje verteld. Die kan zich er wel wat meer bij voorstellen, en zij is ook in opleiding voor verloskundige. Voor de rest gaan we het nog tegen niemand vertellen. Dus nu is het maar weer afwachten Sorry voor het lange verhaal weer.
Wat is er vandaag veel afgekletst!!! K heb helaas geen tijd op het werk om te lezen en reageren, dus moet in de avond alles lezen... Ik probeer zoveel mogelijk op te pikken maar mijn geheugen is niet zo goed... @ Poemi, wat vervelend dat het bloedverlies nog niet echt is gestopt... En raar dat de vk er niets aan doet... Nu maar afwachten... Jammer dat je zus zich niet in jou situatie kan inleven... @Mammadoe, welk kinderdagverblijf heb je je ingeschreven??? Hier gaat het gelukkig al wat beter, ben ongesteld geweest niet echt last gehad van mijn buik, dus kunnen volgende week klussen Hopelijk is het dan raak...
Goed dat jullie over expeditie robinson begonnne. Ik was het alweer vergeten. Ik ben nu nog net op tijd. @Poemi: Het zit je niet mee. Ik denk de hele tijd aan je en duim dat het allemaal goed komt! Wel jammer dat je zus niet echt met je meeleeft. @Debby en Brondy: succes het knuffelen! Het gaat vast goed komen deze maand! @Femmy: Ik snap best dat je er veel mee bezig bent. Ik kon de eerste maand al aan niets anders meer denken. Zo'n aan en uitknop is nog wel een idee!
Hier ook Expedition robinson. Net toch even laten pendelen (wilde het toch proberen) en die zegt oktober, dus wie weet
Wat een heerlijk begin weer zeg! Zit te shaken op de bank (ik heb vroeger me wel eens ervoor opgegeven en was depressief dat ik niet werd aangenomen, ook heeft mijn buurvrouw 1x meegedaan, zij zat toen heel lang in de mangroven) Enne kinderdagverblijf: Kinderrijk, is het wat? Ik wil nog gaan kijken bij 2 vestigingen...
Hè?! Woon jij zo dichtbij dan? Ik doe trouwens 1 hier in de wijk (welke zeg ik liever niet openbaar...kan wel pb-en als je wil)
@Cinnipinnetje Fijn dat het bij jou weer over is en dat je echt voor de volgende ronde kunt gaan. Zou wel heel toevallig zijn als de beeb van mammadoe uiteindelijk naar de crèche gaat waar jij werkt! @Femmy Hopelijk is oktober dan jullie maand! Al mag het natuurlijk ook al wel september zijn. Ik heb het niet zo op expeditie robinson, maar ben zo te lezen één van de weinige Ik zit nu Marley & Me te kijken. Was wel een leuke film, totdat zij net voor de reclame een echo kreeg met 10 weken en er geen hartje te zien was Zat ik net op te wachten! @Mammadoe Grappig dat jij je zelfs eens hebt opgegeven voor dat programma. Je buurvrouw zal het wel zwaar gehad hebben? En ik heb wel een hele goede band met m'n zus, alleen kan ze zich niet zo goed voorstellen dat je zo'n heftig gevoel kunt krijgen bij zwanger zijn. Is ook wel apart natuurlijk. En ze heeft ook wel een beetje zoiets van: er is nog niets zeker, dus maak je nog niet te druk. Manlief deelt die mening ook behoorlijk. Begin nu zelf ook een beetje te twijfelen of ik misschien heisa voor niets loop te maken. Straks misschien wel gewoon een goede echo, dan schaam ik me toch wel een beetje
@mammadoe ik woon in IJmuiden is zonder file maar 20 minuutjes met de auto... En met file ongeveer een uur... Ben wel erg nieuwsgierig... haha vrouw eigen he... Ik haal het er ook maar ff af voordat er een collega of iets opkijkt:O Eigenlijk niet zo aan gedacht...
@ Brondy, oh vandaar Maarre... ik weet niet precies wat je kan en moet voelen zeg maar :s Heb wel een beetje rommelig gevoel in mn buik en soms zo hard boven mn schaambot zeg maar? Niet echte steken als jij @ Lwal en Viev, we doen ons best! Ventje is nu nog ff op ut voetbalveld. Team van mn vriend zijn net gefilmd door 'Leven als een Prof' van RTL 7 was wel leuk! Het andere team was daarvoor geselecteerd. @ Mammadoe, heeft je vriend lekker gekookt? En jaaaaa Exp. Robinson... ik stond dus als voetbalvrouw langs de lijn die schreeuwende Harry van Megen aan te horen.. helaas gemist. @ Poemi, balennn... ik zou inderdaad ff proberen rustig af te wachten. Nou, ik ga nog ff beetje bankhangen... last van mn rug door de drukte op mn werk denk ik (dan ga je zo lekker verkeerd aan je bureau zitten...) Maar: bijna WEEKEND met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer!!!
@Debby Wat leuk dat het team van je vriend gefilmd is! Sta je altijd trouw aan de zijlijn? Weer even reclame van Marley & Me, maar als je die chaos ziet met 2 kinderen OMG Waar gaan we aan beginnen?!
Hallo dames, jullie hebben weer een hoop afgekletst zie ik. @poemi: hoop voor je dat alles goed is en goed blijft gaan. Spannend hoor. Ik heb net ff lekker meegedaan met zumba. Heerlijk was het. @mammadoe: ik heb me ook ingeschreven voor kdv. Hoop voor je dat je aan de beurt komt, mijn collega kreeg er toen geen plaats. Bij een aantal niet. Je moet echt bij een aantal gaan inschrijven want het is echt drama met de wachtlijsten. Waar ik me heb ingeschreven krijg ik voorrang gelukkig omdat ik er werk.
@Poemi, NU stoppen met kijken van die film :x:x:x Wat was ik kwaat na die film. Ik dacht o leuke film over een schattige laberador. Nou het gaat alleen maar van kwaad tot erger. Het eindigd helemaal niet gelukkig en heb toen erna echt als een baby zitten janken (en nee ik was toen nog niet zwanger). Een gewaarschuwd mens telt voor 2 haha. @Cinnepinnetje, o wat toevallig zeg!!! Werk je gewoon bij mij op het dorp! Kan je in Maart even langskomen op kraamvisite Maar haal er maar snel vanaf, want ik vind het toch wel gevaarlijk als jan en alleman erachter komen wie wij zijn. Toch een beetje privé kunnen kletsen hier @Debby, o balen! Maar komt vast en zeker op de website van net5! En ja hij had goed gekookt! Had ie niet moeten doen, want nu ik dat weet mag hij het vaker doen!
@ Poemi hahaha! Ach joh,da's lekker overdreven Ik sta wel vaak aan de zijlijn ja, op zondag. Heb ik meestal toch niet zoveel te doen sinds ik uit de horeca ben en ach, tis altijd wel gezellig met de meiden. Het is een vriendenteam, beetje als All Stars Vroeg jij trouwens over de testen? Ik heb nog geen knal streep... Maar heb ook lange cyclussen gehad, dus ik wacht geduldig
Nou dat was een potje heerlijk genieten! Nu ga ik snel onder de wol, want morgen weer een erg lange dag (Nu wel keihard werken )
@Linnie, zumba is heerlijk, dat heb ik ook een tijdje gedaan... Zo expeditie robinson gekeken, is toch wel heeel leuk Nu lekker niets doen, heb al weekend... Morgen even schoonmaken en dan genieten van het lekkere weer
@Mammadoe Ik vond de film nu wel weer de goede kant uit gaan, maar het eindigd dus toch slecht? Dan ga ik zo maar slapen, morgen weer werken @Linnie Goed dat je weer mee hebt gedaan aan een les. Geef je nu trouwens ook nog zelf les? @Debby Als je ei nu weer zo laat is weet je tenminste wel dat je ook wat langer op je menstruatie moet wachten. De vorige keer was ook maar niets. Al hoop ik natuurlijk wel dat het een beetje regelmatig bij je is.
Poemi en Mammadoe: Ik heb ook ooit zooooo hard moeten huilen om die film!! Echt snikken, mijn vriend heeft me moeten troosten. Heb hem nu dus heel bewust niet gekeken! Wel jammer dat je je verhaal niet met je zus kan delen, maar wel fijn dat je het nu aan iemand hebt kunnen vertellen. Linnie: lekker sportief bezig geweest dus! Geef je ook nog les? Debby: Wat is 'leven als een prof'? Ik ken dat helemaal niet! Wel leuk dat hij gefilmt is! Hier ook een voetballende vent, heeft altijd op hoog niveau gespeeld en nu nog 1e klasse. Maar ik ben niet zo'n goede suporter. Ik geniet vaak van die vrije zondagen voor mezelf! Femmy: Nou oktober is nog wel te doen toch? Al hoop ik natuurlijk eerder voor je.. Cinnepinnetje/mammadoe: Wat toevallig allemaal zeg! Ik heb net mijn spullen voor de vakantie vast klaar gelegd.. Veeeel te veel natuurlijk! Maar ik kan geen keuzes maken hoor :S Wij hebben ook geen koffers maar backpacks, dus moet ook nog eens bedenken hoe ik die logisch ga inpakken..
@lwal: ooh leuk hoor, bijna ga je op vakantie. Bekend probleem hoor, dat je veel te veel wil meenemen. Elke keer zeg ik weer, en nu ga ik echt niet veel meenemen, maar lukt nooit, haha, want stel nou dat het koud is, stel dat het regent, etc. @lwal en poemi: Ja geef nog steeds les, 1 uurtje per week. Nu heb ik zumba meegedaan, dit was altijd het uur dat ik les gaf. Soms mis ik zumba en step geven wel hoor, maar ben nu blij dat ik het niet meer doe.