Onee dan zou ik maandag pas positief kunnen testen.. Grrr, nou iik laat jullie nog wel weten wanneer ik ga testen. Ik heb nu alleen wel extra gevoelige testen, terwijl bij de zwschap van mijn dochter, met 'gewone' testen 8 dagen voor nod posi heb getest......... ZUcht.....wat zouden jullie doen???
@Linnie27: Ja blz 13 hahahah dat geklets allemaal. Erg leuk. Oke dus je geeft les. Dat is leuk. Ieder geval wel goed voor de lijn. Ik ben vanaf 1 januari gestopt met roken en begonnen met de lijn! dat is moeilijk zeg. Niet roken hou ik nog vol maar lijnen poeeff. Ben nu 4,5 kilo kwijt maar wil eigenlijk nog 5 voor de vakantie. en dan het liefst nog zwanger worden hahah. Komt het er weer aan.:x
@ Tara86: Ik weet niet hoeveel testen je in huis hebt? Maar je zou het zondag al kunnen proberen toch? Als hij negatief is kan je die dagen erna nogmaals testen.. Ben benieuwd!! @ Claudi6a: Goed dat je bent gestopt met roken! En die kilo's eraf, tja alles wat er al af is voor de zwangerschap is mooi meegenomen toch?
Ik laat na een lang weekend ook nog maar eens wat van me horen. Ben vrijdag weer begonnen met werken en aangezien het erg druk was heb ik geen tijd gehad om bij jullie dames te checken hoe de zaken ervoor staan. Veel gekletst zie ik al meteen, haha. Voor Tara een spannende week zie ik! Laatste keer voor mij was ook op blz 13... Ben inmiddels aan mijn laatste ongesteldheid van de pil begonnen. Hoera... Maar ben wel begonnen met het tellen van mijn cyclus. Ik heb een paar weekjes geleden wel ook al stiekem iets voor ons aanstaande baby'tje gekocht. Op de een of andere manier is het dan een beetje 'echter'. En dan lekker dagdromen hoe het kamertje gaat worden. En hoe mooi en lief onze baby zal zijn. Wel fijn te zien dat ik niet de enige ben die zich lekker laat meeslepen.
@tara. Nou heb niet veel meer aan hem gehad gisteravond. Toen hij eindelijk klaar was gingen we naar bed. Ben wel heerlijk in zijn armen in slaap gevallen, dat is dan het positieve. Maarre, zou gewoon testen wanneer jij het wilt hoor. ALs je van de week al een heel lichts streepje had zou het kunnen dat het zeker zondag wel donkerder is toch? hahah, spannend he. @claudi6a: Ja geef les, is op zich wel goed voor de lijn. Geef nu nog maar 1 uur in de week, gaf altijd meer. Maar merk wel dat ik sinds ik minder ben gaan les geven aangekomen ben. En heb op het moment ook niet echt de discipline om zelf te sporten, maar moet ik wel gaan doen hoor. Maar wel goed dat je bent gestopt met roken. En lijnen, ach, straks ben je miss zwanger en komt het er weer aan. hahha. @steeph1985: Haha ja hoop geklets he. Nu weer wat rustiger?
@Lwal: Ja daar heb je zeker gelijk in! Positief bekijken. @debby1: Dat is fijn dat je nu echt ongesteld ben geworden zeg! Kan niet wachten totdat hij bij mij zover is! @Tara86: Dat is wel een leuke manier om het je ouders te vertellen. Spanend hoor dat je gaat testen! Ik heb nog helemaal niks gekocht! ben bang als ik dat ga doen en het gebeurd niet snel dat ik er chagie van wordt. of hebben jullie dat niet. Kan er nu alleen nog maar aan denken laat staan als ik dingen koop hahaha. Nou ik ga nog even zonnebanken! Nu mag het nog
@ Linnie27: Oke klinkt wel leuk! Ik doe met 3 verschillende vriendinnen sporten op verschillende dagen. Teminste stevig door lopen en skeeleren en onder tussen veel kletsen hahaha. Heb het lekker vol gepland dan kan ik het moeilijk afzeggen. Zit nu al te bedenken wat ik straks moet gaan zeggen als ik zwanger ben als ik niet meer ga skeeleren. Me vriend wilt het top secret houden tot 3 maanden. MAAR ben natuurlijk wel blij dat ik het stiekem met jullie kan delen als het zover is.
ja tara mooie buik, had ik nog niet gezegd! ik moest ook met 12 weken mijn eerste zwangerschapsbroek kopen Ben benieuwd of het nu bij jou nog sneller zal gaan dat groeien. Dat geheimhouden, dat gaat wel heel moeilijk worden denk ik. Manlief wil tot 16 weken wachten haha! Ik hooguit tot de eerste echo en dan isa het echofotootje laten geven aan opa en oma! Dat zal met een week of 9 zijn. Ach we zien wel. Ik heb even gauw bij gelezen, even gauw isa in bad en dan gauw door naar de squash!
Ja gelukkig nu wat rustiger. Er waren dagen dat ik bij twee gezinnetjes moest zijn. Vooral niet leuk voor de ouders, omdat ik dan minder tijd voor hen had. Nog 3daagjes werken en dan hebik er weer 3 vrij. Valt dit keer samen met de vrije dagen van mijn man. Das lang niet altijd het geval dus ben ík echt wel blij om. Hmm wachten met vertellen. Mij lijkt dat mijn moeder het gelijk aan me ziet. Zelf wil ik wel graag een week of 2 wachten. Eerst ff met zijn tweetjes genieten van het nieuws. Al ben ik benieuwd of het me gaat lukken... Mij kennende niet! Mag trouwens gaan kraamzorgen bij een van mijn beste vriendinnetjes. Ze is nu een week of 8 zwanger. Echt superleuk!
Goedenavond! Zo! Lange werkdag en heel wat kilometers zitten er weer op! @Tara, ik zou gewoon testen wanneer je er zin in hebt, je weet maar nooit Ik hoor trouwens iedereen over gevoelige borsten, helaas doen de mijne niets haha. Van het ontpillen heb ik, afgezien van een zware menstruatie laatst, verder geen last. Alleen vandaag wel wat kramp in mijn onderbuik, maar kan ook te maken hebben met al het vette eten van de bbq @claudia, van mijn vriend moet ik het ook topsecret houden, zelfs voor onze moeders . Ik ben daar niet zo moeilijk in, maar ja....ik zal dit keer maar luisteren hihi Maar zal wel moeilijk worden! Je sport erg veel zeg! Maar ik dacht dat als je zwanger wilt worden, dat je dan maar beter kan stoppen met actief lijnen.....je moet wel voldoende eten binnen krijgen zeg maar, gezond eten mag altijd natuurlijk Was jij nou ook degene die vroeg of ik zou drinken als ik zwanger ben Nee zeker niet! Ik ga echt proberen om zo gezond mogelijk te leven. Maar aangezien ik nu net aan het begin van de cyclus was, had ik toch maar zo'n deperadosje genomen. Maar zal dat als ik zwanger ben zeker niet doen!!! @Linnie.....tjsah mannen :x wel schattig dat jullie zo in slaap gevallen zijn. Gaat je gelukshormoon in je hypofyse aan het werk, wordt je weer vruchtbaarder van moet je maar denken Ik kan dat echt niet overigens. 's avonds even knuffelen en daarna moet hij toch echt naar zijn eigen kant! @Steeph: Ik ben zo jaloers op je dat je altijd baby's om je heen hebt om op te "oefenen". Ik zou willen dat ik wat meer van te voren kan leren. Op de middelbare school leer je dingen als, hoe werkt een cd en wat is fotocythese maar niet hoe verzorg ik een kind of hoe vul ik een belastingforumlier in
Pfff dat les geven viel niet mee na 3 weken niets gedaan te hebben. De krampen schoten in mijn benen. @claudi6a: ik heb ook nog niets gekocht. Soort van bijgeloof ofzo. Denk als ik er ook aan zou beginnen dat ik niet meer stop @steeph1985: Lekker dat je straks paar dagen vrij bent met je mannetje. En wat leuk dat je mag kraamzorgen bij je vriendinnetje. Hopen dat je je dan ook al met een dikke buik loopt @mammadoe: haha, nou dan moet ik toch wel heeel vruchtbaar zijn, aangezien we eigenlijk elke nacht tegen elkaar aan liggen. Ik denk dat als ik zwanger ben het niet voor me zou kunnen houden. iedereen weet ook al dat ik bezig ben, hihi. Maar ik zou het niet tegen iedereen zeggen hoor als het zover is. Maar zoals mijn moeder die zou het ook zo zien aan mij. Daar kan ik niet veel voor geheimhouden.
@ Mammadoe: Ik moet het idd ook geheim houden voor mijn moeder! Hoop zo dat dat lukt maar denk het eigenlijk niet hahah. Als ik zwanger blijk te zijn stop ik gelijk met lijnen! En ga ik proberen nog gezonder te eten hahaha. Ja sporten het is ook gelijk contacten onderhouden dus het is hooguit 4 uurtjes per week! Vind ik ook meer dan genoeg hahah. Nee dat was ik niet met de vraag of je zou drinken als je zwanger bent! Maar dat is toch gewoon niet goed! Een kennis van mij dronk paar wijntjes en rookte als een ketter door! Dan denk ik als je het niet op kan geven om voor je baby te stoppen! Maar het is nu geboren en helemaal niks aan de hand. Dusja niet dat ik het goed praat want ik ga dat niet doen! Me vriend wou ook pas aan kinderen beginnen als ik gestopt was met roken. @ Linnie27: Ja idd zo zie ik het ook wel een beetje! dan is echt het hek van de dam hahaha.
Ik zou het de eerste weken ook geheim willen houden als ik zwanger ben. Ik denk dat we het rond 8 weken gaan vertellen. Stel dat het nog mis gaat dan willen we dat toch ook met mensen delen. Mijn vriend zou het juist meteen aan de grote klok willen hangen! Wij zijn ook al helemaal aan het bedenken hoe we het dan zouden gaan vertellen. Zijn er nog originele ideetjes?
Wij hadden het over een speen 1 met I love oma en de andere I love opa! hahha of een slabbetje ofzo! Ik hoop dat ik het nog wel geheim kan houden als het zover is. Normaal keek ik nooit uit naar mijn ongesteldheid! Net als iedereen denk ik! En nu hoop ik het echt elke dag te worden. Hahah wordt helemaal gek.
Goedemorgen! Dat roken en drinken tijdens je zwangerschap is echt heel slecht, ook voor op de lange termijn. Die kindjes kunnen misschien wel gezond (en vaak met wat ondergewicht) geboren worden, maar het kan de vruchtbaarheid van je dochtertje beinvloeden. Ook kan het, bij zowel jongentjes als meisjes invloed hebben op gewichtsproblemen (overgewicht) op latere leeftijd. Gewoon niet doen dus. @Lwal, dat zeg ik dus ook tegen mijn vriend! Als ik een mk krijg met 8 weken of wanneer dan ook, dan ga ik dat ook delen.....Nou ja, ik denk dat hij misschien tegen die tijd wel zal bijdraaien.... Even een vraagje, ik ben nu ff-ies gestopt met de pil. En het lijkt wel of ik sterker ga ruiken!?! Helaas wel alle stinkluchtjes zoals mensen met zure stinkkleding enzo.... Hadden/hebben jullie dit ook? O ja, weten jullie wat romantisch is? Mijn vriend en ik wonen 22 Juni precies 1 jaar samen en op diezelfde dag is mijn eisprong, mocht mijn cyclus een normale lengte hebben....Dus dat gaan we dan vieren. Ik zit te denken om hem een leuke verasssing/cadeau te geven ofzo. Ideeën?
Ik heb eigenlijk nooit gedacht aan hoe ik het ga vertellen. Miss moet ik daar ook eens over nadenken. Als ik het echt voor me wil houden moet ik er pas laat achter komen zodat ik een paar weken later al echo heb Dan lukt het me miss voor mijn ouders. Maar miss lukt het me ook wel hoor. Zie het wel als het zover is, wat op dat moment goed voelt. Dat is wel romantisch mammadoe. Moet gewoon lukken dan toch? En nu je het zegt heb ik het idee dat ik iets vaker deo moet gebruiken. Eerst ruikte ik me niet na 1 dag, en nu lichtjes wel. dus ja, denk dat ik sindsdien ook wat sterker ruik.
Iedereen al over de baby-blues heen? Of gewoon druk? Misschien maar goed dat het kippenhok wat gekalmeerd is, haha, was niet bij te houden! Ik ben net terug van een tolkopdracht in een ziekenhuis en ja hoor, de een na de andere hoogzwangere kwam langs. Ik denk dat er een of andere cursus was. Wachten duurt lang....en ik ben pas net begonnen!! Wel grappig, mijn klant beweerde dat ze vroeger 10 maanden en 20 dagen zwanger was. Hihi, ik ben er maar niet teveel op in gegaan..... Als je nog leuke creatieve manieren wilt vinden om het familie te vertellen, moet je eens youtube afstruinen. Beetje zoeken op telling i'm pregnant en je komt de origineelste dingen tegen! Erg leuk om ideetjes op te doen en nu al voor te genieten over hoe dat (hopelijk) straks zal gaan! Eet smakelijk allemaal!
Ik denk dat iedereen heel druk is. Allemaal weer aan het werk. Ik ook weer, moet weer helemaal inkomen. Maar vandaag al mijn lieve kindjes weer gezien. Oke, kan wel ff op youtube kijken dan, is wel leuk. eet smakelijk
Hii,, Roken Die ik niet, ben beetje anti-rook! Drinken tijdens zwangerschap doe ik ook niet. Ze zeiden destijds dat 1 glaasje in de zoveel tijd best kon. Heb 1 slok gehad en toen begon mijn dochtertje heel hard te schoppen. Heb meteen mn glas leeggegooid! Vertellen: Wij echt pas na 12 weken of iig na een goede echo. Bij de eerste hebben we het met 4 weken al verteld, en ik zou het idd delen met dierbaren als ik een miskraam zou krijgen, maar niet met jan en alleman. Dus toen ik het bekent had gemaakt, zat het me toch niet helemaal lekker. Vandaar dat we er mee willen wachten, maar ook ivm mijn contract! Mammadoe: 10 maand en 20 dagen, hahah! Ja hoor! En ik ben allesbehalve over de babyblues heen, maar heb erg weinig tijd. Ik ga nu gauw koken en dan vanavond weer weg, bah. Tot vanavond later dan maar! Sorry dat ik nu niet reageer. Xx
Jeeeh zometeen babyboom. Nu bevallingsverhalen aan het kijken. Eigenlijk moet ik dat niet doen want hoe vaker ik kijk hoe enger ik het vind