Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik ben er weer lekker vroeg bij! De kleine is uit logeren dus ik heb iets meer tijd nu. Zo richting station naar m'n werk. Zo geen zin in, maar het is wel een goede afleiding..

@Mammadoe & Lwal Ik heb de film dus niet afgekeken, maar ben toch wel erg nieuwsgierig naar het einde. Is het zo zielig omdat die hond dood gaat?

@Lwal Succes met uitzoeken en inpakken dan maar! Ik ben daar ook nooit goed in. Voor een midweek stop ik heel de auto al vol met m'n hele huishouden, en jullie gaan ook nog eens 3 weken.

@Linnie Dat je nog steeds les geeft is ook al goed hoor! Als je die andere lessen er ook nog eens bij zou geven, dat zou toch echt wel te zwaar worden denk ik.

Voor mij is het al weer 2 weken geleden dat ik weer in de sportschool ben geweest :)

2. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    he dames, jullie hebben lekker gekletst, in 2 dagen 10 pagina's!
    heb geen tijd om alles bij te lezen maar even van wat me is bij gebleven!

Heerlijk filmpje van byonce! Leuk leuk, zo trots!
    Marly & me: ik had ook wat gezelligers verwacht maar vond het toch een goede film. Kan me voorstellen dat deze film in tijden van gierende hormonen niet goed te pruimen is!!!!!

Heb nog een mooi hotel gevonden en heb daar over 2 weken een afspraak. Jeetje, ik ben zo benieuwd of mijn plan haalbaar is!! zo leuk, ik kan er niet van slapen al die plannen!

Jullie nog leuke dingen voor de boeg dit weekend?
    Manlief gaat naar festival dus die is zaterdag weg en zondag brak/niet te genieten.. niet leuk dus. Ik weet alleen dat er vrijmarkt is hier op de amsterdamsestraatweg.. maar dan komt er een mannetje voor de lekkages..
    Mijn beste vriendin heeft niet zo veel tijd meer voor me. Telkens als ik vraag of ze wat leuks wil gaan doen dan heeft ze al plannen voor een feestje oid. Net als vorige week, toen wij het verteld hadden, ging ze half 12 al weg om te stappen met iemand waarmee ze 3 keer per week gaat stappen.. dan denk ik wel een beetje van kan je niet 1 keer gewoon blijven of een feestje afzeggen?
    en het is echt neit zo dat wij niks leuks voorstellen en alleen maar thuis zitten..
    wat moet ik hier nou van denken? /aan doen? sorry voor mij zeikbericht.. zit er gewoon een beetje mee.

nou goed. tot straks dames!!

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen wat een goddelijk weer! EINDELIJK!!! Ik zit na een kwartier werken alweer lekker in de zon. Moet vanmiddag ook weer, maar dan wel tot misschien 7 uur :(
    @Poemi, ja die hond gaat op het einde dood, echt heel stom! Kan niet tegen dieren die doodgaan! Liever mensen haha
    Lekker dat je zo een ochtendhandel relaxed kan beginnen, doe je dat zo vaker??
    @Isa, na wel super spannend die plannen van jou :) wbt die vriendin.
    Soms groei je gewoon uit elkaar. Heb je andere interesses. Maar dat kan moeilijk zijn om te accepteren...
    Fijne dag allemaal geniet van het weer!

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal!

@ Lwal, dat is een programma waarin amateurteams een dag kunnen leven als een prof. Spelersbus, maatpakken, zonnebrillen, training bij Grand HOtel Huis ter Duin etc.... (voor het team dat uiteindelijk wint iig). Dit was een vriendschappelijke wedstrijd tegen een team uit de buurt, die hebben het team van mijn vriend uitgenodigd. Fijne vakantie alvast!

@ Poemi, ik hoop het ook!! Ik voel nu wel wat denk ik... links en rechtsonder in mn buik steekjes... soort van ongesteldheidpijnen :( zou dat het zijn?

@ Isa, he wat naar van die vriendin... Een gesprek is het beste denk ik. Anders kom je er ook niet achter. Misschien is er iets anders aan de hand? En indd, soms groei je uit elkaar, hoe vervelend dat ook is...

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen, hier nog geen ongesteldheid we wachten rustig tot de 7e dan is het 28 dagen geleden als ik toch later de vorige keer ongesteld ben geworden ,

mannetje heeft vrij vandaag zometeen lekker op de fiets naar de verjaardag van ons neefje !

vanmorgen boodschappen gedaan en rins snapte er niets van dat papa er was had wel de grootste lol.

gisteren zo druk met knippen en verven ben ik expeditie ronbinson gewoon vergeten balen.

hier een man die nu op een laag niveau voetbalt na 10 jaar 1e elftal en de jeugdopleiding rkc

ik probeer wel altijd te kijken bij hem hij waardeert dat wel deed ik ook toen ik nog aan waterpolo deed.

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hallootjes,

nou vanochtend onze 1e echo gehad!!! Ziet er allemaal goed uit.
    Zegt zij zien jullie wat ik zie? Ik zeg ja een kindje dat goed beweegt. Nou zegt zij ik zie er 2!!:$
    Ja jullie lezen het goed. Ben zwanger van een tweeling!!!
    Kan het nog niet helemaal bevatten hoor....

Zal van het weekend eens kijken of het wil lukken met de foto's. Kregen ze uitgeprint mee dus moet ik ze even inscannen.
    Ben ook een paar dagen langer zwanger. Morgen al 12 weken ipv dinsdag!

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaa Jessie een tweeling!!! Wat gaaf!!!

Wat vind je er zelf van? Kan me voorstellen dat het even schrikken is.. Maar het lijkt me wel super leuk om een tweeling te krijgen, heel speciaal!!
    En fijn natuurlijk dat alles goed was :D

8. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Ja dat is zeker even schikken. Kan het ook nog niet helemaal bevatten hoor!
    Maar natuurlijk vinden we het super gaaf. Moet nu wel naar de gyneacoloog en kan niet meer thuis bevallen...:(

9. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Wow Jessie een tweeling!!! Wat gaaf, is wel ff wennen denk k... We balen dat je nu niet thuis kan bevallen, maar voor de gezondheid van de kinderen is het ziekenhuis zeker beter???

10. marilouise

Waaaahhh jessie wat coollll zeg super gaaf gefeliciteerd en nu ook genieten voor 2 he!!!

11. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Ja dat is inderdaad veiliger om in het ziekenhuis te bevallen. Grote kans ook dat het keizersnede wordt. Moet nu in het vervolg ook naar gyn. ipv vk en vaker voor extra controle. Dat is op zich wel weer leuk. Kan mijn moeder ook een keertje mee!!!

12. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Snap nu ook ineens waarom ik zo ontzettend moe ben. Heb er 2 die energie vreten! Haha

13. marilouise

hahaha super leuk en als het een ks wordt overleef je ook wel hoor !

echt tof

14. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Ja dat weet ik! Zou het alleen jammer vinden, maar als het zo is is het niet anders.
    En jij al getest? Zie dat je 1 dag overtijd bent!!! Spannend

15. marilouise

ik wacht nog even tot de 7e met testen mijn menstruatie was de vorige keer heel vreemd! vandaar!

16. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    @Marilouise: ja kan ik me dan wel iets bij voorstellen. Zal in ieder geval voor je duimen!!!

We gaan vanavond even bij mijn schoonmoeder langs om de foto's te laten zien. Ben benieuwd naar de reactie. Zondag even bij mijn moeder langs.

17. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Jessie, ik ben wel benieuwd naar de reactie van je schoonmoeder/ moeder!

@marilouise ik duim met jessie mee voor jou...

Ik heb verder weinig gedaan vandaag... Ff lekker het huis opgeruimd en schoongemaakt en daarna lekker een boekje gelezen... Voor het weekend staat helemaal niets in de planning:D Heerlijk...

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii,

@jessie: wat leuukkkkk, een tweeling. Was het ook niet een beetje schrikken? Gewoon in 1x twee baby's. Maar wel super hoor.

Ik voel me vandaag goed, niet misselijk geweest, niet moe. Toppiee:)
    Volgende week heb ik weer afspraak bij de vk. Nou heeft Dennis de vk gebeld met de vraag of we een extra echo kunnen krijgen omdat we de vorige keer niet heel veel gezien hebben. Was dus geen probleem, wordt wel vaker gedaan bij 14 weken zegt ze omdat veel vrouwen de periode tussen de eerste en de 20 weken echo erg lang vinden. Had hij als verrassing geregeld. Zooo leuk, zie ik de baby, ben benieuwd.

19. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Linnie, wat leuk dat je man dat heeft geregeld:D... Heel attent van hem... Ik zie dat je alweer bijna 13 weken bent, wat gaat dat snel, nu hopen dat je je zo blijft voelen...

20. marilouise

zo we zijn weer thuis even naar verjaardag gefietst:(

man viel flink tegen, hier nog niets van een naderende menstruatie te zien ben benieuwd eigenlijk wel spannend

en nu gaan we lekker frietjes eten

Deel Deze Pagina