Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @cinnepinnetje: jaa super he lief van hem, hij zat er elke keer al over dat hij zooo graag nog een echo wil. Was dus zo geregeld, had ik niet verwacht.
    Jaa alweer bijna 13 weken, gaat echt snel. Hoop ook zeker dat ik me nu zo blijf voelen, voelt zoo goed om je goed te voelen, haha.
    Deze maand ga je er weer voor he. Spannundd.

@poemi: hoe gaat het met jou? Nog bloedverlies?

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

super cool trouwens linnie

echt lief dat die dat geregeld heeft!

Ik belande bij 13 weken in het ziekenhuis met enorme buikpijn enzo dus kreeg toen ook extra echo's daardoor was geweldig op die termijn! echt een kindje dan met alles erop en eraan

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @marilouise: ooh spannend nog niet ongi. Ga voor je duimen

4. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Linnie, wij willen er deze maand weer voor gaan. Al moet ik eind van de maand wel naar de internist, maar wil niet weer een ei mis lopen... En de vervangend internist zei dat ik op de beelden kern gezond was dus:D:D:D We moeten volgende week flink aan het klussen:D... Is ook niet erg...

@marilouise, ga je echt wachten tot woensdag??? Denk je dat je zolang kan wachten???

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Heb niets bijgeladen. Ik heb de pech dat ik in ene ziek ben. Heb griep, terwijl ik morgen dus het vrijgezellenfeest van mijn zus georganiseerd heb, komt dus helemaal niet uit :(
    Ik ga maar snel slapen in de hoop dat ik me morgen alweer wat beter voel :(

6. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @mammadoe, dat komt nu helemaal niet uit de griep... Mijn man had het ook maandag en dinsdag... Daarna was hij alweer opgeknapt... Hopelijk voel je je snel beter en kun je morgen toch nog van de dag genieten... Slaap lekker!

7. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    oh jessie!!!! wat cool! wel ff wennen denk ik! Je buikie zal dan ook wel snel komen! jeetje, zelfs ik ben er ff stil van! Haha! Leuk hoor!!
    In het ziekenhuis bevallen moet nu idd wel, maar je hebt nog ff om aan dat idee te wennen!

Linnie, wat lief van je vent! Super leuk extra echo!

Mammadoe , beterschap! Hopelijk kun je morgen gewoon mee!!

Nou wil ik toch ook wel een echo!! Moet nog wachten tot de 16e!

Marilouise, spannend hoor, ik duim voor je. Of was jij nou degene die even een break in had gelast ivm met een dipje?

Cinnepinnetje, ik zou ook gewoon lekker gaan klussen meid! succes ;)
    Welk boek ben je aan het lezen?
    Ik ben ook weer aan het lezen geslagen sinds de vakantie. Ik heb daar nooit tijd of puf voor maar sinds de vakantie weet ik weer dat dat wel echt ontspanning is! Lekker in de speeltuin met een boekje erbij, heerlijk. Ik ben nu in Het Diner bezig van herman koch. Leuk!

Goed weekend allemaal, het weer zit weer eens mee geloof ik, lekker!!

8. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Isa ik lees nu veel boeken van suzanne vermeer Ik heb maandag al de apre-ski in 1 adem uitgelezen en nu ben ik bezig in Cruise...
    Ik vind het heerlijk om te lezen, nu heb ik er nog alle tijd wanneer er kinderen zijn dan heb je er niet zoveel tijd meer voor. (of anders gezegd dan ligt je prioriteit ergens anders haha)

9. marilouise

@cinnepinnetje ja ik ga wachten tot woensdag! ben er eigenlijk niet enorm mee bezig

@isa wij wilden een break inlassen in verband met mijn mentale gevoel maar toch besloten niet te doen en we hebben hard geklust deze maand.
    en verder ga ik braaf weer iedere 2-3 weken naar de psych voorlopig.

kleine man ligt lekker op bed dus onze avond is begonnen lekker op de bank en nog even van een wijntje genieten hoop dat dat voor het laatst is natuurlijk! verder een lekker kaasje enzo heerlijk even tijd voor elkaar.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Een tweeling :$ :D Wat gaaf!! Had jij daar ook al niet over gedroomd? Zo leuk!

@Linnie Wat een leuke verassing zeg! Ik wist niet dat ze daar zo makkelijk mee deden. Wel heel lief dat ie dat geregeld heeft!

@Mammadoe Balen dat je ziek bent :(

@Marilouise Ga je echt nog 5 dagen wachten? Ik duim voor je hoor!

Hier al een tijdje geen bloedverlies meer hoor, zaterdag/zondag eigenlijk al wel voor het laatst. Nu veel van die witte afscheiding (bah, bah, bah) maar had ik de vorige zwangerschap ook. Ik ben echt zo bang om hoop te hebben. :(

Zo nog een wasje ophangen en wat voorbereidingen treffen voor de taart morgen. Dan heb ik het morgen ochtend niet zo druk. Al heb ik niet echt veel zin om nog wat te doen, ben echt kapot. Weer een super drukke dag gehad op het werk. Ligt heel m'n bureau vol met dingen die gedaan moeten worden, weet dan niet eens waar ik moet beginnen... Nu gelukkig weekend. Morgen gaan we lekker BBQ-en. Vier dan ook m'n verjaardag.

11. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hey meiden!

@ Jessie: whaaaaaaaaa gaaf!! Kan me voorstellen dat je ff aan ut idee moet wennen, maar HOE leuk! Lijkt mij geweldig leuk :) Enne, mijn vriend is tweeling, mijn schoonmoeder is natuurlijk bevallen zonder ks. Geniet ervan! En spaar je energie indd maar een beetje :) leuk!!!!!
    @ Linnie, leuk die echo :) en fijn dat je je weer wat beter voelt. Hopen dat het nu zo lekker blijft = genieten!
    @ Mammadoe, balen meid! Hopelijk morgen weer fit! Beterschap.
    @ Marilouise, je dacht toch vd week dat je ongi zou worden? Is dat gevoel nu helemaal weg? Zou mooi zijn :) ik duim voor je

Hier ff lekker nog een keer de cliffhanger kijken van gtst :) Wat een narigheid hier... hele dag al aan het niezen, verkouden, keelpijn bah! En nu kan ik weer eens de hele avond sinds ik thuis ben al weer niet plassen.... ik wil een ovu test doen. Had zon apart gevoel vandaag onder in mn buik....
    Heb nu de hond van mn ouders hier logeren 1 nachtje, zo gezellig, voel ikme niet zo alleen vanavond :p

Nou, prettige avond allemaal!!

12. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Poemi, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt... Dat lijkt me al een hele opluchting... Ik snap dat je het moeilijk vind om te hopen dat het goed is... Krijg je nu nog wel die echo binnenkort???

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Cinnepinnetje Als ik geen bloedverlies meer krijg mag ik donderdag bellen voor een echo de week erop. Pff... Vind het echt wel heel spannend...

14. marilouise

@debby ik had van de week heel sterk het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar nu helemaal niets meer wat erop lijkt. ben heel benieuwd het zou natuurlijk nog kunnen dat mijn vorige menstruatie 5 dagen later is geweest was een beetje vreemd en lang toen !!!

dus vandaar dat ik wacht tot woensdag zoiezo!

we zitten nu even voetbal te kijken hoor net dat mijn broertje er zit via nike in de vipbox (mannetje beetje jaloers)

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Nou..... hèhè.... :D EINDELIJK een duidelijke, SUPER duidelijke streep op mun ovu test! Ik heb nog een oude camera, die is niet best meer, maar toch geprobeerd om een foto bij te voegen.

Maar hij is nog donkerder dan de teststreep, ik ben dan toch niet te laat ofzo?? (sorry voor de domme vraag, snap het nog niet zo goed haha)

Ben echt blij, hij is niet zo heel duidelijk... maar willen jullie ook ff je mening geven over de afgelopen week?

16. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Debbie die test knalt er uit!!! Dus dan moet je vanavond nog aan de slag... Binnen nu en 36 uur heb je de eisprong... Las ik nou dat je alleen was vanavond??? Of komt je mannetje wel thuis? SUcces met klussen

17. marilouise

@debby hard aan de slag gaan vanavond!!! en anders vannacht en morgenvroeg:D

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    hmmm... tis niet zo duidelijk van die vorige, maar in het echt zie je wel lichte streepjes. Kan dat zo ineens zo'n verschil zijn?? Of komt dat omdat ik vanavond pas heb getest? na 20uur?

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Zelfs met die wazige foto is het echt een super duidelijke streep! Nu dus snel aan de klus. En hij kan ook echt ineens zo knal worden hoor, heeft niets met het tijdstip te maken.

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Haha, marilouise en Cinnepinnetje, ik doe mun best! Vriend komt nog wel thuis hoor :) enne... daar wacht ik gewoon op! Ook al wordt het pas midden in de nacht :p
    En... morgen zijn we samen vrij :D + zondag :D:D

Share This Page