@ Poemi, nee indd... 1 dagje later de eisprong, is wel fijn ja! Ooohhh... ik vind het zo spannend, ben dus nu ook echt al verslaafd aan de ovu testen haha! Terwijl we er eerst niet aan wilden...
hier niets geen gezellig avondje mannetje is in slap gevallen, dus ga zo maar naar bed alleen is ook zo alleen als je je ingesteld had op een avondje samen, iemand van jullie bekend met de primark? mijn schoonzus zweert erbij ik ga binnenkort maar eens een kijkje nemen onze zoon heeft nog niet zoveel kleding?
Hoi meiden, Lwal, heb gisteren idd een relaxte dag gehad, lekker in de tuin een boekje gelezen En jij zondag al op vakantie, echt super leuk! Mammadoe, wachten duurt altijd lang ja, haha. Jij dus pas echo met 10 weken en 6 dagen, dan mag ik nog niet klagen Kan me voorstellen dat je nu uitkijkt naar de 20 weken echo! Balen dat je ziek bent zeg! Hopelijk voel je je morgen weer beter ivm het vrijgezellenfeest. Beterschap! Poemi, wat ontzettend vervelend dat je nu weer heel de tijd moet wachten zeg. Ik duim voor je dat alles goed komt! Ik kijk eigenlijk ook nooit expeditie robinson, haha. Jessie, zwanger van een tweeling!! Jeetje meid, wat een nieuws! Dat had je natuurlijk helemaal niet verwacht? Zit het ook in de familie of dat niet? Fijn iig dat alles goed was! Gefeliciteerd! Linnie27, fijn dat je je vandaag zo goed voelde! Wat lief dat je man die echo heeft geregeld volgende week! Lekker nog een keer naar je kindje kijken. Marilouise, spannend hoor! Hopelijk ben je zwanger Debby1, en vanaaf nog een ovutest gedaan? Zie het al, superpositief.. zou vanavond en morgen gaan klussen als ik jou was Positieve test betekent dat je binnen 36 uur je eisprong hebt!
goedmorgen dames, hier kunnen slapen tot 7 uur kleine man zat daarna lekker te zingen in bed wat die nou zingt geen idee maar hij doet een liedje (vermoed draai het wieletje nog eens rond aangezien hij ook met zijn armpjes zit te draaien) maar hij is gezellig vandaag mannetjes zijn nu fietsen en dan kan de kleinste zo weer naar bed en kunnen we vanmiddag lekker voetballen kijken. vanavond pannenkoeken eten bij opa en oma ze hebben vakantie gekregen en dat is traditie wel makkelijk hoef ik zelf niet te koken, woensdag morgen moet ik ze naar schiphol brengen ze moeten er om half 4 zijn dus de wekker gaat goed vroeg. verder nog steeds bijwerkingen van e antibiotica zit nog erg veel op de wc baal ervan, maar hierna nog 1 dagje, nopg niets te ontdekken van een mogelijk menstruatie !!! zou wel erg gaaf zijn
Goedemorgen! @jessie: Wow!! Een tweeling! Das wel een verrassing zeker. Maar lijkt me ook wel leuk. @Poemi: Gelukkig heb je geen bloedverlies meer! Dat is zeker wel een hele opluchting? Het zit vast wel goed! @Marilouise: Dat wordt spannend, nu je nog niet ongesteld bent. Ga je niet alvast een test doen? @Debby: voor jou wordt het nu ook wel spannend! Hopelijk is het raak deze maand. Ik heb gister voor het eerst gefeest zonder alcohol. Het is hier nu kermis en gister zaten we met collega's bij elkaar. Maar het is dan toch anders hoor. Moest wel even wennen aan al die dronken mensen om me heen..haha. Vanavond weer, maar dan met vriendinnen.
Hii! Had eergisteravond een heel verhaal getypt, viel de computer uit! Maar heb wel dingen gelezen dus ik ga mn best doen om te reageren. Sorry als ik iets mis! Poemie: Fijn dat ze je iig serieus nemen. Ik ben benieuwd! En ik hoop toch echt dat het goed zit meid!! Jessie: WOOW!!! GEFELICITEERD! Een tweeling! Hahah wat leuk! Wel balen dat je in het ziekenhuis moet bevallen, maar nu weet je het ruim van te voren en kun je je er op voorbereiden!! Het is ook heerlijk om vanuit het ziekenhuis in je eigen huisje te komen ! Linnie: wow wat lief en wat schappelijk van de vk! Denk niet dat ze dat hier hadden gedaan. Maar super voorjullie!! Marilouise: Word zenuwachtig van al je berichtjes!! Dat je zelf kan wachten met testen zeg! Mammadoe: Beterschap! Hoe voel je je vandaag?? Poemie: Veel plezier vandaag! En ik snap dat je bang bent om hoop te hebben! Maar ik duim voor je!! Debby: Oeh spannend! Dat word sexxen! Was dat jou nichtje op hyves?? Marilouise: Ik vond de kinderkleding erg tegenvallen, maar ik keek toen tot maat 86. Wel een leuke winkel om eens heen te gaan. Maar meer voor jezelf denk ik. Faylin: Haha dat lijkt me zo erg! Ik heb 24 september een avond uit met mijn ex-collega's ( sinds gister) , sta ik daaar straks als nuchtere bennie tussen..
Goedemorgenn, Wat een mooie dag wordt het vandaag, ik ga heeerlijk van de zon genieten. En weer niet misselijk, zou het dan nu over zijn??? Ik hoop het zoooo. En net weer ff gezellig met vriendje geknuffeld na 6 weken. Ga straks een pakket ophalen bij postkantoor van natalis. Zag dat ze kraampakketten maken. Wist niet dat ik het nu al binnen zou krijgen, verzerking zei 6 weken voor de bevalling. Ben benieuwd wat het is. @marilouise: ooh spannend nog niet ongi. Ben je al misselijk
@Linnie Nou, wij gaan jullie ook al wel achteraan hoor. Is nu ook al weer 2 weken geleden Kraampakket zou idd wel erg vroeg zijn. Ik zou hem maar lekker dicht laten tot de bevalling. Als je ziet wat er in zit, dan wil je niet meer bevallen @Faylin Dat is wel even wennen ja, maar het kan ook wel heel grappig zijn @Marilouise Gelukkig bijna van de ab af. Wordt zo wel spannend voor jou! @Lwal Hoe laat vertrekken jullie morgen? Hele fijn vakantie alvast! Ik ben vanmorgen al weer druk geweest. Vulling en botercréme voor de taart gemaakt. Taart zelf is net uit de oven, dus die moet nog even koelen. En dan straks dus vullen en bekleden. Hopelijk gaat het een beetje lukken. En dan vanmiddag hoop ik ook nog even een beetje van het weer te kunnen genieten Manlief is met de kleine even naar het winkelcentrum. Hij is een beetje chagerijnig (manlief) dus hopelijk komt ie wat gezelliger terug. Gisterenavond trouwens onwijs veel last van m'n buik gehad, steken en krampen, denk m'n baarmoeder en alles daar beneden. Ik dacht echt dat het fout zou gaan, maar nog geen bloedverlies tot op heden. Ik zal blij zijn als we 1,5 week verder zijn, dan weten we meer... Fijne dag allemaal!
@poemi: Hmmm taart, jullie zijn allemaal wel heel creatief hier hoor. Waar hebben jullie dat geleerd? Ga misschien straks ook een taartje kopen, voel me goed dus heb ik iets te vieren Gelukkig dat je geen bloed verloren hebt gister tijdens die steken, is een goed teken toch? En steken en buikkrampen is vrij normaal toch?
@linnie Ik heb een workshop gedaan vorig jaar en het mezelf verder aangeleerd is niet zo moeilijk hoor moet je maar eens kijken op De Leukste Taarten Maak Je Zelf! daar kan je echt super ideeen vandaan halen Ik zou heel graag willen testen maar omdat mijn vorige menstruatie zo vreemd was durf ik nu nog niet en wil ik wachten tot woensdag zoiezo, maar ben nu in een goede stemming en ben bang als ik nu een test doe en het negatief is dat mijn hele weekend vergald is. dus we wachten nog even af. als ik woensdag nog niets heb gaan we testen. mannetje is lekker aan het genieten van zijn vrije weekend hij heeft zoveel zin in zijn nieuwe baan is echt aan het aftellen. ook leuk alleen het duurt nu nog zo lang he. ik ga waarschijnlijk 14 september eens kijken bij de primark, volgens mijn schoonzus helemaal geweldig maar ik ben best wel veeleisend met kleding zeker voor de kleine, ik zei altijd ben niet zo van de merken maar merk dat ik heel veel terugval op bepaalde merken en daar ook echt een stuk meer voor betaal, ook koop ik veel van dat soort merken via marktplaats 2e hands, ik verkoop ook veel van hem hoor dus geef er uiteindelijk nog niet veel aan uit. zo het is echt warm in de zon!!!! @linnie misselijk niet hoor hoop het ook niet te krijgen bij rins nooit geweest
Net weer een kruidvat test gedaan, streep is lichter dan vorige week vrijdag. Ik geef het maar op dus... Ik hoop maar dat het er vanzelf uit komt Nu vanmiddag nog gezellig te gaan zien doen..
@poemi: pff wat stom dat ze nu ook niets kunnen doen. Dit is toch verschrikkelijk. Maar als het er nog niet uit is en het zou niet goed zijn, dan blijft de hcg toch gewoon in je bloed? Dacht dat het pas echt minder wordt als het vruchtje uit je lichaam is. Maar is het zo dat als het streepje lichter wordt het meestal niet goed is? Bij mij werd het streepje idd wel elke keer donkerder. Jeetje wat erg. Wat zegt een vk erover als het streepje lichter wordt? Vraag anders op dit forum aan de vk. Misschien hebben ze nog een tip voor je. Dikke knuffel voor jou.
jeetje poemi, balen zeg hoop dat je snel duidelijkheid hebt, maar hoop ook dat je stiekem toch een leuke dag hebt! liefs even een knuffel voor je !
Poemi: He getver, dat klinkt wel kloten zeg!! Ik wil zoveel zeggem om je beter te laten voelen, maar ben bang dat me dat niet lukt. DIkke knuffel voor jou!!!! (K)
Hoi meiden, Marilouise, nog niet ongesteld.. goed teken! Idd genieten van de zon vandaag! Wat een weertje zeg, lekker hoor Linnie27, wat fijn dat je vandaag ook niet misselijk bent! Hopelijk is het nu voorbij. En nog lekker van de zon genoten? Poemi, weer lichtere streep bij kruidvast test.. Echt klote joh! Heb je de middag nog wel een beetje overleefd? Vanmiddag hebben we een verjaardag gehad en vanaaf weer eentje, dus druk met feestjes vandaag Heb vanochtend nog een keertje getest met K2v5 en het was echt een knalstreepje. Leuk om te zien, haha
@Iedereen: bedankt voor opnieuw de felicitaties!!! Begin er aan te wennen. Schoonmoeder had het in eerste instantie niet door. We hebben 1 foto waar 2 hoofdjes op staan. Dus die eerst gegeven Staat ze er naar te kijken vraagt ze hoe het nou precies zit. Nou zegt manlief: dit is hoofdje 1 en dat is hoofdje 2. Zeg dat nog eens zegt zij..... Was natuurlijk dol gelukkig!!! Daarna gingen we door naar zijn zus (zouden we al langs gaan). Was zijn andere zus en man daar ook. Geeft Manlief weer die ene. Weer precies van hoe zit het nou? Hij weer hetzelfde. Kijken ze ons echt zo aan van maken jullie nu een geintje??? Morgen gaan we naar mijn moeder. Ben zo benieuwd..... @Poemi: heb het inderdaad een paar weken geleden gedroomd!!! Vandaag weer een druk dagje gehad. Naar Arcen geweest met stel vrienden. Mannen naar de Hertog-Jan brouwerij en wij vrouwen hebben een lekkere gezichtsbehandeling genomen!
Bedankt voor de lieve reacties, en sorry voor m'n onzekere gezeur heel de tijd hier @Linnie Je test hoort volgens mij idd donkerder te worden. Je lichaam gaat steeds meer HCG aanmaken, en daar reageerd die test dan op en wordt de streep donkerder. Oh, ik zit net te lezen dat het misschien toch niet zo werkt En dat ze niet altijd donkerder hoeven te worden... Ik snap er in ieder geval niets meer van! M'n schoonzusje die nu het derde jaar in gaat voor verloskundige heeft me toch ook wel de tip gegeven om het los te laten en er toch van proberen te genieten. Je kunt er toch niets aan veranderen, de klap wordt er niet minder om als het niet goed is en je nu ook al zo down bent. Zij spreekt uit ervaring, dus ik ga het maar proberen.. Gisteren uiteindelijk toch een hele gezellige dag gehad. Lekker in de tuin gezeten, bbq-en was ook erg gezellig en 's avonds kwam er ook nog visite. Uiteindelijke gingen we om 01.00 uur slapen en om 06.45 werd de kleine al weer wakker dus een kort nachtje gehad. Taart was trouwens geslaagd, zal straks nog eens een foto plaatsen. Ik denk trouwens dat m'n schoonouders al wel wat door hebben. Gisterenochtend kwamen ze wat spullen brengen voor de bbq en die zette ik in de koelkast, zegt m'n schoonvader: Waar zijn de augurken?? Ik: Augurken? Die hebben we niet. Hij: Ik vind dat altijd wel lekker in de salade
@poemi gelukkig heb je nog wel een leuke dag gehad fijn. Hier een onrustige nacht gehad werd wakker van het onweer en kon niet echt meer behoorlijk slapen steeds indommelen en weer wakker worden. net al lekker inde regen gewandeld nu lekker een ontbijtje en dan gaan we klussen vandaag allemaal kleine klusjes in huis !