@Tamale Vreemd van je contract. Geen idee hoe dat precies zit. Wat een nare droom zeg, dan kan je je best wel k*t voelen als je wakker wordt.
@debby Ik denk zelf dat die last heeft van die schaafplek in zijn nekje is echt een vieze striem/ schaafwond aan 1 kant is die echt flink geschaafd zeg maar (ziet er trouwens heel vreemd uit zei gisteren al tegen man van maar even niet de deur uit met hem wat moeten ze wel niet denken zo maar we zijn alweer lekker wezen wandleen hoor ) @tamale gaat het om een verlenging? als dat zo is ben je nu gewoon stilzwijgend verlengt en is er niets aan de hand hoor gewoon naar je werk gaan en gaan werken!
hier trouwens nog niets wat lijkt op een mestruatie dus vooralsnog heb ik hoop, Net nieuwe kussens voor de hond besteld hij sloopt ze zo snel en ik vindt onze hond snel stinken dus dan kan ik hem wat vaker verschonen. (we hebben een labrador/ retriever die schijn je vrij snel te ruiken )
@ Tamale, wat naar die droom! Pfff... dan kun je je zo k u t voelen als je wakker wordt. Geen idee of het een betekenis heeft? Ons nichtje heeft dat echt van de familie van mijn vriend. Allemaal bossen met haar, haha! Dus wij krijgen dat waarschijnlijk ook wel bij een kindje verwacht ik. Gezien het feit dat ik ook gezegend bent met veel en dik haar. Wat betreft je contract, is het een totaal nieuwe of nog wel voor je huidige werkgever? Want als dat zo is, is het in principe 'stilzwijgend' verlengd en dat mag. Als het een nieuw contract is heeft het ook geen gevolgen. Ik had dat ook. Bij mijn werkgever gingen ze over op een nieuw systeem en daardoor kon ik pas rond de 10e tekenen ipv de 1e. Ik zou me geen zorgen maken. @ Marilouise, oh gelukkig dan maar, dat er niks aan scheelt. Fijn dat je nog niet ongi bent! Ik hoop met je mee Pfff... wat een hitte! Hier net het huis gedaan, moet alleen nog de trap van de 1e naar begane grond en de woonkamer zuigen. Alles week spic en span! Fijn gevoel is dat!
Dames.. Wij zijn nu onderweg naar het vliegveld (we moeten helemaal naar Frankfurt) 27 september komen we terug! Ik probeer af en toe een keertje te komen kijken.. Hoop dat het lukt! Enn ik hoop natuurlijk dat er nog veel meer zwangeren bij komen! Tot over 3,5 week! Liefs..
@lwal, ik weet niet of je dit nog leest maar een hele fijne huwelijksreis... Geniet ervan!!! @Tamale, dat is een vreemde droom!!! Lijkt me niet leuk om zo wakker te worden @marilouise, wat heeft je kleine man een nare val gemaakt... Hopelijk knapt hij snel weer op Hier zijn we druk aan het knuffelen geslagen... Ben benieuwd wanneer mijn eisprong is, maar die voel ik altijd wel aankomen nog meer pijn dan bij mijn menstruatie
Mijn man dacht laatst grappig te zijn om eisprong naar het engels te vertalen zegt hij: Jumping eggs... Ik moest zo hard lachen, hoe verzint hij het...
Vanmiddag zijn we even bij het graf van mijn papa geweest Dus wij tegen rins we gaan naar opa ja zegt hij dus wij daarheen hij zelf lopen kwamen we daar zegt die opaaaaa!!! ik helemaal trots! (stom eigenlijk) maar ik geef altijd als ik daar kom een kus op mijn hand en dan op de steen, doet rins precies hetzelfde dat was even een momentje van tranen voor ons beiden is voor het eerst dat hij wat meer meekrijgt en er lopend is enzo toen we weggingen deed hij weer een "kushandje" geven en aaaagggg opaaaa roepen en zwaaien was zo mooi en zo lief. maar man man wat komt dat gemis dan even boven!
@lwal fijne vakantie geniet ervan. hier ook de hele benedenverdieping gepoetst nadat manlief klaar was met de vloer, we hebben een houten vloer en deze was flink gaan "werken" waardoor hij bol was komen te liggen manlief moest met de beitel onder de verwarming aan de slag om meer ruimte te krijgen was bloed zweet en tranen letterlijk (hij ging in de beitel staan verder niet lomp hoor ) Maar ik was dus ook flink aan het poetsen ramen zemen stofzuigen dweilen alles van de hond gewassen gelijk nieuwe kussens besteld de hond ontvlooid nog 1 keer voor de winter, dus druk bezig morgen rins naar het kdv en dan boven flink aan de slag, s'middags leren sávonds naar de osteopaat en snel naar huis en voor de tv gtst kijken!!! (ben niet verslaafd maar vindt het wel erg leuk en heb het toch stiekem wel "gemist") iemand nog leuke ideetjes voor een traktatie als afscheid voor het kdv van rins!!!
@ Marilouise, in wat voor soort groep zit rins? Verticaal (0-4) Of horizontaal (met leeftijdsgenootjes). Waarom gaat rins van het kdv als ik vragen mag???
Lwal 3,5 week op vakantie. Als zij terugkomt is er waarschijnlijk al weer heeeeel veel veranderd! Ik ben dan alweer 16 weken zwanger! Dan moet ik nog 1 maandje wachten tot de 20 weken echo.....
Rins zit in een horizontale groep hij is momenteel 1 van de oudsten, Hij gaat weg van het kinderdagverblijf omdat ik geen werk meer heb en weer naar school ga voorlopig ook niet ga werken en zodra ik weer aan de slag ga ga ik werken op uren dat manlief thuis is. Dus eerste bezuiniging was kdv. Ik ben zelf geen voorstander van snoep voor die kleintjes, Rins snoept helemaal nog niet (op 1 x per maand hooguit een paar chipjes na dan en heel af en toe wat rozijntjes maar is hij niet echt weg van ) ik had zelf iets leuks gezien soepstengels (gaat om het idee ) met een paieren bloem erop en daar een tekstje op !
@Marilouise, dan zou ik ook de keus hebben gemaakt om hem van het dagverblijf te halen het is toch best duur... Welke studie ga je volgen???
Debby: Wat een foooooouuuuutee opmerking op hyves!! WHAHA! Ik denk ik kriijg jou nog wel als jij zwanger bent!! En hopelijk is dat over 11 dagen!! Poemie: Probeer er toch maar vanuit te gaan: Geen stolsels en krampen = nog geen paniek. Genieten zal wel heeeeeel moeilijk zijn, maar probeer het testen ook een beetje los te laten. Want ze zullen je toch geen bevredigend resultaat geven.. Dat kan alleen een echo. En we proberen het nu te veranderen hoor, maar dat wil nog niet altijd. Marilouise: Nee, heb 4 weken geleden gebelt en toen zeiden ze dat we hem op tijd thuis zouden krijgen gestuurd. Niet dus.. Mijn klasgenoten ( ook 2 collega's ) hebben hem ook nog niet! Enneh..... ik ben bijna in staat om je te dwingen tot een test.. Maar dat gaat mevast niet lukken. Ik dacht altijd maar zo: Als het een teleurstelling word, istie nu vast niet groter dan over 2 dagen! En je bent al 3 dagen overtijd zonder enige ongesteldheidsverschijnselen! Debby: Hierboven heb ik het wel staan over het contract! Enneh, stel je nog maar niet te veel voor! Mijn vriend heeft superr dik en veel haar! Zijn hele familie. En ikzelf heb ook dik maar vooral veel haar. Ik was er zooooo van overtuigd dat Tara net zoals mij geboren zou worden met veel haar.. Dus toen ik nog aan het persen was zei de vk: Ooh, ik zie een paar haartjes, ze is iig niet kaal. Ik zeg: PARDON??? Dat kan niet hoor!! Ze heeft heel veel haar!!!! UHUU! Met een jaar begon het pas te groeien, verdorie! Haha. Cinnepinnetje: Oeh dat isminder die pijn, maar wel handig dat je weet wanneer het zover is! Whaha, mannen!! TSS! Marilouise: Pf dat kan ik me voorstellen. Heftig hoor. MOet er niet aan denken mn papa te missen!
En ik kreeg er hoe dan ook een knipje in! Eerst een klodder gel, en dan bleef het knipje wel plakken!
@Tamale Leuke foto's! Je zit al weer op de 14 weken, wat gaat dat hard zeg! En je hebt al een mooie buik hoor @Marilouise Is ie met het been waar ie toch al last van had in de beitel gaan staan, of juist z'n goede kant? Anders wordt het lopen wel erg lastig voor hem Wat lief van je zoontje trouwens, zo bij het graf van je vader Ik ben echt super moe en lichtelijk misselijk en ik moet nog een wasje op hangen. Geen zin in dus