Hey ladies Weer terug van weggeweest. Had een behoorlijk druk weekend, dus heb helaas niet alles terug kunnen lezen. Maar zag iets voorbij komen van een 2-ling?? Was dat Jessie of heb ik dat toch verkeerd In ieder geval gefeliciteerd!! leuk hoor!! Hebben flink geklust de afgelopen week nu ff rustig aan doen. Hopelijk heb ik mijn ei niet gemist, nu afwachten. Wat voelden jullie precies?? Oja, zaterdag hadden wij verjaardag van mijn paps. Zei mijn tante dat ze had gedroomd dat ik die dag zou aankondigen dat ik zwanger zou zijn, hahahah.
@Tamale, wat een lief meisje heb je zeg... Ben je nu niet nieuwsgierig naar deze beeb, nu je de baby foto's van je dochter ziet?
@Brondy: ja klopt! ik ben in verwachting van een 2-ling! @poemi: het zijn waarschijnlijk een 2-eiïge tweeling. Voor zover de echoscopiste kon zien vrijdag. Maar komt totaal niet voor bij mij in de familie, maar je er moet er ook 1 de 1e zijn he!!! Moeders wilde het niet geloven dacht dat het een geintje was Echt zo leuk die reacties!!! Opa was ook helemaal emotioneel!! Vrijdag de 16e hebben we opnieuw een echo, maar dan in het ziekenhuis en die maandag erop hebben we onze eerste afspraak bij de gyneacoloog.
@cinnepinnetje ik ben al begonnen met mijn opleiding voor pedicure! super leuk! @tamale en debby ik was doodsbang dat ik een kale baby zou krijgen droomde er zelfs over dat ik een kale baby kreeg toen kregen we te horen met de 20 weken echo dat we een meid kregen met hele lange benen en ik zag daar gelijk weer een kaal hoofd bij, wat hebben we gekregen een jongen met korte pootjes en haar niet normaal zoveel (ik heb zelf enorm veel en dik haar niet normaal te fatsoeneren en mijn man heeft afro krulletjes vraag niet hoe die eraan komt toen ik hem leerde kennen had hij zijn haar tot bijna op zijn schouders heel fout nu kort en dan is het flinke slap nog ) hier was die net geboren 3 kwartier oud
hier een foto van 8 dagen oud en nog 700 gram lichter ook al die rollen waren vocht maar kan je goed zijn haartjes zien, kleine man heeft ook nooit van dat pluizige baby haar gehad altijd heel erg stug dik en veel
en hier was hij 7,5 maand oud op vakantie in spanje al een enorme dikke bos was toen ook al 3 keer geknipt nu knip ik hem iedere 3 hooguit 4 weken deze foto hangt trouwens bij ons uitvergroot in de kamer
enne over het testen ik ben zelf ook wel heel nieuwsgierig geworden maar kon me bijna niet bedwingen vandaag kon ik de testen niet vinden nog steeds niet dus ga morgen snel nieuwe halen in de stad en dan proberen in te houden tot woensdag !!!
Leuk zeg al die baby-foto's, die van Tara had ik op hyves allemaal al eens bekeken en toen moest ik ook wel lachen om die clipjes in die fijne haartjes. Maar kaal was ze niet. En wat maakt het ook uit, komt vanzelf haar op Ik krijg door die foto's zin om mijn eigen kindje te mogen zien. En Tara, wat heb je al een flinke buik zeg! Echt leuk! Ik kan niet wachten tot het bij mij ook overduidelijk is. Nu kan ik nog gewoon dikker zijn bij mijn buik. @Brondy, ik voelde duidelijk aan 1 kant een beetje een scherp lokaal gevoel. Niet algehele buikpijn, maar echt een stekend gevoel op 1 klein plekje.
@ma nadoe, dat vind ik ook zo leuk programma. Heb alleen morgen n verjaardag dus k mis gtst ook nog een.. Aan gtst ben k verslaafd. @ marilouise, wat een mooi ventje... Wat jammer dat je de testen niet kunt vinden
Zo, we zijn weer thuis na een lange dag op stap te zijn geweest! om 1400 de deur uitgegaan en nu weer binnen. Maar het was weer allemaal erg gezellig. gelukkig heb ik morgen nog een vrije dag. Wat leuke babyfoto's zeg!
Zo vandaag werken van half 8 tot half 6 pfff daarna verjaardag, dus ik zal niet veel online zijn... Heb al wel een beetje buikpijn...
@cinnepinnetje: ik mag ook vandaag weer van half 8 tot 6. Geeen zin. Kijk nu al uit naar wanneer ik weer lekker thuis op de bank zit. Fijne dag allemaal
@ marilouise wat een leuke foto's en hij had inderdaad veel haar zeg, eerst donker en later blond, hihi. Ik had als baby ook veel haar.. Ik heb nu lichte steek in mijn onderbuik, links. Gister had ik ook pijn in mijn onderbuik, gevoel alsof je spierpijn hebt. Maar het zal nu veel te vroeg zijn om iets te kunnen voelen waarschijnlijk. Stond vanmorgen weer lekker in de file, was een ongeluk gebeurt de andere kant op, staat natuurlijk iedereen weer te kijken. Heb er een kwartier langer over gedaan, dus valt opzich nog wel mee. Moet tot 17 uur werken. Fijne (werk)dag allemaal
Dames wat is er lekker gekletst gister! Leuk al die foto's! mammadoe: hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt, wel een kutactie van je zus. Knuffel voor jou! Tara: had je weer nieuwe buikfoto's geplaatst of heb ik die gemist? Debby: spannend, gesprek bij de bank! Succes! en hopelijk ist nu raal Jumping Eggs! hihi Marilouise: hoe ist het nu met je mannetje? opa geen pijn gedaaN? Lwal: heel veel plezier, geniet ervan en je hond vermaakt zich wel hoor! Maar begrijp je tranen maar al te goed! Van wie was die taart? Gaaf hoor, heb daar het geduld hooguit 1 keer per jaar voor en anders die cakemixen waar alleen water bij hoeft! hihi! Ik wil als het mooi weer is volgend weekend gaan kampere de 17e. Nog tips voor een camping die leuk is voor kleintjes, goeie speeltuin en evt binnen zwembad, maar niet om 9.00 stil hoeft te zijn? We willen gaan en iedereen die mee wil is welkom zeg maar Ideen voor mijn businesplan verder uitgewerkt, zo spanned!
Goedemorgen allemaal! Ik zit op mn werk, gelukkig zijn we weer compleet. Ik zit hier met opgezwollen ogen, een doos tissues, neusspray en pilletjes. Alles tegen de hooikoorts. BAH! Voel me ellendig... pff... Ik heb niet alles bijgelezen sorry, ben erg druk nu... Maar ik kom af en toe wel ff spieken Fijne dag allemaal!
@isa opa had niets gelukkig kleine man is nu naar het kdv en de plek is helemaal blauw groen bruin heb het wel gemeld gelijk we smeren ons suf maar hij hefet er minder pijn aan
he dames, ik zit een beetje te facebooken maar wie o wie is ook alweer linda de kruif? pbtje mag natuurlijk ook maar kan het niet vinden in mijn priveberichten! debby, beterschap!!