Goedemorgen meiden, Poemi, ik vind niet dat je zeurt hoort! Het is gewoon harstikke vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik zou er zelf ook gek van worden. Fijn dat je zaterdag toch nog een gezellige dag hebt gehad! En aparte opmerking van je schoonvader, haha. Isa, haha had toch nog wat testen liggen en vind het wel om dat streepje te zien En bij jou de kwaaltjes begonnen, dat is wel jammer. Debby1, is het nog gelukt met het ondernemingsplan? En hopelijk heb je over 2 weken ook een positieve zwangerschapstest! Mammadoe, wat balen dat je het hele weekend zo ziek bent geweest. Wel stom van je andere zus dat die helemaal niet heeft geholpen met het vrijgezellenfeest. Zou ik ook niet leuk vinden. Lwal, een hele fijne vakantie gewenst! Lekker genieten!! Tamale, jeetje wat een vage droom haha. Marilouise, nog steeds niet ongesteld. Tara, leuke foto's van je dochter Brondy, ik voelde helemaal niets van mijn eisprong. Hier is het laatste weekje vakantie ingegaan. Nog ff lekker genieten totdat we weer aan de slag moeten.
Goedemorgen, vandaag en morgen lekker een dagje vrij! Dacht vanmorgen lekker uit te slapen, staat opeens om 0730 de schilder voor mijn slaapkamerraam! Gelukkig hebben we een verduisteringsgordijn. dus is al mopperend het bed uit, want als ik eenmaal wakker ben, kan ik niet meer slapen. Ga dus de andere kamer in om de katten eten te geven, staat daar ook een schilder en daar hangt dus geen gordijn. Gelukkig had ik nog een nachtpon aan. Maar ik schaamde me flink. Vraagd de schilder wel doodleuk of ik het raam even wil open doen! Net even boodschappen gedaan en ga zo het huis een beetje opruimen. Verder dacht ik dat ik van mijn ongesteldheid af was, kwam er vanmorgen toch weer opeens een grote druppel donkerrood bloed, hopelijk is het nu wel echt voorbij! @ debby: beterschap! @ lwal: ik vond het ook moeilijk toen we onze katten weg moesten brengen. Maar ze hebben het prima gehad!
Nog steeds geen menstruatie, ben helaas niet in de gelegenheid naar de kv te gaan en hier in de dorps supermarkt lees roddelmarkt ga ik er echt geen halen, dus heb ze besteld online !
Hoi hoi Leuke foto's meiden! Wat een heerlijke koppies en Tamale: die foto met dat lange haar is hilarisch En graag gedaan die opmerking op hyves hahaha Viev, het ondernemingsplan is gelukt, zo goed als iig. Ik hoop ook op een positieve test! Marilouise, whaaa! Ik vind het zo spannend voor je Femmy, irritant is dat he! Als je niet meer aan de pil bent, vind ik het ook zo'n zooitje die ongesteldheid. ... Ik heb gisteravond ff lekker liggen janken in bed! Pfff.. ik zei al tegen mijn vriend voordat we naar bed gingen: ik weet niet wat er is, maar ik voel me enorm emotioneel. Heb zin om te janken. Later in bed kwam het er ineens uit: doe ik alles wel goed? maken we de juiste keuzes: net een nieuw huis, nu een kindje willen en een eigen zaak (wat weer een verhuizing betekent), vinden mn ouders dat niet stom, want die hebben ons zo geholpen (en nee dat vinden ze niet, die vinden ons dapper, vertelde papa vorige week nog) dus ik was weer eens heerlijk aan het twijfelen. Ik kan dat namelijk heel goed en ik ben enorm onzeker. Gelukkig heeft vriendje goed tegen me gepraat en heb ik nu besloten (en moet ik nu nog dóen) om alles 'gewoon' op me af te laten komen.... Hèhè, dat moest ik ff kwijt. Herkent iemand dat? Die dat ook heeft gehad en dusdanig aan zichzelf heeft gewerkt dat je mij nu tips kan geven? Af en toe wordt ik gek van mezelf!
Goedemorgen meiden, Ik ben nog altijd ziekjes, maar mijn keel wordt al wel beter. Maar heb mijn werk voor vandaag aan een vriendin doorgegeven. Morgen had ik al geen werk. Dus heb ik op die manier nog 2 dagen om lekker uit te zieken. @Marilouise, oe wat spannend joh! Ik ben erg benieuwd! Krijg je morgen die testen binnen dan? @Debby, ik herken mezelf wel een beetje in jouw verhaal. Heb voordat ik stopte met de pil heel lang zitten twijfelen, is het wel het juiste moment, we hebben alles nog niet perfect voor elkaar, wat zullen anderen (ouders) ervan vinden.... Maar het juiste moment komt denk ik nooit. Er is altijd wel een reden te vinden om het op de lange baan te schuiven. Uiteindelijk hebben wij gewoon ons hart laten spreken en vonden we iedere dag zonder een kind een verloren gegane dag en toen we dat beseften hebben we de pil samen symbolisch weggegooid. @Femmy, die schilders krijgen volgens mij nog meer te zien dan dokters haha. Ik heb nog een brandwond door dat soort grappen. Ik woonde paar jaar geleden hoog, dus kon in mijn ondergoed rondlopen niemand die het zag. Dus ik stond te strijken, maar ik voelde dat er iets niet klopte, ik keek uit het raam, staan er verderop 2 mannen op hoogwerkers lekker te kijken naar me en niet te werken. Ik schrok zo erg dat ik de zijkant van de strijkbout tegen me been aan liet komen haha. @Isa, is het wel zo handig om iemands FB-naam hier zo neer te zetten? Voor buitenstaanders is de link dan misschien wel snel gelegd....
Helleuuw! brondy: Haha wat leuk van je tante! Weet ze dat jullie bezig zijn?? Werkze vandaag!! Cinnepinnetje: Jaa echt wel! Kan niet wachten! Ben zooo benieuwd ook wat het word! Jessie: Je word nu dus ook extra in de gaten gehouden bij een tweeling zwangerschap!? Wat vind je vriend ervan? Sloeg hij niet achterover??? Haha , mijn vriend zou geloof ik echt even bij moeten komen.. Marilouise: Haha dat is idd een bos haar voor een beeb!! Mooi hoor. Mammadoe: Dat idee heb ik zelf ook nog hoor. Maar iedereen zegt dat je toch duidelijk kan zien dat ik zwanger ben. Dus ik hoop het maar. Voel me nu net alsof ik een zwemband heb. Isa: Die staan op mijn hyves! Heb ik je nog niet op hyves?? Waar haal jij de ideeen en richtlijnen van je businesplan vandaan? Mijn vriend en collega willen voor n eigen zaak.. ( tenminste, zijn collega heeft nog wat punten om over na te denken ) maar als dat erdoor is willen ze ook een plan opmaken om naar de bank te gaan. Dus als jij mooie informatieve sites hebt, hoor ik het graag! Debby: Jij wou dat toch ook? Heb jij nog mooie sites?? He bah! Beterschap! Viev: Ooh heerlijk! Geniet ervan! Femmy: HAhah daar sta je dan met je slaperige hoofd. Oeps!!! Debby: ach lieve schat, niemand weet of iemand er goed aan doet! Dat is altijd dé grote vraag met alles wat je doet. En idd: zie het als dapper! Je probeert het toch maar en je hebt er iig de ballen voor! Wil het bijv met de eigen zaak niet lukken, kun je nooit zeggen dat je niet je droom achterna bent gegaan! Ik weet zeker dat mijn vriend ook scheve gezichten gaat krijgen als hij een eigen zaak begint, want wie doet dat nu in deze tijd? En hij is nog zo jong? En weet hij wel waar hij aan begint?? Maar als je de kans krijgt, dan moet je ervoor gaan!! Vind het super knap, en ik hoop voor jullie dat alles er door komt! Overmorgen hebben jullie het gesprek toch? En ik herken het ook! Ik zit midden in een werk-leer traject, we zitten in een appartement waar we liever nog vandaag uitgaan dan morgen. We moeten flink sparen en of we hierna wel een ander huis zullen vinden is ook maar de vraag. En tóch ben ik nu zwanger van de tweede. Soms heb ik ook zo'n moment dat je even aan alles twijfelt.. Maar er zijn ook zoveel redenen die voor ons belangrijk zijn om dit nu allemaal te doen!
Bahbah bah bah bah bah bahhhhhhhhhhh. ZO weinig zin heb ik om aan de poets te gaan.. Maar het zal toch echt moeten gebeuren! Tara ligt lekker op bed, dus ik kan mooi mijn gang gaan. Vanmiddag naar n vriendin en morgen weer aan het werk. Dan gaan we dr weer tegenaan! Wish me luck....... slik..
Oh en Isa, ik ben het wel eens met mammadoe... Weet niet of ze er heel blij mee is dat haar naam hier open en bloot staat!
@ Tamale Dat is juist de grap, dat weet niemand van mijn familie, behalve mijn zusje @ mammadoe Vervelend dat je ziek bent Beterschap!! @ marilouise Spannend hoor!! Ben benieuwd. @ femmy
@Marilouise Wat een bos haar had ie toen ie geworden werd zeg! Leuk hoor! @Cinnepinnetje & Linnie Allebei een lange dag vandaag, succes! @Isa Wij zijn niet zo van het kamperen, dus sorry, geen tips. @Debby Balen van je hooikoorts. Ik dacht dat die tijd al wel weer voorbij was, maar niet dus. En die twijfel heb ik nu ook nog steeds regelmatig hoor! Dan denk ik echt: Waar ben ik aan begonnen?? Slaapt de één eindelijk door, krijg je er weer eentje bij die je wakker gaat houden, hoe gaan we die tijd ooit weer doorkomen?? En we moeten weer gaan verbouwen in huis, zie ik ook als een berg tegen op, maar je moet maar denken: uiteindelijk komt alles vast wel weer op z'n pootjes terecht! @Viev Gaan jullie nog wat doen in je laatste vakantieweekje, of gewoon lekker rustig aan? @Femmy Daar zit je niet echt op te wachten zo op de vroege morgen! Gelukkig was je nog wel fatsoenlijk gekleed @Tamale Heb je al gebeld voor dat contract, of vraag je het morgen even na? @Brondy Het lijken wel een beetje op eisprong verschijnselen, maar die had je al duidelijk gevoeld toch? Maar het is idd wel erg vroeg om al wat te voelen. Kleine ligt gelukkig even lekker te slapen. Weer wat tijd voor mezelf zo Morgen functioneringsgesprek op m'n werk. Zijn ze een beetje erg laat mee, maar goed Ik heb trouwens de testjes die ik gedaan had weg gegooid zodat ik daar niet meer naar kan staren en ik heb besloten gewoon even te gaan genieten van het zwanger zijn tot het tegendeel is bewezen. M'n schoonzusje heeft daar wel een goed punt mee. Het veranderd toch niets aan de zaak als ik nu alleen maar depri ben.
@ Mammadoe en Tamale, thanks! Ben gelukkig niet de enige Vandaag gaat het ook wel weer hoor... wilde het ff kwijt. @ Isa, misschien kun je dat berichtje deleten over L.? Weet niet of dat kan? Denk ik indd niet zo handig... @ Tamale: wij hebben op de site van Rabobank een ondernemingsplan gedownload en voorbeelden bekeken (mede omdat we bij de Rabo het gesprek zullen hebben, dus dan zit je al aan de richtlijnen) en gezien het voor ons horeca is hebben we sites van kenniscentrum horeca geraadpleegd en bijvoorbeeld CBS (algemeen en deze kun je toespitsen op de sector). In welke branche wil je vriend starten? Zijn er wellicht ook speciale centra voor de vinden. Succes voor hem!
@ poemi leuke foto En goed dat je de testen weggegooid hebt. En lekker gaan genieten van het zwanger zijn.. Makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk maar toch. Volgens de calculator op deze site zou mijn innesteling morgen zijn, ben benieuwd wat deze maand ons brengt. Eerst wachten op je ei en nu wachten tot je mag testen, pffff. Toch heb ik het gevoel dat dat laatste iets sneller gaat Jullie hebben allemaal met de K2v5 getest toch?? Dan haal ik die komend weekend ook maar in huis @ Isa wij zijn wel van het kamperen, maar niet in Nederland, dus helaas ook vanuit hier geen tips
@Brondy Als je eenmaal zwanger bent, ben je ook alleen maar aan het wachten. Eerst de echo/intake, temijnecho, 20-weken echo, verlof, bevalling, enz.... Komend weekend zit je al zo'n 4 dagen voor NOD, wanneer wil je de eerste test gaan wagen? Spannden hoor! En die calculator gaat wel van het gemiddelde uit. Bij mij zei die ook 12 aug, en het was uiteindelijk rond 16/17 aug. Maar ik hoop dus dat die steken bij jou toch iets te maken hebben met bevruchting/innesteling!
@ poemi Geen idee eigenlijk. Van t weekend is manlief niet thuis, hij gaat naar de Formule 1 in Monza. Miss beetje lullig als ik dan ga testen? Denk dat ik het toch probeer vol te houden t/m het weekend erna. Maandag de 19e vliegen wij, wil het natuurlijk wel van te voren weten Weet nu al dat mij dat niet gaat lukken
Brondy, waarom dan gelijk een heel weekend later? Kan je het niet op maandag doen dan. En ja ik zou als ik ou was die van de kv kopen, was ik heel tevreden over en velen met mij @Debby, misschien krijg je wel hetzelfde als ik heb, het schijnt te heersen..... @Poemi, ja beter dat je ze hebt weggegooid. Het zou toch ook zonde zijn als er helemaal niets aan de hand is en je hebt helemaal niet kunnen genieten! @Jessie, ik vond dit een heel leuk filmpje om naar te kijken, zal voor jou vast herkenbaar zijn: http://www.youtube.com/user/GabeandJesss#p/u/9/GsAfTeKwUDw @Maart2012 mama's, er is een topic geopend voor buikfoto's van onze maand, is erg leuk om te vergelijken. Hele platte buiken en hele grote buiken enorme verschillen zeg!
@ mammadoe geen idee, vind ik makkelijker denk ik Kans is groot dat ik eerder test hoor Trouwens laad dit forum bij jullie ook zo langzaam Miss moeten we binnekort over gaan op de nieuwe?
makkelijker?? Haha, mijn nieuwsgierigheid zou het toch wel echt het gemak overwinnen! Bij mij niet langzaam nee.....geen idee!