Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Gaaf hoor! Toch wel heel bijzonder, 2 baby's. :)

@Linnie Het kan soms ineens hard gaan.

@Faylin Dat zal zeker weer wennen worden na zo lang vakantie te hebben gehad. Succes!

@Mammadoe Hopelijk kan ie dan nog zolang als nodig daar blijven werken.

@Brondy Vrijdag duurt ook nog lang! :D

Net nog even m'n nieuwe setje aangetrokken die ik in Breda had gekocht om manlief te verleiden. Geloof dat ik dat nog niet eens had hoeven aantrekken :p Was ook al weer 2 weken geleden ;) Ik heb er niet echt zoveel behoefte meer aan :). Hebben andere zwangere dames daar ook last van?

2. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ik heb er ook nog een paar op mijn profiel geplaatst

3. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ja behoorlijk!! Heb er echt niet zoveel zin in. Komt vanzelf wel weer...hoop ik

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: okee dus buik kan idd ineens snel gaan groeien.
    Maar zoals je weet had ik ook weken geen behoefte eraan. Voelde me gewoon helemaal niet lekker en moest er niet aan denken. Maar dit weekend is het heelemaal goed gekomen:).

5. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Jessie: Wat een mooie echo met beide kindjes!

@Poemi: daar heb ik ook last van. Af en toe moet het maar even...

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Debby: Thanks voor de tips!

Mammadoe: Ow nee! :( Wat erg!! Hopelijk krijgt hij genoeg tijd idd. Is het daar ook zo beroerd om werk te vinden in het onderwijs? Hier is er nauwlijks werk in te krijgen.

Jessie: Gaaf hoor die echo's!!!!! Wat zul je trotss zijn! ;)

En verder weet ik het niet meer. Sorry!

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Tamale, graag gedaan! Je mag me ook altijd mailen met vragen hoor (zie hyves voor mailadres) Wellicht dat ik na woensdag nog tips heb...?
    @ Linnie, ben benieuwd naar je buikie :) leuk dat je het nu begint te zien/merken
    @ Poemi, haha, dat kan ik me voorstellen hoor, ook best een raar idee toch? Ik moet dan altijd denken aan Gooische Vrouwen waar Martin niet met Cheryl wil seksen omdat ie bang is de baby te raken whahaha
    @ Mammadoe, hopelijk vindt hij genoeg tijd om een nieuwe leuke baan te vinden. Onderwijs is ook niet het makkelijkst nu, wat ik heb begrepen. Succes iig voor je mannetje (en jou natuurlijk)!

Ik heb ff genoeg van ons ondernemingsplan. Al ziet het er vrij professioneel uit, al zeg ik het zelf. Mijn broertje (= Word en Excel expert) heeft nog ff aan de looks gewerkt. Verder qua financien nog moeilijk te bepalen en ach, het is 'orienterend'. Maar toch willen ze al een plan zien :s Maja, ons idee komt iig goed naar voren. Heb nu een zeeeeeere rug! Ga ff lekker op bank :) Meiden, fijne avond nog en slaap lekker alvast!

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen prettige dag allemaal kijk uit dat je niet wegwaait!

9. marilouise

hier vandaag een lekkere luie dag met mijn lieve kleine kanjer samen, komende nacht om half 3 gaat de wekker en moet ik mijn schoonouders naar schiphol brengen, en manlief moet ze op onze trouwdag halen om half 12 s ávonds (fijn als je nog 3 broers en zussen hebt:x)

We gaan zo naar de winkel voor regenlaarzen voor rins kan die verder plassen stampen !!!!

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    He wat onaardig van je schoonbroers/zussen, zij hadden toch ook wel je schoonouders op kunnen halen! Naja wel goed dat jullie je dan maar weer opofferen.

@ debby
    dat jullie plan naar voren komt is toch wel het belangrijkst toch?

@ poemi
    ik kan het mij ook wel voorstellen hoor, toen ik nog aan de pil was had ik doordeweeks heel weinig zin, meestal werd er pas weer geknuffeld in het weekend. Nu is het natuurlijk ook voor een andere reden ;)

Hier alweer op mijn werk, morgen lekker dagje vrij genomen en ga ik naar een vriendin (die een kleine heeft van maart), altijd gezellig :)

11. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen, vandaag wel lekker kunnen uitslapen! Geen schilders voor het raam!
    Straks naar de kapper. Mijn haar groeit erg hard altijd.

@marilouise: heb je al getest? Is het ver rijden om je schoonouders naar het vliegveld te rijden? Mijn schoonvader brengt ons ook altijd, maakt niet uit welk tijdstip, maar ze wonen ook maar 20 minuten van schiphol vandaan.

12. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ mammadoe: wat vervelend van je man. hopelijk vind hij snel een nieuwe baan.

@ jessie: mooie foto's van de echo!

@ Debby: alweer een beetje opgeknapt?

Hopelijk valt de storm mee. wij wonen zelf dicht bij de kust, dus krijgen weer de volle laag!

13. marilouise

Nou kwart over 3 vertrekken bij schoonouders, dan willen ze potdikkie nog betalen voor het rijden ook dat willen wij echt niet (is toch niet raar) ze doen ook genoeg voor ons!

Maar de rest van de familie kan erg egoistisch zijn kan daar slecht tegen. bij ons in de familie is het familiegevoel heel hecht we staan altijd voor elkaar klaar en dat soort dingen maar bij mijn man, kan dat er echjt niet vanaf en anders onder heel veel commentaar. (behalve schoonouders)

14. marilouise

heb net een testje gedaan maar hij is negatief!!!
    dus we wachten verder!:(

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat is balen..
    Op hoeveel dagen zit je nu??

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Hier same old story.. pfff, nog steeds niet lekker. Heb me ook een half uur verslapen. Ik ben gewoon echt op tijd nr bed gegaan, maar werd om 8 uur wakker... :(

@ Marilouise, wat jammer zeg!! Misschien is er nog hoop? Hoe was je cycluis de afgelopen maanden dan? Wisselend?
    En wat een ego streek indd zeg, heel flauw van je familie...
    @ Femmy, nee, ben nog steeds niet fit... :( Fijn dat je kon uitslapen. Heb jij kort haar dat je regelmatig moet gaan naar de kapper?
    @ Brondy, wat leuk, is het een jongen of meisje? Kun je lekker fantaseren haha, als je de kleine op schoot hebt ;)

Ik ga weer ff verder, een hoop te doen hier op t werk.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    vervelend dat jij je nog niet fit voelt... hmmmm zou het komen door....??
    Het is een meisje. Die vriendin zei toen zij zwanger was met mijn verjaardag: volgend jaar ben jij zwanger op jouw verjaardag (januari). Hopelijk heeft ze gelijk :)
    Zij weet dat ik gestopt ben met de pil, dus met haar kan ik er rustig over praten en zij hoeft het ook niet gelijk te weten als het gelukt is, zegt ze. Het is leuk om het eerst alleen met elkaar te delen (is haar ervaring).

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen!
    Hier ook nog altijd niet lekker. Beetje in bed aan het werken, je moet toch wat. Ik wil eigenlijk ook nog naar de kapper voor de bruiloft overmorgen....Maar ja, eigenlijk zou ik onder de wol moeten blijven liggen, maar dat begint me aardig te vervelen.
    Iemand gisteravond nog 16 and pregnant gekeken? Wel apart met zo'n tweeling!
    @Debby, heb je niet ook gewoon griep, zou je niet lekker thuis uitzieken?
    @Marilouise, wat stom dat je test negatief was! Had je hiervoor ook wel eens langere cycli? Enne mijn hele familie woont dicht bij schiphol, dus is hier altijd erg makkelijk :)
    @Femmy, storm? Ik heb nog niet uit het raam gekeken....oooo ik hoop zo dat mijn zusje donderdag mooi weer op d'r bruiloft krijgt...ik vrees het ergste!
    @Brondy, o wat leuk om lekker zo een kleintje mee te kunnen oefenen! Ik zou dolgraag eens op een baby willen passen om een te kijken wat het nou echt inhoud, want ik heb volgens mij geen enkel benul.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Goedemorgen,

@marilouise: ooh wat jammer. Zolang je nog niet ongi bent is er hoop toch.

@debby en mammadoe: het heerst echt weer hoor, griep. Je hoort er echt veel die ziek zijn op het moment. En miss Debby idd wel beter om eraan toe te geven, anders blijf je miss de hele tijd kwakkelen.

Jaa wat een rotweer he. MOet ik straks de kids van school halen, vrees dat ik er niet droog thuis kom:x
    Maarrrr, las op weeronline dat het beter gaat worden. Volgende week zag ik wit wolkje met zon en rond de 20/21 graden. Daar blijf ik nu dan maar aan denken.

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe: eigenlijk wel misschien, maar ik heb altijd zoiets van als ik nog niet moet overgeven of koorts heb, ben ik ook niet ziek genoeg om niet te werken...
    @ Femmy/Mammadoe: hier schijnt de zon!!!
    @ Brondy, ik hoop dat het komt door.... ;) maar ik denk dat het iets griepachtigs is, schijnt te heersen nu. Wat fijn dat je het kan delen met je vriendin!

Deel Deze Pagina