Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    M'n eerste werkdag zit er weer op. Dat was zeker even wennen na 6 weken. De kinderen waren erg druk. Dat is meestal als het waait. Best wel gek..

@Mammadoe: Dat is wel een idee, om nu al positiekleding te kopen, nu het in de uitverkoop is. Maar ik vind 7 weken toch nog iets te vroeg om daar al aan de beginnen.

@Viev: het was vandaag inderdaad echt weer om lekker binnen te zitten en op te ruimen. Is het nog lekker ruim geworden?

@Femmy: die voetbalavonden ken ik ook. Ik ga dan meestal maar een boek lezen.

@Poemi: wel fijn dat je binnenkort al een echo krijgt! Hopelijk krijg je goed nieuws.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat hebben jullie veel gekletst zeg! Even snel hoor:

Voor alle meiden die niet lekker zijn door griep, zwangerschap of andere kwalen: Hopelijk voelen jullie je snel weer wat beter!

@Cinnepinnetje Lekkere schoonzus heb jij zeg! Dat ze je broer zoiets geflikt heeft, niet normaal hoor.

@Marilouise Dat wordt vroeg opstaan :( Wel vervelend dat niemand anders ze wilt brengen of halen..

@Mammadoe Ik hoop dat je zus beter weer heeft met de bruiloft dan vandaag..

Ik heb de rest wel gelezen, maar niet alles onthouden.

Functioneringsgesprek is goed gegaan. Krijg meer verantwoordelijkheden, dus dat is wel leuk. Moet alleen wel lukken in de uren dat ik werk, dus dat is nog even aankijken.

Wat een weer zeg trouwens! Ben bijna weggewaaid op m'n fiets :)

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ faylin
    dat zal wel ja, dat het zwaar is.. Wat apart dat kinderen drukker zijn als het waait..

@ femmy
    Ik hou ook niet van voetbal, gelukkig mijn man ook niet. Hij wil alleen zo nu en dan kijken als Nederland moe voetballen. Wel is hij fan van Formule 1, maar dat vind ik veel minder erg.

@ poemi
    fijn dat je toch eerder een echo krijgt, hopelijk blijkt alles goed te zijn.

Zo hier waait het ook hard zeg. En regent het..
    Ga nu ff de was doen, straks weer Desperate Housewives kijken :)

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Zo, ben ook weer thuis, even moeten doorwerken omdat we overdracht hadden (collega morgen 2 wkn op vakantie) en het was druk. Nu buikje weer vol en met thee zo op de bank. Even Nederlands Elftal kijken en tussendoor GTST. :)
    Zo heerlijk weer als het vanmiddag was, zo bagger is het nu, BAH! Niets aan....

Heb nu een enorme zere rug, denk door alle drukte en spanningen enzo. En gezien het ond.plan nu bij de bank ligt, ga ik lekker languit zometeen!
    @ Poemi, oh die echo! Al over een week :) leuk hoor! En die extra verantwoordelijkheden op je werk ook leuk! Gaat het passen denk je?
    @ Claudi6a: ik zal al op hyves 1 april: hihi! Hilarisch :D
    @ Femmy, kan ik me voorstellen. Ik heb zelf erg lang haar en ga bijna nooit naar de kapper. Eerder vond ik het wel een soort van 'verwen' momentje, maar onbetaalbaar (zeker verven, dus doe ik zelf) en heb er het geduld niet meer voor haha! Maar ik moet ook echt weer eens gaan... pfff...
    @ Mammadoe, zo!!! Lekkere inkopen gedaan dus :) lekker is dat af en toe he! Kan me wel voorstellen dat je het al aan wilt die band.. maar indd, ik zou even wachten op een 'echte' buik ;)

@ Voetbal: Ik hou er wel van... Nederlands Elftal iig. En een finale voor landskampioen ofzo ook wel. Maar verder alle wesdtrijden...? Nee dank je!

Dus, nu ff op de bank, kom straks nog wel ff spieken;)

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

zo rins heeft even een kusje gebracht nog bij opa en oma, zo schattig met zijn laarsjes aan van die knalgroene bijna dezelfde kleur als zijn jasje!! en hij loopt te stampen door de plassen echt zo schattig!!
    zal van de week eens een fotootje plaatsen !

gtst heb ik vanmorgen al gekeken, :cool: nu voetbal kijken !:(
    ach daarna gaan we maar eens naar die gasten van oh oh cherso kijken ben benieuwd !

leuk zeg die wind vindt dat altijd wel heel gaaf! als ik vannacht thuiskom ga ik maar even flink met de hond lopen daarna mijn mannen trakteren op een ontbijtje en dan gaan we ze de deur uitschoppen kleine wegbrengen en gaat moeders lekker terug naar bedje !

Hier trouwens vreselijke krampen in mijn buik! (zou er dan toch een menstruatie aankomen )?

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hii!!

Debby: Spannend! Ik ben wel heel benieuwd naar jullie plan. Leuk hoor! Alvast heel veel succes voor morgen. Hopelijk heb je daarna nog wat tips voor me! ;)

Marilouise: NOu lekker dan! Ik had gezegt: Sorry jongens, pak de trein want wij hebben onze huwelijksdag!
    Balen dat de test negatief is!:(

Lwal: Dankjewel! En jee wat heftig , maar wel mooi dat je het kunt bezoeken! Geniet er nog even van!

Jessie; Ooh bah! :( Hopelijk voel je je snel beter!

Cinnepinnetje: Gadver wat een rotwief. Sorry dat ik het zeg. Maar wat achterljik, wat verwacht ze nou? Dat je zegt; Ooh tuurlijk! Doen we! Ik had het ook niet gedaan hoor!

Linnie: Bandenpijn? Dat kan ook behoorlijk nasty zijn!! En lijken soms op weeen! Ik heb dat ook gehad en toendetijd een topic over geopent!

Poemie, met 8 weken heb ik m gehad. Moest toen een volle blaas! Fijn dat je hem volgende week al hebt!!

Claudia: Fijn dat je je beebje hebt gezien!! Wat balen van je werk! :( Is het wel te doen voor jullie als dat gebeurt?

Femmy: Niet gezellig?? Wij zijn ook voetbal aan het kijken. vind het heerlijk!

Mammadoe: Wat leuk! Is dat bij iedere prenatal? 30 euro is niet duur! Had er laatst al 1 gehaald bij de prenatal van mamalicious. Vind die broeken zoo fijn!
    En de eerste maand na je bevalling loop je er waarschijnlijk ook nog in. Das lekker warm, en meteen zo'n strakke ziejepoesnetniet broek zit dan echt niet fijn als je nog kraamverbanden tussen je benen hebt waar je matras jaloers op is. Doe mij maar die lekkere positiebroeken!

Peomie: Oh dat is altijd mooi!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vandaag mijn eerste werkdag gehad op een nieuwe locatie! :) ( en nee cinnepinnetje, tis een kdv in vriezenvee.n! ;))
    Was superr leuk en heb er een erg goed gevoel bij. Lekkere nuchtere dames en niks geen poespas. Heerlijk!
    Alleen wel een probleempje.......... degene waarvoor ze mij blijkbaar in wouden zetten in haar zwangerschapsverlof... is 18 maart uitgerekend!!!! Whaha. wat een toeval. Wel balen, hopelijk reageert de manager relaxt. Heb nog steeds mn contract niet. Maar we zullen zien. Ga er niet over zitten stressen nu.

Nu heerlijk met de verwarming en kaarsjes aan en thee op schoot voetbalen kijken! Gezellie.

Fijne avondd!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale :D Ziejepoesnetnietbroek met kraamverbanden waar je matras jaloers op is, zie het zo voor me :D :D Wel heel toevallig trouwens dat jullie zo dicht op elkaar zitten. Hopelijk gaat je manager niet lastig doen.

@Debby Spannende dag morgen. Gaan jullie samen, of alleen je vriend? Veel succes in ieder geval! En het is nog even aankijken of het allemaal gaat lukken. Ik heb nog wel een collega waar ik dan wat werk aan kan geven waar ik zelf niet aan toe kom, dus we zien wel.

@Brondy Ik ga zo ook weer Desperate housewives kijken, zo leuk!

We hebben het net trouwens aan m'n schoonouders verteld. Schoonmoeder reageerde weer net zo enthausiast als bij de eerste, niet dus!!! Was wel te verwachten, ze moet het even laten bezinken allemaal. Schoonvader vond het wel heel leuk :) We hadden oppas nodig voor maandag met de echo, dan gaat de kleine naar bed, dus die kan niet mee. We hadden verzonnen dat we naar de hypotheker moesten om te kijken voor een tweede dakkapel op zolder, maar m'n schoonmoeder moest daar de sport dan voor afzeggen enzo, en maakte zich ook weer druk om de plannen van zolder, dat het wel weer duur is, enz., enz... Vondt het dus een beetje lullig om haar dat te laten geloven en we zijn het net gaan vertellen.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemi: Hihi ja zo voelt het wel toch! Ik liep die eerste 2 weken na de bevalling alsof ik een enorme banaan in mn reet had. Ach, kom je ook wel weer overheen toch! Alsof de bevalling zelf zo fijn is, en je bent allang blij dat er een matras in je ONDERBROEK zit die weken erna. Je flamous is dan ook niet meer wattie geweest is. Om het maar netjes te zeggen.
    Maar waarom reageerde je smoeder niet zo enthousiast??? Wat jammer!!
    Wij hebben Tara ook niet meegenomen met de echo. Wouden 100% zekerheid dat we neit gestoord zouden worden! ;)En zoveel rkijgt ze er nog niet van mee.

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, ja indd spannend. We gaan samen, we gaan het ook samen doen. En ik ben de commerciële van ons twee en kan het geheel beter verwoorden. Hij is meer van de praktische kennis en ervaring.
    Wat lullig als mensen niet enthousiast reageren zeg. Waar komt dat in godsnaam vandaan? Hoe kun je een kleinkind nou niet leuk vinden? Pfff

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ tamale
    In vriezenveen ja?? mijn geboorte plaats en mijn ouders wonen er nog steeds haha.
    En wat een toeval, hopelijk is dat geen probleem..

@ poemi
    naja zeg, wat belachelijk dat ze niet enthousiast reageerde. Zal toch wel weer bijtrekken of niet??

@ claudia
    dat is balen zeg.. Kunnen jullie het eventueel redden op 1 loon??
    Wat voor werk deed jij ookalweer??

@ debby
    Je moet je niet al te druk maken he ;)
    Zal vast wel goed komen morgen, jullie hebben het plan toch helemaal 'uitgeschreven'?? Ik duim iig voor jullie dat het goed gaat..

Pffff hier best moe. Manlief is net thuis, op dinsdag is hij altijd aan het sleutelen aan 'zijn' kart. Nu zo lekker naar bed, ff knuffelen nog, hihi :)

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Cinnepinnetje: Mijn schoonzus werkt er trouwens wel! Waar jij mij over mailde! :D

Brondy: Oh leuk hoor! Ik ben er in 1 dag achter gekomen dat Vriezenveen toch eigenlijk ook wel mooi is! Vond het altijd al mooie huizen etc. Maar de mensen ook, heb echt verbaasd gestaan hoe vriendelijk vergeleken met Almelo, mensen in vriezenveen zijn! Zo gemoedelijk en volgens mij hebben ze allemaal het motto: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg! Leuk hoor!!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh enneh, brondy. knuffelse! :D

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hi meiden,
    Ik ben erg moe dus ga er geen lang verhaal meer van maken.
    Poemi lekker genuffelt. Ik eindelijk ook weer vandaag voor het eerst sinds tijden!! Was wel erg plezant.....:D
    Tara, ik lach me helemaal dood om jouw bericht!! Mijn matras jaloers hihi :D:D:D:D
    @Poemi, wel een beeeeetje raar van je schoonmoeder zeg! Waar slaat dat idd op!
    @Debby, morgen naar de bank? Spannend zeg! Heel erg veel succes! :cool:

Ik was vanavond bij familie en mijn oudere zus was daar ook (die van de adoptie en het niet helpen op het vrijgezellenfeest) en ze deed best vreemd moet ik zeggen. Volgens mij kan ze niet meer met me omgaan nu ik zwanger ben....;) Een raar spanningsveld was er iig voelbaar. Ben benieuwd hoe dat zich allemaal verder zal ontwikkelen.....

Truste!

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O ja, wbt die prénatal broeken. Dit was zo'n grote winkel (naast het werk van Linnie's vriend haha). Was vandaag ook in een kleinere en daar hadden ze niet eens positiekleding. Maar er waren heel veel afgeprijsde artikelen. Die broeken waren toevallig beiden 15€ de stuk. Dus geen bijzondere actie, gewoon sale-prijs.

16. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @tamale, wie is je schoonzus dan?

Wij hebben weer flink geknuffeld vanavond... Nu nog hopen dat mijn eggs gaan jumpen! Zoals man lief t beschrijf in t Engels hihi

17. marilouise

goedemorgen

hier even wakker worden en vertrekken naar schoonouders en schiphol, gelukkig iets minder wind inmiddels!

fijne dag allemaal

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Haha marilouise, om 3 uur 's nachts even op het forum schrijven!! Btje verslaafd ofzo??!! Hihi
    Ik ben vandaag 3 maanden!!! 2e trimester :D
    Fijne dag iedereen! Nog bijzonderheden? Testers, vk's, gesprekken bij de bank :p ??

19. marilouise

ik moest toch iets doen om wakker te worden !!! ben inmiddels weer terug en doodmoe zit te wachten tot kleine wakker wordt zodat hij kan eten en naar het kdv kan dan kan ik terug mijn bed in (schaam me dood dit klinkt wel heele rg slecht )

20. marilouise

gefeliciteerd met je r maanden he ;)

Deel Deze Pagina