@Marilouise Waar schaam je je voor dan? Dat je je kleine weg wilt brengen? Je bent de halve nacht wakker geweest, dus zo raar is dat niet! @Mammadoe Misschien dat dat er dan toch wat mee te maken heeft. Dat het toch wel moeilijk voor haar is dat jij zwanger bent, en dat het bij hun niet gelukt is. Al moet ik zeggen dat je het je zusje toch wel zou gunnen. Collega van me is nu ook in afwachting van adoptie na heel lang, en van alles geprobeerd te hebben, maar toen ik bij de eerste vertelde dat ik zwanger was vond ze het echt wel leuk voor ons. Ze vertelde wel dat ze bij mensen die ze niet zo mocht daar meer moeite mee had. Maar goed, het is je zus, dus die zou daar toch geen last van moeten hebben? @Cinnepinnetje Hihi, jumping eggs @Tamale Fijn dat je het naar je zin hebt op die andere vestiging. Schoonmoeders reageerde bij de eerste ook zo, dus had het wel verwacht. Ze moet het even laten bezinken Toen ons zoontje eenmaal geboren was, was ze niet meer weg te slaan, en dat was toch ook wel heel erg vervelend :x Fijne dag allemaal!
mijn moeder had ook heel veel moeite ermee toen we vertelden dat ik zwanger was ze heeft zich 2 dagen in huis opgesloten en wilde niemand zien, daarna was ze super trots laatst zei ze het besef dat ik oma werd en het alleen werd er geen opa meer was en ze zei ik voelde me oud toen joh, ze is helemaal gek met rins maar ze wil liever geen oma genoemd worden maar bij haar voornaam, dit doe ik ook bij mijn opa en oma dus we leren rins dat ook. ik ben neergeploft op de bank met mijn dekentje en nu relaxen
@ tamale Hahaha, ja dat klopt wel ja, wat betreft vjenneboeren @ marilouise pfff wat vroeg, je hoeft je niet te schamen hoor. Slaap lekker.. Kan t mij enigszins wel voorstellen van je moeder, gelukkig was het voor korte duur. @ poemi Wel vervelend hoor, eerst niet enthousiast en daarna niet weg te slaan. Ik heb geen idee hoe mijn souders zullen reageren, maar heb een vermoeden dat ze (vooral mijn smoeder) gelijk heel enthousiast zijn, miss wel te @ mammadoe Gefeli met je 3 maanden zwangerschap!! Nou heb de testen van de kruidvat zojuist in huis gehaald. Maar ga toch proberen te wachten tot 1 dag na mijn NOD, volgens mij is dat de 16e. De maandag daarna gaan wij op vakantie. Ben benieuwd..
goeiedag dames, haha zo als mammadoe al zei, iedereen aan het typen geslagen met de storm? hier is ook de zomerrust weer voorbij, iedereen weer ziek en snotterig dus genoeg werk weer voor de dokter. Weet niet meer wie het vroeg over de vaginale echo. Volgens mij doen ze die zeker tot een week of 10. Dan is het beeld duidelijker, en het maakt niet uit of je blaas vol is of niet. Je kunt dat wel zien op de echo! hihi! Brondy: spannend meid, ik wacht ook tot de 16e alleen dan op de echo. Hopelijk jij ook over 1 1/2 maand ofzo! marilouise: begrijpelijk van je moeder! Maar jou moeder is wel een leuke oma volgens mij uit jou verhalen te horen! en dat is zoveel waard! Poemi: ow oprotten die schoonmoeders! haha! Echt! Maar mensen om je kraambed die je niet wil, oei dat hakt er in! Ik had een stomme kraamverzorgster! Heb gezegd dat ze niet meer terug hoefde te komen en mijn zwager brengt ook veel spanningen. Volgende keer maak ik een verboden toegang bord met een namen lijst op mijn deur Mammadoe: wat lastig al dat gedoe met je zus! Laat het je niet te veel in de weg zitten. Zij is actiever bezig met raar gedrag, dus het houdt haar meer bezig zeg maar. Wel vervelend. Probeer te genieten met de mensen die het je voelbaar gunnen! Lekker genieten van het begin van het 2e semester! gefeliciteerd, en met je broeken! is toch een mijlpaal!? Ik had bij H&M best wel leuke dingen kunnen vinden de vorige zwangerschap, ook betaalbaar! Winterjassen zou ik nog even mee wachten, je weet niet of je ook kledingmaat groter gaat zeg maar, en mijn buurvrouwtje had een hele leuke winterjas maar een gewone! Knoopje tot onder de tiet, en dan kon die buik er een beetje onderuit komen! heel leuk! Lwal: Fijn dat je goed bent aangekomen! Nou een mooi souverniertje meenemen! bizar daar zeg, droom van mij om dat te doen, wie weet met mijn eigen trouwerij! Cinnepinnetje! benen omhoog en laat ze maar lekker zwemmen! hihi! Vrijdag komt een vrouwtje van moeders voor moeders! Misschien kan ik jou nog doorgeven mammadoe, ik was het vergeten sorry! Of je heb je inmiddels zo'n tasje al?
Faylin: haha, paarden worden ook altijd druk van de wind! hihi! Lekker begin zo. Ben je lekker bijgekomen van de vakantie? Weer met goeie moed begonnen? Debby: wat voetbal betreft zitten wij aardig op 1 lijn. Lekker gevoel moet dat zijn dat het plan bij de bank ligt! Hoe lang duurt het voordat je er reactie op krijgt? Geen pijn meer in je rug? Tamale: mag je manager mooi op zoek naar een ander, hopelijk voor jou geen nadelen nou! Hoe gaat het met je opleiding eigenlijk? Jij was toch bezig? Die kraamtijd, dat is idd bizar, ik liet het over me heen komen maar sommige dingen had ik graag in een donkere kamer onder het bed gedaan (zoals voor het eerst kolven met electrische kolf met 4 toeschouwers (man, moeder, en 2 verpleegkundige) ow, achteraf heb ik me heel bloot gevoeld en heel naar! Mijn schoonmoeder liep ook gewoon binnen weleenswaar bij haar thuis, ( 3 w na de bevalling met kerst) (gekkenwerk dat we toen al alles op sleeptouw namen!) als ik tegelijkertijd zat te voeden en kolven, terwijl ik riep dat ze niet binnen mocht komen! (weten jullie gelijk in welke categorie mijn schoonmoeder valt) mensen wat gaat de tijd langzaam! ik wil ook een buik en een 20 weken echo, het liefst morgen ofzo!
@isa mijn moeder is een geweldige oma, ze is zo trots op Rins. Voelt goed , ik heb ook een fijne schoonmoeder en vader hoor kan het slechter treffen. maar het is nooit zoals je eigen gezin denk ik . maar wil iemand de rest van de schoonfamilie ruilen? ssst heb ik niet gezegd komt me momenteel enorm de keel uit gelukkig niet alleen bij mij maar ook bij mannetje. Vindt het wel erg dat het zo moet, maar goed en nu gaan we de feestdagen weer in straks en dan heb je al verplichtingen ik doe het voor s ouders maar voor mij hoeft het niet !
Mammadoe: Oh wat jammer van je zus! Ga je dr nog verder op in? Of laat je t even voor wat t is nu? Gefeliciteerd met je 2e trimesterr! fijn hee. CInnepinnetje: Ze heet Lisanne, maar is net zo oud als mij en invalster nog niet zo heel lang. Ze had net dit berichtje over hyves verstuurd: Donderdag 13 oktober van 19:30 tot 22:30 organiseert de Triangel Nijverdal een reünie voor al haar oud leerlingen. Ben je een oud-leerling of ken je iemand die op de Triangel heeft gezeten, meld je dan gauw aan op: http://triangelnijverdal.hyves.nl/ om op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes. Moest dus meteen aan jou denken! Misschienishet wel leuk? Isa; Nee hoor. Mijn echo met 7 weken was gewoon uitwendig en was goed te zien! NOu met mijn werk is nog maar even devraag of het goed komt. Ik hoorde van een ander ecollega vandaag dat ze helemaal niet netjes zijn in de omgang met personeel. Dus ben bang dat ze wel een reden vinden om me eruit te wippen. Maar dat is niks meer dan afwachten! Ow menn.. waarom ging je dan ook kolfen met iedereen erbij? Vreselijk ! Als je zo''n apparaat alleen al hoord.. T'is ja net zo apparaat als wat een veehouder gebruikt bij zn koeien. Alleen dan in een leukere verpakking. Marilouise: NOU ruilen liever niet, maar je mag ze ook gewoon hebben hoor!!
Bedankt voor de felicitaties! Poemi, dan moet je nog een hele tijd wachten Succes daarmee. @Isa, nee dat heb ik nog steeds niet en ik denk dat ik opgeef haha, want ik zou dan de nieuwe moeder aan moeten melden, dus het tijdens het gesprek melden is dan al te laat. Maar maakt niet uit. Zit er nou ook weer niet zo hard om te zweten! En de tijd die langzaam gaat? Ik heb gemengde gevoelens. Ik vind het ergens ook wel weer erg hard gaan! Over een half jaar heb ik gewoon een kind! Hoe bizar! Tamalen, nee ik ga er niet verder op in. Ik had ook al niets gezegd over het niet-helpen en dat lijkt me beter. Lekker laten hangen anders ontstaan er hele familiedrama's ofo. Ik zie het allemaal wel. Zo vaak zie ik d'r ook weer niet. Dus zal niet wekelijks ermee geconfronteerd worden. Nu moet ik echt eens die zwijnenstal hier schoonmaken. Ik heb er zoooo een hekel aan!!! :x
Hier even een ego bericht ben even nijdig op de hele wereld inclusief mezelf! zo ik heb gesproken, Niet ongesteld geen positieve test, iedereen komt met zijn sores bij mij, IK WIL OOK EENS MIJ HART LUCHTEN zo jullie hebben er niets aan maar ik ben het even kwijt ! einde ego bericht.
ow ja enne wil niet zeggen dat ik straks zo verder ga tegen mijn man hoor ik ga lief zijn voor hem !!! zo ben ik dan ook wel weer het is nu even sommige dingen wil je ook eens aan een ander kwijt in plaats van altijd aan je man waar ik alles tegen kan zeggen, en kan me dan even zo eenzaam en negatief voelen (weeromschakeling moet ik ook altijd even aan wennen !)
@Marilouise Hier kun je alles kwijt hoor @Tamale Dat is dan wel eventjes minder van je werk. Balen dat je zoiets achteraf hoort. Hopelijk valt het wel mee en komt het gewoon goed bij jou. @Isa Ik heb ook een week gekolfd, met zo'n dubbele kolf. Als ze me tussen de koeien hadden gezet was ik niet eens opgevallen Maar jij hebt dus ook al zo'n lekkere schoonmoeder. Zijn er wel normale schoonmoeders eigenlijk?? @Brondy Ben benieuwd of je de testen ook nog zo lang kunt laten liggen! Als ik eenmaal een test in huis heb, moet ik hem doen ook. Ik weet denk ik al waarom m'n schoonmoeder zo reageerde. Manlief heeft pas nog tegen haar gezegd dat er voorlopig geen tweede zou komen, dus nu zal ze wel denken dat het allemaal van mij af komt en dat manlief nog helemaal niet wilde. Zo gek is ze wel :x Ik heb het trouwens ook tegen m'n collega verteld die nu dus inmiddels ook bezig is met adoptie. Ik kreeg vanmorgen rond 11.30 uur zo'n knoop in m'n maag, echt heel raar gevoel en begon me al helemaal druk te maken om die echo. Geen idee waar het vandaan kwam. Om 12.30 uur gingen we lunchen, en toen heb ik het toch verteld. Zij ook in de stress nu omdat ik me zo zorgen maak, echt wel lief van haar.
@Poemi, ik heb toch stiekem een goed gevoel bij je zwangerschap. Als het mis was had je denk ik veel meer gemerkt, zware bloeding en pijn enzo...toch?! Hier net in slaap gevallen, was in ene zo moet. Lag lekker boeken te lezen niet óver de zwangerschap maar juist erna! Wat te doen met je baby en hoe op te voeden, ook niet geheel onbelangrijk. Dus ben nu pas aan het koken en nu ligt mijn vriend weer te slapen haha. Over een kwartiertje lekker klaar, heerlijke pasta ovenschotel. mmmm. Morgen de bruiloft!!!! Zin in!
@Mammadoe Dat ik geen pijn/bloedingen heb zegt nog niet super veel. Collega die na 4 jaar eindelijk een keer zwanger was geworden kreeg ook met 7 weken een echo, ze dachten een hartje te zien, maar waren niet helemaal zeker. Voor de rest waren ze wel positief. Met 10 weken echo en toen bleek de baby dus rond of net na die echo met 7 weken te zijn 'overleden', maar was er dus ook niet vanzelf uitgekomen Hihi, je bent al vroeg bezig met de opvoeding Ach ja, je kunt maar goed voorbereid zijn Morgen de bruiloft al, leuk hoor! Voel je je al wel weer beter eigenlijk?
@poemi mijn schoonmoeder is heel leuk... Van de kant van mijn man is t gezin ok... Alleen mijn broertje is met t verkeerde meisje getrouwd... Ik heb nog n szusje dat is t zusje van mijn man ze is nog maar 12 hihi... Die zou n gat in de lucht springen als ze tante wordt... Mijn mannetje kreeg vanmorgen de kriebels, hij dat denkt dat t deze maand raak is, ben benieuwd nog ff wachten heb nog geen positieve Ov. Test...
Zo vandaag maar weer eens werken na twee vrije dagen te hebben gehad... Moet weer werken van half 8 tot half 6... Pff mijn wekkertje ging al om 05.45!!! Eigenlijk moet ik al in de auto zitten... @Mammadoe, een hele fijne dag, hopelijk wordt het weer iets beter voor je zus!!! @Marilouise, hier mag je alles eruit gooien wat je op je kerfstok hebt!!! Hopelijk luchtte het behoorlijk op! Ik ga snel anders kom ik te laat!!!
Hier eindelijk bij geslapen en een beter humeur dan gisteren was gewoon opgefokt zo boos was ik, het is eigenlijk een opeenstapeling van alles en nu was gewoon de druppel en ik ga het gewoon neerzetten ook al zijn er meelezers weet dat niet zeker namelijk, het is al een heel gedoe in de familie, ik heb er wat moeite mee dat ze allemaal zo egoistisch doen en het is maar goed dat ik het kan relativeren anders zou ik een hekel krijgen aan mijn schoonouders terwijl zij juist gebruikt worden door zusje van mijn man, die heeft 2 kindjes en er wordt tig keer in de week op hen gepast terwijl zij 40 km bij s ouders vandaan worden en zolas laatst fat ik geopereerd was en er even 24 uur iemand bij mij moet blijven vroeg man aan s moeder wil jij dan overdag bij haar blijven nee want ze moest al 5 dagen oppassen en trok het echt niet meer, de afgelopen weken is daar continue 3-4-5- dagen opgepast tot aan de weekenden aan toe en s vader is het zo zat maar s moeder durft geen nee te zeggen (is degene die ook kindjes verloren is ) maar s vader komt zijn gal hier spuwen, met gevolg manlief durft geen oppas te vragen aan zijn ouders omdat ze toch al zoveel oppassen en kleine van ons zijn opa en oma dus niet veel ziet en als hij ze ziet nichtje en neefje er zijn en hij dus nu niets meer wil weten van met name oma. (en wij als we niet uitkijken een gruwelijke hekel krijgen aan 2 kindjes die er niets an kunnen doen) maar goed ik heb gezegd ik zeg niets gisteren in de auto hadden ze het erover ik heb tegen s ouders gezegd wij mengen ons er niet in we zien veel maar jullie moeten dit zelf doen. nou dan hebben we nog een zwager ook van mijn man, s ouders hebben de auto laten staan zodat ik die kan pakken als het nodig is wil je hem voor de deur hebben nee hoor pak hem wel bij jullie heb hem maar 1 keer nodig waarschijnlijk en dan neemt man hun auto mee en laat die nakijken op het werk is niet helemaal goed valt af en toe uit. nou gisteren morgen vroeg sms van schoonzusje om half 7 waar de sleutels van de auto lagen (dit broertje hefet een chronisch werk/geld tekort net een nieuwe baan en duidelijk aangegeven dat het hem teveel kost hij koopt de grootste duurste auto's maar ondertussen ) dus man zegt tegen hem woensdag hebben wij hem nodig ja maar mijn auto valt uit dus dat gaat niet nou zegt man heb pa en ma er niet over gehoord en dan moet je hem naar de garage brengen nee geen geld, man stiekem wezen kijken auto van souders staat ook niet vol. dus komt woensdag wel goed en zo niet dan rijd ik wel 70 km extra heen en weer hoor (maakt het uit doen we toch wel hoor voor de familie :x) dan van de week vriendin jarig ik langs met een bloemetje (vriendin is pas bevallen ) om een uur of 10 niet open gedaan nou ja jammer sms gestuurd nee ze was er niet was dagje weg oke da niet dat is het risico van onverwachts langsgaan, nu hoor ik gisteren dat ze er wel was mara geen zin had want ze was zo moe. nou :x ik was geen uren blijven hangen was mijn bedoeling om een bloemetje te brengen en te gaan ze zegt altijd dat er niemand is die aan haar denkt nou he fijn ben pis link ik houd nu maar op mara dit zat me even het hoogste ow ja en dan hetgeen mij gewoon dwars zit dat ik geen menstruatie heb en geen positieve test.
@ marilouise Wat een verhaal zeg vervelend allemaal. Maar het helpt vaak je hart ergens anders te luchten dan bij je man vooral als het om schoonfamilie gaat. Dat je vriendin niet gewoon zegt dat ze te moe was en gaan zin had in visite, dat kan toch? @ cinnepinnetje wow wat vroeg mijne ging om half 7 en dat vond ik al vroeg @ isa Hahah ja de tijd gaat niet zo snel... maareuh jij bent tenminste al zwanger sommigen van ons moeten daar nog op wachten. @ poemi Hahahah, ja ik ben ook zeer benieuwd hoelang ik kan wachten. Hopelijk blijkt alles toch goed te zijn, dat zal een hele hoop schelen. Maar snap je bezorgdheid hoor. @ mammadoe Fijne bruiloft gewenst, van je zus toch?? Hopelijk wordt het nog wat beter en blijft het droog.