@Poemi, lijkt me een beetje sterk dat het binnen een half uur veranderd... Weet niet of dat kan... Maar normaal krijg ik mijn eisprong ook altijd 2 a 3 dagen later dan dat mijn banner aan geeft!!! Het maakt me wel n beetje onzeker zo:S Hoe voel jij je nu?
Hoi meiden, Mammadoe, wat leuk dat je je allereerste positiekleding hebt gekocht! En gefeliciteerd met je 3 maanden (en 1 dag ) zwangerschap! Faylin, we hebben goed opgeruimd hoor. Kunnen er weer ff tegenaan Poemi, fijn dat je functioneringsgesprek goed is gegaan! En het verteld aan je schoonouders. Jammer dat je sm niet zo enthousiast reageerde. Voetbal, daar houden we allebei niet van. Behalve het nederlands elftal Isa, wat een verhalen over de kraamtijd, haha. En de tijd mag van mij ook wel wat sneller gaan. Jessie, leuk dat je buik gaat groeien! Lig nu lekker languit op de bank met 1 oog tv te kijken en beetje te laptoppen.
@ debby: als er eenmaal een kindje is, wil ik minder gaan werken. Maar het ziekenhuis heeft ook goede opvang mogelijkheden. Ik werk nu voor een bureau en die heeft die niet. Vriend vind dat ik nog even moet wachten.
hier lekker expeditie robinson aan het kijken, leuk. ik verlies ineens heel veel dik taai slijm (vruchtbaar slijm?) zou ik gewoon weer een cyclus van 40 dagen hebben? we gaan gewoon klussen vanavond!
@marilouise, als je het een beetje kan uitrekken dan ben je nu heel vruchtbaar, en komt je ei er binnenkort aan!!! Veel plezier met klussen vanavond, hier gaan we ook aan de klus!
Wij zijn net terug van een heerlijk avondje uit eten. Even nog verjaardag van manlief gevierd. Is morgen pas jarig, maarja dan is hij 's avonds niet thuis. Heb mijn testdrang nog kunnen bedwingen @ debby dat heb ik ook.. bedenk ik het nu? stel ik mij aan? is het nog van het ontpillen? om gek van te worden Heb ook wel iets gevoeligere tepels gehad, maar niet extreem. En ook de rugpijn enzo. Zo net heerlijk gegeten maar bommetje vol, liepen terug naar de auto leek het naar boven te komen (sorry voor de details). Het wordt nu heel spannend ja, moeten elkaar wel blijven steunen duim ook voor jou natuurlijk.. @ faylin nu ben je er wel gelijk vanaf @ poemi hahah, wat goed van je kleine man, kun je dat ok vaker eten nu @ cinnepinnetje sorry heb echt geen idee, snap dat het vervelend is. Niet handig dit. @ femmy Ik zou wel solliciteren als ik jou was. Vooral als de baan jou heel leuk lijkt. (en het is lekker dichtbij) Je weet toch niet van te voren of je hem ook daadwerkelijk krijgt of niet...
@brondy, alvast gefeliciteerd met je man... als t eten maar lekker was toch!!! Nou ga k slapen morgen werken van half 9 tot half 7...
@brondy gefeliciteerd met je mannetje hier ga ik zo denk ik maar naar de kinderboerderij, gisteren belt schoonzus of we meegaan zondag naar de apenheul ? wat zouden jullie doen ben er nog niet uit was het even zat eigenlijk! maar manlief zegt ook zet het opzij we gan toch voor de kleine
hmmmmm dat is een lastige. Opzich heeft je man wel gelijk.. Dank jullie wel Ja het eten was verrukkelijk, haha. Hebben zelf een minitoetje gehad om zijn verjaardag nog ff extra te vieren, vond dat best wel attend. Maar voel mij vandaag niet zo top, volle bolle buik Hebben jullie gister ook de aardbeving gevoeld??
hier niets gevoeld moet ook zeggen dat ik op dat moment erg druk was dus. maarre dames ben bij de dokter geweest en heb waarschijnlijk vorige maand een miskraam gehad, vandaar dat vele bloedverlies en die hele gekke menstruatie wat dus geen menstruatie was. ik heb nu ijzer tabletten mee mijn hb was erg laag vandaar de duizelingen en alles. weet nu niet hoe ik me moet voelen voel me vreemd, baal ervan maar besef me ook dat ik het niet bewust heb meegekregen wel heeft dit al die tijd in mijn hoofd gespookt maar goed. er is gecontroleerd maar er zit niets meer in mijn baarmoeder dus dat is positief wat wel een feit is is dat ik nu ongeveer mijn eisprong heb, dus hoe mijn cyclus nu is is een raadsel en hij zei ook dat kan je nu echt niet zeggen, maar ovutesten zijn nu positief. kon geen kwaad te klussen nu !
@marilouise: dat is wel heftig om te horen zeg. Jeetje... Ik hoop voor jullie dat het voor deze maand verder geen gevolgen heeft en dat je over een paar weken een posi test in je handen hebt! Gezellig naar de Apenheul gaan en laat je niet op de kast jagen door je schoonzus!!! Vanmorgen voor de laatste keer naar de vk geweest, omdat ik nu natuurlijk naar de gynaecoloog moet. Heeft ze nog wel even naar een hartje geluisterd. Van beide werd een beetje moeilijk maar die ene die ik hoorde was erg duidelijk. Vanavond naar Guus Meeuwis en Jeroen van de Boom!!! en morgen naar de Golden Earing. Weer een druk weekend dus!
@Marilouise Wat vreemd zeg. Dacht je toen niet een langere cyclus te hebben? *even geen tijd om alles terug te lezen * Raar idee hoor, om zoiets achteraf te horen. Verklaard dan idd wel die duizelingen. Hopelijk knap je met die pillen weer een beetje op. Apenheul is wel even een goed afleiding dan ja. En druk aan de klus maar! @Brondy Gefeliciteerd met je man! Leuk van dat minitoetje. Balen dat je je wat minder voelt, hopelijk allemaal voor het goede doel. @Jessie Druk weekend voor de boeg zo te lezen. Veel plezier alvast! Ik heb sinds vanmorgen ineens best wel veel last van m'n onder rug. Gisterenavond was ik al niet helemaal lekker dus vroeg m'n bed in gegaan, en nu dus dit weer. Meer zwangere last van rugpijn? Raak er wel een beetje gestressd door, elke keer ga ik kijken of ik toch geen bloed verlies Geen zin meer vandaag om te werken. Wilde eigenlijk al thuis blijven maar ik moest toch echt nog wat factureren. Had nog helemaal niets gedaan deze week. Gelukkig is volgende week m'n collega weer, dus dan hoef ik het niet meer te doen.
@poemi ik dacht toen dus inderdaad een langere cyclus te hebben gehad, van 40 dagen maar nu blijkt dus dat ik waarschijnlijk bij 5 tot 6 weken een miskraam te hebben gehad dit verklaart dus waarom ik die enorm bloederige afscheiding had en later zoveel bloedverlies met veel stolsels plus dat ik steeds zo slap als een vaatdoek was en nog vaak ben. gisteren zag ik het helemaal niet meer zitten was zo chagrijnig enzo en weer zo beroerd dus man zei je gaat nu naar de dokter dus kon vanmorgen vroeg terecht gelukkig nu meer duidelijkheid hij adviseerde als we graag zwanger willen worden nu toch met ovulatietesten te werken omdat het nu kan dat ik een onregelmatige cyclus heb dus heb ze gelijk besteld degene die ik had van een vriendin waren nu op dus. ben nu benieuwd hoe het verder gaat, merk dat ik toch wel even een soort van dipje heb. Ow ja als we nu gaan klussen en i januari is er nog niets mag ik naar de gyn, dit in verband met mijn late eisprong in mijn cyclus ofzo. we gaan ervoor!
@ Brondy, gefeliciteerd met je ventje @ Marilouise, he wat naar je verhaal over die mk... gelukkig is alles nu 'schoon'... goed dat je er nu weer vol goede moed tegenaan gaat. Ik duim voor je @ Poemi, probeer je niet te druk te maken meid, het zit vast wel goed. Heb je al op inet gezocht over rugklachten? @ Jessie, waarom gyn? Omdat het een tweeling is? spannend allemaal hoor! Wel leuk weekend voor de boeg geniet ervan! Hier wat leuke resultaten aan het boeken op t werk, helemaal heppie samen met mn manager. Helaas heeft zij nog steeds troubles met dr vriend, wel sneu... Ook hier een druk weekend voor de boeg. Morgen een feest: dochter van kennissen van mn ouders is paar maand geleden bevallen en getrouwd. Ze woont in Londen en raakte per ongeluk zwanger van haar Indiase vriend. Dat mag daar niet en dus moesten ze halsoverkop trouwen. En nu een zoontje van 2mnd ofzo denk ik. Nu hebben haar ouders een feest georganiseerd ter ere van het huwelijk en de geboorte van het jongetje. Het zijn miljoenenmensen, dus we zitten op een luxe landgoed in Overijssel vanaf 15.00 uur. Mijn ouders waren uitgenodigd, maar zij gaf aan dat ze het erg leuk zou vinden als mijn broertje en wij ook komen (heb haar al 10 jr. niet gezien denk ik) dus erg leuk! Ben enorm benieuwd. Wij zijn een beetje dezelfde types (lekker eigenwijs) Zij is ook gewoon lekker nuchter en strijkt niet met de eer van haar rijke vader (wat haar kak broertje wel doet) dus ik ben enorm benieuwd! Nou, ik ga weer ff verder werken
Helleuu! Daar ben ik weer. heb mn eerste werkweek overleeft, ben echt kapot nu. Whaha, hoezo zwanger? Lees terug vanaf 363 dus sorry als ik eerder wat gemist heb... Marilouise, wat een verhaal zeg. Snap dat je dat niet leuk vind! Debby: Dat gesprek was dus niet ter info naar jullie financiele mogelijkheden? Dat dacht ik namelijk! Dat dat in 1 gesprek samengevoegd werd. Iniedergeval heel veel succes! Ik hoop het voor jullie!! Poemie: Door stress afgevallen? NOuja beter dan bij mij iig, ik durf niet zo goed op de weegschaal te gaan staan! Volgende week is de vakantie eeeecht voorbij, moet dan namelijk ook weer naar school. Dus dan wil ik niet op dieet, maar een andere eetgewoonte die ik destijds heb gedaan en ook ben afgevallen. Doe het nu niet daarom. Maar het vliegt er hier nu aan, met die k*t chocoladepepernoten! Brondy, spannend hoor! het klinkt positief iniedergeval! Femmy lastig met die baan! Als jou dat relaxter lijkt met het oog op een kleine..... Blijf je dan ook wel fulltime werken en gaat je loon er bij parttime niet driedubbel op achteruit? Faylin: Haha waarom de ergste avond?? Brondy: Jaa wij hebben hem ook gevoeld! Haha. Vet vaag! Zon' standaart in de kamer ging helemaal heen en weer en ons bezoek keek ons met grote ogen aan en zei: Waar heeft jullie bank last van? Whaha! Marilouise: He dat is gek zeg! Zonder dat je het eigenlijk wist.. NOu klusse dan maar!! Debby: Goh gaaf zeg! Heel veel plezier!!
ik voel mezelf zo stom dat ik al die tijd heb gedacht dat ik aan het ontpillen was terwijl er eigenlijk een kindje in me groeide wat niet gelukt is bah baal van mezelf !
@Debby Wow, dat klinkt wel gaaf! Ik mag nog een test doen van manlief! Hij gaat straks nog een CB met indicator halen. Heb hem wel gevraagd om de test te verstoppen tot morgenochtend. Anders kan ik me toch weer niet inhouden Nu maar hopen dat het resultaat beter is dan de vorige keer
@Tamale Chocoladepepernoten?? Nu al?? Dat is misschien niet zo handig nee Ik heb me al wel voorgenomen om niet meer telkens bij de vk op de weegschaal te gaan staan. Dat was vorige zwangerschap echt te deprimerend namelijk Weeg mezelf thuis wel, als ik net uit bed kom met zo min mogelijk kleding aan.