Hoi meiden, Brondy, gisteravond heerlijk uiteten geweest en nog niet getest Weet je al wanneer je gaat testen? En gefeliciteerd met je hubbie! Cinnepinnetje, vandaag lang dagje op je werk! Hier de aardbeving niet gevoeld. Marilouise, waarschijnlijk vorige maand een miskraam gehad.. dat is niet mis zeg! Wel fijn dat je zondag naar Apenheul gaat. Lekker wat afleiding. Jessie, druk maar leuk weekend voor de boeg! En laatste keer naar verloskundige geweest. Poemi, heb zelf geen last van rugpijn. Gelukkig mag je maandag al naar de verloskundige. Debby1, druk weekend voor de boeg. Klinkt wel leuk dat feest zeg! Wel leuk om elkaar weer te zien na 10 jaar.. Ik maak me soms een beetje ongerust, omdat ik eigenlijk helemaal geen zwangerschapsklachten heb.. 's avonds wel wat last van mijn buik, maar dat was het. Zal toch wel blij zijn als ik de eerste echo heb gehad. Maar dat is nog 3 weken wachten, pff. Tijd mag wel wat sneller gaan
@ poemi weet je zeker dat je een thuis test wil doen? kun je niet beter wachten totdat je bij de VK bent geweest?? @ debby dat klinkt wel erg gaaf.. @ viev Tja ik wilde vanmorgen testen maar dat leek mij toch wel veel te vroeg. Dus nu wordt het op z'n vroegst maandag. Maar de vorige keer toen ik wilde testen werd ik ongesteld. Dus miss probeer ik gewoon te wachten tot vrijdag (1 dag na NOD) @ tamale hahaha, dacht jullie bezoek dat ja?? Wij dachten eerst dat het van een helicopter kwam @ marilouise Maar je had toch in de tussentijd wel een test gedaan?? of niet?? Je moet je zelf niet zo de schuld geven, daar kon je niks aan doen!! Voel mij niet zo fit nu, last van ongi krampen Hele weekend druk, dus lekker veel afleiding
Hiiii, Ik leef nog hoor. Heel druk gehad deze week en daardoor ook niet veel zin gehad om te reageren. Maar alles goed met jullie? NOg nieuwtjes? En hier nog even een foto van mijn buikje. View attachment 181839
mooi buikje hoor!! Hier geen nieuws, wachten tot ik mag testen heb wel beetje ongi krampen, heb ook last van mijn onderrug en dat heb ik normaal niet als ik ongi moet worden, hmmmm, beetje dubbel allemaal. Eneuh dames nog bedankt voor de felicitaties
Hej! Zo, ook ik een tijdje niet wat geschreven hier. Gister was de trouwerij van mijn zusje was helemaal super! Ze was zo ontzettend mooi! De DJ zei tegen haar man, dat hij aardig wat bruidjes voorbij had zien komen, maar hij toch wel een mooie te pakken had Met mij ging alles gewoon goed, maar op het einde van het dansen steken onderin mijn buik... Nu zitten ze in het vliegtuig naar Bali! (22uur OMG) Ik moest er weer op tijd uit om die rechtszaak te tolken. Ik vond het erg spannend, maar het ging gelukkig goed. Ik moest de eed afleggen, maar had geen legitimatie mee, schaamde kapot. Uiteindelijk helemaal goed gekomen en een tevreden klant. Heb niet alles bijgelezen, hoe is het hier? Heb wel meegekregen van Maril. Wat erg voor je zeg! Hoe voel je je daar nu onder? Linnie, dat buikje begint nu zeker wel te komen zeg! Hier ook hoor! Vooral 's avonds puilt ie in ene flink uit!!! Verder nog nieuws??
@Marilouise, goed van je dat je bij de dokter bent geweest, helaas had hij dus niet zo goed nieuws... Ik hoop voor je dat je het een beetje kan verwerken en dat het snel weer raak is... @Viev ik werk elke dag 9 uur met 1 uur pauze tussen door... Dus ben elke dag 10 uur op mijn werk, moet ook nog een uur heen en een uur terug... Dus al met al 12 uur bezig met het werk.. @ Linnie, je buikje krijgt al een mooie vorm... Verder gaat het hier redelijk, ben nog steeds een beetje onzeker, heb nu wel heftige buikpijn, maar geen positieve ov test, Maar meestal is dat 1 a 2 dagen later... We zien het wel dit weekend... We hebben om de dag geklust dus dat moet goed zijn... Afwachten maar weer! Nu lekker weekend
@Linnie Mooi buikje hoor! Mag je echt wel trots op zijn @Viev Jij toch ook wel een beetje onzeker, balen hoor @Brondy Ik denk dat ik toch geen test meer ga doen. Vanmiddag kwam ik thuis en toen wilde ik hem eigenlijk al gelijk doen, maar toen had ik in een potje geplast en toen was het niet zo geconcentreerd, dus toen durfde ik het niet zo goed. Ik denk dat ik het morgen ook niet doe, kan m'n man hem wel weer terug brengen. Fijn dat je ook een druk weekend in het vooruitzicht hebt, heb je een beetje afleiding en gaat de tijd wat sneller @Mammadoe Fijn dat het gisteren allemaal goed is gegaan. Je komt trouwens wel overal met je werk!
Poemie: weet je het zeker?? Straks ga je je nog meer zorgen maken! Ben wel heel benieuwd! Ja het is veeeelste vroeg voor chocolade pepernoten, maar Maurice kwam er gister mee thuis. Had ze speciaal voor me meegenomen. Dan kan ik het niet weigeren natuurlijk! Als ik ben bevallen zorg ik dat ik weight care shakes in huis heb. Dan ga ik daar mooi aan. Wil direct veel gewicht kwijt ( geef geen bv ), en toen ik van Tara bevallen was, kreeg ik de eerste week toch niks anders binnen dan vla en warm eten. Dan kan ik net zo goed weight care doen. Viev: Snap dat je ongerust bent, maar probeer er maar wel van te genieten. Want als je 1 dag flink misselijk bent geweest, wens je meteen weer dat je niks voelde! Linnie: Wauw, mooi hoor! Bescheiden buikje nog, maar wel mooi!! ( ben jaloers op je lijntje, haha ) Mammadoe: Fijn datg het een mooie dag was! Ga je nog een foto van je zus op facebook zetten? Ik ben nu wel heel benieuwd, hahah! 22 uur? WAAT??
Tamale, ik heb er vanmorgen al 1 opgezet!! Niet gezien? Ja 22uur!!! Belachelijk! 2x overstappen en 1 overstap heeft 3 uur ertussen. Nu snap ik waarom die rei zo goed te betalen was!! Cinnepinnetje, wat een ontzettende lange dagen maak jij zeg! Vind je dat wel vol te houden? Lijkt mij ontzettend zwaar! Poemi, ja klopt! En daarom is mijn werk ook zo ontzettend leuk!!! Volgende week ben ik overigens niet tot nauwelijks hier te vinden omdat ik dan mee ga met een vakantie om te tolken Wel een enorme zware week! Maar kan er daarna wel een super factuur voor schrijven En Poemi, misschien maar beter dat je het niet gedaan hebt. Je hebt maandag de echo toch!? Nog even doorbijten....
@Mammadoe Wow, wat een jurk heeft je zusje aan, ze past net aan in die stoel Mooi hoor! Een hele week tolken, dat is wel pittig dan. Maar het is wel leuk geld verdienen. @Tamale Ik heb om die reden dus toch niet meer getest. Wel lief van Maurice dat ie dat voor je meegenomen heeft. Werken die weight care shakes echt? Ik heb ook geen bv gegeven, en dan duurt het toch wel langer om van de overtollige kilo's af te komen Zo, net heel de zolder opgeruimd. Slapen morgen m'n zus en nichtje (van m'n broer). Morgenochtend naar zeeland, woont m'n familie, dan 's middags dus weer naar huis. Zus en nichtje komen dan al mee. Morgenavond uit eten met schoonouders en schoonzus en zwanger (oh joy ), zus past dan op de kleine. Zondag ook nog halve dag met zus en nichtje. Maandag om 11.00 uur CB met de kleine en dan om 13.20 uur de echo. Zo lijkt het allemaal niet zo lang meer te duren Lekker druk weekend, dus veel afleiding. Ons mannetje is vandaag trouwes uit de buggy gevallen. Manlief was met hem aan het wandelen en hij had een stukje achter de buggy gestapt. Heeft manlief hem dus weer in de buggy gezet maar niet vastgemaak. Zijn ze bijna thuis, denkt de kleine dus weer een stukje te gaan lopen, stapt die buggy uit en valt zo op z'n snoetje Hij had een aardige bloedneus en was behoorlijk geschrokken. Nu is z'n neusje en gedeelte tussen neus en bovenlip rood en geschaafd, en hij heeft één handje beetje open gehaald
Owwww arme jongen! Niet leuk! En ja zeker een lekker druk weekend! Voor je het weet heb je de echo @Tamale, ik heb nu nog meer foto's van de bruiloft of fb gezet
Hiii, Salsa is weer begonnen dus net weer heerlijk gedanst, en daarna met zijn allen altijd ff naborrelen, was weer super gezellig. @poemi: misschien beter dat je niet gaat testen, je maakt jezelf helemaal gek. Hoewel nu ook natuurlijk. Gelukkig maandag een echo, hoop dat je dan een beetje rust krijgt. @mammadoe: dus je kan gewoon lekker een weekje mee op vakantie. Die factuur is natuurlijk het leukst aan het einde van de week @tamale: lekkerrr chocolade pepernoten. Ik ben helemaal weg nu van zoute popcorn, haha. IK ga straks heeerlijke slapen op ons nieuwe bedje, wat ligt dat lekker zeg.
Het is weer spanning en sensatie hier in de straat! Ik wilde vroeg gaan slapen, lig ik net in bed. Hoop geschreeuw en gekrijs uit een huis aan de overkant. Ik kijk naar buiten, belt iemand de politie al. Om 22.20 uur staat de politie in de straat, gaat kijken, blijkt het gewoon een ruzie te zijn . Politie gaat weer weg rond 22.40 uur. Eindelijk weer rust in de straat dus ik kan m'n bed weer in. Om 22.50 uur stopt er ineens een auto met piepende banden (politie), gelijk geschreeuw van de politie: Hij heeft een vuurwapen, plat op de grond! Ik gelijk kijken natuurlijk, politie weer terug, 4 man sterk, kogelwerendvest aan allemaal. Zelfde agenten van net, toen nog zonder vest. Echt bizar. 2 man op de grond gelegd. Kwam er nog een politieauto bij en 2 agenten op de fiets. 3 man opgepakt uiteindelijk. Nog geen idee wat er nu aan de hand was, hopelijk morgen meer bekend. Zo maar proberen te gaan slapen, geloof wel dat ze nog in de straat staan.
Best wel! Ze zijn nu allemaal weer weg gelukkig. Hoorde net dat er een melding was binnen gekomen dat iemand een pistool had. Geen idee of ze ook wat hebben aangetroffen. Agenten stonden net trouwens nog een beetje stoer te doen met hun scherfvest bij van de pubers van 15/16 jaar.
@Linnie Salsa is ook wel een goede work-out, of niet? En een nieuw bed ligt altijd heerlijk! Rust is weer terug gelukkig, ik ga m'n bed weer in. Slaap lekker allemaal.
Goedeavond meiden! Brondy, zou wel goed van je zijn als je kan wachten tot vrijdag! Misschien wel wat fijner, omdat je dan sowieso niet te vroeg bent. Maar goed, kan me voorstellen dat het wat lang wachten is, haha Linnie27, mooie buikfoto!! Mammadoe, wat fijn dat het huwelijk van je zusje helemaal super was! Cinnepinnetje, dat zijn wel lange dagen zeg! En dan nog met die reistijd erbij.. Werk je dan 5 dagen of ben je nog 1 dag vrij? Poemi, balen he al die onzekerheid Ach wat sneu dat je mannetje uit de buggy is gevallen. Beterschap voor hem! Nou wat een spanning bij jullie zeg! Aparte overburen of niet? Tamale, haha ja hoop eigenlijk wel dat ik niet misselijk wordt Maar zal wel blij zijn als ik de echo heb gehad. Nu is het nog zo onwerkelijk dat ik zwanger ben. Maar goed, de testen zijn allemaal positief dus dan moet ik daar maar op vertrouwen
@poemi, wat een actie zeg pfff... Gelukkig is het nu rustig... @viev, ik werk de ene week 4 dagen (36 uur) de andere week 3 dagen (27 uur)... En ik pas elke dinsdag op bij een gezin ( mijn vrije dag van het werk...) dat oppassen doe ik tot ik ongeveer 3 A4 maanden zwanger ben, anders wordt t wel heel veel... Als wij uit eindelijk n kindje kunnen krijgen dan blijf k 3 om 4 werken en manlief is dan de andere dag vrij in de twee weken, zodat t kind maar 3 dagen naar de opvang gaat... Manlief kan zijn uren blijven werken, moet dan 1 uur per dag meer draaien.... Haha een hele tekst en uitleg... Hebben Jullie al nagedacht hoe je het straks wil doen als er eenmaal n kindje is???