Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen hier een drama nacht, allereerst kwam er gisterenavond een stukje worst tussen mijn kiezen kleine man had gespeeld met flosdraad niet te vinden 3 keer gepoetst toen toch maar naar bed gegaan bijna niet geslapen van de pijn in mijn mond, vervolgens rins wakker om 4 uur helemaal overstuur, niet meer slapen mee naar beneden gegaan broodje gegeten maar klaarwakker, man en ik mot doordat we even niet op 1 lijn zaten, bah, verder heb ik enorme pijn in mijn buik kan niet eens normaal bukken of wat dan ook weet niet wat het is, (denk zelf eigenlijk mijn darmen )

bah bah bah wat een dag rins ligt alweer op bed vanmorgen nog even 4 pakken pampers gescoord voor 20 euro nieuwe flosdraad gehaald en ow ja kleine man zit helemaal onder de plekken vanacht niet gezien met onze slaperige kop het lijkt er verdacht veel op dat hij de waterpokken heeft iemand er ervaring mee? het is heel erg op 1 bil zijn liezen zijn nek oksel maar zijn armpjes en zijn hoofdje helemaal niets heb wel voor de zekerheid gelijk kidsclin meegenomen en dit vindt hij heel fijn als je dit smeert

2. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Marilouise, ik heb wel ervaring met waterpokken, heb je een foto dan kan ik het meteen zien!!!

Wat balen dat hij en jij zo'n slechte nacht hebben gehad...

3. marilouise

hij ligt nu eindeijk te slapen, als ik op zijn billetjes kijk daar herkende ik het eigenlijk aan zijn flinke "pukkels " sommige net begonnen zeg maar, anderen met een blaasje, en weer anderen al open en aan het drogen, en wij maar smeren de afgelopen dagen tegen luieruitslag hielp ook echt voor geen meter, gek he>?

in zijn nekje enzo zijn nog beginnende plekken zijn liesjes ook aan het indrogen, ik heb altijd gehoord dat ze het eerst op plekjes komen waar het warm en broeierig is kan dat dan ook op de billen zijn?

als die wakker is zal ik eens proberen een foto te maken maar hoop stiekem dat die voorlopig nog slaapt,

4. marilouise

had net de buurvrouw hier ze had door dat we woorden hadden gehad vannacht, ja zegt ze eerst al dat kind wat jankt daar werd ik al wakker van en dan gaan jullie nog ruzie maken ook , ik zo ja kan gebeuren toch helaas heeft onze zoon geen uitknop!

hij huilt inderdaad wel eens maar er is wel altijd iets, hun willen dat wij hem gelijk gaan oppakken dan natuurlijk doen we dat wel eens maar ik ga ook geen hele nachten met een kind op zitten of tussenin liggen slaapt die ook niet meer trouwens voor de buren!
    ja soms laten we hem dan even huilen gaan wel altijd even kijken, maar goed.

en de ruzie we hebben uren tegen elkaar staan schreeuwen ofzo, we hadden even een woordenwisseling die normaal pratend hebben uitgesproken, snap het wel als je al middenin de nacht wakker wordt hoor je alles, dus ook dat wij even tegen elkaar praten ja, maar hard en lang nee het ging eigenlijk zo.

man tegen mij dit gaat niet werken en ik tegen man laat hem nou in godsnaam even 5 minuten liggen.
    dat was het.

ze zei ook niets meer zijn geen super fijne mensen, het mooie is ze veroorzaken zelf heel veel overlast. van buiten naar boven gillen dat zoon moet eten en klussen om half 12 s'avonds

Kan er niet wakker van liggen

5. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Marilouise, het klinkt wel als waterpokken...

6. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Marilouise, wat een vervelende buurvrouw... Kinderen maken wel eens geluid of lawaai daar zijn het kinderen voor... En dat ze 's nachts verdrietig zijn ook wel... Laat haar maar mooi zeuren...
    Ik hoor hier mijn buurkindjes ook wel eens huilen of schreeuwen, daarvoor zijn het kinderen!!!

7. marilouise

ach weet je ik kan er niet wakker van liggen, was wel even een beetje boos, maar snap het ergens ook wel maar ze moet niet zeggen dat wij enorme ruzie maken s'nachts, wij hebben 2 zinnen tegen elkaar gesproken op normale toon maar goed, weet je boeien.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Poemie: Heb je vanmorgen nog een test gedaan meid??

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sorryy! Poemie, ik lees je berichtje nu pas!! Ik denk dat het goed is dat je de test niet doet! Knap hoor.
    Nog even geduld voor de echo! Spannend!

Mammadoe: Ik zal zo direct even kijken naar de foto's!!

Linnie: IEWL! Haha als ik ergens van gruwel dan is het wel zoute popcorn! Blij dat jij het lekker vind! :D

Poemie: Wow wat een sensatie!! Geen schoten gehoord dus??

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh ik word helemaal gek. Heb zo last van mijn darmen, en ik kan nooit eens fatsoenlijk naar de wc. Voel me de hele dag 1 grote opgezwollen darm. Blegh.

Nu ben ik ook nog eens chaggerijnig omdat ikz ie dat er helemaal geen hol op de tv komt. Grrr...
    En helemaal happy, kreeg vandaag brief binnen van eredivisie dattie was geactiveerd, nee hoor !Foutje bedankt, gratis aanmelding lukte niet bij ons, was standaart brief dat je dan vanaf vandaag eredivie hebt, Yeah right.. Nu word het dus waarsch 17 euro in de maand betalen. En nu kan ik nog niet Heracles - Ajax kijken. We hebben het raam open, dus ik hoor het gejuig en getrommel , en we kunnen he tniet zien. Dus ik ben poepie chaggerijnig ( wonen dichtbij het stadion ).

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargoed.. is vast zo weer over.;)

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeuj ;) Het voetbal probleem is opgelost.
    Mijn schoonzus komt zo met een smartcard!

12. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden hier ben ik even. Vandaag lekker een dagje niks doen. Heb wel net gesport. gisteren nog even geshopd en naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest.
    Net nog een ovulatie test gedaan en die is was vandaag knal positief. de laatste dagen getest en zag de testlijn steeds donkerder worden. dus wordt het vandaag ook nog lekker knuffelen.;)

@ marilouise: lastig zo'n buurvrouw, maar sommige mensen klagen heel snel:x. in mijn vorig huis had ik ook bovenburen die ik altijd hoorde. ze vonden het heel normaal om 's nachts iemand uitgebreid uit te zwaaien. verder was hun keuken boven mijn slaapkamen en ze deden altijd voor het slapen gaan (rond 2400 de vaatwasser aan) dus die hoorde ik altijd draaien.
    Maar ik heb nooit geklaagd.
    totdat mijn badkamer verbouwd werd, toen moest er een uitgeboord worden (duurde hooguit 15 minuten) het was 0800 's morgens, staat een boze bovenbuurman voor de deur.:x

@ Tamale: lastig die darmen, hopelijk ben je er snel vanaf. Ik vind ook dat de laatste tijd weinig op tv is!

@ poemi: nog steeds onduidelijkheid voor je, knap dat je kan wachten tot de echo.

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi Tamale, wat ben jij fanatiek zeg!!! Mijn vriend mocht willen dat ik zo was! Haha
    @Marilouise, wat een irritante buurvrouw. Toen ik een klein kind was hadden we een nog ergere. Ik was een keer gevallen en had een grote gapende wond op mijn voorhoofd (nu nog een litteken zichtbaar) belt de buurvrouw: Kan dat kind d'r mond niet eens houden??? Ook hield ze altijd de zandbak in de straat netjes, toen ik daar een keer zat te spelen, kwam ze naar me toe en zei: Als er zand over de rand valt dan hak ik je hoofd af en bak ik het in de koekenpan! Nou daar heb ik nog wel een tijd nachtmerries van gehad! Toen zijn we maar snel verhuisd!

Mensen wat voel ik me passief!!! Ik doe werkelijk niets, gister bijna de hele dag op bed geleden, filmpje kijken, boekje lezen. Toen zelfs vanuit bed eten besteld, echt schandalig! Vanaf morgen in ene keihard aanpoten met bizarre lange werkdagen. Ik zie er dan ook zoooo tegenop!

14. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden!

Zo, vandaag is ons laatste vakantiedagje aangebroken. Vanochtend stond al wel de wekker, omdat de hondencursus weer is begonnen. Mag deze keer om 9.00u helaas ;)

Cinnepinnetje, dan heb je het idd wel druk zo! Ook met dat extra oppasadres erbij. Maar wel goed geregeld als je eenmaal een kindje hebt, dat je man dan 1x in de 14 dagen vrij is :)

Marilouise, nou geen fijne buren heb je, als ik dat zo lees!

Tamale, gisteren chagerijnige bui en last van darmen. Das allemaal niet zo fijn. Gaat het vandaag weer wat beter? ;)
    En idd op zaterdagavond komt er echt niets bijzonders op tv zeg.

femmy79, positieve ovulatietest, leuk! Succes met knuffelen ;)

Mammadoe, vanaf morgen lange werkdagen, wat ga je doen deze week? Heb er misschien overheen gelezen..
    Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

15. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    O Cinnepinnetje, ben nog vergeten te reageren op het aantal uur werken.
    Maar wil (als het financieel mogelijk is) graag 20 uur gaan werken in 2,5 dag. Maar ik wil eerst ff laten berekenen wat we dan overhouden ;)

16. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
  17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hé Femmy, mooi ovutestje! Hoop voor je dat het deze maand raak is!
    Viev, ik ga met een vakantieweek mee, maar de gemiddelde werkdag is dan 15 uur aan 1 stuk zonder pauze :s erg pittig dus. Maar Heb dit jaar besloten om de woensdag vrij te nemen, dus kan ik een dag lang bijslapen en daarna weer aan de slag!
    Wbt werk als de baby er is: ik wil ongeveer 3 dagen weekend 2 dagen kinderopvang en 1 dag oma.

18. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Mammadoe, je hebt dus een zware week voor de boeg... pff 15 uur werken:S Waar gaat de vakantie voor die mensen naar toe??? Hier in NL of in het buitenland???

19. marilouise

sorry dames doodmoe na een dag apenheul was super !

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo dames, het is eens vrij rustig geweest hier, voor de verandering! Gelukkig dus niet zo veel bij hoeven lezen.

@Femmy Mooie ovu-test zo! Klopt dan redelijk goed met je banner. Goed gebruik van maken en hopelijk over 2 weken een andere positieve test ;)

@Mammadoe Succes deze week. Hopelijk kom je er een beetje doorheen! Wat had je zusje trouwens leuke schoenen aan onder haar jurk! Zie je niet vaak :)

@Viev 09.00 uur is zeker op tijd. En hoe lang duurt die cursus dan?

@Tamale Jij bent dus één van de weinige hier als vrouw zijnde die voetbal wel leuk vind. Dan is je man/vriend wel erg gelukkig met je :D

M'n nichtje en zus zijn gelukkig weer weg. Is altijd wel gezellig, maar ook wel erg druk, ben helemaal kapot. Ik doe momenteel ook niet echt veel in huis. Moet zo hoog nodig eens gaan stofzuigen :( Morgenochtend eerst naar het CB, neusje van de kleine zit nog steeds onder de krassen, mag ik gaan vertellen dat manlief hem uit de buggy heeft laten vallen :) Ik ben trouwens echt wel helemaal trots op de kleine man: Hij kan los staan!!!! :D Kleine stukjes aan één hand stappen gaat ook wel goed, dus het gaat nu wel hard. Morgenmiddag de echo, ik heb er wel zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop. Wat als het nu niet goed is?

Deel Deze Pagina