Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Fijn weekend gehad allemaal? Ik heb niet alles bijgelezen, sorry daarvoor. Wel even snel overheen gekeken, maar nog geen grote nieuwtjes zag ik zo? Wel prachtige OVU test Femmy! Verder heb ik toch niet per ongeluk ergens overheen gelezen toch???

Hier gisteren die bruiloft gehad, superleuke dag en prachtig weer natuurlijk. Wel laat geworden (ik lag tegen half 3 in bed)

En vanmorgen weer vroeg op. Wandelen met vriendin en daarna aan de zijlijn bij vriendjes voetbal en het eerste elftal daar gekeken. Toen koffie bij schoonouders en nu heerlijk thuis.

Ik ben nerveus!!! Ik ben toch al zo'n 1,5 week niet zo fit? (Nog steeds niet) Maar ben zoooooooo ontzetten moe ook al die tijd?
    En daarnaast heb ik telkens duizelingen. Soms als ik opsta, maar soms ook gewoon plotseling als ik iets aan het doen ben... Hmmm... durf bijna niet te hopen. Ben erg benieuwd vlgd week... :)

Hier nu ff grenzeloos verliefd kijken en Hello Goodbye, daarna lekker op tijd naar bed. Morgen weer volle bak op t werk!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hey dames

ben ik weer. Manlief is nog onderweg van Italie naar huis, dikke file voor de gotthardtunnel..

@ vervelende buren
    Hier nog gaan last van, huizen zijn volgens mij goed geïsoleerd. Woon in nieuwbouwhuis. Onze directe buren zijn ook een jong stel (beide 25 jaar)
    Meer buren hebben wij niet :)
    Helaas parkeren onze andere buren, schuin tegenover ons, de auto voor onze deur :x voor hun eigen deur is ook een parkeerplaats, maar die is verhoogd.

Volgens mij mis ik een aantal van jullie op facebook/hyves :(

@ debby
    nou......?? miss toch wel ;)
    Hier geen idee eigenlijk, niet zoveel opgelet dit weekend. Behalve dat ik vandaag weer pijn in mijn onderrug heb en soort spierpijn in mijn lies. En zo nu en dan wat steekjes en misselijk gevoel (vandaag). We wachten rustig af.

Eneuh femmy
    mooie ovutesten hoor!!! knuffelze

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Ga jij morgen nog een testje wagen? Of ga je echt tot volgend weekend wachten? :(

@Debby Bij jou klinkt het ook wel goed :D Vorige keren niet zulke klachten gehad?

Ik vind het echt zo spannend voor jullie meiden!!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Femmy: Daar word je nog druk mee! ;)

Mammadoe: Heb ik net zo hoor! :( Heb nergens zin in , met Tara kwam dat vanzelf weer terug. Dus hopelijk bij deze zwangerschap ook snel!
    Succes komende week! Wel een uitdaging ofniet?

Poemie: auw! Uit de buggy gevallen?
    En alvast HEEL veel succes voor morgen! Hopelijk krijgen jullie een mooie echo!!!

Debby: Ohh wat spannend! :D Het klinkt iig wel hoopvol!!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeeej! Vandaag alweer 15 weken zwanger! NOg maar 5 weekjes en dan de 20 weken echo.
    Mijn buik...... is echt niet meer normaal! Ik lijk wel 25 weken zwanger.

En iemand vroeg mij of weightcare helpt? ( volgens mij poemie?) Ja ach, er zit net zoveel in als een fatsoenlijk ontbijt en lunch. 200 kcal.. Maar dit vult goed en als ik 1 broodje eet, is te gauw het hek van de dam. plus dat ik na de bevalling bij tara erg zin had in zuivel ipv brood. Ik moest echt kokhalsen om brood.

En we hebben een hele leuke meisjesnaam! :D Eindelijk! Nu hebben we beide namen en blijft het nog eventjes spannend wat het gaat worden!

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    Ik denk dat ik probeer te wachten tot vrijdag. Ben bang dat als ik eerder test de test negatief zal zijn. Ik zit dan euh 3 dagen voor NOD, weet natuurlijk nog niet hoe snel ik HCG aanmaak. En de vorige cyclus dat ik ging testen werd ik op dat moment ongesteld :(

@ tamale
    gaat hard zeg!! alweer 15 weken :$
    Ben wel een beetje jaloers hoor :)

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, 1 van onze katten is zoek:(. we zijn al de hele avond aan het zoeken, maar tot nu toe zonder resultaat.
    Het is ook onze bange kat die weg is, meestal blijft hij in de buurt van huis, of ligt in de deur opening, maar sinds vanmiddag hebben we hem niet meer gezien. Mijn vriend is weer een rondje aan het lopen om hem te zoeken.
    Ik heb er geen fijn gevoel over.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo iedereen is weer wakker geworden uit haar weekendslaapje!
    Femmy, wat vervelend van je kat! Zit ie niet toevallig in de schuur opgesloten ofzo? Hopelijk komt hij snel terecht, want dit zijn van die akelige zenuwe kwesties :(
    @Brondy, als je kan wachten zou ik dat gewoon doen hoor, dan weet je straks in 1 x waar je aan toe bent. Dagen aftellen dan maar.... ;)
    @Tamale, o gelukkig! Ik schaam me gewoon echt. Ben vrijdagmiddag het huis ingelopen, heb de gordijnen dicht gedaan en ben er gewoon niet meer uitgekomen! Passieve doos.... ;) Nou ja, ter compensatie van de drukke week die voor me ligt. Heb vandaag wel even wat huishoudelijke klusjes gedaan. 2 wassen gedraaid en de douche/wc schoongemaakt. Nu barst ik direct weer van de helse onderrugpijn!
    @Debby, oeeeeee, dat klinkt veelbelovend zeg! Ik hoop het zo voor je!!!!!!!! :D:D:D Het word wel tijd dat de laatsten ook nog zwanger worden, ja toch!?! ;)
    @Poemi, ja leuk hè die schoentjes!! En die kan je later nog eens dragen, al die witte schoenen trek je nooit meer aan! Heeeeel veel succes morgen bij je echo! Ik duim voor je dat alles goed zal zijn en dat je nu eindelijk ECHT kan genieten van je zwangerschap!
    @Cinnepinnetje, Het is in het binnenland, aan zee. Ik bekeek vandaag voor het eerst het hotel waar we zitten, maar echt relaxed! Aan zee, met allemaal sauna's en baden en een bowlingbaan, echt relaxed! Enne ik moet nog altijd terug reageren op je pb, maar het kwam er steeds niet van, maar ik ben je niet vergeten ;)

Nou ik ga maar snel slapen en meld me bij deze voor de week af. Wie weet kijk ik af en toe, maar waarschijnlijk heb ik daar geen tijd voor (had vorig jaar bijna geen tijd om even rustig naar het toilet te gaan:$). Ik zie het allemaal wel. Fijne week iedereen en veel succes met alles.

9. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Poemi, succes bij de echo vanmiddag... Ik denk aan je!!!

@Mammadoe, succes bij de overvolle week!

@Femmy, is je kat al terug? Hopelijk wel!

@Tamale, 15 weken:$!!! Jeetje dat gaat snel en dan te bedenken dat er hier ook een aantal niet zwanger zijn:S en jij bent over 5 weken al op de helft!!! Vaak gaat een buik bij een tweede zwangerschap sneller, dan bij de eerste!!!

10. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Grrr wil ik naar mijn werk, zijn mijn auto sleutels en dus ook de sleutels van mijn werk weg:(:(:( Ben nu al een half uur aan het zoeken, nergens te vinden... Nu komt manlief thuis omdat hij een reserve sleutel heeft;)

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik ga even lekker naar de stad kleine man is op het kdv en grote man is thuis hij is echt niet in orde! dus ik ga even vluchten!

12. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    De kat is nog steeds zoek:(, heb zojuist foto's bij de ingang van het appartementencomplex opgehangen met de vraag of iedereen in kasten, dozen en hoekjes wil kijken, want hij kan zich heel goed verstoppen.
    Ik heb hem ook als vermist opgegeven, heb er toch veel verdriet van dat hij weg is. Heb gewoon geen goed gevoel over.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    Kat alweer terug??

@ cinnepinnetje
    Dat is vervelend zeg!! Gelukkig heeft manlief een reserve sleutel.

@ mammadoe
    ik heb drang om te testen morgen, maar wacht liever tot NOD.
    Heb de k2v5 gekocht, geen idee hoe gevoelig die zijn.

Manlief kwam vanmorgen pas om 7 uur terug van Italie. Wilde hij gelijk door naar werk, staat er 9 km file vanaf Deventer. Dus is ie toch nog maar ff t bed in gedoken.
    Voel mij niet helemaal top, lijkt toch of mijn ongi eraan zit te komen, maarja geen bloed is goed natuurlijk ;)

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Femmy, wat balen van je kat! Hoop dat jullie m snel vinden!
    @ Tamale, hihi je buik :) leuk hoor! Misschien heb je een harde groei gehad in het begin en wordt dat langzaam minder, of kan dat niet? Enne, wil je de namen delen of niet?
    @ Brondy, jij vrijdag? Ik wil ook wachten tot vrijdag (mijn banner loopt iets voor) zooooo spannend! Maarre, lees nu dat je je ongi een beetje voelt? Ik hoop het niet voor je :(
    @ Poemi, nee de vorige keer niet... dus ben benieuwd. Voor jou heeeeel veel succes en toch ook plezier gewenst voor de echo!
    @ Mammadoe, Ik wens je een goede week toe, veel succes met alles!
    @ Cinnepinnetje, goed gekomen met de sleutels? Irritant zeg!

Gisteravond heb ik lekker met vriend op de bak gelegen. Ineens begon ik te janken niet normaal! Het gevoel dat het me allemaal teveel werd. We hebben net ons paleisje sinds februari en als we eigen zaak starten = verhuizing. Tevens een kinderwens... mn werk... pfff werd me allemaal teveel. Dus ik alles eruit gegooid. Vriend is normaal geen prater, maar was zooooo lief: 'Nou, dan gaan we hier gewoon een prachtig paleisje maken, mooie kinderkamer etc...' mij helemaal knuffelen en kusjes geven. Ik mocht me niet zo druk maken, alles komt goed.
    Nu hebben we besloten om wél alle plannen op papier te zetten, maar als ik zwanger raak, schuiven we het gewoon ff vooruit zodat we eerst op kindje en zwangerschap kunnen richten. Zo fijn! En zo blij :) want ik was echt bang om hem teleur te stellen door het idee weer weg te vegen... Maar het zal ons 1e kindje zijn en zo bijzonder, dat wil samen delen!!!! En niet dat hij dan 24/7 aan het werk is en ik 'alleen' moet genieten. Dus... Sorry, ik moest het ff van me afschrijven. Het was zo'n opluchting om het eruit te gooien...

15. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Zo, de eerste ochtend na de vakantie zit er weer op. Viel alles mee gelukkig :)

Femmy79, Nou, dat is zeker een knaltest, haha :D
    Balen van je kat! Hopelijk is hij al terecht!!

Mammadoe, ok met een vakantieweek, dat klinkt idd erg pittig! Fijn dat je op woensdag vrij bent! Succes deze week!

Poemi, de hondencursus is een uurtje van 9.00 tot 10.00. Heb ik nog wat aan mijn dag zal ik maar denken :D
    En jij vanmiddag de echo.. spannend! Hoop dat alles goed is!!

Debby1, leuke bruiloft gehad en zelf niet zo fit. Zou wel gaaf zijn als het raak was! Nog 3 dagen totdat je kan testen zie ik..
    Wat lief van je vriend om je zo te troosten :) Hoef je je daar niet druk over te maken allemaal gelukkig!

16. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemiddag, ik heb lekker filmpje zitten kijken met mijn man,

vanavond ga ik lekker met mijn vriendin en haar zus aquarobiccen heb er zin in ow ja gisteren in de apenheul stappen uit de auto ineens he jullie ook hier mensen uit het dorp, verder lopen we tegen de middag midden in het park kom ik ineens mijn vriendin met haar man en kindje plus schoonouders en zwager tegen ,

schoonouders wonen 3 deuren verder dan wij en ik had zaterdag nog met mijn vriendin gesmst over vanavond sporten dus we lagen helemaal in een deuk, einde van de middag kwam mijn zwager nog een collega tegen ook echt bizar je rijdt 100 km en komt er niet 1 maar 2 uit hetzelfde dorp tegen (dorp is ook echt klein dus echt bizar)

rins was helemaal kapot we gingen nog eten bij de mac maar zelfs dat ging er niet meer van harte in!

ik gok eigenlijk dat mijn ongi deze week op gang gaat komen ga nu maar uit van ongeveer 40 dagen net als de vorige keer !

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    ja probeer te wachten tot vrijdag, maar heel miss dat ik morgen vroeg een testje doe. Heb de k2v5 thuis liggen. Iemand enig idee hoe gevoelig ze zijn??
    Spannend he... heb toch wel een beetj zenuwen voel ik, maar of het nu voor het testen is of voor de reis die nu ook wel heel dichtbij komt... geen idee :(

@ marilouise
    hahha, dat zul je altijd zien, ga je verder weg kom je bekenden tegen ;) ach was de kleine zo moe ja? naja dan heeft hij zich vast wel goed vermaakt overdags.

18. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hier even snel een berichtje vanaf mijn werk. heb niet alles terug gelezen. maar k.heb mijn auto sleutels nog niet terug... het hele probleem is ook dat mijn werk sleutel en de sleutel van.mijn oppasadres er aan zitten... nou vanavond maar een grote zoekactie beginnen...

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb niet terug gelezen. Maar de echo was niet goed. Wel een verdikt baarmoederslijmvlies wat bij een zwangerschap hoort, maar geen zwangerschap in de baarmoeder, en m'n rechtereierstok was 4,5 i.p.v. 2 cm dik. We konden gelijk door naar de gyn, die heeft hetzelfde geconstateerd, en daarna door voor bloedprikken HCG waarde. Rond 16.00 uur word ik door de gyn gebeld over de uitslag. Als die waarde nu hoog is gaan ze uit van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moet ik daaraan geopereerd worden. We mochten dus wel naar huis maar ik mocht niets eten of drinken totdat hij gebeld heeft, want misschien willen ze vanavond al wat er aan doen. Ik hoop maar dat die waarde laag is, dan moet ik deze week een keer terug komen want m'n lichaam denkt in ieder geval nog wel dat ik zwanger ben en daar zal toch wat aan gedaan worden.

Pff... zit echt te janken hier. Dan was ik liever gewoon ongesteld geworden de vorige keer. Dan had ik nu in de volgende ronde al gezeten. Nu voelt het voor mij alsof ik 3 weken verspild heb :(

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #3720 Brondy, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Poemi
    Wat een verschrikkelijk nieuws zeg!! kan me voorstellen dat je er nu even doorheen zit en dat je vindt dat je 3 weken verspilt hebt. Dit had ik echt niet verwacht meid. Hopelijk is de waarde laag en hoef je niet geopereerd te worden. Vanaf hier een dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina