POEMI, lieverd toch ik schrik hier echt van... jeetje.... Helaas kan ik ook niet iets zeggen wat je zal opvrolijken of dit nare nieuws kan veranderen. Ik hoop van harte dat deze nachtmerrie snel voorbij is voor jullie. Veel sterkte vandaag en de komende tijd. Hopelijk weet je snel meer en wordt je snel gebeld. Dikke knuffel!
Kwam speciaal even snel kijken voor Poemi. Jeetje meid, wat een rotnieuws!! Schrik er ook wel van hoor! Hopelijk weet je snel wat meer! Sterkte!!
Hé Poemi, Wat een bagger nieuws! Had je gevoel dus toch de hele tijd gelijk dat het niet goed zat..... Toch achteraf wel raar dat de vk in het begin niet gehoor gaf aan jouw twijfels/bloeding want een BBZ kan er gevaarlijk zijn toch?! Heel veel sterkte en ik hoop ergens vandaag nog tijd te vinden om te kijken naar de uitslag.
Jeetje Poemi, das wel het laatste wat ik verwacht had. Gettsie... Je hoeft je er niet voor te schamen dat je zit te huilen. Daar hebben we allemaal begrip voor. Ik hoop voor jullie dat je snel de uitslag krijgt en dat je niet geoppereerd hoeft te worden. Jeetje zit ik me hier zielig te voelen omdat ik weer eens misselijk ben, maar dat valt nu helemaal weg. Sterkte voor jullie beiden! Dikke knuffel vanaf hier
ahhh poemi ik vindt het echt erg voor je/jullie, weer dat oergevoel he dat zegt er is iets niet goed! hoop dat de hcg waarde laag is en dat er geen operatie hoeft dikke knuffel
Hey meiden, bedankt voor de lieve reacties. Net terug gebeld door de arts en de HCG waarde was nog wel verhoogd, maar niet direct alarmerend. Woensdag om 09.40 uur moet ik weer terug komen en dan gaan ze nog eens kijken met de echo. Ik moet wel weer nuchter zijn in het geval ze er dan toch iets aan willen gaan doen. De hoop is nu dus maar dat het er voor die tijd zelf uit komt. Hij dacht zelf dat het al wel was afgestorven, maar dat het er nog niet uit was gekomen. Nu moet ik woensdag ook nog maar eens vragen wat dat nou bij m'n eileider is, of het toch een bbz is geweest, of dat dat dan weer iets anders is.
@ Poemi, spannende tijden meid. Pfff... ik denk aan je hoor! Zoals ik al zei, hopelijk is alles snel over, kunnen jullie het verwerken en weer vol goede moed verder. Ben je ondertussen al een beetje gekalmeerd, of nog steeds over je toeren? Ik begrijp het wel hoor, is ook allemaal niet niks...
@Debby Ik ben nu wel weer vrij rustig hoor. Ik zie alleen wel een beetje op tegen woensdag. Ik wou gewoon dat alles er al weer uit was zodat we verder kunnen. Nu is het maar weer afwachten. Wanneer ga jij een test doen? Of had je dat al gezegd? Ik kan er best overheen gelezen hebben
@ Poemi, dat kan ik me voorstellen, je weet van de ene kant natuurlijk ook helemaal niet wat je te wachten staat woensdag. Mijn banner loopt een beetje voor (ik had 1 of 2 dgn later de eisprong dan ie hier aangeeft (heb ovutest gedaan)) en dus ga ik denk ik vrijdag testen. Even kijken.... Heb wel wat rare gevoelens sinds 1,5 week (heel moe, dizzy etc) maar ik krijg nu ook 2 puistjes :S en die heb ik altijd als ik ongi moet worden.... dus ff afwachten. Hoop dat ik het volhou!
Cinnepinnetje, heb je ondertussen je sleutels al gevonden? Poemi, kan me voorstellen dat je tegen woensdag op ziet. Het zit je ook allemaal niet mee zeg. Sterkte nogmaals!
@poemi: Ooh krijg echt tranen in mijn ogen van je berichtje. Wat erg. En wat heb je het goed aangevoeld dat het niet goed zat. Had zooo gehoopt voor je dat je het verkeerd dacht. En huil maar lekker, alles eruit gooien. Heele dikke knuffel voor jou.
Pfff wat een blote nieuws heb je gehad poemi, en k zit me hier maar druk te maken over n bosje sleutels... Je hebt alle recht om je nu.verdrietig te voelen. vind het een beetje.moeilijk, weet.niet goed wat k moet zeggen... @ viev ja k heb mijn sleutels alweer terug... ze lagen gewoon op de.stoel
Poemie: aaah nee meid! Wat erg! Ik had zo gehoopt voor je dat het toch een goede zwangerschap was! Een hele dikke knuffel voor jou! Hopelijk breekt het vanzelf af en hoef je niet onder het mes.. Kloten zeg! Xx
@cinnepinnetje misschien zwangerschapsdementie? @POEMI hoop dat je redelijk kan slapen en het enige advies wat ik heb laat alles over je heen komen de komende dagen meer kan je niet doen. wel doen mijn duimen overuren draaien dat alles er beter uitziet en je geen operatie hoeft dikke knuffel net gezwommen heerlijk thuis heb ik lekker een bakje verse aardbeien op heerlijk hoor. ik ben heel emotioneel woensdag gaat rins voor het laatst naar het kdv stom maar kan er wel om huilen de hele dag al !
@ marilouise. dat dacht iemand op hyves ook Haha.. maar k heb vandaag pas mijn ei, vanavond eindelijk positieve test gedaan.... nu heeft mijn mannetje z'n zere buik dat hij niet klaarkomt ( sorry voor de woordspelling) grrr... hopelijk trekt die buikpijn weg...
Oh ik en zo bang!!!!! Net ging ik naar de wc, ik moest plassen. En toen ik ging staan verloor ik ineens behoorlijk wat nats??? Ik dacht eerst aan urine, maar dat heb ik nog nooooit gehad. En kon niet ontdekken of dit het ook echt was. Voelde ook niks aaankomen ofzo. Even gegoogled maar dan word je gek. Dus toch maar de vk gebelt. Als het vruchtwater is dan is het goed mis.. Dan zijn mijn vliezen gebroken en is het einde. Hopelijk is het gewoon urine geweest... Kunnen we niet eerder zeggen dan na de nacht. Als het echt vruchtwater is, dan moet ik vannacht ook wat verliezen.. Omdat ze baby dat vannacht veel aanmaakt, dus als ik vannacht ga staan en ik verlies vruchtwater. Moet ik direct bellen en kunnen we voor een echo. Op de echo is dan te zien of het idd vruchtwater is. Ik ben zooo bang. Heb net ook echt flink gejankt... en nu... ben ik zo zenuwachtig als maar kan met prikkende ogen. Maak me echt zo zorgen nu... Sorry voor mijn berichtje, maar ik vind dit zoo moeilijk.
@tamale: dat meen je niet. Was het heel veel? En heb je geroken of het naar urine ruikt? Jeetje wat eng. Wat een nare berichten vandaag zeg. Hoop voor je dat het urine is en dat je vannacht niets verliest. Kan je niet sowieso op controle morgen voor de zekerheid? Je doet nu natuurlijk geen oog dicht vannacht.
Linnie: Het liep wel langs mijn benen. Maar ik heb het snel weg geveegt dus precies weet ik het niet. En wat in mijn ondergoed liep, daar heb ik wel aan geroken, maar dat rook gewoon naar wasmiddel.. Dus daar werd ik ook niet veel wijzer van. Sowiezo een onderzoek doen ze niet, want als ik niks ben verloren tot morgenochtend, is er ook niks aan de hand! Maak mezelf alleen helemaal gek! Kan overal wel om janken. bahbahbah. Ga nu maar naar bed, en hopen op het beste! Weltrusten allemaal... Ik laat het jullie morgenochtend weten!
@tamale, wat k*t... Hopelijk was het urine... sterkte.voor komende nacht... Denk aan je. knuffel van hier