Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjewel! Lief!!

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Tamale, jeeetje zeg!!! Wat een naar bericht, tenminste als het zo is. Maar kan het zijn dat je bijv. je plas minder goed kan ophouden als je zwanger bent?
    Hopelijk is het indd geen vruchtwater! Ga maar lekker (proberen te) slapen... Ik denk aan je! Ook voor jou van mij een heeeeeeeeele dikke knuffel! Laat morgen indd maar ff weten hoe of wat!

3. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hier is het toch nog gelukt... gelukkig was zijn buikpijn over... pfff was l
    al bang dat we weer een maand verder zouden zijn

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgen,

Ik ben tot nu toe niks meer verloren.. Dus ik ben voorzichtig blij! Toch wil ik ook nog eerst 'droog' de ochtend door.. Gelukkig vannacht niks verloren!!!

Debby, dankjewel!! Ja het kan urine zijn geweest, maar heb dat nog noooit eerder gehad. En ik voelde gewoon niks!? Heel raar!

Ik moet nu werken tot 5. Werkse iedereen!

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale Gelukkig ben je droog de nacht doorgekomen. Dat is wel ff schrikken zeg! Maar je kunt wel last krijgen van een soort incontinentie tijdens je zwangerschap. Ook wel heel vervelend, maar dat liever dan vruchwater verliezen!

@Cinnepinnetje Fijn dat het bij jullie toch nog gelukt is ;)

Ik heb me vandaag maar ziek gemeld. Voelt wel een beetje dubbel want er ligt echt nog wel veel werk, maar ben ook wel een beetje bang dat ik het anders misschien niet trek. Nu heb ik me gewoon ziek gemeld, maar als ik op m'n werk ineens in tranen uitbarst heb ik meer uit te leggen.

6. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ tamale. fijn dat je droog bent gebleven... k ben vandaag vrij, k doe net mijn ogen open en dacht meteen aan jou... k maakte me we n beetje zorgen... werk ze..

@poemi k begrijp het heel goed dat je je ziek hebt gemeld... je moet het eerst n beetje verwerken... dikke knuppel vanuit hier...

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi natuurlijk snappen wij het dat je je ziek meldt zeg,

@tamale duimen voor een "droge" morgen

voor de rest ik ga me aan de ene kant steeds beter voelen, het is gewoon afwachten wanneer menstruatie komt, verder door die ijzer tabletten zit ik wel vreselijk verstopt man heb zo'n pijn in mijn buik vaak door mijn hele buik, maar schijnbaar is de druk zo erg dat het overal pijn gaat doen dus zit me nu suf te eten aan kiwi en drink veel lauw warm water en veel wandelen dan blijft het nog wel een beetje te doen, einde van de week terug en opneiuw bloedprikken en kijken of het al beter is dan mag ik misschien stoppen met ijzer tabletten.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    he, wat een nare berichten hier zeg :(

@ poemi
    Hopelijk laat het vanzelf los en hoef je niet geopereerd te worden. Snap heel goed dat je vrij genomen hebt, zou ik ook gedaan hebben.

@ tamale
    Opluchting dat je vannacht niks verloren hebt. Hopelijk blijf je droog deze dag.

Vannacht heb ik gedroomd over een positieve test, dus kon het niet laten om vanmorgen te testen, helaas....negatief :(
    Naja het kan natuurlijk nog te vroeg zijn. Voor zover heb ik nog geen bloedverlies, wel kramp net boven mijn linker lies. En zo nu en dan een vreemd gevoel in de buik, niet goed uit te leggen hoe het voelt. Nu ga ik echt wachten tot vrijdag/zaterdag.

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen!

@ Tamale, pfff, gelukkig * lichte opluchting * misschien inderdaad dan die incontinentie verschijnselen. Wellicht is deze zwangerschap anders dan de vorige x... Hopelijk houd je het droog!

@ Poemi, goed hoor meid, lekker thuis blijven, alles ff op een rijtje, beetje bijkomen etc... Heb je wel een beetje kunnen slapen? Doe maar lekker rustig aan vandaag!

@ Brondy, oh jeee! al een test gedaan! Indd misschien nog te vroeg? Ik heb me nog kunnen bedwingen... ben erg benieuwd, maar ergens verwacht ik weer niets, omdat ik allemaal pukkeltjes krijg (altijd als ik ongi word).

Meiden, fijne dag vandaag!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @tamale: ooh gelukkig dat je niets meer bent verloren. Hopen dat het zo blijft en dat het gewoon urine was.

@poemi: gelijk heb je dat je je zoek hebt gemeld. Lekker rustig aan doen.
    Hoe voel je je nu?

@brondy: ooh jammer negatief, maar er is nog hoop.

11. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Cinnepinnetje, fijn dat je je sleutels weer terug hebt! Apart dat ze gewoon op de stoel lagen, haha.
    En toch nog kunnen klussen gelukkig.

Tamale, jeetje wat heftig meis!! Ik hoop voor je dat alles goed is en dat het geen vruchtwater is geweest!
    Lees nu dat je vannacht niks bent verloren, gelukkig maar!

Brondy, gedroomd dat je zwanger was. Wel balen van je negatieve test! Maar kan natuurlijk dat het nog te vroeg is..

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Balen dat je test nog negatief was. Hopelijk is het gewoon nog te vroeg.

Ik heb ook nog een test gedaan vanmorgen, in de hoop dat het streepje lichter zou zijn geworden en dat m'n lichaam het zelf gaat oplossen, maar helaas. Ben denk ik de enige hier die baalt van een positieve test :(

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @poemi: zou wel lekker zijn als je lichaam het zelf gaat afstoten. MOrgen hoor je meer toch? Als het niet vanzelf afgestoten wordt krijg je dan curretage?

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ poemi, wat balen meid... ik snap best dat je baalt hoor! Het zou indd wel fijn zijn als het nu dan snel voorbij is... :(

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    mijn nieuws is niet zo slecht maar moet even mijn frustratie kwijt, als dat mag..

Zoals jullie weten vertrekken wij maandag naar Indonesie. Manlief heeft zaterdag en zondag nog een wedstrijd. Vanavond is manlief ook niet thuis omdat hij alles klaar moet hebben voor zaterdag. Woensdag hebben wij dansles. Donderdag laatste avond om alle spullen te kopen die we nog missen. Vrijdag enige avond over wanneer we alles in kunnen pakken.
    Smst mijn schoonmoeder of zij vrijdag avond kan mee-eten :$
    Daar zit ik dus zo niet op te wachten!! Ik weet t wel weer, dan blijft ze veel langer hangen dan de planning is en moet ik ook nog eens gaan koken wat eigenlijk niet in mijn planning zat!! Argh en ik weet zeker dat manlief dat niet begrijpt want ja zijn moeder moet toch ook 'afscheid' van ons kunnen nemen??
    Hoezo?? we gaan maar op vakantie?? als wij 3 weken naar Italie gaan komen ze ook niet nog even last minute langs!!
    Zo dat lucht op *zucht*

16. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @poemi. k lees net mijn berichtje van vanmorgen terug... en heb met mijn halfslaapdronken hoofd een verkeerd woord getypt. dikke knuppel moest natuurlijk dikke knuffel zijn... sorry schaam me zo...

17. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ poemi, wat vreselijk nieuws, jij had al vroeg het idee dat het niet goed zat he. Hopelijk hoef je niet geopereerd worden.

@ Tamale: dat klinkt ook heftig, hopelijk valt het allemaal mee.

Hier is onze kat nog steeds zoek:(, ben er behoorlijk kapot van. Sinds zondagmiddag geen teken van leven. zit elke avond te huilen, als ik langs z'n stoel loop waar hij altijd ligt. we gaan elke ochtend en avond zoeken, maar zonder resulstaat. Voel me moe en gesloopt.

18. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    femmy79, wat balen dat je kat nog steeds niet terug is! Hopelijk vinden jullie hem nog!

Poemi, tjee meid echt balen hoor. Morgen maar ff afwachten dus.

Brondy, snap dat je vrijdag niet op je schoonmoeder zit te wachten. Vooral als je het nog zo druk hebt. Hopelijk dat je vriend je toch begrijpt :)

19. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Nu lekker gtst kijken, wordt alleen niet zo'n leuke aflevering. De begravenis van Rosa... Sinds mijn moeder is overleden heb ik het met dat soort dingen heel moeilijk:(...

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

heb vanmorgen al gtst gekeken, viel mee hoor de uitzending.

hier lekker op de bank kleine man op bed hij is gek op pepernoten, morgen zijn laatste dagje dagverblijf:(

ik ga morgen winkelen met mijn oma ook leuk.

zometeen x cherso kijken even lekker lachen.

hier krampjes enzo in mijn buik verwacht eigenlijkeerdags mijn menstruatie, ben benieuwd!

Share This Page