Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@tamale ben benieuwd hoe is je dag gegaan?

hier een oud klasgenoot vader geworden dat kindje is 58 cm en 4880 gram man dat is gewoon niet leuk meer zo groot !

@poemi hoe is die met jouw?

@linnie hoe gaat het je kletst niet zo heel veel momenteel ?

@brondy ik zou ook geen zin hebben in mijn smoeder dan hoor.
    wij doen trouwens wel altijd gedag zeggen als we weg gaan met vakantie langer dan een midweek.

@debby en brondy wordt nu wel spannend he ?

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

POemie: Ja dat zeker! Maar ik had het nog nooit eerder gehad,dus vond het echt schrikken.
    Ik snap helemaal dat je je ziek hebt gemeld, ik denk dat ik hetzelfde had gehad! :( Kloten zeg! Vind het zo erg voor je!!

Cinnepinnetje: Wat lief zeg! Dankjewel. Gelukkig is het goed gegaan!:)Voel me nu wel een beetje 'dom' dat ik zo'n bericht poste, maar ik was echt zo bang!

Marilouise: He bah! Nog steeds geen ongesteldheid dus? Raar hoor!

Brondy: Balen! Maar het kan inderdaad nog zat! Laten we goede hoop blijven houden! Ik duim voor jullie..En ik snap je over je sm beetje chaggerijnig bent.. Missch gewoon eerlijk zijn dat je niet veel tijd hebt??

Femmy: Ooh nee wat erg dat je kat weg is!! :( Wat vole je je dan rot he! Hopelijk istie gauw weer terecht. Ik duim voor jullie!

Cinnepinnetje; Jij je meoder al verloren? He bah. Snap ik dat je het er dan moeilijk mee hebt. Lijkt me vreselijk om 1 van je ouders zo jong te verliezen.....

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Vandaag is het heel goed gegaan, niks meer verloren!
    Af en toe voel ik al een schopje, al is het soms nog twijfelen.
    Gisteren luisterde ik met de angelsound, zo gaaf! Je hoort hem echt rondzwemmen nu en schoppen .. Was wel even emotioneel. Dat je denkt: Straks gaat het vannacht mis...
    Maar gelukkig niet!

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @Marilouise, jeeeetje, da's een grote beeb! Pfffiieewww.... En ja indd, wordt nu wel spannend, maja... die pukkeltjes... :( Maar voor jou dus nog steeds geen ongi? Hoe lang duurt het nu al dan?
    @Cinnepinnetje, vond je gtst mee vallen? Dacht het wel toch...was niet zo veel te zien?
    @ Tamale, wat leuk zo'n angelsound, is dat duur? Goed om dan ff de 'bevestiging' te horen, denk ik. Je hoeft je overigens niet te schamen dat je dat berichtje post hoor! Heeeel begrijpelijk! Gelukkig is het vandaag goed gegaan, nu weer lekker genieten meid! Na hoeveel weken kun je de beeb eigenlijk voelen dan?

5. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Tamale, Tuurlijk is je berichtje niet "dom"... Je kan hier alles kwijt, en logisch toch dat je je zorgen maakt als een vk dat verteld via de telefoon... Ik zou me het zelfde voelen en het zelfde reageren als jij hebt gedaan gister...
    Gelukkig voel je de baby:D en hoor je het hartje mooi kloppen... Geniet er van!
    Ik ben mijn moeder verloren toen ik 22 was, ze kreeg te horen dat ze kanker had, en een maand later was ze er al niet meer! Het is in November alweer 4 jaar geleden... K mis haar nog elke dag, en nu helemaal omdat we getrouwd zijn en een kinderwens hebben. Ik zou haar nooit kunnen vertellen dat ze een kleinkind krijg... Maar ik denk dat mijn moeder nu mee kijkt en ons aanmoedigt met deze wens;) (hoezo zweverig)...

Pff heb nu een mega zere buik:S... Hopelijk is het een goed teken haha, nog afwachten tot volgende week vrijdag!
    Ik was vanmiddag in de prenatal voor een cadautje voor een nicht van mij die is bevallen in juni... En ik kon het niet laten maar heb een romper gekocht met I Love Papa, die geef ik aan mijn man als het raak is... Zo schattig al die lieve kleertjes!!!

6. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Debbi, op zich viel gtst mee, maar ik vind het lastig dat lorena dan moet janken om haar moeder dan komen bij mij meteen mijn gevoelens terug van toen, nu zit ik ook weer met tranen in mijn ogen... Haha emo trutje ben ik ook... Morgen zal wel echt de begrafenis zijn, zal morgen wel weer met een half oog kijken, heb ik vandaag ook gedaan beetje surfen op het net haha...

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hiiii,

@marilouise: ik leef nog hoor, maar heb het wel druk de laatste week.
    Maar het gaat goed. En door gister ook die nare berichten van poemi en van tamale vind ik het zo lullig om te zeggen dat ik me momenteel juist heel goed voel.
    Aaah morgen laatste dagje kdv. Wel raar he.

@tamale: wat leukkk dat je het gevoeld hebt. Ik heb miss ook gevoeld, niet schoppen hoor. Maar ging vanochtend op mijn buik liggen in bed, en toen voelde ik ineens onderin een kriebel of soort tinteling op één plek. Hield een tijdje aan, maar voelde heeel gek. Toen dacht ik, miss heb ik het wel gevoeld, hoor dat je in het begin kriebels kan voelen. Helaas de rest van de dag volgens mij niet meer gehad.

Net weer wezen sporten, lesgeven. Ging wel lekker. Had alleen knallende hoofdpijn, maar had genoeg energie.

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, gisteren naar de rabobank geweest voor de hypotheek. was wederom een goed gesprek en eigenlijk gaan we nu de puntjes op de i zetten. ze kwamen met een goed bod qua rente en waarschijnlijk wordt de rente nog iets lager (korting vanwege dat de rabobank ook betrokken is bij het bouwproject en als we verschillende verzekeringen ook bij hun doen, krijg je weer korting)
    Maar zo'n hypotheek blijft voor mij lastig, al die cijfers en berekeningen, gelukkig is mijn vriend econoom en die snapt het wel.

verder is onze kat nog steeds zoek, ik heb eigenlijk geen hoop meer, maar mijn vriend wel, die verwacht dat hij nog steeds komt aanlopen. Ik ben vandaag vrij en ga straks langs het dierenasiel om te kijken of hij daar is binnengebracht. Hij is gechiped en staat ook op diverse sites als vermist.

@ poemi: hoe gaat het? wordt je nog geopereerd?

@ tamale: gelukkig geen vochtverlies meer, maar had je nu de verloskundige gebeld?

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    het is rustig geweest hier gister...

@ femmy
    dat is mooi zeg :)
    Vervelend dat jullie kat nog niet terug is, hopelijk zit ie bij het asiel of komt hij vanzelf weer terug.

@ linnie
    gaat weer de goede kant op met sporten? zal wel fijn zijn.

@ cinnepinnetje
    dat is leuk zeg, zo'n rompertje.
    Ik durf dat echt nog niet te kopen, veel te bang dat het daardoor mis zou gaan, stom he :$

@ debby
    hoe gaat ie??
    Hier nog geen ongi, maar denk dat ie er wel aan zit te komen. Heb weer bruine afscheiding (sorry voor de details) net als de vorige x :(

@ tamale
    wouw, je voelt de kleine soms al?? en hoort t hartje goed..
    Ben zo jaloers :) sorry

10. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    Hoi allemaal,

ik ben even afwezig geweest, was zo druk met vanalles en erg misselijk. Kom ik terug zie ik allemaal nare berichtjes!!

Poemi: meid wat naar zeg, ik wens je heel veel sterkte vandaag. Begrijpelijk dat je niet naar je werk was! Je gevoel was dus helaas toch goed! Dikke knuffel voor jou!

Tamale: dat was even schrikken! Jeetje! droog gebleven? En nu al voelen schoppen, heerlijk, geniet ervan! wat is trouwens een angelsound? gewoon een kop die je op je buik zet met een beetje gel?

Femmy: he wat vervelend van je kat! Ook jij een dikke knuffel, hopelijk komt ie toch nog terug, je hoort soms dat katten na maanden ineens terugkomen! Als ie nog leeft dan vind ie julie huisje wel hoor! Ik ken een verhaal van een kat van vrienden van ons, die woonde in middelburg en die is op een of andere manier waarschijnlijk met een vrachtwagen mee gereden. Maanden later stond meer dood als levend in goes, onderweg naar huis! uiteindelijk weer thuis helemaal opgeknapt! Wie weet hoeveel km hij heeft gelopen!
    dus ziet er goed uit van de bank! ik heb daar ook de ballen verstand van!

Linnie: wat leuk zeg! Ik had dat met isa ook zo rond die tijd, daarna pas weer met 20 weken ofzo. Maar achteraf wist ik het zeker dat het de baby was, terwijl iedereen zei dat het niet kon, wel dus!

cinnepinnetje: heftig van je moeder! Logisch dat je haar nu extra mist, zo moeilijk omdat dat verdriet eigenlijk ook niet slijt en die leegte niet op te vullen is!
    Hopelijk is het voor jullie gauw raak! Dat rompertje is een leuk idee!!

groetjes aan de rest!

11. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    brondy: spannend morgen testen!!?

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Vervelend dat je zo misselijk was, bah.
    Waarschijnlijk hoef ik morgen niet te testen. Net als de vorige x heb ik weer bruine afscheiding voordat ik ongesteld werd, maar deze x ook tegelijkertijd een beetje misselijk. Denk dat het weer niet gelukt is, nog even afwachten dus ;)

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    ow sorry, daar heb ik waarschijnlijk over heen gelezen. wat balen! maar wie had dan ook en is toch zwanger? linnie geloof ik, dus wie weet treur je te vroeg, i hope so!

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Net terug van het ziekenhuis, we hebben er ruim 2 uur gezeten, en we zijn er niets mee opgeschoten. Er moest toch bloedgeprikt worden, wat ik zelf al wel verwacht had, dus we moesten daar wachten op de uitslag. HCG waarde was 191, vrijwel gelijk aan die van maandag. Op de echo was ook niet meer te zien, gyn heeft ook nog eens gekeken. En ze weten dus niet wat het is. Het is of een zwangerschap die niet goed is gegaan, en waarvan ze nu dan niet weten waar die zit, of het is een cyste die ineens HCG is gaan produceren. Ik weet 100% zeker dat ie dat 4 weken gelden nog niet deed, toen nog een hartstikke witte test, maar goed. Volgende week donderdag weer terugkomen. Eerst bloedprikken, dan een echo, en dan uiteindelijk weer naar de arts. Zo willen ze in de gaten houden of er iets veranderd. Als het over 2/3 weken nog steeds hetzelfde is willen ze alsnog een kijkoperatie gaan doen om te kijken wat er nu aan de hand is. Ik hoop dat zo'n kijkoperatie niet nodig is, zitten toch wel weer risico's aan verbonden. Zo, einde ego-verhaal van mij. Ben wel teleurgesteld, maar gaat al stukken beter dan gisteren. Baal er alleen ontzettend van dat ik nu zolang moet wachten voordat er meer duidelijk is en we weer verder kunnen.

15. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Cinnepinnetje, kan me voorstellen dat je het dan moeilijk hebt als er een begrafenis op tv komt.. Sterkte!

Tamale, wat fijn dat het gisteren zo goed is gegaan en dat je niets meer verloren bent!

Linnie, misschien ook de beeb gevoelt, leuk zeg!

Femmy79, wat erg dat je kat nog steeds niet terecht is. Hoop dat ie nog terugkomt of wellicht in het asiel zit!

Poemi, wel vervelend dat ze nu nog niet weten wat het is! En dat je weer een week moet wachten. Kan me voorstellen dat je gewoon weer verder wilt.

16. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @poemi, wat vervelend dat ze het nog niet weten... moet je ook nog eens zo lang wachten... bah wat een narigheid...

Pfff k ben zo misselijk, mijn collega kwam net de leidsterskamer binnen en die had net gerookt... k kon wel overgeven zo misselijk... nu maar hopen dat het voor n goed doel is...

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Wat een nare berichten aan 1 stuk door.
    Poemi, wat irritant dat het niet is gaan zakken! En dat je dan maar moet wachten de hele tijd is helemaal vervelend! Hopelijk idd geen kijkoperatie als het ff niet hoeft.
    Femmy, wat super erg van je kat!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot ervan bent. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het toch nog met een sisser zal aflopen. Maar die ontwetendheid zal killing zijn :( echt kut voor jullie!!
    Tamale, was ff schrikken zeg! Gelukkig lijkt het nu de goede kant op te gaan.
    Cinnepinnetje, heb om jou moeten lachen én huilen! Die knuppel was hilarisch maar het verhaal over je moeder bikkelhard! Wat zal dat een zware tijd zijn geweest en nog zijn!

Brondy, is droomde destijds ook over een posi test en kreeg daarna een witte, paar dagen later was ie knal.....wie weet.... Nog niet opgeven tot het helderrood is!
    Hier nog steeds uitgeteld om bed van mijn werk. Lekker uitgeslapen, maar wel gedroomd dat mijn klant met verkracht had :s Ben hem in real life ook al helemaal zat!!
    Vanavond weer die kant op. Nog even doorbijten en aan het gels denken :p

Liefs

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    cinnepinnetje: idd, wie weet!

poemi: wat vervelend, schiet je niks mee op! Het is inderdaad gek dat je hcg vrijwel gelijk is gebleven. Heb zelf op poli gyn gewerkt, rare dingen gezien. Hopelijk weten ze gauw wat het is en kun je dit gauw achter je laten en gaan voor een mooi kindje! Sterkte meis, doe rustig aan!

He viev, hoe is het met jou?

19. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @mammadoe, die knuppel was een foutje... moest knuffel zijn, k was echt net wakker op dat moment en mijn telefoon reageert soms vreemd... dan verbeterd ie zelf een woord. en voordat je dat in de gaten hebt als je net wakker bent... Ik vond het heel moeilijk om mijn moeder te moeten missen. maar op den duur weet je dat het zo is en je leert er mee leven. maar op sommige momenten komen.al die.emoties weer los. en volgens.mij ben.k het soms gewoon aan het.verdringen! Wat natuurlijk niet goed is... Pfff jij hebt dus echt een.zware week gelukkig zit je op de helft...

K moet weer aan het werk k kom vanavond meer kletsen!

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    he, daar kun je dus ook niet verder mee :( vervelend zeg. Nou hopelijk komt het gauw weer goed.

@ cinnepinnetje
    werkse en hopelijk is die misselijkheid een goed voorteken ;)

@ mammadoe
    ooh, nou dan is er nog hoop, en je hebt gelijk zolang het niet helderrood is mag ik nog niet opgeven.
    Zware week heb jij zeg, poeh, goed dat je het vol kan houden. Maar wat een nare droom :$

@ isa
    geeft niets... we wachten nog even 'rustig' af en hopen op het beste.

Deel Deze Pagina