Nee ik ook niet. Ik zit nu te kijken waar je een temp.kaartje bij kunt houden. Stel dat ik na de vakantie nog niet zwanger ben, ga ik dat doen denk ik. Maar ja, je kan gewoon ongi worden zonder ei. Dan wordt alleen je baarmoederwand afgestoten en niet het eitje. Kan een verklaring zijn ja.... Ik hoop gewoon stiekem dat ik zo een wonderlijk verhaal wordt, die in de eerste maand (ok tweede mag ook) al zwanger is...... Het niet weten of het lukt vind ik gewoon irritant! Als iemand me nou kon zeggen, jahoor je bent binnen 1 jaar 100% zwanger, zou ik het meer kunnen loslaten. Het is vooral het niet weten wat moeilijk is....
Hallo dames, Heb weer eventjes bijgelezen (nadat ik ons topic eerst kwijt was) Ik ben gisteren aan mijn amandelen geopereerd.. Pff ik had een hoop bloed in mijn maag gekregen, en dat kwam er dus allemaal weer uit. Jeetje ik heb wat afgespuugd in het ziekenhuis.. Gelukkig is dat nu allemaal weer over! En nu de pijn maar uitzitten.. :x Ik las dat jullie het over namen hadden. Wij hebben het daar ook al wel over gehad. Ik wil ons eerste kindje graag vernoemen naar mijn vader, die is overleden. Mijn vader heet Kees, dus als er sugesties zijn hoor ik ze graag Heb straks ook babyboom eventjes terug zitten kijken, bah echt zielig van dat stelletje die hun kindje gaan verliezen! Ik kan mijn tranen nooit inhouden bij dat programma..
Ja dat is het irritante idd, het niet weten. En je denkt dan miss dat jij vast niet precies die ene zal zijn waarbij het niet lukt of waarbij het lang duurt. Maar dat dachten die mensen ook, en het kan jou dus ook gebeuren. Je hebt geen enkele garantie. Ik hoop zoooo dat ik wel een eisprong heb gehad. Anders weet ik ook nooit of ik wel of geen eisprong heb. En zit ik straks elke maand voor niets in spanning. Maar mijn oom is gyneacoloog, dus als ik echt twijfelf heb ofzo ga ik hem gewoon wel bellen. Zit nu ook toch te denken of ik niet dit weekend ga ovutesten.
Hé Lwal, arm kind! Hoe is het? Ja dat overgeven hoort erbij. Lichaam moet zichzelf even rijnigen. Wat een klotezooi he!? Afgelopen nacht zeker nog in het ziekenhuis blijven slapen? Paar dagen op de tanden bijten. Genoeg raketten in huis? En is er iemand die een beetje voor je kan zorgen? Dus komende dagen zit jij ziek thuis het forum te bombarderen @Linnie, idd, geen garanties.... Als ik geen kinderen krijg, wordt ik iemand met 16 katten, dus misschien maar beter voor de buren dat we wel kinderen kunnen krijgen haha. Ik hoop maar dat ik de vruchtbaarheid van mijn moeder heb geerfd. Ik riep (gister nog ofzo) dat ik voorlopig nog niet ga ovu-testen, maar mijn vriend zat vanavond tijdens eten te roepen dat alles wat ik kan doen moet doen, omdat hij alle tijd, weggegooide tijd vindt (awwww zo schattig ). Misschien toch maar gewoon bestellen, samen met wat zwangerschapstesten.... (ik ben makkelijk om hahaha)
Hihi ja ben bang dat ik veel op het forum zal zitten, mooie bezigheid toch! Mijn vriend is heel lief en vraagt continu wat hij kan doen en dat hij me zo zielig vind haha.. Hij baalt alleen wel dat we nu even geen kindjes kunnen maken Ik mocht gelukkig gisteravond wel naar huis, ik vind dat echt niks in het ziekenhuis. Haha 16 katten, nee dan kan je maar beter kinderen krijgen! Toch aan de ovutesten ja? Wat leuk dat je vriend zo enthousiast is, dan snap ik dat je zo snel om bent!!
O fijn! Ik moest, omdat ik volwassen was, een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie. 's nachts nog wel redelijk geslapen. Wel midden in de nacht wakker door iemand verderop de gang die help, help me dan toch! continu aan het roepen was. Ik denk dat het iemand met keelkanker was. Daar besloot ik te stoppen met roken. Maar ja, 7 dagen later zat ik alweer met een sigaret.....op mijn zere keeltje...... Ja leuk he?! Hij wil echt graag net als ik Net een bestelling geplaatst op zwangerenkids.nl 20 ovu testen en 2 extra gevoelige zwangerschapstesten....Spannend! Is alleen al prettig om straks (als het goed is) te merken dàt je een ovulatie hebt
@lwal, gelukkig dat het spugen nu over is. Nu de pijn nog. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje hoor. Snap wel dat je je kind het liefst naar je overleden vader wilt vernoemen. Is het lang geleden gebeurd? @mammadoe: dus toch maar wel aan de ovutesten? Zit nu ook te wtijfelen hoor, maar dan meer om erachter te komen of ik een eisprong heb. Of gewoon nog even afwachten en kijken wat mijn komende menstruatie gaat doen. Mijn arme mannetje was wezen sporten en toen is er een gewicht van 30 kilo op zijn teen gevallen. Hij kwam mank thuis en heeft veel pijn. Hij gaat ff kijken hoe het gaat vannacht en anders gaat hij morgen naar de dokter.
aiiii behoorlijke ziekenboeg aan het worden hier! Gewoon bestellen, ik vond het niet erg duur vergeleken bij de drogist hier. Hier kost 1 test 7,50 en op de website heb ik er 3 + 20 ove voor 21,50 met verzendkosten en al.... Maar heette je vader echt Kees....of zit je me te plagen? Weet je wat ik wel heel leuk en anno 2011 vind? Een meisje Kees noemen Maar daar moet je van houden...
@ Linnie27: Het is in augustus 8 jaar geleden dat hij is overleden. Maar voor mijn gevoel is het pas net gebeurd.. Wat sneu voor je mannetje, hoop dat het mee valt met zijn teen!! @ Mammadoe: Je hebt er meteen werk van gemaakt dus! Ben wel benieuwd hoe het jou gaat vergaan met de ovutesten.
Ja heb ik idd ook gezien dat ze op die site heel goedkoop zijn. Ik heb zelf nog een paar ovutesten liggen van sensitest. Maar je moet eigenlijk je urine opvangen in een bakje of iets en daaruit testen? Ik had het toen gewoon in de wc gedaan en daaruit getest, haha. WIlde niet in een beker plassen. Maar had wel al het water weggehaald hoor uit de wc. Zou dat ook nog invloed kunnen hebben op je test? Miss volgende keer maar gewoon in een bekertje ofzo plassen dan Kan me voorstellen dat het voelt alsof het pas gebeurd is. Ik heb nu op mijn werk in 1,5 jaar tijd 2 overleden moeders van kinderen op mijn groep meegemaakt, is echt verschrikkelijk. Is hij onverwachts overleden of was hij ziek of iets? Als je er niet over wilt praten begrijp ik het ook hoor. Mammadoe: de vader van jou vriend is ook overleden he. Hoor je toch jammer genoeg wel regelmatig. Heb jij hem nog gekend?
Ik zei van dat plagen, omdat ik net ervoor heel toevallig die naam Kees had gezegd toch! Ik dacht misschien doe je alsof om mij rood te laten aanlopen,snappie?! Mijn vriends vader is een paar maanden voor we elkaar ontmoet hadden aan kanker overleden jah. Voor hem leeft dat ook nog altijd. Is niet iets wat zomaar slijt nee. Ik heb hem nooit gekend, vind ik wel jammer, want ik kan niet een vergelijking trekken en snappen waarom hij dingen doet. Ik doe veel hetzelfde als mijn moeder. Als je ons beiden ontmoet heb snap je dat, maar als je alleen mij ontmoet zie je dat verband natuurlijk niet. Zo ook dus bij hem. Dat mis ik wel. Gewoon ook weten over wie ze het hebben. Maar hij mist hem natuurlijk het meest. Nou meiden. Ik ga dromen over twee streepjes en morgen mijn eierstokken een oppepper (of juist niet) geven met het tolken op een basisschool Ben benieuwd!! Welteruste allemaal!
Aah jammer dat je hem nooit hebt kunnen leren kennen. En zoiets slijt zeker niet. Je moet echt genieten van de tijd die je met je dierbaren hebt. Nou ga jij maar lekker dromen over je twee streepjes, hahhaha.
Oh dat heb ik dan even gemist dat je het daarvoor over de naam Kees hebt gehad! Jouw verhaal over de vader van je vriend is heel herkenbaar. Mijn vriend vindt het ook heel lastig dat hij mijn vader nooit heeft gekent! Mijn vader is op vakantie in Spanje aan het fietsen en is toen aangereden door een auto, hij was op slag dood. Nou droomze allemaal over 2 streepjes.. En heeeelee mooie baby's!
Ooh wat erg, op vakantie en aangereden. Pfff wat zal dat zwaar geweest zijn. Slaap lekker allemaal, en nu hopen dat onze dromen uitkomen
goedemorgen dames, @lwal: hoe voel je je nu? knap je al een beetje op? heel veel beterschap! Gebruik je pijnstillers? Tjee wat heftig van je vader zeg, ben er echt een beetje stil van! Had je een goede band met hem? @linnie: Ik kan me voorstellen dat je het jammer vind hem nooit gekend te hebben. Het zegt idd zoveel over je, hoe je ouders zijn! Ik had zo'n goede band met mijn opa die is 6 jaar geleden overleden, bij tijd en wijle zit ik echt een potje te grienen en te vloeken dat hij ouke nooit heeft gekend en isaatje ook niet, en dat hij ook niet op mijn bruiloft zal zijn! (was al als klein meisje een ding, ik zou vroeg gaan trouwens omdat opa er dan bij zou kunnen zijn, maar 16 was wel heel vroeg geweest...) Andersom begrijpt manlief mijn verdriet niet omdat hij hem niet kende. Als je een ouder verloren hebt lijkt me dat nog wel een heel stuk heftiger. mammadoe: en al een ovutest gedaan? linnie: al zaadvragende ogen?? ik wel , gna gna! Volgens mij heb ik gister mijn eisprong gevoeld! (kramp rechts in onderrug!)
Hoi hoi, Het is idd heel jammer om elkaars ouders niet te kennen. Mijn vriend zijn moeder is 10 jaar geleden overleden aan kanker en mijn vader nu alweer 4,5 jaar geleden. Hartstilstand. Het is zeker jammer om de gelijkenissen niet meer te kunnen zien! Wat houdt dat ovulatietesten eigenlijk in? Ben er niet zo in thuis maar het maakt me wel nieuwsgierig..... Ik wist niet dat je ook ongesteld kon worden zonder eisprong. Werkse vandaag en het weekend staat heerlijk voor de deur.
@ Lwal: Hopen dat je snel weer opknapt!! Kwa vader snap ik precies wat je bedoeld. Het voelt als gister. Dat zal denk altijd wel blijven miss dat de scherpe kantjes er ooit af gaan. En ik vind het toch wel het moeilijkst kwa trouwen, kinderen krijgen. dat mijn vader en moeder van mijn vriend het niet meer mee kunnen maken. Mijn vader heete Rene. Zit daar wel eens aan te denken om mijn kind zo te noemen maar ik denk persoonlijk dat ik er dan nog meer aan moet denken dan dat ik al doe! Ik moet zeggen ik heb een hele lieve (stief)vader die ik heel mijn leven al ken! Dus ik kan met trots zeggen dat ik 2 vaders heb Ik noem hem geen pa want anders heb ik het gevoel of ik mijn eigen vader tekort doe. pffff het is allemaal wat.
Goedemorgen! Wat heb ik mij gruwelijk verslapen!!!! Moest er om 6.15 uur uit en werd om 7.40 wakker zonder wekker!!! Gelukkig toch nog net op tijd op de tolkopdracht. Nu tussen allemaal rekenend kindjes. Zooo schattig! Vroeger vond ik kinderen in deze leeftijd echt niet leuk. Nu wel dus dat is maar weer een indicator dat ik klaar voor ben haha. Nog niet begonnen met de ovutesten. Eb ze gister besteld. Even wachten tot ze in huis zijn.... Fijne dag allemaal.
Goeie morgen ladies, Heb weer een hele lading gemist tijdens mijn filmavondje zie ik. En iedereen hier heeft al de nodigr potie verdriet gekend helaas... Mjn beste vriendin is 5,5 jaar grleden gestorven. Was ook heel heftig om van zo dichtbij mee te maken. Naast het verdriet omdat je iemand mist op je bruiloft, als je gaat samenwonen, als je besluit kinderen te krijgen vind ik het nog erger dat zij die dingen zelf niet meer kan meemaken. Ik kan me trouwens niet voorstellen hoe moeilijk het niet moet zijn ls je een van je ouders verliest!