Hii allemaal, @isa: ja ik was idd degene die voor mijn nod toen bruin verlies had, en idd zwanger was. Dus Brondy, zegt nog niets hoor, ik was er toen ook van overtuigd dat het door zou zetten. Maar isa, de kwalen zijn er dus? Niet zo fijn. Heb gisteravond ook weer dat zelfde gevoel gehad in mijn buik toen ik op mijn buik lag. Heeel licht, bijna niets te noemen, maar voelde het wel Hoop dat het idd dat baby was. @brondy: spannund hoor, en zolang het geen rood is zegt het nog niets. @poemi: jeetje joh, wat een onduidelijkheid allemaal, heel vervelend. Hoop voor je dat dit snel allemaal voorbij is zonder kijkoperatie.
@Mammadoe Jij hebt ook geen makkelijke week dus. Wel een bizarre droom hoor! Maar goed, je moet maar aan het geld denken! Succes nog de rest van de week. @Isa Heb je zoiets als van mij ook wel eens meegemaakt dan op de poli? Snap er echt totaal niets van, en hun geloof ik ook niet echt. @Linnie Spannend hoor, als je de beeb gaat voelen. @Cinnepinnetje Vervelend dat je zo misselijk word, en idd hopelijk voor het goede doel!
Heee dames, Hier weer even een reactie van mij. Ben de afgelopen dagen weer ontzettend misselijk geweest. Gisteren overgegeven en ziek naar huis gegaan. Vandaag ook maar weer lekker thuis gebleven. Morgen is de zaak dicht en vrijdag was ik al vrij in verband met de echo. @Poemi: wat rot dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt. Hoop echt voor je dat je snel iets weet! De rest heb ik geen puf voor gehad om terug te lezen en te onthouden.
@ poemi: wat vervelend zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid heb. hoop zo voor je dat het wel heel snel komt. @ jessie: jammer dat zo misselijk bent. vanmiddag naar het asiel geweest, helaas zonder resultaat. wederom een flink rondje rond het huis gelopen, maar zonder resultaat. was net aan het stofzuigen, maar ik kon zijn plekje nog niet schoon zuigen, het klinkt heel stom.
Hé Jessie, irritant dat je nog steeds last van misselijkheid heb. Ik heb net flink zitten snoepen en daardoor wat misselijk, maar dat is gewoon mijn eigen schuld Heb net 16 and pregnant van afgelopen maandag teruggekeken en dan is ze zwanger van een tweeling. Wat een grote buik krijg je dan zeg! Heb jij niet nu al een flinke buik? Nog nooit een foto van geplaats hier of wel? Mijn buik is in 1 week tijd 1,5cm gegroeid Gaat de goede kant op! Nog even genieten van mijn laatste uurtjes niet geleefd worden en dan weer die kant op @Cinnepinnetje, ik begreep wel dat je knuffel bedoelde Heb jij ook zo'n Iphone die af en toe er dingen van maakt, word er zelf helemaal gek van!
Hej Femmy, jammer (zacht uitgedrukt) dat je geen resultaat hebt. Misschien wat haartjes ergens inplakken om te bewaren? Ik begrijp heel goed dat je dat moeilijk vind. Ik heb ook mijn poezen heel streng vandaag toegesproken dat ze nooit weg mogen blijven. Hoe oud is je poes eigenlijk? En je hebt er nog 1 toch? Of niet?
@cinnepinnetje ik heb ook vreselijk gelachen om die knuppel van je snapte hem al wel zat net op mijn hyves daar was iemand die zijn www ook vis de telefoon had gemaakt en die wilde schrijven moet niet gekker worden en had dus met haar telefoon gedaan en er stond moet niet geiler worden heb helemaal dubbel gelegen sorry. vandaag wezen winkelen in rotterdam met mijn oma erg leuk bij de primark geweest leuke dingen voor ins gekocht en voor mijn man, bij de h&m ook nog voor rins en voor mezelf ook een leuke broek en 2 vesten gekocht helemaal bij ermee, mijn ongesteldheid gaat komen hoor de pukkels komen tevoorschijn en heb een vervelend gevoel in mijn buik af en toe steken liezen zijn gevoelig en mijn rug voel ik dus kan nooit meer lang duren ! vandaag was rins voor het laatst op het kdv was moeilijk, had er echt moeite mee, hij had allemaal leuke dingen gekregen een cd met liedjes en een muts waar die trots op was en ook een mooie plaat van de leidsters morgen ga ik met hem naar de peuterspeelzaal en gelijk opgeven !
@ mammadoe: wij hebben 2 katten, het zijn broer en zus (de kater is weg) zijn zus heeft best door dat haar broer weg is. ze is erg aanhankelijk en is wat stiller en gaat minder vaak naar buiten. Ik heb haar ook toegesproken om ook niet weg te gaan en dat ze eigenlijk haar broer moet gaan zoeken.
@Femmy Balen dat je kat nog niet terug is. Ook wel sneu voor jullie andere kat . Heb je al briefjes verspreid om te vragen of mensen in de schuur willen kijken e.d.? Misschien dat ie ergens vast zit. Vorige winter zijn wij ook één van onze katten 4/5 dagen kwijt geweest en die bleek uiteindelijk een paar huizen verderop op zolder te zitten @Marilouise Als je nu ongesteld wordt weet je tenminste wel waar je aan toe bent. Al die onduidelijkheid heb je ook niet veel aan. Jammer dat je zoontje z'n laatste dag op het kdv heeft gehad. Hopelijk krijgt ie op de peuterspeelzaal ook leuke vriendjes! @Mammadoe Je buik groeit al aardig snel dan! Vanmiddag voelde ik me nog goed, nu weer ellendig. Al die onzekerheid, wordt er gek van. De gyn had het er ook over dat er in de cyste ook weefsel zat, en daar maak ik me dan weer helemaal druk over. Want als je gaat googlen kom je allemaal enge dingen tegen waardoor je HCG kunt aanmaken, naast een zwangerschap Ik kan me ook nog steeds helemaal nergens toe zetten, huis is een puinhoop, moet echt hoognodig stofzuigen/dweilen, maar er komt niets uit m'n handen. Baal er heel erg van dat ik me zwanger voel, terwijl er dus niets zit, of in ieder geval niets goeds. Al die ellende voor niets. Sorry voor m'n gezeik weer, maar moest het even kwijt.
@ poemi: het is helemaal niet erg hoor en het is geen gezeik. Het is juist goed om je gevoelens te uiten. we hebben her en der flyers opgehangen. Voel me ook niet topfit, ben moe, hoofdpijn, en een zere keel. moet nog regelmatig een traan laten als we het over hem hebben @ marilouise: is toch weer een stap voor rins, van kdv naar peuterspeelzaal, maar hij zal daar zeker goed wennen!
Helloooooo! Angelsound: Zag de vraag vaker, dus doe het zo! Ik vind hem niet duur! 29,95 en dan krijg je gratis ultrasound gel! Je kan er alles mee horen, en ik vond het vooral de eerste weken erg fijn om het hartje te horen, nu nog steeds natuurlijk. Maar in de eerste kritieke weken wel extra ! Hoorde beeb nu al met 9 weken! Hier heb ik hem besteld: De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons Als je zoekt op de schadelijkheid van deze dingen zul je vast negatieve verhalen vinden. MAar feit is nu eenmaal: als ze schadelijk waren geweest waren ze niet verkocht! Een angelsound is niet veel meer dan een microfoon wat je op je buik houdt. Dus een versterker! De doppler die de vk gebruikt is wel schadelijker, aangezien die met geluidsgolven werkt. Voordat iemand een verkeerd artikel leest! Debby: Vaak zeggen ze een tweede vanaf 15 /16 weken, dat klopt hier dus ook! De eerste.... ik geloof 17/18?! Cinnepinnetje; Ow wat heftig!!! Pff wat zul je haar met dit soort dingen missen! Mn ouders zijn nu drie weken op vakantie geweest, morgen komen ze terug. MAar ik heb ze echt gemist!! Lijkt me zo erg om er 1 te moeten missen.. Oh lief zeg dat rompertje voor je man! Linnie: Haha leuuuk! Ja dat kan best de beeb zijn geweest idd. Die kriebel heb ik nooit gevoeld.. Knap hoor dat je sport les geeft. tot hoe lang mag je dit doen? Femmy:Wat vervelend! Hopelijk is je katje er snel weer. fijn van het hyptheek gesprek! En ik had idd de verloskundige gebelt! Brondy: Sorry! Ik voel me soms echt lullig om dat soort dingen hier neer te zetten.... Hopelijk is het voor jullie snel raak en kun je mooi mee kletsen! Balen van de bruine afscheiding, maar je weet maar nooit! Poemie: Pfff wayt een raar verhaal word het dan zeg... Hopelijk weten ze snel wat het is! Kloten..! Zolang je hcg blijft aanmaken etc mag je nog niet proberen om zwanger te worden?? Of heb je nu eigenlijk nog helemaal geen cyclus??? Sorry, ik weet niet hoe het zit?! Cinnepinnetje; Oeh, dat klinkt goed! Mammadoe: Wat een droom zeg! En werkze en sterkte nog deze week! Jessie: He bah! Gelukkig ben je vrij de komende dagen. Vrijdag weer een echo?? LeukK!! Marilouise: Leuk de primark!! Balen dat je toch ongesteld word! Poemie: Het is absoluut geen gezeik!!!! Blijf je verhalen gewoon plaatsen! Daarvoor zijn we hier he! Dikke knuffel voor jou! En googlen is echt slecht dan vind je altijd het ergste.. ( heb er zelf ook een handje van! )
@tamale: ik vind de angelsound ook een topapparaat. Ook bij diezelfde winkel gekocht. Je leest idd negatieve verhalen maar ook heel veel positieve hoor, en idd, als het heel slecht zou zijn geweest was dat echt wel bekend. En ik gebruik het ook lang niet elke dag. En ook geen half uur ofzo. Ik weet niet tot hoe lang ik sportles mag geven, tot het niet meer gaat denk ik. Maar zoals gister ging het super. Op een gegeven moment gaat je buik natuurlijk ook in de weg zitten, maar ik heb nog bijna geen buik dus dat scheelt. @poemi: is zeker geen gezeik. En je mag hier altijd van je af schrijven. Daar zijn we ook voor toch? @femmy: wat erg van je poes. En de onzekerheid dat je niet weet waar ze is. Heel veel stekte en ik hoop dat je dr nog vindt. Ik ga nu lekker ff filmpje kijken. Ff samen relaxen.
Ik had vanmiddag beloofd om mee te kletsen, maar k ben zo moe sliep al om 8 uur op de bank... nu lig k in bed tv te kijken.... lekker lui haha... k heb een heel vaag trekken gevoel onder in mijn buik??? Pfff nog n week wachten met testen... dit vind k altijd het zwaarste van de cyclus... k ga maar weer slapen... morgen nog 1 dag werken en dan weer weekend...
lekker op de bank hangen en niets doen heerlijk, ik wil nu ook gewoon dat mijn ongesteldheid komt dan is het gewoon goed en nieuwe ronde nieuwe kansen!
@Tamale M'n lijf denkt nog dat ik zwanger ben, dus het baarmoederslijmvlies wat normaal bij een menstruatie wordt afgestoten zit er nog, dat zal er uiteindelijk wel een keer uit moeten, en ik zal ook geen eisprong krijgen nu, dus geen cyclus voor mij momenteel Ik ga ook weer verder met film kijken, echt een hele foute op tv nu, maar goed, is af en toe wel lekker
Goedenavond dames, Heb niet alles helemaal teruggelezen hoor. Kom net terug van orkest. Pfff pittige repetitie achter de rug maar wel lekker gespeeld. @ Femmy, die hypotheek, herkenbaar! Al die cijfers. Wij hadden hetzelfde, en dezelfde situatie vorig jaar. Maar ik kan je wel zeggen dat wij zeer tevreden zijn over de Rabo. He, en wat naar van je kat! Kan me voorstellen dat je langzaam de hoop opgeeft. Maar soms hoor je ook wel andere verhalen. Enne, niet stofzuigen hoor! Als je dat niet wilt! Dikke knuf voor jou @ Brondy, hier gaat het goed. Wel heeeeel moe, maar miss komt het door ut weer. Want een zwangerschap? Ik betwijfel het. Steeds meer pukkeltjes... Nog niet getest. En jij? HOest nu met de afscheiding? @ Isa, bah, misselijk! Maar voor goed doel he en is het een beetje over nu? @ Cinnepinnetje, hou die gedachte vast: voor een goed doel al die misselijkheid en kwaaltjes @ Poemi, meid wat een narigheid! Donderdag pas weer?? Pfff.. wat balen zeg. Nu weet je ook niet waar je aan toe bent... @ Tamale, leuk zo'n angelsound! Ga ik ook kopennnn als het zover is, dan.... Zo, nu ff uitpuffen op de bank en zo lekker naar bed. Slaap lekker allemaal!
Even snel een ego bericht: ik was mijn klant na een uur al weer zat! Volgens mij zit ie aan de anti-depressiva en neemt hij ze niet nu hij op vakantie is. Hij is alleen maar negatief aan het praten! Alle mannen zijn gemeen en vrouwen zijn duur en misschien moet ie er maar een einde aan maken. Pffff nu lekker slapen en morgen weer een dag lang tot 10 tellen.
@Debby,, ik heb ook gelezen dat je ook pukkels kan krijgen als je zwanger bent! Wanneer ga je testen? Ik weet volgens mij al waarom ik zo misselijk was gister en nu nog steeds... Ben snot en snot verkouden een giga zere keel... Denk dat dat de boosdoener is Jammer!!! @Mammadoe succes met je klant vandaag, pfff lijkt me niets als ik het zo hoor... Ik ga nu naar het werk weer van half 9 tot half 7 werken:S
goedemorgen! hier enorm vast geslapen moet even wakker worden werd wakker en dacht ben ongesteld, zo voelde het zeg maar, maar op 2 druppels na kon ik nog niets ontdekken, dus komt eraan !!!
hoi dames! hoe ist hier? poemi: ik ken natuurlijk de extremere gevallen, maar bij de erge dingen waar ik je nu maar niet over ga informeren daarbij had je hcg toch flink moeten stijgen. Tot die tijd idd niet googlen en gewoon maar afwachten en foute filmpjes kijken , sterkte meid. Hoe is je vent eronder? mammadoe: dat is vervelend zeg zo'n negatief iemand! Ik hou daar ook niet zo van, niet dat ik zelf zo'n positivo ben maar het veranderd je humeur best een beetje! cinnepinnetje: werkse! ik ben even vergeten wat je ook al weer voor werk doet debby: welk instrument speel jij dan? Leuk! ik gister weer ziek thuis gebleven, ik ben erg slap, misselijk en moe. Echt niet normaal. Mijn darmen zijn helemaal van slag en ik ben emotioneel. Ik heb echt al een buik (ook al had ik mijn buik goed geleegd met een pilletje, sorry voor details), en dat kan ik echt niet hebben! (ivm eetstoornis in verleden) dus heb het een beetje moeilijk. Gelukkig morgen de echo, en dan een weekendje weg met zijn drietjes, een mobile home. We zouden gaan kamperen maar dat zie ik niet zo zitten in mijn toestand dus toen kwam manlief als verrassing met dit. Heel leuk met binnen en buiten zwembad, indoor speelparadijs, bowlen, midgetgolf etc. Ik heb domperidon gekregen voor misselijkheid en die werken wel alleen moet je proberen die niet te gebruiken, ik heb nu iig iets achter de hand! jullie nog leuke plannen? isa en ik gaan zo proeflesje peuterdansen, ben benieuwd! eerst maar eens een pilletje