Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@Debby GEFELICITEERD ben zo blij voor je/ jullie

@Brondy balen hoor hier nog geen bloedspoortje verder te zien,

@lwal volgens mij hebben jullie een super reis.

@femmy dat is het voordeel van nu nog niet zwanger zijn wij kunnne nog een lekkere reis boeken, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook wel blij zou zijn met een dikke buik, maar goed voor ons is alweer een maand voorbij dus wij gaan waarschijnlijk ook nog lekker met vakantie van het voorjaar !

verder ben ik een vergiet, net de kleine man op bed gelegd hij was erg moe en we zijn even op de peuterspeelzaal wezen kijken vond hij wel leuk, we zijn vanmorgen met de trein naar de markt in een ander plaatsje geweest echt zo leuk!!!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    hoeveel dagen voor je berekende ei ben je begonnen met de testen?

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Brondy, een dag of 5. Als je ze bestelt, krijg je er uitleg bij, het is afhankelijk van de lengte van de cyclus. Ik had een hele wisselende en mijn kortste was 29 dgn. Dus die heb ik aangehouden en ze gaven aan dat je dan vanaf dag 12 moet beginnen met testen. Dus: je kortste cyclus aanhouden ;)

4. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    even gauw:

debbie Gefeliciteerd! super cool, nu genieten!

@ de niet zwangeren: begrijpelijk dat jullie nu het gevoel krijgen dat de tijd wel hard tikt en gaan twijfelen. Niet abnormaal, maar ik geloof zelfs dat op deze site staat dat als je binnen een half jaar zwanger bent nog steeds tot de supervruchtbare mensen hoort, en dan is nog maar 70% zwanger! ik duim voor jullie!

@viev: dat is vervelend, maar gewoon vertrouwen op je lijf! dat is beter dan de stress. En al is het niet goed dan is heeft de natuur besloten. En dat is dan maar beter ook. Je wilt geen kindje met dusdanige afwijkingen dat het vlak na de bevalling overlijd, beter dan een miskraam, maar niets wijst daar nu toch op>?
    Ik praat wel stoer, maar ondertussen vind ik het ook onwijs spannend, morgen de echo :D

even een powernappie doen en isaatje op bed leggen.

dansen was trouwen 3 x niks!!

5. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Linnie27, bedankt voor je oppeppende woordjes :D
    Ik heb ook wel zoiets van: lekker genieten zo, zonder kwaaltjes. Want misselijk enzo lijkt me ook niets aan ;) Maar toch beetje onzeker. Nog 2 weekjes wachten en dan weet ik het zeker, haha.

Debby, ben benieuwd naar een foto van je zwangerschapstest ;)
    Ben je in mei uitgerekend of heb je daar nog niet naar gekeken? Dan zou je ook mee kunnen kletsen in het mama's 2012 topic :)

Isa, gaaf hoor morgen de echo! Ben bijna jaloers, haha.
    Heb ook geen tekenen van een miskraam idd. Nooit geen bloedverlies gehad enzo. Zolang ik niet ongesteld wordt, zal het wel goed zitten hopelijk ;)

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Gefeliciteerd! Fijn hoor, begrijpelijk dat je helemaal hyper bent, je wilt het natuurlijk het liefst aan iedereen vertellen.

@Brondy Balen dat het heeft doorgezet bij jou, het klonk allemaal zo hoopvol :( En over dat jaloers zijn: ik ben niet alleen beetje jaloers op de zwangere, maar zelfs ook op jou, omdat je ongesteld bent geworden en door kan naar de volgende ronde :(

@Lwal Jammer dat je het nog niet helemaal los kunt laten, maar zolang het het genieten van je vakantie niet in de weg staat is het niet zo'n probleem toch?

We dachten dat manlief vrij zou zijn vandaag, bellen ze om 12.15 uur dat ie om 14.00 uur moet werken. Voelde me al klote, nu helemaal. Nu ligt de kleine nog op bed, maar straks moet ik hem weer bezig zien te houden terwijl ik me daar niet echt toe in staat voel :(

7. marilouise

@poemi het is dat je niet in de buurt woont anders had je je kleine zo mogen komen brengen hoor herken het dat als je totaal met andere dingen bezig bent door wat voor omstandigheden dan ook dat dat alles je even teveel is merk het zelf soms ook met rins.

man is vandaag weer werken (wat een rust ) vanavond even lekker sporten heb er zin in daarna mannetje sporten voetbal trainen dus we lossen elkaar af vanvaond!

zaterdag wordt mijn nichtje alweer 2 pfff dan gaat het zo hard rins ook alweer bijna 2 (januari pas maar gaat zo hard ) volgende week zijn we ook alweer 2 jaar getrouwd daar was mijn schoonzus toen niet bij die was toen net bevallen en lag nog in het ziekenhuis.

8. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, dank je wel :) ik kan me voorstellen dat het voor jou nu ff dubbel is om te lezen. Hoe is het nu met jou?

@ Viev, thanks! Ik heb geen foto kunnen maken nog, omdat ik meteen moest werken. Zal vanavond ff kijken of ik er tijd voor heb (mn ouders komen de hond brengen omdat ze een weekje weggaan). En ja, ik heb net ff gekeken. Als het goed is 25 mei uitgerekend :D Mooie datum vind ik zelf!

Maar ik kan het allemaal nog niet bevatten hoor... pfff... Wel helemaal hoteldebotel ben ik nu ;) En alsof de duivel ermee speelt:
    Ik had het net een beetje warm, dus ik met een boekje wapperen, zegt mn manager: word je ziek of ben je zwanger ofzo? Ikke: neeeee, tuurlijk niet! Haha, maar ik kan zoooooo slecht liegen.... hoop dat die eerste weken snel gaan ;)

9. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik ben even een tijdje afwezig geweest. Mijn internet deed het thuis niet en op mijn werk had ik geen tijd.
    Ik heb alles terug gelezen en wat een nieuws! Zowel positief als negatief...jeetje...

Debby: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Ik weet hoe je je nu voelt. Heerlijk is dat he? En nu nog even stilhouden, dat vond ik erg lastig. En binnen een week wist ook gelijk iedereen het. :)

Poemi: Voor jou vind ik het echt naar. Zo verschrikkelijk vervelend... Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt en verder kunt gaan. Het zal wel moeilijk voor je zijn als er hier weer een nieuwe zwangere is.

Brondy: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Dat is toch altijd weer even een baalmoment. Hopelijk ben je er op vakantie dan wat minder mee bezig. Wie weet helpt dat. Waar ga je trouwens heen?

Verder heb ik niet zo goed onthouden.

Ik ben zelf elke dag erg misselijk. Dat was eerst alleen 's nachts en toen kwam het 's avonds al. En sinds deze week begint het 's middags na m'n werk al. Best vervelend, maar ik heb het er graag voor over hoor!

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Thanks Faylin :)

Hoe heette dat dagboek ook alweer wat een aantal van jullie hebben? Heb geprobeerd terug te zoeken...
    Zijn er verschillenden die leuk zijn??

11. marilouise

het is van pauline oud en heet mijn 9 maanden dagboek
    is echt een gaaf boek had het bij rins ook

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Even heel snel tussendoor!
    DEBBY GEFELICITEERD! Wat super voor je! Dat dagboek heet: het 9 maanden dagboek. Ff op bol.com kijken, maar ook volop in de winkels verkrijgbaar. En wat mooi van je baas, die heeft er een neus voor!
    Brondy, wat ontzettend zuur voor jou dat jij wel gewoon ongi geworden bent! Maar hopen dat je op huwelijksreis zwanger raakt. Ik zou zeker gaan ovu testen. Heb ik gedaan en in 1 klap zwanger. Bij posi test de volgende dag sexen.
    @Poemi, dikke knuffel voor jou! Voor jou ook heeeeel zuur!
    Ik ga weer aan het werk. Vanavond feestavond (lees: de ergste avond van de vakantie!)

13. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden, ben ik weer :D

Ik ben dus bij Etos geweest, maar die CB testen waren op.... grrr...
    Dus ik had nog zon K2v5 liggen, dus die nog maar een keer gedaan en ja hoor: wederom streepje! Het is dus echt voor het eggie :D ben zoooo blij. Maar nog steeds zoooo eng.
    Hier een foto:

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je geen cb voor nodig! Is overduidelijk :) genieten maar!!!

15. marilouise

Ja dat is erg duidelijk!!!!

hier nog meer pukkels wordt er gek van dus.

zit lekker onder mijn dekentje op de bank katten vechten om wie er bij mijn voeten mag liggen. we hebben 2 katten alleen 1 van de 2 is heel aggressief naar mijn man en mijn man is echt bang van hem, maar wegdoen doen we ook niet, terwijl ik wel denk dat het beter is maar goed de kat is ook de jongste niet meer.

nu zitten we klaar voor expeditie robinson!!!!

jaaaa mannetje voetballen en ik lekker kijken!!

16. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden!

Poemi, wat balen dat je man vandaag toch moet werken.
    Hopelijk kan je de dag een beetje doorkomen.

Debby, leuk dat je ook in mei bent uitgerekend! Is wel een mooie maand vind ik ;)
    Ik heb ook het dagboek van Pauline Oud. Erg leuk!
    Mooie foto's van je testen! :D

Mammadoe, hopelijk heb je de feestavond een beetje overleefd ;)

17. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Goeden avond Dames,

Wat hebben jullie vandaag veel gekletst haha duurde ff voordat ik alles had gelezen...

@Debbie gefeliciteerd, de test was heel duidelijk! Ik heb een ander dagboek: veilig zwanger agenda van beatrijs smulders

@ Isa, ik werk op een kinderdagverblijf op een verticale groep van 0 tot 4 jaar.. Jammer dat de peuterdans niet leuk was:( En jullie gaan een weekendje weg:D heerlijk geniet ervan...

@Mammadoe, Ik heb het de hele dag volgehouden, al ging het niet van harte... Net maar ff de hele kruidvat leeg gekocht, neusspray, tijmsiroop en keelpastilles haha, ook nog waterijs gehaadl!... Hoe is jou dag/avond gegaan??? Je zal wel blij zijn als de week erop zit! Nog 1 dag en dan gelukkig weekend toch???

@Brondy, dat is wel echt vervelend dat je ongi bent geworden Hopelijk heb je wel een super leuke huwelijksreis en wordt je daar zwanger!

@Lwal, Wat leuk dat je nog even tijd had om te kijken op de site, op safari lijkt me ook zo gaaf:D Geniet op Zanzibar:D Het moet daar echt vet zijn... Veel plezier nog..

@Femmy wat balen dat je kat nog steeds niet terug is:(

Ovulatietesten: Ik heb ze ook iedere maand gebruikt, maar tot nu toe nog niet raak!!! En het is heel normaal dat je niet gelijk binnen een half jaar zwanger raakt... Veel mensen raken tussen het half jaar en jaar zwanger!!! Ik ken die gedachten ook wel, zo van zal het wel lukken hier op de site zijn er al zoveel zwanger! Maar hopelijk komt het ooit goed...

Nu duik k mijn bedje in hopelijk ben ik dan morgen weer opgeknapt, ben wel lekker vrij...:D

18. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Debby: Dat zijn mooie posi testjes hoor!!!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn buik begint nu echt te groeien! Zal proberen er een foto van te plaatsen.
    Zaterdag dan ook lekker shoppen voor positiekleding samen met mijn moeder!

Hier alleen thuis (voor zolang het nog duurt!) Expeditie Robinson gekeken. Manlief is hardlopen met z'n zwagers.
    Morgen de echo in het ziekenhuis. Gaan ze verder kijken om te kunnen bepalen of het een 1-eïïge of 2-eiïge tweeling is!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hello Hello! Ik race even gauw door de pagina's heen!

Isa: Ik denk dat dat een fase is war je even doorheen moet. Ik heb daar zelf ook last van. Nu niet meer, maar toen je net op het punt zat dat niemand het weet, of mag weten. En het net een twijfel buikje is! Komt goed meid!
    Wat voor pilletje bedoel je??

Debby: Leuk.

WAAHHHHHHHHHHHH!!! GAAAF!!!!! :D:D Gefeliciteerddddd meidd!!! Woehoeeeeeee!!!1
    Kon je je inhouden vandaag? Haha

Brondy, voor jou weer kut! :( Balen meid! Volgende ronde, nieuwe kansen.
    Wat heb jij trouwens een onwijs gave trouw foto op de achtergrond van je profiel! Waaaauw!!!!

Lwal: Nee niks meer verloren! :) Gelukkig niet. Thanks voo r het vragen en veel plezier nog!!!

Poemie: Dikke knuffel!

Debbu: Die zijn zeker duidelijk! :D

20. marilouise

dames welterusten ik ben kapot,

Deel Deze Pagina