Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Lieve meiden, slaap lekker allemaal!

@ Tamale, ik heb me net stil kunnen houden. Ouders waren net hier, maar ik wil het samen met vriend vertellen en die's werken. Gelukkig keken we Robinson ;) Morgen wil ik in pauze ff de stad in naar de prénatal en Lief! ;) gewoon ff koekeloeren en... iets kleins kopen denk ik :D

@ Jessie, ben erg benieuwd naar je foto!!!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo feestavond overleefd. Al die gehandicapte mensen vonden het fantastisch dat ik een baby in mijn buik heb en zaten ernaar te wijzen en hun shirt omhoog te trekken om hun buik te laten zien haha.
    Nu ff ik bad de glitters er aan het afweken. Morgenochtend ontbijt en inpakken en wegwezen. Maar moet dan nog wel Nederland doorcrossen, dus zit dan nog 3,5 uur in de auto.... Maar ja, muziek hard aan, hij is toch doof haha!
    @Jessie, ik was het die nieuwsgierig was naar je buik! Foto's zijn altijd leuk! Super spannende dag dus voor jou morgen!!! Veel plezier!!
    @iedereen, niets verklappen over exp. Robinson, dat ga ik nog terugkijken!
    @Cinnepinnetje, echt heftige keelpijn hè?! Ik moest het dus alleen op paracetamol en dampo tabletten doen, omdat ik de rest niet mocht pfff!

Nou snel afdrogen en me nest in! Goede laatste dag allemaal.

Ps: Steeph is dus echt nooit meer teruggekomen :( wel jammer, vraag me dan toch af wat er gebeurd is....

3. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ mammadoe. die keelpijn wordt alleen maar heftiger... lig nu in bed had.vandaag al lekker.vrij... nu moet k die dag maar doorbrengen in bed... k kan bijna niets meer zeggen! Wel rustig voor mijn man want die vind dat k soms teveel klets... haha... dus jij moet je klant ook.nog terug.brengen???hopelijk ben je snel thuis.

K ben ook wel benieuwd naar steeph... wel jammer dat ze weg is.

4. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Debby: Dat zijn mooie testen! En zeker duidelijk. :D

@Cinnepinnetje: Beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Haii,

Kom snel ff kijken, moet zo weg om te werken, tot half 2 en dan weeekeendddddd. Heerlijk.
    Gisteravond nog zumba gedaan. Sporten gaat wel lekker op het moment moet ik zeggen.

Maarre, over Steeph, gek he, ineens was z er niet meer.
    Ik had haar volgens mij ook op hyves, maar kan dr nu niet meer vinden:(
    Jullie? Of is ze ook met hyyes gestopt?

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen dames ik heb geen idee van steeph!

Hier gisteren de hele dag met mijn hoofd bij mijn tante en nicht gezeten, ze hebben gisteren een niertransplantatie ondergaan, althans mijn tante een nier afgestaan aan mijn nicht die had al vanaf haar geboorte maar 1 nier en deze werkte nagenoeg niet 2 jaar geleden hebben ze een transplantatie gedaan van haar vader en deze nier is afgestoten door haar lichaam ze hadden eigenlijk gezegd dat door alle fouten die toen gemaakt zijn er geen transplantatie meer mogelijk was maar in nijmegen durfden ze het nog wel aan dus gisteren heeft hara moeder een nier afgestaan aan haar mijn tante had vreselijk vee pijn erna, en de eerste berichten over de nier zijn goed want de doorbloeding komt heel goed op gang en er werd al heel veel urine geproduceerd, nu begint het echte afwachten wat die gaat doen hoop zo dat het goed gaat de komende jaren haar broer is ook nog een geschikte match dus die wordt achter de hand gehouden voor over een x aantal jaren ze is nog hartstikke jong namelijk!

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Marilouise, he wat een narigehid met je tante en nicht. Hopelijk zijn ze snel uit de 'kritieke' periode en komt alles goed!

Steeph heb ik even opgezocht op hyves en berichtje gestuurd. Misschien is ze lang op vakantie???

@ Cinnepinnetje, beterschap!

@ Mammadoe, succes met de lange rit(ten) vandaag!

Ik heb vanavond verjaardag v.e. vriendin. Ben erg benieuwd. Gelukkig woont ze in Arnhem en moet ik er met de auto heen. Maar niet drinken én niet meer roken, zal haar vast opvallen! Pfff... nu al nerveus om me eruit te redden (ze weet wel wat we bezig zijn) aangezien ik niet kan liegen....

Heb vannacht heeeeeel slecht geslapen. Vanmorgen 6.00 uur op, bang om te verslapen etc...
    Moest ook nog helemaal wennen aan het idee dat we zwanger zijn en ging helemaal liggen of ik misschien iets 'anders' voel aan mn lichaam haha! Vriendje kwam later in bed en die kon er maar niet over ophouden! zooo lief :) Hebben helemaal zin in de komende periode :D Zoooo benieuwd hoe mn ouders volgende week reageren als ze terug zijn van Barça....

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Heb vandaag al vrij genomen, is mijn vakantie nog net wat langer ;)
    Ben nog even de laatste wasjes aan het doen en dan kunnen we vanavond/morgen echt alles in gaan pakken. Pfffff het komt nu wel heel dicht bij :)

@ Debby
    mooie duidelijke testjes hoor!! Ben een klein beetje jaloers :) mag wel he ;)
    hopelijk kun je het vanavond nog stil houden voor d'r.

@ tamale
    Dankje :) zijn ook heel tevreden met de fotografe, zij fotografeert ook modellen zoals Kim Kotter

@ marilouise
    Zo dat is niet niks, Wel mooi dat iedereen uit het gezin een donor kan zijn, dat scheelt al een hele hoop.

@ cinnepinnetje
    hmmmmm, naja ik heb ze toch wel besteld, eens kijken hoe dat bij ons gaat. Maar weet dat het niet snel raak hoef te zijn, vriendin van mij was na 8 maanden zwanger en daar ga ik ook wel een beetje vanuit eigenlijk. Maar zij is zelf zo zelfbeheersing geweest om elke x te wachten tot ze ongesteld werd voordat ze ging testen. Dat kan ik echt niet hoor.

Tijdens onze vakantie heb ik mijn vruchtbaarste periode en als we terug zijn hoef ik maar een weekje te wachten tot het testen, zo gaat de tijd wel hard ;)

Oja Faylin, vroeg jij waar we naar toe gaan??
    We gaan naar Indonesie, eerst rondreizen over Java en daarna nog een weekje relaxen op Bali :D:cool:

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Brondy, ja dat mag, ik weet hoe het voelt!!! Lekker die ovu testen gaan gebruiken, meid :) heeft mij dus goed geholpen. Mocht ik je niet meer 'spreken': een heeeeeeeeeeeele fijne vakantie gewenst, goede reis en goed knuffelen daar! Ik hoop het zo voor je! Ronde 4 = geluk ;)

10. marilouise

@brondy ja schijnt niet vaak voor te komen dat iedereen in een familie matcht, maar het is nu wel redelijk zaak dat haar lichaam deze nier niet weer afstoot anders zijn de opties wel een beetje uitzichtloos ze kunnen niet transplantatie op transplantatie blijven doen. en normaal heeft iemand natuurlijk al 2 nieren en kan 1 de functie deels overnemen dat is bij haar dus niet omdat ze er vanaf geboorte al maar 1 heeft.
    allemaal spannend.

ik ben aan het poetsen geweest met zoonlief samen geen succes kan ik vertellen hij ligt nu te slapen!

morgen verjaardag nichtje is ze eindelijk peuter!!

11. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Vandaag al lekker weekend :) Vanochtend wat gepoetst en ben vanmiddag met een vriendin de stad in geweest.

Cinnepinnetje, ook lekker een vrij dagje vandaag :D Nog wat leuks gedaan?
    Lees net dat je in bed hebt gelegen vanwege de keelpijn, das niet zo leuk. Beterschap he!!

Jessie, ben wel benieuwd naar een foto van je buik! En zaterdag lekker shoppen voor positiekleding, lijkt me ook erg leuk!!
    En ben benieuwd of je tweeling 1 of 2 eiig is!

Debby1, hoe was het bij prenatal en lief? :D
    Ben benieuwd of je vriendin vanavond wat merkt ;)

Mammadoe, fijn dat je de feestavond overleeft hebt! Nu weer lekker thuis waarschijnlijk?

Brondy, wat lekker dat je nu al vakantie hebt!

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Al bijna op huwelijksreis, gaaf hoor! Was je trouwens nog onder het bezoek van je schoonmoeder uitgekomen vanavond? Lekker dat je vandaag ook al vrij was, heb je wat meer tijd om voor te bereiden.

@Debby Mooie testen hoor! Ik kan niet zeggen dat ik jaloers ben op het resultaat, ik wil er juist vanaf ;) Hopelijk kun je je inhouden vanavond. Maar als ze al weet dat jullie bezig waren, is het ook niet de grootste ramp als ze weet dat het raak is toch?

@Mammadoe Hopelijk heb je je laatste dagje ook weer overleeft vandaag. En dan een weekend om bij te komen.

Ik ben vandaag ook weer wezen werken. Pff... Wat lag er weer een hoop.. Het ziek zijn kwam ook niet echt goed uit, maar ja, je kunt het niet altijd kiezen. Het was wel een goede afleiding, zo gaat de tijd ook lekker snel. Ik kijk er nu juist naar uit om weer te gaan werken, want dan is donderdag ook weer dichterbij.

13. marilouise

@poemi, begrijpelijk dat je er vanaf wilt.

@brondy super huwelijksreis gaaf ik weet niet of ik je nog spreek maar hele fijne vakantie geniet ervan

zit lekker te hangen op de bank! hgt te kijken

morgen op tijd op nichtje wordt 2 en we moeten daarvoro nog snel naar de winkel dus gaan rond 8 uur al weg. man moet s'middag voetballen.

ow ja mijn nicht en tante nicht gaat heel goed is nu begonnen met afstotingsmedicatie dus spannend allemaal maar ze zitten er bovenop.
    tante heeft nog veel pijn.

ow ja ben super trots op mijn kleine mannetje hij eet weer appel en hij lust graag spruitjes !!!(in tegenstelling tot mama al kokhalzend staan koken)

14. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Marilouise, fijn dat het goed gaat met je tante en nicht!

Hier ook hgt gekeken en nu hotter than my doughter. Wel grappig programma :D

Poemi, wel fijn dat het werken je afleiding geeft! Voor je het weet is het donderdag.

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Weer veeeel te laat! Heb nog wel ff alles bijgelezen maar reageer wel een ander xtje op iedereen. Nu mijn welverdiende slaap!

16. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen.
    Brondy: geniet lekker van jullie vakantie!

@ debby: mooie testjes hoor, hoop ze ook binnenkort zo te hebben.

@ marilouise: fijn dat het allemaal goed is gegaan met je tante en nichtje, ik vind altijd heel wat hoor. Maar ik zou het ook zo doen voor mijn moeder/vader/broer of zus.

Hier nog steeds geen spoor van onze kat:(. we gaan vandaag wel een nachtje weg, die was al lang geleden gepland. we hebben ervoor gekozen om toch te gaan.
    Ga misschien ook nog in januari op kraamvisite in Canada;), dan is mijn zus bevallen en ik wil dan toch langs, mijn vriend ziet het niet zo zitten, maar hij geeft mij alle vrijheid om te gaan.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey dames

Maandag vertrekken we pas, manlief heeft morgen nog een wedstrijd en is vandaag dus trainen. Vanavond komt hij gelukkig thuis slapen en dan ga ik morgen heel vroeg met hem mee. Helaas staat er regen voorspeld, dus ben benieuwd. Mooiste is dat hij eerste wordt natuurlijk, dan kan hij de volgende race (als wij terug komen) al kampioen worden. Dat wordt morgen flink duimen ;)

@ femmy
    Balen dat jullie kat nog niet terug is, wel goed dat jullie gewoon weg gaan. Hopelijk kun je er wel van genieten.

@ poemi
    Nee helaas niet, manlief vond dat ik moeilijk zat te doen. Dus heb mij er maar bij neergelegd en zijn we naar een pizzaria gegaan. Heb gister de keuken geboend dus had geen zin om te koken.
    Kan mij voorstellen dat jij nu niet zit te wachten op dat soort positieve testen :(

@ debby
    En? Had je vriendin het nog geraden gister?

@ Marilouise
    Ik hou ook niet van spruitjes hoor, dus ik maak ze ook niet klaar voor manlief, evenals zure ook, van die lucht alleen al ga ik over mijn nek.

Zo Fr. Lekker douche. Straks komt mijn zusje op visite, vanavond met haar uit eten, sushi. Hopelijk blijft t droog vandaag, kan ik nog Fr. De stad in.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Pizzaria is ook wel lekker toch? En je wilde haar vooral niet thuis hebben omdat je alles schoon had en geen zin om te koken? Dan is het zo mooi opgelost! Alles al klaar staan voor de vakantie? Succes morgen, hopelijk wordt ie eerste!

@Femmy Balen dat je kat nog steeds spoorloos is. Leuk om straks op kraamvisite te gaan bij je zus! Zit je vriend de lange reis niet zo zitten? Hopelijk kun je ondanks je kat nog wel een beetje genieten van je weekendje weg, veel plezier!

@Marilouise Fijn dat alles goed gaat met je tante en nichtje. Spannende tijd zo zeg.

Ik kreeg gisterenavond ineens behoorlijke buikpijn, alsof ik zwaar ongesteld moest worden (sorry voor de info..) dus ik hoopte zo dat er iets ging gebeuren, maar helaas. Nog steeds niets te zien en de buikpijn is nu ook wel weer weg :(

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden :)

@ Viev, Ik durfde de winkels niet in te lopen haha! Vond het zoooo spannend.Ben wel ff bij KV geweest voor een indicator test van CB en heb toen wel een rompertje meegenomen. En prénatal hebben vriend en ik vandaag samen gedaan. Zoooo leuk!!! speentje en slabbetje voor de oma's en opa's gekocht :)

@ Poemi, nee, in principe is dat niet erg. Maar uit principe wil ik gewoon eerst dat onze ouders het weten voor iemand anders. Ze vroeg er wel naar, maar ik kon het 'verbergen' Nee, ik weet t niet, zitten nog in de 4e ronde :p hilarisch eigenlijk. Wil je een wijtnje? Nee, doe maar niet, ben laatst zo naar geworden van ééntje, dat ik tegenwoordig gewoon NIET meer drink als ik moet rijden. hahaha. Een andere vriendin van haar is nu 16 weken. Daar wel lekker mee kunnen keuvelen over van alles en nog wat. In de trend van: 'wij hebben ook een kinderwens' ;) volgende keer is haar vriend jarig en dan kan ik zeggen dat het toen al zover was ;) Ze weten het wel binnenkort hoor, Maar gewoon eerst ff ouders

@ Poemi, moet je nou binnenkort weer voor controle?

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ter info:

Ik heb een berichtje van Steeph terug gehad via Hyves. Ze gaat morgen op vakantie. Ze vindt zichzelf egoïstisch zegt ze, maar ze heeft aangegeven dat ze het te druk vond om het steeds bij te houden hier op t forum... Was wel benieuwd hoe het met ons allemaal gaat en of er nog zwangeren bij waren gekomen. Zelf is ze nog niet zwanger, nu voor 2e x ongi geworden.

Deel Deze Pagina