En toen drukte ik al op het knopje, haha. Ik denk dat wij een bezoekje aan de prenatal gaan brengen na de eerste echo. Vind het ook leuk om wat voor de as opa en oma's te kopen
Moe moe moe en erg druk, morgen lekker vrij dus dan klets ik weer ff helemaal bij maar gelukkig hebben jullie niet veel gekletst Welterusten!!
Zo gisteren positiekleding gescoord samen met mijn moeder. 3 leuke jurkjes, een legging en nog 2 shirtjes! Daarna nog even naar de prenatal gereden. Daar 2 shirtjes gekocht. Mijn moeder heeft ook nog 2 shirtjes gekocht. Met papa's kanjer. Die krijgt manlief pas als ze geboren zijn! Kreeg van mijn moeder nog een zo'n ketting met zo'n balletje eraan! Ik was er wel erg moe van geworden. Lag om kwart voor 9 al op bed! Vandaag verjaardag van schoonzus. Oja vrijdag hebben we een echo gehad in het ziekenhuis. Alles weer helemaal in orde met de kleintjes.
Helloo, wat is het hier rustig! Jessie: Leukk! Ben je al erg aan het groeien?? Poemie: Hoeistie nu? Al weer nieuws? Mammadoe: Gelukkig, je hebt de week overleeft! Ben je volgende week vrij?? Ooooh wat hebben wij een lui dagje vandaag! Hebben allebei even geen zin om iets te doen, en zitten heerlijk de eredivisie te kijken! Tara vermaakt zich prima, dus dat scheelt ook weer! Morgen ben ik nog een dagje vrij, dan 3 dagen werken, 1 dag school en dan lekker een weekje vrij en weg met vrienden! heerlijk!
zo, we zijn weer thuis van een kort weekendje weg. was wel lekker ontspannend! Vandaag nog naar de dierentuin geweest en net voordat het begon te regenen zijn we naar huis gegaan.
idd lekker rustig hier zeg! nou wij zijn ook net weer terug van een gauw weekendje weg. Femmy waar was jij heen? Wij waren naar het prinsenmeer. Lekker gezwommen, ze hadden een trampoline en midgetgolf en heel veel speeltuintjes en indoor speel dingen. Erg leuk voor isa. Was erg leuk zo met zijn drietjes! Vrijdag echo gehad: was goed! Zo gek om dit voor de 2e keer mee te maken! Zo anders, ik vond het zo spannend! Zo bijzonder, geloof het soms nog steeds niet ondanks mijn misselijkheid. kijken of ik morgen weer kan werken, net 2 uur in de auto gezeten, lekker kokhalsen op de snelweg, maar ik heb zo veel lucht in mijn buik, ben giga aan het boeren! Herkennen jullie dat? Poemi: goed dat je weer gaat werken! weten ze het op je werk eigenlijk al? Tamale: lekker dagje dus Feyenoord gewonnen gister !hihi Jessie: paste je je kleding niet meer of was dit alvast voor als het nodig is? Leuk hoor, jurkjes! fijn dat de echo goed was! hoe staat het met de andere buiken? Debby: ga je die geven aan de opa's en oma's om het te vertellen? Leuk hoor, geniet er lekker van met zijn 2tjes! Brondy: veel plezier alvast!
Hoi dames, Wij hebben weer lekker wifi in het hotel, heerlijk! Dus kan met mijn tel bijlezen. Hier weinig nieuws zie ik.. Jessie: leuk dat je lekker positiekleding hebt gekocht. Je buik zal wel flink groeien nu! Mammadoe: al een beetje bijgekomen? Tamale: lekker zo'n dag! Wij doen dat ook geregeld Viev: Wanneer heb je de echo? Ga je het dan ook meteen vertellen? Hier is het super! Echt een paradijsje.. Vandaag wel mijn gezicht flink verbrand, bah! Had alles goed ingesmeerd, behalve mijn gezicht dus. Morgen dagje snorkelen en eilandjes bezoeken.. Mijn eisprong is geweest dus ik heb het nu allemaal wat van me af gezet.. Kan er deze ronde toch niks meer aan veranderen!
Jammer trouwens van Steeph! Maar ze hoeft zich natuurlijk niet egoïstisch te voelen! Ankie heeft hier toch ook een tijdje mee gekletst.. Ik zag op facebook dat zij ook zwanger is! Zij was ook ineens verdwenen..
Isa: Wat fijn van de echo!!! Was het allemaal erg duidelijk te zien?? Ik herken het boeren!! En ik vind de zwangerschap ook nog steeds ongelooflijk hoor... Zei het net toevallig nog tegen Maurice, ik voel me zo goed! Als ik die enorme buik niet zou hebben zou ik het bijna ''vergeten ' volgens mij. Vind het nu allemaal wel ietsjes enger, kijk aan de ene kant uit naar de 20 weken echo, maar zie er ook wel weer een beetje tegen op... het blijft spannend!! femmy: Ooh heerlijk! Dan hebben jullie redelijk weer gehad toch? Lwal: Super! Wel balen van je gezicht, maar het klinkt heerlijk. Fijn dat je het even van je af kan zetten! Hoop ht zo voor jullie!! Hoelang blijven jullie daar nog? 2 weken? Have fun! =D
hallo dames, sorry heb jullie verwaarloosd, ach valt ook wel mee! Ik heb een druk weekend met veel sport kijken achter de rug verder een kleine man die toch weer wat last heeft van zijn oortjes baal nu al. gisteren eerst naar nichtje geweest daarna man voetballen 8-1 gewonnen, vervolgens naar huis eten kleine naar bed toen man feyenoord kijken en ik naar het zwembad waterpolo kijken van mijn broertje en schoonzusje, 8-7 en 10-4 gewonnen dus was een super dag, weet inmiddels zeker adt ik niet meer ga waterpoloen bij mijn oude vereniging ben er nu al weer klaar mee is goed zo. vandaag zijn we naar de plofsluis in de buurt geweest een uur enorme boten staan kijken toen koffie bij mijn opa en oma en naar huis man voetballen kijken bah werd missleijk van de blessure van de keeper van psv brrr. daarna naar mijn moeder en daar heerlijk gegeten gamba's en zalm in verse groenten uit de oven heerlijk hoor en de mannen hutspot. nu lekker opde bank en op tijd naar bed kleine had vannacht om half 3 besloten wakker te worden uiteindelijk weer gaan slapen maar toen waren we wel 1,5 uur verder. nog geen menstruatie morgen dag 40 wel inmiddels alle symptomen, mega vette huid, pijnlijke liezen, pukkels, vethaar bah en vocht vasthouden dus hoop nu eindelijk een keer.
Goedenavond! Zo ben weer helemaal aan het bijkomen. Wat een week! Eerst me uit de naat gewerkt (50+ uur) daarna op vrijdagavond uit eten geweest met mijn broer en vrouw en erna nog naar de verjaardag van een vriendin geweest en zaterdag weer bij mijn schoonfamilie gezeten en erna weer gelijk door naar een verjaardag! Dus vandaag de hele dag op bed gelegen en bijgeslapen! Helaas niet deze week vrij, morgen gaat de wekker gewoon weer vroeg @Jessie, en konden ze vertellen of het een een- of tweeeïgen tweeling was?!? Leuk al je kleren, zal jij zeker onderhand wel nodig hebben! Enne krijgen we ooit nog een foto van je buik te zien....? @Femmy en Isa, lekker hoor ff een weekendje weg! En Isa, ben je de hele dag door misselijk? Vreselijk is het hè?! Ik had het echt onderschat die eerste 3 maanden! Ik had gedacht, misschien af en toe overgeven, maar gewoon dagen achtereen de hele dag door spuugmisselijk had ik niet gedacht! En dat boeren, man dat had ik ook! Af en toe nog een klein beetje, maar veel minder! Ik zat vaak met mijn vuist op mijn borst te slaan om de lucht eruit te laten komen en dat luchtte dan erg op! Dan was de misselijkheid daardoor ook een stuk minder!. Mijn buik....? Zal zo wel ff een foto erop zitten. Het begint er steeds meer op te lijken @Lwal, super relaxed ziet je vakantie eruit zeg! Niet normaal! En nu maar afwachten of de afrikaanse sferen voor vruchtbaarheid gezorgd hebben Ik zal voor je duimen! Straks hebben we hier 2 huwelijksreisbaby's!! @Brondy, heeeel veel plezier met vakantie! En hopelijk wordt dit jouw maand!! @Tamale, Ja? Ik je buik groot? Ben wel benieuwd! Heerlijk dat je je goed voelt toch, word vast vanzelf wel weer minder hihi. Ik ga morgen 5uur naar de vk. Ben benieuwd wat die te melden heeft..... Is er een kansje dat ik een echo krijg? (heb de termijn al gehad).
@Mammadoe Aardig buikje al hoor! Na zo'n lange werkweek ook nog eens een druk weekend gehad. Hopelijk vandaag een beetje bij kunnen komen. @Tamale Ik vind het nu ook eigenlijk allemaal wel spannender dan bij de eerste. Als er nu iets niet goed is op de echo heeft dat naar mijn idee veel meer invloed op je leven omdat er juist al een kleintje rond loopt. Als het je eerste is is het natuurlijk ook wel allemaal heel erg, maar stel dat je kindje een afwijking heeft o.i.d. dan lijkt dat me nu toch veel zwaarder. Misschien wel heel erg doem denken van mij, maar voor mij is het nu al helemaal niet meer vanzelfsprekend allemaal @Lwal Klinkt heerlijk zeg, je vakantie. Fijn dat je het nu allemaal van je af heb kunnen zetten! @Isa Wat fijn dat je echo goed was! Wel balen dat je zo misselijk bent, maar anders zou je misschien helemaal vergeten dat je zwanger bent . Één collega op m'n werk weet het, de rest hoeft niet te weten dat we voor een tweede bezig zijn. Tegen hun heb ik gewoon verteld dat ik ontzettend last van m'n buik had en dat ze er in het ziekenhuis nog niet helemaal uit zijn wat het was/is, zodat mocht een operatie nodig zijn (hoop het niet ) dan komt het niet helemaal uit het niets. @Jessie Leuk, die echo! Krijg je nu regelmatig echo's om alles in de gaten te houden? @Brondy Mocht je dit nog lezen: Hele fijne vakantie! Het weekend is al weer bijna voorbij, morgen nog een dagje vrij, dan 2 dagen werken en dan al weer HCG prikken, een echo en gesprek bij de gyn. Overdag gaat het allemaal wel redelijk met me, dan ben ik toch druk met de kleine, maar 's avonds is het echt verschrikkelijke. Liefst zou ik gelijk met de kleine m'n bed induiken, maar dat kan niet, maar lig meestal toch wel rond half 9 in m'n bed. Beetje tv kijken, lezen, voor de rest weinig zin om iets anders te doen. Het is vooral die onzekerheid waar ik gek van word, dat ik het nog steeds niet kan afsluiten en verder gaan. Manlief en ik hebben nu ook regelmatig troubles, ik kan er met hem niet echt over praten naar mijn gevoel. Hij wilt gewoon verder, terwijl voor mij alles nu even stil staat. Klinkt misschien dramatisch, maar zo voelt het wel. Morgen zou ik de intake bij de vk hebben gehad, ook weer zo'n momentje waar ik wel om kan janken. Zo maar gaan douchen en vroeg m'n bed in.
Heb even snel bijgelezen. Vandaag was een beetje stress dag. Kon vanmorgen gelukkig met iemand meerijden zodat ik niet om 7 uur al met manlief mee moest. Kwalificatie ging redelijk, hij werd 3e. Tijdens de 1e race werd hij met flinke voorsprong 1e. De 2e race had manlief teveel grip en werd hij 3e. Tijdens de laatste race begon het te regenen en was het in het begin goed opletten dat je niet van de baan af reed/gleed, hij werd uiteindelijk 2e. Al met al werd hij 1e en de kans is heel erg groot dat hij de volgende wedstrijd, direct nadat wij terugkomen, kampioen kan worden @ poemi Dat is ook zo, het was gezellig bij de pizzaria en mijn keuken is nog steeds schoon @ mammadoe Jij begint nu ook al een flinke buik te krijgen, leuk hoor! @ lwal Miss is het wel gelukt, geef de moed nog niet op! Fijne vakantie nog... Iedereen bedankt voor de vakantie wensen, het zal zeker goed komen. Morgen vertrekken wij al vroeg in de ochtend. Mijn ouders komen ons tegen half 7 ophalen. Als het goed is vliegen wij om 11 uur. Dames tot over 3 weken, heel Miss dat ik ook nog eens om de hoek kom kijken
@Brondy, een hele fijne vakantie Je zal al onderweg zijn, maar hopelijk lees je het nog op schiphol... Geniet er van en we spreken je weer over 3 weken...
dames hier absoluut niet zwanger maar ik ben zo kotsmisselijk bah zou dit een virusje zijn of kan dit komen van de naderende menstruatie? ga zo maar weer naar buiten daar trek ik het wel maar hier niet
Hoi meiden, Jessie, fijn dat alles in orde is met de kleintjes! En leuke kleding gekocht zeg! Tamale, gisteren een lui dagje gehad. Ook wel eens lekker Leuk dat je volgende week op vakantie gaat! Waar gaan jullie naartoe? Femmy, weekendje weg geweest, leuk! Welke dierentuin zijn jullie geweest? Isa, ook al een weekendje weg geweest, leuk! Is dat Prinsenmeer in Asten waar je bent geweest? En fijn dat de echo goed was!! Lwal, wij hebben 29 september de echo en willen het dat weekend gaan vertellen aan de opa en oma's en broers en zus. Kan bijna niet wachten Bij jou eisprong geweest. Hopelijk is het raak! En lekker genieten nog van de vakantie he! Marilouise, nog geen menstruatie. Wel lange cyclus zeg, echt niet leuk! Hopelijk dat je snel ongesteld wordt. Mammadoe, drukke week en ook druk weekend gehad! Jeetje, en wat een buikje al! Mooi hoor!! Brondy, wel gaaf dat je man straks kampioen kan worden! En een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van! Hier weer aan het werk. De weken kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan tot 29 september, haha.