Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Linnie: Wat leuk dat je oom die echo heeft gemaakt! En zo'n duidelijke echo! Echt super leuk.

@marilouise: Wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden. Ik zou ook zeker even naar de dokter gaan. Misschien kan hij wat duidelijkheid geven over wat er aan de hand is.

@Mammadoe: Ik heb zelf het idee dat we een meisje krijgen. Maar veel mensen om mij heen denken een jongetje. Wij willen het wel graag van tevoren weten. Weet iemand vanaf wanneer ze dat kunnen zien?

@Poemi: was je man nog veel later thuis gister? Wel vervelend dat je dan moet wachten. Maar ik zou ook niet kunnen slapen hoor, als mijn man er nog niet was.

Morgen heb ik m'n eerste echo. Ik ben best wel zenuwachtig en vind het zo spannend.
    Nu maar weer aan het werk.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

nou vandaag geen dokter beschikbaar hefet nachtdienst gehad en vindt het zelf nou niet echt hele erge spoed, dus morgen maar weer even bellen.

kleine man slaapt nog !

3. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden. vandaag een vrije dag. Dit meer vanwege prinsjesdag. wij wonen vlakbij paleis Noordeinde en de boel gaat 's morgens vroeg pot dicht, je kan alleen met je fiets of lopend langs:x.
    dus verplicht een dagje thuis;), ga vanmiddag wel nog even paardrijden.

Verder gisteren even een slecht moment. Onze kat is nog steeds weg, de laatste dagen ging het, emotioneel gezien best goed, we konden er goed over praten en hoe vervelend het is, langzaam wend zijn afwezigheid. Maar gisterenavond brak ik even. was al ontzettend moe, was op de bank in slaap gevallen en toen ik naar de slaapkamer ging moest ik weer huilen:(. Ik heb het idee dat hij nooit meer thuis komt.

Verder ben ik de laatste dagen erg moe, maar ik heb niet het idee dat ik zwanger ben:( een stemmetje in mijn hoofd blijft zeggen dat het niet zo is.

@ marilouise: balen dat je huisarts geen dienst heeft, heb je geen andere optie?

@ linnie: leuk zo'n oom. Op mijn werk staat ook een echo apparaat, dus als er iemand zwanger is wordt die regelmatig gebruikt om even te kijken:D

@ faylin: succes met je eerste echo!

@ cinnepintje: al getest?

4. marilouise

ja de spoeddienst, maar dat is bij een andere arts zo een haast geeft het ook niet

5. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Femmy, ik wil morgenvroeg gaan testen... Ik heb nu een cb test die kan je vanaf 4 dagen voor je menstruatie gebruiken maar dat moet met ochtend urine, k kan eigenlijk niet wachten... haha... Maar ik heb nu wel weer steken in mijn buik van de ongesteldheid:S maar dan aan 1 kant normaal heb ik het echt in het midden van mijn buik!!! vind het deze ronde toch wel spannend haha...

@Marilouise dat is wel vreemd dat de huisarts geen tijd heeft:S... moet je nog een dag wachten... Hopelijk heeft hij morgen een gaatje...

K ben nu lekker aan het oppassen:D, meisje is anderhalf erg gezellig, ze begint net met kletsen... Maar ik moet nu weer ff op d'r gaan letten haha... K kom vanavond weer kletsen hier...

6. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Cinnepinnetje, vrijdag al testen, dat schiet op! Met de zwangerschapstesten van Kruidvat (k2v5) kun je geloof ik tot 4 dagen voor NOD al testen. Dus dan zou woensdag al wel kunnen denk ik. Spannend hoor!! :)

Linnie, wat superlief van je oom zeg! Echt harstikke leuk!
    Ik wil ook wel zo'n oom ;)
    Mooie echo zeg! Echt bijzonder om te zien!
    Spannend dat je over 2 weken weet wat het wordt!

Mammadoe, leuk dat je het hartje hebt gehoord!
    En denk dat wij het 'gewoon' gaan vertellen en daarna een cadeautje geven. Misschien een slabbetje met opdruk ofzo. Mijn moeder zal al blij genoeg zijn denk ik, die kan niet wachten ;) :D
    Nog maar 1,5 week wachten ;)
    Wat vervelend zeg van je rugpijn! Hopelijk dat de fysio je ermee kan helpen!

Marilouise, balen dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg!

Poemi, hoe laat kwam je man nog thuis gisteren?

Faylin, morgen eerste echo, wat leuk!!

Femmy79, verplichte vrije dag, lekker hoor! Veel plezier met paardrijden! Vind het echt vervelend voor je, dat je kat nog niet thuis is.

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: wat erg dat je kat nog steeds niet gevonden is. Moeilijk is dat hoor. Heel veel strekte.

@cinnepinnetje: oh spannend morgen. Hoop het voor je.

@viev: Vind het zo knap dat je nog je mond hebt kunnen houden. Nog maar 1,5 week en dan ga je het dus vertellen. Dat is zoo leuk.

8. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Linnie, wauwww :D mooie echo! Echt super zo'n oom :) en dan ook nog eens over 2 wkn een echo, leuk hoor! En spannend dan wat het wordt!

@ Mammadoe, balen van je rug! Hopelijk slaat de fysio aan! Enne, jullie willen dus niet weten wat het wordt begrijp ik? Wij ook niet hoor, denk ik! Ik niet iig, vriend twijfelt.

@ Marilouise, wat balen zeg! Heb je nog wel eens weer een test gedaan? Vreselijk die onregelmatige cycli he! Hopelijk zet het snel door, of ben je zwanger natuurlijk ;)

@ Femmy, dikke knuffel voor jou!

@ Faylin, heel veel plezier bij de echo!

Nou, ik ben dus nu bijna 5 weken. Heb vandaag de VK gebeld. 5 oktober hebben wij intake, 19 oktober (9wkn) een counseling gesprek en daarna gaan we pas een echo plannen... Ben zooo benieuwd.

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: Wil zooo graag weten wat het wordt, als het goed is nog maar 2 weekjes wachten, als de baby een beetje meewerkt.
    Maar de eerste afspraak bij de vk staat dus, spannend hoor. Ik vond die eerste weken zooo langzaam gaan.
    Ik had trouwens nog een kwaaltje die ik heeel vervelend vond, had weken een hele vieze smaak in mijn mond, daar werd ik ook misselijk van en had de hele dag van alles bij me wat ik kon eten om de smaal weg te krijgen, wat niet hielp, haha. Dus dat kan je ook nog krijgen:)

10. marilouise

@cinnepinnetje heeft niets met tijd te maken denk ik! hij heeft nachtdienst op de hap gehad dat is eens per kwartaal en dan is de praktijk de dag erna altijd dicht.

morgen kan ik niet want dat is mijn trouwdag alweer 2 jaar zeg jee wat gaat het hard, sta nu lekker in de keuken taarten aan het maken en tiramisu,

en voor degene die het vroegen ja ik heb al wel weer getest doe het nu ook niet meer al weer 4 keer maar hartstikke negatief

het enige waar ik me nu nog aan vast houd is dat ik donderdag 2 weken geleden een positieve ovulatietest heb gehad dus zou ik dan donderdag ongesteld worden?
    hebben trouwens niet meer geklust toen.

man is trouwens weer zo een last van zijn enkel kan weer bijna niet lopen.

vanmiddag moet mijn moeder de kat laten inslapen zit een beetje in dubio of ik er heen zal gaan maar moet met de trein gaan en rins meenemen dus denk dat ik het maar niet doe.
    is trouwens wel apart was de kat van mijn vader poesje is net nog geen 7 jaar mijn vader is overleden aan een vorm van darmkanker en waarom moet dit poesje ingeslapen .worden omdat ze erge darmkanker heeft. vindt het zo zielig voor mijn moeder de andere kat die ze heeft is ruim 19 blind aan 1 oog en heel slecht ana het worden dus ben bang dat ze voor het einde van het jaar geen kat meer heeft !

11. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    hoi dames,

wat veel berichtjes in 1 dag!

Mammadoe: wat vervelend van je rug zeg! hopelijk wordt je een beetje wijzer van de fysio. Maar had jij dat niet al heeeel vroeg in de zwangerschap? Staat me zoiets van bij. Hoe is het verder met je werk, lijkt me zo leuk, eigen baas zijn :D. Wie weet, mijn plannen heb ik een beetje verschoven omdat ik zo misselijk was, volgende week weer een afspraak om mijn programmaatje voor de zwangerendagen uit te breiden.

Linnie: wat een mooie echofoto zeg! Misschien heeft je oom al wel gezien wat het wordt ;) Zou kunnen in theorie volgens mij! hihi. Hij net zo nieuwsgierig. Ik heb een lieve oom die huisarts is, die wilde ik in eerste instantie ook bij de bevalling, maar die woont ook te ver weg, (hij doet ook bevallingen bij eigen patienten), achteraf zo blij dat het een onbekende was! Mijn moeder kwam binnen toen ik weeen had, ik voelde me daar al niet prettig bij! En daar heb ik toch echt een goede band mee hoor! Ik denk als of mijn oom of mijn moeder ook bij de bevalling was geweest het veel langer geduurd had om het onbewust tegen te houden ofzo.

femmy: wat jammer van je poes, ik zou een bloemetje komen brengen om je op te vrolijken, ik heb met je te doen. Hoe was het paardrijden?

Cinnepinnetje: hoe kom je aan dat meisje dan? :)

Lwal: wat een gafe foto's op je facebook!!!

debby: wat snel al! Ik mag pas 6 oktober terecht maar ben al 3 weken verder dan jij. Jij blij! hihi! leuk hoor! Wat wordt het dan echt he, als je zo'n afspraak maakt!

viev: idd haha, die cadeautjes zijn voor de leuk! Eigenlijk is het leuk om de reacties te filmen maar in het echt doe je dat nooit! Wordt ze voor het eerst oma? (sorry als je het al 10 keer verteld hebt)

Fayllin: succes met de echo morgen! en ga jij een traantje laten??
    Ik had het zo kunnen doen maar er zaten van die ontzettend nuchtere mensen om me heen dat ik het niet deed, ik had graag een mooi muziekje er onder gewild ofzo en het lekker laten stromen haha!

marilouise: wat vervelend dat het nog niets is! En wat zielig van dat poesie van je moeder! Zal ik bij jullie ook een bloemetje komen brengen :)

Ow dames: mijn nagels worden in eens zo mooi! hebben jullie dat ook? Ze glanzen en zijn veel harder , leuke bijkomstigheid, normaal zijn ze zo slap en lelijk :D

werkse allemaal!

12. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    ps en ja ik wil graag weten wat het wordt! En ik denk nu een jongen, morgen denk ik een meisje :D.
    Wat betalen jullie voor die pretecho met geslachtsbepaling?

13. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @isa ze is van een kennis van ons... nu ligt ze lekker in d'r bedje te slapen..

14. marilouise

@isa, was jij niet op je gemak bij de bevalling, het kon mij echt niets meer schelen bij het moment dat ze zoiets hadden van vandaag moet hij geboren worden moest ik naar de verloskamer en daar gingen ze catether inbrengen en infuus aan knallen, had een geweldige gynecoloog een onwijs lekker ding (toen voelde ik me pas opgelaten zit die dan tussen je benen:D) maar daarna man na een bevalling ken je zo een beetje geen schaamte meer zeg.

en bloemetjes jaaa leuk, manlief kwam er vrijdag mee een mooie bos zomaar !!

15. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Dames,

Sorry sorry sorry voor de schitering van mijn afwezigheid. Ik zie nog wat zwangeren erbij. Gefeliciteerd.
    En ik zie foto's. Ik heb nog helemaal geen buik. hoop hem snel te krijgen want dan voel ik me echt zwanger.
    Morgen hebben we de conbinatietest dus ben benieuwd.
    Wij willen niet weten wat het wordt maar persoonlijk denk ik een meisje! Heb erover gedroomd en kan alleen op een meisjes naam komen.
    Miss dat ik morgen avond de tijd heb om weer eens alles bij te lezen.
    We zijn thuis druk bezig met interne verhuizing en op mijn werk is het ook niet fijn. Ben ook van werktijden veranderd dus ben nu pas om 6 uur thuis i.p.v half 5. dus voordat ik nu alles gedaan heb ga ik meestal al weer naar bed. pffff ben lui.

16. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Isa: Ik denk niet dat ik een traantje ga laten. Op dit moment ben ik gelukkig nog iet zo emotioneel. Dus ik kan mij wel inhouden denk ik.:)
    Ik heb trouwens ook dat mijn nagels opeens zo mooi en hard zijn. Normaal heb ik altijd slappe nagels die altijd afbreken. Ik zat toevallig van de week mijn nagels te bewonderen, maar ik dacht er helemaal niet bij na dat het misschien van de zwangerschap kan komen.

@Marilouise: Wat zielig van die kat. :( Hopelijk houdt die andere kat het dan nog wel even vol.

17. marilouise

hoe blij kan je zijn met wat druppels bloed !

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @ marilouise: uiteindelijk voelde ik me prima, isa was er binnen 5 uur. Dus ja genant is het wel maar ik kon niet meer praten of iets, het gebeurde gewoon. Maar ik bedoel dat ik dat niet zou hebben denk ik als mijn moeder of oom er bij was geweest. Paarden bevallen ook niet voor niets eigenlijk altijd snachts, als er niemand op stal is :D.
    Wat goed, dus de ongesteldheid komt er toch aan? Op naar de nieuwe ronde.

Faylin: ja volgens mij is dat hartstikke van je zwangerschap! Leuk he!? Ik krijg ook weer dikker haar en een 'strakke buik' hihi! Grote tieten, wat wil je nog meer?;D hihi!

cinnepinnetje: ow leuk, pas je wel vaker op?
    Donderdag komt mijn nichtje weer, daar pas ik laatste tijd weer wat vaker op als haar mijn schoonzusje moet werken, haar werk ik lastig soms en mijn broer werkt zieozo fulltime, dus dan pas ik met alle lliefde op. Vorige keer heb ik haar 1e stapjes gezien! Zo leuk!!

claudia: hoi hoi! tis ook geen verplichting hier :D ik ben ook wel eens even afwezig hoor! Mag ik vragen wat jullie redenen zijn voor de combitest? Ik ben er hard over na aan het denken.. Neig nu meer naar nee.

19. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Isa: wij hebben het niet gedaan een combitest. Ik vond dat er voor mij geen risico's waren plus het feit dat het geen uitsluitsel geeft. En daarnaast vind ik dat ook een kindje met down welkom is.

Wij willen niet weten wat het wordt. Als het maar 2 gezonde kinderen zijn.
    Mijn buik is inderdaad alweer gegroeid in verhouding met de foto van 12 weken.

@Linnie: wat leuk zeg zo'n oom!!!

20. marilouise

nog meer bloed drupjes!!! ben helemaal blij nu nog echt gaan doorzetten !!! maar dit is al iets.

De poes was heel snel weg ze wwas nooit een zware kat woog altijd 2,7 kilo ze woog nu nog maar 1,1 en dat in een tijdsbestek van 1,5 week.
    ging zo hard. mijn moeder belde dat ze dood was en was helemaal overstuur ze was binnen een 30 seconden weg onderweg was alle spierfunctie uitgevallen dus ze hebben haar narcose in de buik ingespoten en de definitieve spuit in haar niertje wat heel pijnlijk schijnt te zijn maar ze sliep gelukkig al. het is goed zo, maar doet wel even verdomde zeer. ik heb besloten niet naar mijn moeder te gaan hoe erg ik het ook vindt, maar ik had nog zoveel te doen hier en met rins en sporten (komt nu over alsof ik niets over heb ) daarbij komt dat ik er ruim een uur over doe om er te komen.

Deel Deze Pagina