Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Isa, ooohh.. ik dacht dat dit al laat was hahah! Maar jij bent dus nog iets later aan de beurt. Maar heb jij dan echo/intake alles tegelijk? Bij mij allemaal verspreid...

@ Marilouise, eindelijk!! Nu doorzetten die ongi en hop, de volgende ronde in!!

Pfff... hier helemaal ontzettend moe vanavond. Heb een beetje teveel gedaan denk ik. Beetje overgewerkt en daarna aan 1 stuk door, ff rust tijdens gtst en nu pas echt neergeplofd. Voel het meteen. Denk maar op tijd naar bed.

Buiten zere borsten heb ik momenteel echt nergens last van :( voel me nu niet echt zwanger...

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Cinnepinnetje, nee eerst wilden we het wel, maar paar weken geleden bedacht dat ik mijn mond niet kon houden en we het toch op de ouderwetse manier ook heel erg leuk vinden!
    Jij morgen testen!!! Spannend zeg! Ben heeeeeel benieuwd en heb toch best wel wat hoop voor je(Ondanks dat jij zelf denkt van niet)!
    @Linnie, wow dus over 2 weken weet je het gewoon! Echt spannend! Meisje dus...ben benieuwd of dat idee klopt of niet. Ik denk zelf dat ik een jongentje krijg, maar geeeeen idee waar ik het op baseer....
    @Faylin, eerste echo, spannend! Heel erg veel plezier en geniet ervan! Hopelijk is alles in orde.
    @Femmy, ik vind het zo sneu voor je dat je kat nog altijd niet terug is! Lijkt me echt een nachtmerrie! Veel sterkte meid! Knuffel!
    @Viev, Ja het nieuws op zich is al leuk genoeg :D Word het 't eerste kleinkind voor je moeder? Of heeft ze al heeeeel lang op dit nieuws zitten wachten??
    @Debby, bah, wat moet je nog lang wachten! Konden ze niet telefonisch de echo al inplannen dat je weet waar je aan toe bent? Of weet je wel in welke week die praktijk meestal de echo's plant? En niet zwanger voelen is niet raar, je bent het pas net een blauwe maandag! Komt nog wel!
    @Marilouise, bah, nooit leuk om katten in te laten slapen! En fijn dat je ongi bent geworden. Zonde dat je niet geklust had, of was dat de planning?
    @Isa, ik heb altijd al een ietwat zwakkere rug, maar liep bij de fysio voor mijn RSI. Mijn werk gaat lekker! Nu ik aan het werk ben, vliegen de weken sneller voorbij dan in de vakantie :) Was vandaag eerst in een ziekehuis tolken en daarna bij ict-ers (het leek wel chinees! Het was echt vreselijk!). Morgen lekker vrij! Alleen een afspraak bij de tandarts :-S
    Enne, kan me voorstellen dat je naast je man geen anderen bij je wilt hebben. Moet er niet aan denken dat mijn smoeder mijn ontplifte egel moet aanschouwen....ieuw!
    @Claudia, lui mag, want je bent zwanger :p
    @Combitest, doen wij ook niet, om dezelfde redenen.
    Morgen 15 weken!!! Ben erg benieuwd hoeveel ik morgenochtend zal wegen en meten :D Slaap lekker allemaal!

3. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb een test gedaan, maar ben niet zwanger:(... K dacht t wel maar k had het zo gehoopt... Nu maar wachten op mijn ongesteldheid, kunnen we weer verder...

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

yoehoe vandaag alweer 2 jaar getrouwd!!!

ow ja ongesteldheid heeft nog niet doorgezet maar nog steeds heb ik wat bloedverlies bij de afscheiding dus komt eraan !

5. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Net m'n eerste echo gehad. Alles is goed! Dat geeft me toch wel een super goed gevoel. Echt leuk om het hartje te horen en zien kloppen. Ik ben helemaal blij!:D

6. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    Faylin: wat leuk!! lekker na genieten!!

marilouise: gefeliciteerd met je trouwdag, nog een bloemetje gekregen? Vorige week toch al? Ik vd week, wat is dat toch een leuk gebaar. Doe jij ook aan een cadeautje of iets voor je man?

cinnepinnetje: wat jammer! Ben je niet te vroeg? Je banner zegt pas over 2 dagen. Welke test heb je gebruikt?

mammadoe: Gefeliciteerd met je 15 weken! gaat hard zeg!! doe je zelf meten en wegen?
    Ik heb er weer een kilo bij! nu al 2 kilo, gaat lekker zeg!! oh! Mijn moeder ook lekker tactisch aan de telefoon gister, je er wel voor zorgen dat je niet weer zo dik wordt hoor. (ik zat echt met mijn bek vol tanden, en bedankt mam. Zeker met mijn verleden). Het eten gaat al niet zo best, vind het moeilijk. Maar deze opmerking liet mijn vriend ook even stuiteren.
    Vanochtend weer overgegeven, wat was ik blij met mijn emmertje naast mijn bed! Toch gaan werken, pilletje genomen, nu gaat het goed.

Linnie: heb gister o lief aan gekeken en hij wil ook wel eerder weten wat het wordt! :D:D:D:D Ga eens even rondkijken waar er pretecho met geslachtsbepalingen worden gedaan. *maakt een vreugdedansje :D

Jessie: wij gaan het toch ook niet doen, mijn vent wil er echt niet over na denken dat er iets misschien zou zijn met ons kindje. (hij is een renner als het gaat over emoties :)) en mijn vader heeft een gehandicapte broer. Die vertelde dat hij en mijn moeder het toen ook niet wilde, want zou hij dat eigenlijk niet welkom zijn?
    Mijn oma heeft het altijd vertaald naar dat god hun juist zo'n kindje toevertrouwd, erg mooie gedachte.
    Dus nee, ook ons kindje, met of zonder afwijkingen is van ons en is welkom. Zo. punt. Fijn besloten te hebben.

Debby: wij hebben inderdaad alles tegelijk, wel zo handig. een afspraak van een uur! :D
    Lekker bijgekomen? Doe maar rustig aan hoor! en je voelt het misschien niet, maar je bent het wel :D

doeg!

7. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Isa: Van mij had het ook niet zo gehoeven maar mijn vriend wilt het heel graag. dus dan zie ik het maar zo als een extra echo. Want je hebt idd nooit zekerheid. Maar als er iets duidelijk te zien is wil ik wel de keuze hebben. Klinkt miss hard maar zo denken wij er nu over. Kan ook weer veranderen.

8. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Goedemorgen meiden!

Linnie, ja lijkt mij ook echt superleuk om het te vertellen!
    Als we de echo hebben gehad (en alles is goed) gaan we eerst wat kopen voor de as opa en oma's. Zin in! :D

Debby1, bijna 5 weken zwanger. Jammer dat je wat langer op je echo moet wachten. Doen ze dat met 12 weken?
    Ik heb ook nog steeds nergens last van hoor! Behalve wat pukkels helaas ;)

Marilouise, vandaag alweer 2 jaar getrouwd, gefeliciteerd!!

Isa, mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma en de moeder van mijn vriend voor de 2e keer. (had ik nog niet verteld hoor, haha :D)
    Haha, zou wel leuk zijn om de reacties te filmen idd!
    Leuke bijkomstigheid van je nagels! Bij mij nog niet zo opgelet eigenlijk.

Claudi6a, leuk dat je weer even langskomt! Morgen combinatietest, spannend. Laat je de uitslag nog even weten of moet je daar een paar dagen op wachten?

Mammadoe, wordt idd het eerste kleinkind voor mijn ouders en weet dat mijn moeder heel graag oma wil worden (door haar onopvallende hints, haha ;):D)
    En jij alweer 15 weken zwanger! Wat gaat het toch hard zeg (bij anderen dan, haha)

Cinnepinnetje, wat jammer zeg! Misschien dat het nog te vroeg was, kan ook!

Faylin, wat gaaf dat alles goed is! Gefeliciteerd!!

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Meten en wegen doe ik iedere week en dan schiet ik ook wat foto's. Deze week niet veel aangekomen 0,1kg. Ik ben nog steeds niet helemaal terug op mijn oude gewicht, maar ben er bijna. Buik was qua cm niet gegroeid.... Vreemd.
    Enne Isa, niet echt gevoelig van je moeder dan!
    Ik ga nu naar de tandarts en daarna lekker ff zwemmen, bubbelen, sauna :) goed voor mijn ruggetje!
    @cin, klote dat ie negatief is! Misschien toch nog te vroeg...?

10. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Isa, ik had zo vroeg getest omdat ik naar het ziekenhuis moest vandaag, als ik zwanger ben moet ik dat doorgeven... maar k denk niet dat hij vrijdag wel positief is hoor...

Als ik vrijdag niet ongesteld ben dan doe ik een testje zaterdag... In het ziekenhuis is er niets uitgekomen:(, ze wou eerst een biopt doen van mijn lever... Maar van de andere arts moesten we het eerst een half jaar aankijken omdat een biopt ook niet zonder risico's is... En misschien dalen mijn lever waarden nog dus moet over een half jaar terug komen... Maar als ik weer een heftige aanval krijg moet ik eerder bellen!!! Wij mogen gewoon door met onze kinderwens van de arts:D... Dus dat was wel heel positief!

11. marilouise

balen cinnepinnetje op naar de volgende ronde ik doe mee!

@isa wij doen niet echt aan cadeautjes man lief neemt altijd een bloemetje mee ik heb wel een kaartje gemaakt voor hem , maar zondag gaan we samen uit eten mijn broertje en schoonzusje komen oppassen. ik ben trouwens wel iemand die nog wel eens spontaan een cadeautje mee neemt voor mijn man.

ik weet niet meer wie het was maar fijn de goede echo's

12. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    claudia: owja, extra echo! mmmm:p tis toch goed dat je de keuze hebt vind ik. Je kunt zo veel 'rommelen' met de toekomstige kinderen nu. Dat heb ik met babyboom gezien. Ziektes uitsluiten etc, sta daar niet om je juichen maar als ik zelf in de situatie zou zitten dan zou het toch fijn zijn. Wij hebben makkelijk praten, dus dat doe ik dan maar niet :D, iedereen zijn eigen keus.
    Wanneer krijg je de uitslag?

@ marilouise: leuk, gezellig uit eten! En daarna eh.. hihi ;) nog een beetje vroeg voor je ei waarschijnlijk maar oefenen is ook leuk!

Bij ons wordt er al weken niet meer geklusd, allebei moe en geen behoefte. :)

mammadoe: ja dat is leuk, zo bijhouden met foto's. Zie je op de foto's al echt verschil? Hoeveel was je nou afgevallen dan?

viev: wat zullen ze blij zijn!!

cinnepinnetje: ik snap hem, had je al gezeg he!? sorry. Fijn dat jullie echt groen licht hebben nou. Gelukkig kun je nog even wat met leverbiopt! Hopelijk valt het dan mee en krijg je geen aanval meer!

ben zo moe, val bijna in slaap achter mijn pc!

13. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hoi,

De uitslag is goed. 3 keer gemeten en alle 3 1,3 mm dus onder de 3,5 mm is het goed. Hij/zij was nu 6,4 cm en volgens hun was ik 12 weken en 5 dagen. dus hou het gewoon op 12 en 3dagen. Leuke foto's meegekregen. Het groeit erg goed en was goed aan het bewegen.
    Wie gaat er nog meer de combinatietest doen?

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, je hebt gelijk, het komt vanzelf :) maar ik wíl me zo graag zwanger voelen haha! Aan de andere kant blij dat ik nog niet boven de pot hang. Voor jou: geniet lekker van het ontspannen plannetje dat je hebt vandaag! Heeeerlijk!

@ Cinnepinnetje: balennnn :( maar indd misschien dat het nog kan? En wel goed om te horen dat je met je wens verder kan! Top!

@ Claudia en Faylin, goed nieuws dus voor jullie! Moooi :)

@ Viev, ja volgens mij met 12 wkn... naja, ik wacht gewoon af. En misschien als ik mijn blauwe ogen lief laat kijken???

Hier ff wat dingetjes in huis geregeld. Pfff... de administratie, bah bah! Nu no ff stofzuigen enzo (de hond van mn ouders verliest heeeeeeeeeeel veel haar)

Weet iemand misschien: kan je gewoon als je zwanger bent konijnenhok schoonmaken? Omdat kattenbak/tuinieren niet mag?

15. marilouise

@claudia fijn dat alles goed was,

@isa oefenen is altijd leuk, ik merkte toen we voor ins bezig waren het spontane eraf gaat als het wat langer duurt, (hoewel hij uiteindelijk verwekt is in een hele spontane bui);) Dus we proberen het leuk te houden.

taarten zijn klaar kleine ligt op bed ga zo het avond eten klaar maken mijn moder komt eten had ik op gerekend en mijn broertje en schoonzusje ook had ik niet op gerekend kan nu niet meer naar de winkel want rins ligt op bed dus lang leve de frietpan (ze zijn er ook pas tegen 7 uur )

vanavond komen mijn schoonouders alweer terug moeten ze halen mijn moeder zei al jullie kunnen wel samen gaan pas ik wel even op ze landen pas tegen middennacht !

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo! Lekker thuis van zwemmen met een cup-a-soup op de bank in een i love papa mok hihi.
    Zwemmen/sauna was lekker, maar het was een beetje minder dat iemand mijn handdoek gejat heeft en ik me dus niet eens kon afdrogen niets..... :x Tandarts was gelukkig goed, geen gaatjes en een complimentje voor mijn schone gebit :D Tandarts zit zowat naast de prenatal dus ook nog daar even gesnuffelt en een schattig lijstje gevonden voor de echo. Verder is de Joolz daar in de aanbieding: €629,- voor het complete pakket reiswieg en gewoon zitje. Alleen deze week nog, dus even snel vergelijken met andere aanbieders en anders kopen :D Das leuk! Mag ik er mee rondlopen dan ;) haha zal wel niet!
    @Debby, om eerlijk te zijn weet ik nog altijd niet zo goed wat men bedoeld met dat zwanger voelen.... Als ik me misselijk voelde, wist ik dat het met de zwangerschap te maken heb, en andere kwaaltjes idem dito, maar verder als ik nergens last van heb, voel ik me nog altijd gewoon hetzelfde! En als ik me zo voel ben ik blij, want dat betekend geen pijn of narigheid.
    @Cin, irritant dat ze je geen uitsluitsel konden bieden. Wel fijn dat ze niet je zwangerschapswens bevroren hebben!
    @Viev, ja moeders kunnen af en toe zo lekker onopvallend hints geven hè?! hihi, leuk hoor het eerste kleinkind! Bij mij is dat nog niet echt 100% zeker ivm dat adoptiekind van mijn zus. Maar ergens boeit het me ook niet, 't leven is geen race en ik ben allang blij dat ik een kindje krijg, ookal was het hun honderste kleinkind!
    @Marilouise, gefeliciteerd met je huwelijksdag!

Owja! Nog even een leuke meevaller. Ik heb de papieren van mijn boekhoudster ontvangen en ik hoef maar heeeeel weinig belasting te betalen over 2010, veel minder dan verwacht, dus dat komt heeel goed uit, want kan het deel wat ik apart had voor belasting lekker zwangerschapsverlof worden :D shoppen maar!!! :p

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal,

Zit nu lekker even op de bank, straks met paar meiden naar de film.

@mammadoe: dat scheelt wel de joolz. Is de bugaboo ook in de aanbieding? Weet wel dat de mamadagen eind deze maand zouden zijn, dat had de verkoopster me al verteld.

@debby: nou ik ben nu over de 15 weken en voel me nog steeds niet zwanger. Nu ik me weer goed voel, voel ik me weer gewoon, vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. Ik ben me iig niet anders gaan voelen.
    Maar volgens mij mag je gewoon konijnenhol verschonen hoor. Heb ook 2 konijnen. Zit vooral in de kattenbak, en aangezien katten ook in tuinen poepen kan het daar ook zitten.

@claudia: wat goed dat de uitslag goed was. Lekker gevoel.

@cinnepinnetje: aaah jammer, maar nog geen bloed dus dat is goed.

@marilousie: gefeliciteerd met jullie 2 jaar:)

Weet eigenlijk verder niet meer zo goed wat er gecshreven is:)

Bij mij gaat alles goed. Voel me goed. Gister weer foto gemaakt van mijn buik, maarrr lijkt wel kleiner, hahah.
    Werd gevraagd of ik morgen zumba wil geven, heb de hele tijd gezegd dat ik niet meer ga invallen tegen mezelf. Maar vind het eigenlijk wel leuk om weer te doen, dus ga het proberen. Weet niet of het verstandig is omdat het een pittige les is waarin ik niet kan weg stappen. Maar ja, zie het wel.

18. marilouise

@mammadoe zijn er dit jaar geen mamma mazzel dagen meer dan krijg je vaak extra korting ook op kinderwagens is van prenatal meestal eind september en eind april !

ik ben lekker aan het koken tot morgen !!!

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Wij hebben trouwens afgelopen zaterdag de kinderkamer en een kinderwagen bestels van misty ofzo. gratig voetenzak en autostoel bij gekregen en tot 3 jaar kan je de kinderwagen gebruiken. Wat een prijzen allemaal.
    Nou ik ga weer eens sporten pfff wordt er nu al moe van hihih.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ben net samen met mijn vriend naar de Prénatal geweest en we hebben de Joolz in zandkleur besteld!!! Hij was dus 629,- en de accesoires betalen we volgende week, want dan zijn er dus vanaf woensdag mama-dagen! Dan krijg ik 20% korting op de accesoires. Dus dan een voetenzak, paraplu, boodschappentas en luiertas halen en dan zijn we compleet :D Ben er helemaal blij mee!
    Linnie, jij wilt toch misschien de Joolz eath editie? Die is dus volgende week woe t/m za met 15% korting te bestellen, dus dan betaal je er 850 voor maar daar zit wel een luiertas bij, die los 99€ kost (dus in de aanbieding 80).
    Maar ik moet dus maar eens flink gaan uitzoeken wat ik wil kopen met die mama-dagen, want daar moet ik wel echt gebruik van gaan maken!

Deel Deze Pagina