Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Faylin Fijn dat de echo goed was!

@Cinnepinnetje Balen van de negatieve test, maar het kan nog te vroeg zijn toch?

@Claudia Gelukkig is de combinatietest goed. Bij de eerste hebben we er niet voor gekozen, bij een tweede doen we het denk ik ook niet. Ze kijken dan alleen maar naar het down-syndroom, en als ik kijk naar hoe ik me nu voel nu het dus niet goed is gegaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat ik een kindje weg zou laten halen, tenzij bij de 20-weken echo blijkt dat het niet levensvatbaar is o.i.d.

@Mammadoe :$ Wat een prijzen zeg. € 99,- voor een luiertas! Ik heb er eentje van de hema voor € 15,- ofzo, die werkt ook prima ;) Maar als je zo'n meevaller had van de belastingdienst kun je het er wel aan uitgeven :) Leuk dat je trouwens alles bij houd van de zwangerschap. Bij de eerste niet gedaan en vind het af en toe wel jammer, heb misschien 10 foto's waar ik met m'n dikke buik op sta.

@Debby Balen dat je nog zo lang moet wachten!

@Isa Wat een opmerking van je moeder :$

@Marilouise Gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum. Lekker dat jullie gezellig samen uit eten gaan.

Gisteren is onze kleine man een dagje wezen wennen bij de peuters en het was super goed gegaan. Ze vonden dat ie echt al heel goed praat voor een kindje van 18 maanden, dus wij helemaal trots! Lopen gaat natuurlijk nog niet zo snel, dus dat compenseert elkaar dan een beetje :D

Morgen weer naar het ziekenhuis :( Eerst even bloedprikken, dan om 14.45 uur echo en om 15.45 uur afspraak gyn. Neem m'n boek dus maar mee, kan ik tenminste lezen tijdens het wachten. Gisteren nog een testje gedaan en de streep kwam wel minder snel, maar als ik naar de foto's kijk is ie niet veel lichter geworden. Ben dus benieuwd naar de HCG waarde. Gisterenochtend en vanmorgen wel wat bruine afscheiding, maar verder niets wat op een ongi lijkt...

2. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mammadoe, was alles goed bij de tandarts? Alles goed lees ik, goed zo :D
    Ook stom dat je handdoek is gejat.
    En het is idd al lang leuk als je ouders opa en oma worden, of dat nu de eerste of de zoveelste keer is.
    En een lekkere meevaller van de Belasting!

Cinnepinnetje, fijn dat je van de arts gewoon door mag gaan met jullie kinderwens :)

Claudi6a, fijn dat de uitslag goed was, gefeliciteerd!
    Leuk dat je oa de babykamer hebt besteld! Heb je er toevallig geen foto van? Ben wel benieuwd :D

Debby1, over het konijnenhok lees ik verschillende verhalen, de een zegt van wel de ander van niet. Mijn man vindt het niet het hok de komende maanden schoon te maken ;) (voor de zekerheid)

Linnie27, gezellig dat je vanavond naar de film gaat! Welke film hebben jullie gekeken?

Poemi, morgen weer naar het ziekenhuis, alvast succes he!

Hoe lang duurde trouwens jullie eerste afspraak bij de vk en de eerste echo?
    Ben wel benieuwd!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey!

Ik kom ook weer een keer kijken! Sorry hoor, maar ben druk , ik lees wel mee. Maar gun me de tijd niet om te reageren en dan word de stap alleen maar groter.

Hier alles goed. Ik voel me goed, heb af en toe wel steken in mn buik en bandenpijn. Ben wel echt heeeel moe. Maar nog 1/2 dagje werken, 1 dag school. En dan lekker een weekje vakantie en midweek weg.

Heb vandaag gebelt voor de 20 weken echo! Ik krijg hem op 17 oktober om 9:00. :) Spannend! Wel grappig, dat is de datum waarop ik was uitgerekend van Tara precies 2 jaar daarvoor.
    Heb er zin in maar vind ik heel spannend!

Ik droom bijna iedere nacht dat we een jongetje krijgen, terwijl ik er juist van overtuigd ben dat het een meisje is? Heel vreemd........ Misschien een berichtje uit mn buik? ;) Who knows?!

Poemie: gedver wat balen meid, nog steeds geen duidelijkheid. Heel veel succes morgen!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Viev: De intake bij de vk duurde ongeveer 15 minuten. De echo was ongeveer 7 minuten. En daarna ook zo weer weg. In totaal 10 minuten binnen geweest dnek ik ! ;)
    Spannend hoor, jij mag ook alweer bijna!!

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Wij hadden ook een mutsy kinderwagen en er werd gezegd van tot 3 jaar te gebruiken maar onze kleiner dan gemiddelde zoon maar wel met een lang bovenlijf zijn paste er met 14 maanden al niet meer in.

er loopt hier in de straat ook een stel met een jongentje van bijna 3 jaar en de komt werkelijk waar 30 cm boven de kap uit ziet er niet uit. dat is trouwens een maxi cosi dus dat houd je toch wel.

hier de visite weer weg, ga zo even mee schoonouders ophalen mijn moeder blijft hier.

6. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Net de buren gehad die hier mee aten, erg gezellig:D... Nu zijn ze weer naar huis en zijn wij weer lekker met z'n tweetjes..

@Marilouise, De volgende ronde wordt hopelijk een ronde voor ons en voor de anderen die nog niet zwanger zijn! Waren de taarten lekker???

@Debbie, volgens mij moet je ook oppassen met het schoonmaken van het konijnenhok, heb ik gelezen op internet... Ik zou het lekker aan manlief overlaten...

@Claudia, fijn dat de combinatie test goed was:D...

@Tamale, wil je bij de 20 weken echo weten wat het wordt??? Sorry voor als je het al een keer hebt verteld...

@Poemi, succes morgen in het ziekenhuis, pff zit wel ff een tijd tussen zeg, hopelijk heb je een mooi boek om te lezen!

En nu ga ik lekker slapen, hopelijk kan ik weer redelijk slapen, want met zo'n verstopte neus slaap je niet lekker... Morgen weer werken van half 9 tot half 7...

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tamale, oe spannend dus nu aftellen tot de 20 weken echo. En ben je dan ook echt 20 weken of is het iets ervoor of erna? Ik moet ook gaan bellen voor een afspraak :)
    Ik ga lekker slapen, morgen een zware tolkopdracht, urenlang op mijn benen staan en met mijn rugpijn wordt dat wat..... :S

Slaap lekker allemaal!

8. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Poemi: Veel succes in het ziekenhuis vandaag!

@Tamale: Wat leuk dat je al weer bijna toe bent aan de 20 weken echo. Wil je dan weten wat het wordt?

Heeft hier iemand misschien ervaring met de teutonia kinderwagen?
    Een paar collega's van mij hebben die en vinden hem super. Maar ik kom dat merk weinig tegen.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mogguh!

Cinnepinnetje: Ja we willen het graag weten! Heb je nog lekker kunnen slapen?

Mammadoe: Ik ben dan 20 weken en 1 dag! ;)
    Oei, succes vandaag!! Móét je staan???

Faylin: Nee heb ik echt nog nooit van gehoord??
    Ja wij willen graag weten wat het word! Zo spannend!
    Tara liet zich met de 20 weken echo niet zien..

Aahh het is alweer veelste laat! Ik ga ervandoor! DOeidoeii!
    Fijne dag iedereen.

10. marilouise

komende maan wordt onze maand hoor ik wil nu ook wel eens een keertje!!!

vanacht om half 2 waren we terug van schiphol dus een kort nachtje maar was wel eventjes leuk, man heb tuutende oren van mijn schoonmoeder ze heeft 3 kwartier lang continue zitten kwekken (en ze heeft een hele schelle stem )
    maar leuk dat ze terug zijn!

zometeen komt een vriendin langs emt haar kinders en ik ga nu even mihoen halen heb gisteren een kilo gekruid kippenvlees gehad dus die ga ik nu maar klaar maken en in porties invriezen!!!

gisteren is op mijn schoonfamilie na iedereen geweest dus nu zijn we morgenavond lekker vrij heerlijk hoor ! lekker the voice of holland kijken !!!

11. marilouise

heeft iemand ervaring met de etos zwanger worden capsules, ik ga ze vanavond even halen je hoort er wisselende berichten over maar het zou kunnen dat ze helpen je cyclus wat regelmatiger te krijgen nou baadt het niet schaadt het niet bij mij veel langer kan het niet zijn toch dan 43 dagen ?

12. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Tamale, leuk dat je ook weer ff komt kijken :D
    Zou grappig zijn als het een jongetje is, omdat je daar over hebt gedroomd.
    Haha, 10 minuutjes binnen is niet veel nee!
    Ja, nu nog maar een weekje aftellen! Ben zo benieuwd!

Cinnepinnetje, buren gezellig meegegeten! Zijn die een beetje van jullie leeftijd?

Mammadoe, succes vandaag!

Marilouise, heb geen ervaring met de etos pilletjes.

Joehoe, nog maar 1 weekje aftellen tot de eerste echo :D

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier ben ik ook weer eventjes.. Heb wel bijgelezen, maar ben de helft alweer vergeten!

Marilouise: ik slik die zwanger worden capsules. Ben er tot nu toe tevreden over. Ik heb een regelmatige cyclus.. Maar ik kan natuurlijk niet zeggen of dat door die pillen komt! Je moet ze wel 2x per dag innemen en het zijn flinke capsules!

Poemi: jij moet vandaag naar het ziekenhuis toch? Ben heel benieuwd.

Leuk dat jullie bezig zijn met de kinderwagens!! Lijkt me zo leuk om dat allemaal uit te zoeken! Maar wat een prijzen zeg..

Hier alles nog super! Lekker aan het genieten van de zon, zee en het strand.. Nog geen tekenen van iets dat op een zwangerschap lijkt!

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal,

Film gister was leuk, lady's night. Friends for benefit gezien, echt leuke film.

Jaja, het zijn idd de mamadagen van prenatal. Denk dat ik dan toch maar vast de kinderwagen ga kopen.
    Mammadoe vroeg volgens mij over de joolz earth waar ik het over had. In het echt vond ik het niet zo mooi, joolz op zich wel mooie kinderwagen, maar kleuren vind ik heeel saai en ik trok toch naar de bugaboo. Had met allbei gereden en gevoeld, maar hoe langer ik bleef hoe meer ik naar de bugaboo trok. En dan ook nog heel saai de all black editie, ooh die vind ik mooi. Met roze of blauwe accenten wil ik dan beetje leuk maken.

@lwal: lekker nog steeds in de warmte. Geniet er nog even van.

@tamale: ooh leuk je 20 weken echo is al gepland. De mijne nog niet.
    Jij voelt de baby echt al he? Ik denk ik nog niet, soms voel je van alles maar je gaat nu ook op alles letten en dan weet je niet of het darmen zijn of toch heele kleine trapjes. haha. Kan niet wachten tot ik de kleine voel.

Zondag heeft me vriend een verassing, we gaan ergens naar toe maar ik weet niet waar. We moeten even samen weg en iets leuks doen.
    Het is op het moment een chaos in mijn hoofd, soms ff allemaal te veel. Ben ook iemand die me overal druk om kan maken.
    Ze hebben vorige week een stukje weefsel bij mijn moeder dr borst genomen, ze krijgt vanmiddag de uitslag, daar maak ik me ook druk om. Zal toch niet dat het kwaadaardig is, krijgt ze eindelijk een kleinkind en gebeurd er dit. Hoop echt dat het allemaal goed is.

15. marilouise

Hoi meis geniet je lekker van je vakantie?

Manlief gaat vanavond met de kleine man naar de stad als ik ga sporten en gaat ze even halen voor me ga er gelijk mee beginnen ben heel benieuwd mijn nicht is er mee begonnen en haar cyclus is nu regelmatig weet niet of het aan de pillen ligt maar ik gat het gewoon doen.

kleine mannetje van mijn vriendin was een schatje even zitten kroelen heerlijk, ze tobben wel met hem, koemelk en eiwitallergie gaan ze nu vanuit verder waarschijnlijk reflux en kan hij niet zelfstandig poepen, huilt dus heel veel, maar ze zijn wel super blij met hem, hadden het nog over borstvoeding dat ik twijfel of ik het bij een volgende wel wil (zij weet dat we bezig zijn ) maar dat ik bang ben dat ik dat niet kan/ trek/ ongeduldig weet niet wat allemaal zij zei al niet doen dan, zij mag niet door medicijngebruik ik de vorige keer ook niet.

16. marilouise

cool linnie verrassingen zijn altijd leuk wij gaan zondag uit eten!

mijn man had me gisteren nog 3 mooie rozen gegeven 2 rode en 1 witte voor het nieuwe jaar, was er super blij mee !

ow ja zondag ook kraamfeest, vindt ik best wel moeilijk hoor !

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo, ik heb nog pech ook! Mijn klant wilde de hele dag in het praktijklokaal staan (normaal deed ie altijd een halve dag) dus nu zou ik de hele dag moeten staan! Dus had met de docent overlegd en ik kon een hoge stoel krijgen om af en toe op te zitten. Maar moest toch nog hele stukken staan, best pittig!
    @Linnie, ja ik zag die zwarte bugaboo, mijn vriend vond dat ook mooi, maar is dat niet super warm voor de zomer?
    Wel naar van je moeder! Hopelijk is er niets aan de hand, zou wel vervelend voor je zijn als vreugde en verdriet hand in hand moeten gaan :(

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ff snel berichtje op mn werk. Thanks voor de reacties @ konijnenhok ;) ik doe het voor de zekerheid maar niet meer (gisteren ngo wel ff gedaan) omdat ik verschillende verhalen hoor/zie.

@ Mammdoe, gefeli met je kinderwagen!! Wat een geld he... En wat naar van de hele dag staan zeg. Pfff, zeker als je al last van je rug hebt. Fijn dat je 'even' een stoel kreeg. Vanavond lekker plat Robinson kijken en je laten verwennen door E. ;)
    @ Poemi, hoe was het in zhuis????
    @ Tamale, wat gek die dromen! Misschien denk je ónderbewust wel een jongen?
    @ Marilouise, ik heb geen ervaring met Etos, ga meestal naar de KV... Enne, lief van je man, die rozen!!!! Doe mij zo'n vent :)
    @ Linnie, wat een narigheid!!! Ik duim voor je dat het goed komt met je moeder. Ik heb het zelf vorig jaar ook gehad, weet hoe spannend het kan zijn :( hopelijk is het niets ernstigs.

Nou, hier weer ff verder werken. Laatste uurtje, morgen nog een dag en dan WEEKEND!!! Whaaaaaa.... dan gaan we het vertellen aan mijn ouders, schoonouders, mijn broertje, mijn schoonzus (Zus F.) + zwager (hebben 2 kids) en broertje van F. Zooooo spannend!!! En dan volgende week mn vriendinnen, zo leuk allemaal! Ik ben écht de eerste, dus ook wel bijzonder :D

19. marilouise

Zo schoonouders zijn net geweest konden niet meer wachten om rins te zien, denk dat hij nu ze hem ruim 2 weken niet meer gezien hebben enorm wijs is geworden hij liep zich uit te sloven en te doen, heeft een tenuetje gekregen van portugal en een mooie bal erg leuk.

@linnie hoe was de uitslag van je moeder
    @poemi hoe was het met jou bij de gyn?

Hier een vraag hebben jullie wel eens gehad dat je bijna geen bloedverlies hebt met je menstruatie? ik verloor de vorige keer heel veel maar tijdens de pil helemaal niets zeg maar! echt druppelwerk.
    krijg steeds meer het idee dat ik "gewoon" ongesteld ben geweest zonder bloed alle symptomen nemen nu enorm af en het bloeden wordt al weer minder. snap niets meer van mezelf. ga er maar gewoon vanuit dat dit het was voor deze periode

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden, even kort: slecht nieuws.. HCG waarde was weer gestegen, 287 nu, er zat vocht in m'n buikholte dus ik word vanavond of morgen geopereerd (kijkoperatie). Om 17.00 uur hebben de gyn's overleg dus dan wordt het besloten. Omdat we niet te ver van het ziekenhuis vandaan zitten mocht ik gelukkig nog wel even naar huis. Even snel douchen en dan telefoontje gyn afwachten :(

Deel Deze Pagina