Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, jeetje meid! Als je dit nog leest: heel veel sterkte. Hopelijk komt er na de operatie eindelijk duidelijkheid! Dikke knuffel!

@ Marilouise, nee sorry, geen ervaring mee... lijkt me wel erg weinig en kort?

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nou bij mijn moeder was het niet goed, de plek in dr borst niet en in dr oksel ook niet. Moet sowieso aan de chemo om uitzaaing te voorkomen, en wordt nog een mri gemaakt om te kijken of het uitgezaaid is.
    Niet echt lekker nieuws. Ben er echt heel erg van geschrokken.

@poemi: heel veel sterkte

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Linnie, wat een naar bericht meid! Kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent. Is ook niet niks...
    Maar tegenwoordig hoor je dit zoveel!! Het is natuurlijk alleen hopen en afwachten, maar ze kunnen er tegenwoordig aan de andere kant ook wel veel aan doen. Ik hoop dat dat een sprankje hoop voor jullie brengt! Probeer niet teveel te stressen nu je zwanger bent... Dikke knuffel!

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O deze was vanmiddag niet verstuurd:
    Zo, ik heb nog pech ook! Mijn klant wilde de hele dag in het praktijklokaal staan (normaal deed ie altijd een halve dag) dus nu zou ik de hele dag moeten staan! Dus had met de docent overlegd en ik kon een hoge stoel krijgen om af en toe op te zitten. Maar moest toch nog hele stukken staan, best pittig!
    @Linnie, ja ik zag die zwarte bugaboo, mijn vriend vond dat ook mooi, maar is dat niet super warm voor de zomer?
    Wel naar van je moeder! Hopelijk is er niets aan de hand, zou wel vervelend voor je zijn als vreugde en verdriet hand in hand moeten gaan :(

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Oké na het bericht te plaatsen, lees ik erna alleen maar kloteberichten! Wat vreselijk allemaal!
    Poemi, heel veel sterkte met de operatie. Erg k.u.t. dat je naast je verdriet ook nog eens een operatie moet ondergaan! Hoelang moet je daar van herstellen? Veel succes en sterkte meid!
    @Linnie, wat erg van je moeder! Kan me voorstellen dat je je te pletter schrikt! Veel sterkte voor jou en haar :( Hopelijk loopt het allemaal goed af. Knuffel!

6. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey hallo, heb niet alles bijgelezen.
    Maar Poemi: wat vervelend allemaal,hopelijk kan je snel geopereerd worden!

@ Linnie: wat vervelend van je moeder.

Gisterenavond leek het even dat onze kat gevonden was (stond op de site, was wel overleden) de kleur en specifieke omschrijving klopte precies. Vandaag met lood in mijn schoenen Amivedi gebeld, maar toen bleek het toch niet om onze kat te gaan! Het chipnummer en kleur kwam niet overeen. Heb dus weer een beetje hoop dat hij nog ergens rond loop!

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Laten we het hopen Femmy :(

8. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Lieve Poemi: heel veel succes. Weet niet of je dit nog leest maar denk aan je!

@linnie: wat kl*te zeg van je ma. Hopelijk zijn ze erop tijd bij. Probeer toch om zoveel mogelijk stress te vermijden, ook al is het moeilijk. Hoop voor jullie dat alles goed komt! Dikke knuffel

Hier verder weinig nieuws. Ga meedoen met een studie/onderzoek waarbij ze een pessarium plaatsen voor de baarmoedermond. Ze zijn aan het onderzoeken of dit vroeggeboorte tegengaat bij een meerlingenzwangerschap.

Morgenochtend vroeg beginnen. Moet eigenlijk de hele dag tot 5 uur, maar stop om half 3. s'Avonds gaan we naar Within Temptation en ik moet dan toch echt nog even rusten!! Goh lijk wel een oud wijf!!! Maar serieus anders trek ik het echt niet...
    Zaterdag gaan we ons oriënteren voor de babykamer en kinderwagen!

9. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Poemi, denk niet dat je dit nog leest, maar heel veel sterkte met de operatie...

@Linnie, wat een naar bericht, hopelijk kunnen ze nog veel doen met chemo's... Dikke knuffel van hier, ik weet precies wat je doormaakt...

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Viev: Leuk he! :) Dit is jullie eerste kindje toch??

Linnie: Hier is het ook niet altijd even duidelijk hoor! De ene keer beter dan de andere keer, maar als ik er voor ga liggen: dan is het stil! ;)
    Jij zal het ook wel snel beter gaan voelen dan, leuk he!!
    Wat lief van je vriend en wat ontzettend spannend van je moeder! :(

Debby: Ooh leuk! :D Spannend of neit! Ben je zenuwachtig? En ga je het gewoon zeggen, of doen jullie iets aparts?

Poemie: O nee toch!!!!! Dat is schrikken! Wat ontzettend kloten!! Ik denk aan je, knuffel!!! :( Succes en sterkte!

Linnie: Oooh bij jou ook al vreselijk nieuws!! Wat erg! :( Heeft je moeder dit al eerder gehad?? Hele dikke knuffel !!!

Femmy: Ook nog spannend dus! Hopelijk vinden jullie hem snel!

Jessie: Wat goed dat je daaraan mee wilt werken!
    Werkze alvast en heel veel plezier!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hé bah wat een rotnieuws allemaal! :( Ben er even stil van....

Slaap lekker iedereen........

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Idd, best veel slecht nieuws hier af en toe op het forum :(
    Ik heb net een goedkope en leuke zwangerschapsjas besteld:
    Positiemode jas - Boven - bonprix.nl#
    Morgen mag ik bij een oud-klasgenootje haar angelsound ophalen, dus kan ik een flink gaan luisteren! Moet je nou gel daarbij gebruiken of iets?
    Daarna gaan we nog even naar de babydump wat aanbiedingen halen en vervolgens nog bij iemand via marktplaats een thermobadje met standaard ophalen :) Goed op weg!

13. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,,,

Ik hoop dat het goed gaat met Poemi, denk de hele tijd aan haar!!!

K ging vanmorgen naar de toilet, nog geen bloed te zien! Ik dacht laat ik voordat ik ga plassen even met een papiertje vegen als ik dan geen bloed zie ga ik testen... geen bloed te zien:D Mijn hoop werd groter... Dus een testje gedaan..................................................Negatief:( veeg ik daarna af met een papiertje allemaal bloed:S Had dan ook wel iets eerder kunnen gaan bloeden!!!
    Ik heb een heel druk weekend, werken van half 8 tot half 6 vanavond komt manlief mij halen van het werk, gaan we direct door naar overijssel 1,5 uur rijden dan om half 9 verjaardag, morgen om 3 uur kraamvisite en 's avonds nog een verjaardag, zondag om 2 uur ook kraamvisite... En eigenlijk is mijn schoonzusje (die vervelende) woensdag jarig moeten we ook nog langs maar daar hebben we geen tijd voor... Komt de volgende keer wel, vond ze niet erg zegt ze!

Ik ben dus erg weinig online het weekend...

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedemorgen (nou ja goed als ik alle berichten lees niet zo )

hier allereerst zoals jullie kunne zien is mijn menstruatie er eindelijk doorgekomen !!! heb een vreugdedansje gedaan.

@poemi, hoop dat je inmiddels alles achter de rug hebt en nu kan herstellen knuffel
    @linnie dikke knuffel voor jou wordt een moeilijke dubbel beladen tijd, ik durf geen uitspreken te doen maar houd je vast dat ze steeds kundiger worden. hopelijk ook voor jouw moeder.
    @femmy weer een sprankje hoop voor je dat die nog leeft.
    wij hebben een geweldige kat gehad een lapjeskat en die ging altijd het maisveld in aan het einde van de zomer zo ook 3 weken voor we verhuisden ze ontsnapte sprong vanaf de 2e verdieping uit het raam we zijn aan het zoeken geweest maar helaas nooit meer gevonden nu 4 jaar geleden, eergisteren was mijn moeder gebeld dat ze gezien is. (moeilijk hebben al vaker gehoord dat ze haar gezien hebben maar was ze het steeds niet )

hier ga ik genieten van mijn ongesteldheid betekend een nieuwe rond en we gaan er nu 300 %voor !!!

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen ladies!

@ Mammadoe: Leuke jas!!!

@ Marilouise, hèhè! Eindelijk, fijn meid! Kan me voorstellen dat je ff een vreugdedansje hebt gedaan, hoe lang was je cyclus nu?

@ cinnepinnetje: Wat lastig he, als je dan weer hoop hebt, toch weer ongi! Bah! Nou, ik duim dat je vlgd ronde raak is. Doe je ovu testen? Kan ik je zeker aanradennn :D

@ Tamale, ja heeeeeeeel spannend!!! Denk dat mn moeder gaat janken haha ;) Ik moet ze vanavond ophalen van weekje vakantie Barca en dan gaan we die kennissen etc. uit eten. (Zal wel gek zijn, ik rook niet meer en ik drink dus niet ;)) Maar ik ga rijden voor mn vriend, dus goed excuus :p En als het dan een beetje een 'nuchter' geheel blijft vertellen we het vanavond al. En anders morgen. Neem voor de zekerheid wel de cadeautjes mee. Hebben speentje en slabbetje gekocht.

Mijn ouders waren vorig weekend (toen ze al op vak.waren) 33 jr getrouwd en ik zei gisteren tegen mama aan de telefoon: 'Joh, ik heb trouwens nog een cadeautje voor jullie trouwdag;)' Ach neee toch?? Dat hoeft toch niet, Deb!!! Hahahaha :D:D:D

nou, ik wens jullie allen een fijne dag!! Werkze en geniet van het heerlijke weer!

16. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ cinnepinnetje: balen dat je ongesteld bent geworden! Ik duim ook voor je dat het de volgende ronde wel raak is. Ik gebruik ook ovulatietesten, vind het toch wel prettig.

@ marielouise: wat een verhaal van jullie kat! Je hoord wel meer verhalen dat katten weken, maanden soms jaren weg zijn en dan terug gekomen zijn. Ik heb een klein vermoeden dat hij misschien naar mijn oude huis is gelopen (ongeveer 20 km hier van daan) morgen misschien daar even rondkijken.

Maar je bent dus ongesteld geworden, was weer een lange cyclus zeker?

@ Poemi: hoe is het gegaan, ben je geopereerd.

hier nog weinig klachten van een evt zwangerschap, al heb ik wel af en toe een zeurende buikpijn, dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden:x
    Ik heb lekker een lang weekend vrij! hoef pas dinsdag weer te werken!

17. marilouise

marilouise Niet meer actief

@debby en femmy ik had inderdaad weer een lange cyclus, 44 dagen nu !

gisteren ben ik begonnen met de zwanger worden capsules van etos, man wat zijn die dingen groot, er staat netjes op de doos dat er een stof in zit die je lichaam kan helpen je cyclus regelmatiger te krijgen dus ben benieuwd !

@femmy ik zou daar zeker eens gaan kijken ja misschien is ze daar wel. vreselijk he die onzekerheid.

even femmy jij bent toch ook aan je neus geopereerd hoe is het daar nu mee gebruik je nog medicijnen?

18. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier al weekend. Vanochtend samen met mn moeder naar de stad geweest. Heb wat leuke herfstprulletjes gekocht. Net nog een wasje gedraait en al in de douche geweest. Vanavond gaan we op visite bij een vriend van ons.

Lwal, fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!! Ben benieuwd of het deze maand raak is voor jullie.

Linnie, dat is wel heftig nieuws van je moeder! Hopelijk krijgt ze een goede uitslag vandaag! Geen goede uitslag dus.. :(
    Kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent. Heel erg veel sterkte meis!
    Wel lief van je vriend dat hij zondag een verrassing voor je heeft.

Marilouise, lief dat je rozen hebt gekregen van je man!
    En je menstruatie eindelijk doorgekomen!

Debby1, jij hebt een leuk weekend voor de boeg zeg!! Ben erg benieuwd hoe ze allemaal gaan reageren! Is het voor jouw ouders ook het eerste kleinkind? Alvast heel veel plezier met vertellen! Hihi, wel grappig dat je hebt gezegd dat je nog een cadeautje hebt voor hun huwelijksdag :D

Poemi, wat kl*te meid! Heel veel sterkte!!

Jessie, zaterdag rondkijken voor babykamer en kinderwagen, leuk zeg!!

Tamale, dit is idd ons eerste kindje :)

Mammadoe, superleuke winterjas zeg! Moet ik onthouden! Welke kleur heb je besteld?

Cinnepinnetje, jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden. Druk weekend zeg! Veel plezier!

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ marilouise: ik ben in juni aan mijn neus geopereerd. En het gaat echt super. Na mijn operatie ben ik niet meer verkouden geweest! Na mijn operatie moest ik nog 2 wkn een neusspray gebruiken ivm zwellingen, maar na die 2 wkn heb ik het nooit meer gebruikt, terwijl ik daarvoor het elke maand wel een paar keer gebruikte ivm een verstopte neus.
    Ik ben echt heel blij dat ik de operatie gedaan heb en eigenlijk heb ik te lang gewacht.

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Viev, indd erg leuk mijn plannen :) ben heel benieuwd en is indd hun eerste kleinkind en voor mijn ene oma ook eerste achterkleinkind. Weet zeker dat ze het allen leuk zullen vinden!
    Jij ook al lekker weekend! Geniet ervan! heb je beetje deco spulletjes gekocht enzo? Altijd leuk!

@ Marilouise, pfff 44 dgn! Wel lang hoor... nou, nu vol goede moed de volgende ronde in!

@ Femmy, oh oh buikpijn.... :( toch duim ik voor je hoor! Wel spannend. Gebruik jij nu al ovu testen eigenlijk? En misschien vind je je kat morgen? Ik hoop het voor je.

Hier nog half uurtje en dan paps en mams ophalen, uit eten etc... Dus ik hoop morgen nog ff te spieken op ut forum. Als ik niet meer kom: Allemaal een fijn weekend :D

Deel Deze Pagina