Lwal: heel veel beterschap natuurlijk. Das echt rot idd, je amandeln geknipt krijgen. Ik heb zelf ook de ovulatietests gekocht. Weet je toch nog irts beter te voorsoellen wanneer er 'geknuffeld' gaat worden. Had het er een tijdje geleden met mijn man over wat ik leuk zou vinden om het kamertje strax in te richten. Nu zegt ie gister, weken later dus, ja rood vind ik niet zo leuk... Pff ik hoef nooitnergens lang over ns te denken en hij heeft dat weer wel. Dan heb ik alweer zoiets van 'zeg dat dan eerder'. Ik wordt enthousiast en dan ga ik op internet zoeken naar leuke ideeen, en dan vallen die weer lekker in het watrer. Nu duurt het weer weken voor hij bedenkt wat ie wel leuk zou vinden. Wat dat betreft zijn we weer een beetje tegenpolen. Hij kan er nix aan doen dat hij mijn idee niet zo geslaagd vond, maar dat ben ik toch een beetje sjagereinig.
Zo zie je maar dat iedereen zo al vanalles heeft mee gemaakt.. Bah! Ik denk ook dat het verdriet er altijd zal blijven, nu wordt het bij mij allemaal weer even opgerakeld met de bruiloft en zwanger worden. Ik heb vannacht gelukkig redelijk geslapen, ondanks de keelpijn. En wat heb ik toch een hongerrrr.. De laatste keer dat ik echt heb gegeten was dinsdag @Steeph1985: Balen dat je vriend nu van mening is veranderd! Gelukkig heb je nog genoeg tijd om te bedenken wat je precies wilt Er zijn er dus toch wel een paar bezig met ovutesten, ben wel benieuwd hoe dat jullie gaat bevallen. Ik heb me voorgenomen om die voorlopig nog niet te gaan gebruiken..
Hi Dames, Pfff... weer vele lange verhalen! Wat een hoop trieste gebeurtenissen in jullie families en met familieleden, jeetje. Ik ken dat niet zo eigenlijk... Wel rond mijn 17e 2 vrienden (kennissen) verloren in die leeftijd. Kanker allebei... dat zet je wel aan het denken ja. Verder hebben wij (gelukkig) onze ouders & schoonouders nog wel. Ik ben voor mijn oma het oudste kleinkind. Toen mijn moeder zwanger was, in november is mijn opa plotseling overleden en in januari ben ik geboren. Hij was zoooo trots dat hij een kleinkind kreeg en heeft mij dus nooit meer kunnen zien. Dat vind ik soms wel jammer, mede doordat ik enorm op hem schijn te lijken (lekker eigenwijs, goeie discussies & qua uiterlijk). Dus Mammadoe, toch ovutesten! Spannend hoor. Ik ga er nog even niet aan beginnen denk ik.. denk ik... denk ik... hahaha Moet overigens nog wel de zwangerschapstesten bestellen via de site, wat was dat ook alweer? Nou, ik ga me weer ff concentreren op mn werk Doei doei & tot vanavond!!
Ja zeker pittige verhalen allemaal. Ieder huisje heeft zijn kruisje! De website is www.zwangerenkinds.nl. Ik ga nu lekker de keuken in om verse ravioli's te maken (voor het eerst zelf pastadeeg maken enzo, dus hopelijk lukt het Tot later!
Halloo meiden, @isa. Ja kan me voorstellen dat je het erg vindt dat je opa Isa nooit heeft gekend. Ik hoop zooo dat mijn opa en oma mijn kindje leren kennen. Dat willen ze ook heel graag. En het zijn gewoon mijn 2e ouders. Zo voelt het ook. Zie nu al op tegen de dag dat ze er niet meer zijn. Maar nu des te meer genieten maar. Maarre, ik heb de hele week al zaadvragende oogjes, hahaha. Maar hij wil de hele week pas om 12 uur snachts ofzo. Nou dan ben ik al in mijn slaapmodus . Maar ja, dit weekend moet hij maar gewoon wanneer ik wil hoor, hahahah. @claudi6a: Wat erg dat het bij jullie ook zo is met je moeder en schoonvader. Als je ziet hoe veel dat al zijn van ons forumclubje. En wat zal dit dan best moeilijk zijn allemaal, kinderen enz. Volgens mij besef je het dan weer meer op dat moment. @lwal: gelukkig heb he redelijk kunnen slapen. Nu hopen dat je snel weer gewoon kan eten. @mammadoe: wat ben je elke fanatiek in de keuken, goed zeg, zou ik ook is moeten doen. Ik kom altijd bij dezelfde dingen uit. Ik ga heerlijke kiptortilla eten bij de slager vandaan. Zit ook tauge en sate in enzo. En die zijn zoooo lekker. Maar lekker makkelijk, alleen in de oven, moet zo weer ff dansen en dan heb ik geen rommel in huis
Oh dat klinkt lekker wat jullie allemaal eten Zijn die zwangerschapstesten van die site beter of goedkoper? Ik heb laatst 2 bij de kruidvat gehaald. Die van 2 voor 5 euro waar iedereen het over heeft.
Zo, dat was veel werk maar echt super lekker!!! @Linnie, nou zoals dit doe ik niet vaak hoor! Maar vin koken wel erg leuk. Soms heb ik ook tijden dat ik nogal inspiratieloos ben. Dit is een gerecht van Jamie Oliver, dus ik verzin het niet zelf. Zit parmaham buffelmozzerella, zongedroogde tomaatjes en basislicum in. Echt heel erg lekker! @Lwal, die zwangerschapstesten zijn niet per sé beter, maar wel een heel erg stuk goedkoper! Die honger na je amandelen knippen is klote he?! Ik zei toch dat mijn moeder lekkere salade gemaakt had en ik 10 min. over 1 rucolablaadje deed :x Kan je wel al vloeibaar eten?? Anders kan je bij de Mac een milkshake halen. Lekker koud voor je heel en het vult altijd supergoed
Dat ziet er goed uit Mammadoe!! Heeft je mannetje er ook van genoten? Dat is wel een goede idee van een milkshake. Heb wel wat yoghurt en net een soepje op, maar dat vulde ook niet echt. En die soep deed toch nog wel erg veel pijn.. Wat een ellende Het is hier wel erg rustig zeg.. Iedereen druk bezig? Of een beetje klaar met het forum?
Iedereen is denk ik aan het knuffelen Haha, allemaal in de vruchtbare dagen zeker. Ik ook morgen! Eerst de hele dag werken en daarna naar huis en mijn vent het het bed in praten Die milkshake zou ik zeker uitproberen Lijkt me wel een goed idee. Heb het zelf destijds niet gedaan. Heb trouwens vandaag een mail ontvangen dat mijn testen verstuurd gaan worden. Hopelijk zijn ze morgen binnen, want eigenlijk moet je, als je niet weet hoelang je cyclus duurt op dag 11 beginnen...en dat is vandaag. En deze maand wil ik dan die ovu-testen doen en dan volgende maand niet. Ga toch echt niet op vakantie met testen in de weer. Alleen een zwangerschapstest wel Lees op internet wel hele positieve dingen over ovu-testen. Vrouwen die er een stuk sneller zwanger mee worden omdat ze erachter kwam dat hun ei bijvoorbeeld later kwam dan ze dachten. Ik vind het eigenlijk ook gewoon leuk/spannend om dat te doen, ookal is het mijn eerste periode. Ik pak gewoon elke kans om zo snel mogelijk een kleintje op mijn schouder te hebben rusten
Dat ziet er lekker uit mammadoe. Goed gedaan hoor. Enne, ben benieuwd of je je eisprong gaat vinden. En een vriendin van mij ging ook aan de testen na een half jaar en was toen meteen zwanger, dus geloof ook zeker wel dat het werkt hoor. Nou ik ga denk ik maar lekker slapen. Weltrusten allemaal.
Goeiemorgen!! Wat zie ik hier heeerlijke dingen voorbij komen! Wij zijn druk geweest de afgelopen dagen en vandaag ook, maar ik wou toch even wat van me laten horen.. Iedereen de vruchtbare dagen nu??? Gezellig! Sexxe allemaal! Wat een nare verhalen over de dierbaren die jullie verloren zijn! Gelukkig kan ik of mijn vriend er niet over meepraten dat we 1 van onze ouders zijn verloren. Lijkt me echt vreselijk! Ik reageer vanavond even uitgebreider! Fijne dag iedereen. liefs
zo, ik moest even flink zoeken, want ik kon het forum in eerste instantie niet vinden, maar heb bleek verplaats te zijn, dus ik heb het weer gevonden. Ik zal even proberen bij te lezen. Verder hier een druk weekje gehad en ik ben blij dat het weekend is! As woensdag gaan we het voorlopig koopcontract tekenen voor ons nieuwe huis Mijn menstruatie is (gelukkig) weer voorbij, het leek wel wat heftiger dan vorige keren, maar we kunnen gaan voor de eerste ronde, ik ben benieuwd.
Ik heb weer even bijgelezen. Mijn oma is 2 jaar geleden overleden en ik moet zeggen ik mis haar nog steeds. Ik was voor haar de oudste kleindochter en ook de enige die na haar vernoemd was. Ik had echt een speciale band met mijn oma. Het overlijden was niet heel onverwacht, ze was zwak, maar het gekke was dat ze vlak voor haar dood aan mijn moeder vroeg of ik langs wilde komen. In die periode had ik het behoorlijk druk (net mijn huidige vriend ontmoet en werk) Elke keer als mijn moeder bij haar op visite was vroeg ze het. Op een vrije dag ben ik naar haar toe gegaan. Lekker zitten kletsen over van alles en nog wat. De volgende ochtend is ze in haar slaap overleden. Qua namen hebben we het er nog niet over gehad. Maar ik vind de korte namen erg leuk. En als ik zwanger zal zijn, hoe snel ik het ga vertellen. Ik denk toch dat mijn moeder het snel zal weten. Mijn vriend wil het eigenlijk tot dat de eerste echo is geweest vertellen, maar ik denk dat ik het zolang niet voor me kan houden. En ik denk ook dat moeders het snel doorhebben als hun dochter zwanger is.
@femmy: zijn we verplaatst? ik kon het af en toe ook al niet meer vinden. Maar wat leuk dat je het koopcontract gaat tekenen voor jullie huis. Spannend. En wanneer gaan jullie er in als alles is goedgekeurd? Maar bizar he, van je oma. Net alsof ze op je heeft gewacht. Wel heel mooi. Maar lekker dat je ongi over is. Kunnen je nu echt beginnen.
Femmy, wat spannend woensdag! Jullie waren toch van de nieuwbouw? Of haal ik je nu met iemand anders door de war? En wat erg van je oma, maar wel 'fijn' dat ze rustig in haar slaap is overleden.. Verplaatst, idd we staan nu onder t kopje: Zwanger worden clubs. Ik kon het net ook al niet vinden. Gelukkig hebben we de mails nog!
Oh spannend Femmy!! En wanneer krijg je de sleutel dan? En wat erg van je oma, maar wel 'fijn' dat je haar die dag nog hebt kunnen zien dan! Mails? Ik krijg geen mails van het forum binnen hoor.. Jullie wel dan?
Lwal, ik wel! Kun je instellen bij je gebruikersinstellingen! Kun je per week, dag of per bericht instellen.
@ linny, Tara en Lwas: Het huis moet nog gebouwd worden, als alles meezit gaan ze november van dit jaar bouwen, maar dan moet wel 80% verkocht zijn. Ze rekenen voor de bouw ongeveer 1 jaar. ik verwacht zelf dat we ongeveer het eerste kwartaal van 2013 verhuizen (dat klinkt nog wel ver weg)