@Debby spannend veel plezier @femmy hmmm ik gebruik de neusspray nu nog steeds en de kans is groot dat ik hem voorlopig zal moeten blijven gebruiken!!! heb nog steeds best veel last 12 oktober weer terug naar de arts ! @viev kinderkamers kijken altijd leuk !
Hey meiden Hier snel even een berichtje vanaf het mooie Indonesië. Wij zitten nu bij een hotel vlakbij de Borobudur, morgen al om half 5 uit bed om de drukte voor te zijn. Het is hier nu 21.05 uur. Heb nog geen ovutesten gebruikt, ga ik overmorgen mee beginnen. Ben er eigenlijk helemaal niet met mijn gedachten mee bezig nu, zo heel af en toe. Gelukkig zijn we er te druk voor Maar knuffelen doen wij natuurlijk wel tussendoor, hihi Alvast een fijn weekend. Liefs
Brondy: heel veel plezier, geniet maar lekker op vakantie, dan komt die liefdesbaby vanzelf! Mammadoe: Die paarse is cool, heb niet eerder zo'n leuke zwangerschaps jas gezien! (ik vind positie zo'n k*twoord ) Hoe ist nu met je? Beetje bijgekomen van het staan? Cinnepinnetje: balen dat je weer ongesteld bent geworden, hopelijk wordt dit een vruchtbare nieuwe ronde!! Linnie: wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Dat zakt echt de grond onder je voeten weg lijkt me. Hopelijk zijn er nog geen verdere uitzaaiingen. Ik duim voor jullie! Poemi: meid, hopelijk ben je goed uit de operatie gekomen, en heb je nu duidelijkheid! Ik denk aan je, sterkte!! @ de rest: succes met babykamers/wagensshoppen! Leuk hoor! Heb ook zin in, maar wij wachten echt nog even. Hopelijk wordt ons huis nog verkocht voordat we dat willen gaan doen! O was gister jarig, dus morgen het hele huis vol! mmm, lig liever in mijn bed Ben zo nu en dan zo misselijk! Isa heeft trouwens een drumstelletje gekregen, (dat wilde papa voor zijn verjaardag )omdat ze nu 10 x op de wc geplast heeft! Zo trots! (of had ik dat al verteld?)
Hej meiden, Even kort, want ik ben doodmoe! Drukke dag gehad. Fysio, dokter, angelsound bij een vriendin opgehaald, uit eten geweest, babydump geweest en badje opgehaald onderwijl nog boos geworden op mijn vriendje en een grote bos bloemen van hem gekregen als goedmaker haha. En morgen weer de hele dag werken, dus ik ga lekker slapen! Maarrrrrr we hebben bij de babydump mijn droom babykamer gekocht!! Spontaan! Ik had hem al eerder gezien en mijn vriend vond hem ook prachtig Heerlijk om dezelfde smaakt te hebben! Baby Maison Wit | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Maar de commode hebben we verruild voor de ééndeurskast die je eronder ziet staan. De commode krijgen we nl al en moeten we gebruiken omdat dit een familiestuk is. Maar ben er helemaal verliefd op! Over 4 weken ongeveer krijgen we hem al!!!! Dus nu maar snel een behangetje gaan uitkiezen en kleuren bepalen......spannend! @Cin, balen dat je ongi geworden bent Zonde van de test dan voor je gevoel. Irritant @Debby, heeeeeel veel plezier met vertellen! Dat is zo ontzettend leuk om te doen! Ben benieuwd naar de reacties! @winterjas, blij om te lezen dat jullie hem leuk vinden. Heb hem idd ook in het paars besteld. En ook een relaxed prijsje toch!? Hopelijk is hij in het echt niet gruwelijk lelijk om te zien qua stof ofzo. @Femmy, zeurende buikpijn zegt helemaal niets! Hoop blijven houden @Isa, ja ben bijgekomen van het staan, het viel gelukkig mee omdat ik er gewoon een stoel bijgehaald heb en af en toe kon zitten. En wbt die winterjassen. Tot nu toe had ik ook alleen maar ontzettend lelijk tokkiejassen gezien, waar ik echt niet in rond wil lopen, dus was blij om deze wat meer chique jas te vinden. Slaap lekker allemaal! En fijn weekend! Ik ben nl ook veel weg, dus zal ook hier niet zoveel zijn denk ik.
Hey meiden, Ik ben weer terug! Erg vroeg nu, maar lag al vroeg te slapen gisteren, dus ook vroeg wakker dan. Alles is goed gegaan. Operatie stond gisteren gepland, maar door het verlies van bloedstolsels toch van donderdag op vrijdag een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven zodat ze me in de gaten konden houden. Ik was er aan het einde van de ochten tussen gepropt, dus ze dachten zo rond half 12, uiteindelijk om 12.45 uur pas opgehaald. Vanaf 10.00 uur kreeg ik al wel behoorlijke buikpijn en met 2 paracetamol die pas na een half uur werkte en een half uur later alweer was uitgewerkt heb ik daar behoorlijk last van gehad. Bij de kijkoperatie bleek er al aardig wat bloed in m'n buikholte te zitten, dus dat verklaarde de buikpijn. Het was toch een bbz. Op de echo konden ze deze niet vinden omdat het al afgestorven was, maar hij zat uiteindelijk aan het einde van m'n eileider en ze hebben hem er netjes uit kunnen trekken/duwen. Dus geen gesnij of gebrand in m'n eileider. Ben daar echt heel blij mee. We moesten van te voren al een beslissing nemen in het geval van een bbz wat ik dan wilde: eileider besparend of de eileider gelijk verwijderen. Wat is dat moeilijk zeg! Voor besparend gekozen en dit is dan ook goed uitgepakt. Moet de komende 5 weken nu wel elke donderdag bloedprikken om te kijken of HCG zakt, maar de artsen waren erg positief, dus ik verwacht wel dat het goed is gegaan. Nou, dat was m'n lange verhaal weer. Heel raar, maar ik was gewoon blij dat het een bbz was, dan was ik tenminste wel 'echt' zwanger, en was het niet iest raars van m'n lijf.
@Linnie Ach meid, ik lees nu dat je moeder ook slecht nieuws heeft gekregen Heel veel sterkte ook. @Cinnepinnetje Balen dat het nu dan toch doorzet. Heb je weer zo veel last van pijn, of valt het nu wel mee? @Debby Heb je het gisteren nog verteld aan je ouders? Wel grappig dat je ze al wel verteld had dat jullie een leuk cadeautje hadden voor hun jubileum Maak je ze lekker nieuwsgierig. @Isa Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Femmy Gelukkig was het niet jullie kat. Dan houdt je toch nog wel hoop dat ie uiteindelijk terug komt of gevonden wordt. @Marilouise Van de Etos zwanger worden pillen lees ik wisselende dingen. Bij de een helpt het juist wel, de ander krijgt er ineens een mega lange cyclus van. De rest heb ik niet helemaal onthouden, sorry
@Poemi: Wat goed dat je nu weet wat het was en dat alles goed is gegaan! Super! @Mammadoe: Wat een mooie kamer! Wij gaan vandaag ook naar de babydump en gaan ook op zoek naar een witte kamer. @Isa: beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Cinnepinnetje: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik zal voor je duimen voor een vruchtbare nieuwe maand! Weet iemand trouwens wat je mag hebben tegen keelpijn als je zwanger bent? Ik hoor van alle kanten dat strepsils niet mag. Maar ik moet echt wat hebben, want ik wordt gek van die schurende keel.
Ik nam toen ik ziek was van die dampo tabletten, dat mag wel hoor Isa, oeps nog gefeliciteerd ja! Fijne dag als e er dit weekend viert. Poemi. Fijn dat er nu een einde aan gekomen is en idd dat het niets iets raarders was dan een BBZ. Top dat ze je eileider konden sparen! Enne mag je direct weer proberen om zwanger te worden? Ik ga werken!
@poemi, gelukkig dat het goed is gegaan nu lekker opknappen. ik hoorde ook wisselende berichten van de zwanger worden pillen maar veel langer dan nu kan het toch niet worden ! @isa helemaal vergeten gefeliciteerd @mammadoe mooie kamer hoor !
@ poemi: gelukkig zit het erop en is het meegevallen. als ik het zo lees heb je echt wel geluk gehad, ik heb op mijn werk ook wel eens zulke operaties, maar dan verliest de vrouw soms de eileider omdat die dan gescheurd is en niet meer te herstellen. Isa: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik weet niet of ik het al verteld heb, maar ik ga in januari weer even naar Canada! Ik ga samen met mijn broer op kraamvisite bij onze zus. We gaan voor een weekje. ik heb van de week de tickets geboekt. Mijn vriend en de vrouw van mijn broer gaan niet mee, dus we gaan als broer en zus op reis Vandaag zijn we weer de hele dat weg, morgen lekker weer een dagje voor ons zelf.
Hii allemaal, Bedankt voor de lieve berichtjes van jullie. Ben echt heel verdrietig, is toch een beetje een schaduw over mijn zwangerschap gekomen. De komende weken worden ook gewoon heel spannend, allemaal onderzoeken, en duimen dat het niet ook nog op andere plekken zit. @poemi: gelukkig is het nu achter de rug en hebben ze je eileider kunnen besparen. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik heb trouwens vanochtend een harde bui gehad volgens mij. Was een heel apart gevoel. Net alsof er iets verkrampte in mijn buik maar deed geen pijn, toen ging ik voelen op mijn buik en was het kijhard. Leek wel een bal wat in mijn buik zat.
@Faylin Geen idee, hopelijk heb je inmiddels al wat gevonden. Anders misschien even de dienst apotheek bellen? @Mammadoe Moet je werken vandaag? Balen zeg, met dit weer en in het weekend! De arts had het er over dat als ik m'n menstruatie had gehad we weer verder mochten. Weet alleen niet zeker of ik het bloedverlies nu al als menstruatie mag rekenen of dat ik toch één ronde moet wachten. Spreek ze de komende tijd toch nog wekelijks dus dan ga ik het maar eens vragen. @Marilouise Kan wel hoor, ik lees wel eens over cyclussen van 90 dagen, dus.... Maar dat is wel erg extreem Het is altijd te proberen. Als het niet werkt kun je d'r ook weer mee stoppen. @Femmy Leuk dat je met je broer op reis gaat. Zal je zus ook wel erg leuk vinden. Dat soort horror verhalen kwam ik ook al tegen op internet maar denk ook wel dat ze bij mij er net op tijd bij zijn geweest. Geloof niet dat het goed is als er al bloed in je buik zit.. Nu heb ik wel een groter risico op weer een bbz aan die kant, maar het scheelt dat ze er niet in hebben hoeven snijden, krijg je ook geen littekenweefsel erin. @Linnie Klinkt wel als een harde buik ja. Kan geen kwaad, maar het kan geloof ik wel door stress komen. En daar zul je momenteel toch wel last van hebben Ik hoop echt zo dat het helemaal goed komt met je moeder en dat ze straks een leuke oma voor jullie kindje kan zijn. Ik was net nieuwsgierig dus heb er weer een testje tegen aan gegooid en hij was echt al wel lichter dan die van dinsdag, dus ik heb goede hoop Vanmorgen voelde ik me echt heel goed, daarna 3 kwartier bij m'n schoonouders gezeten en dat was toch wel een beetje teveel. Ben nu weer aardig moe en toch ook wel wat last van m'n buik. De kleine is ook een beetje van slag, heeft vanaf donderdagavond tot vanmorgen bij m'n schoonouders doorgebracht en is nu best wel huilerig, ook een beetje overprikkeld denk ik. Ik kan helaas nu niet zo veel met hem doen, maar manlief is thuis tot en met vrijdag, dus dat is wel lekker.
@poemi , mijn nicht heeft net zo een vreemde cyclus als ik en die gebruikt ze nu ook en die kreeg nu een cyclus van 30 dagen ermee en die zat daarvoor ook op 44-45 dagen dus denk ga het toch proberen wie niet waagt die niet wint he ! heb trouwens al tegen man gezegd komende maand wordt buffelen voor je ! we hebben genoeg te doen
Hoi meiden! Wat een lekker weertje vandaag he! Net al lekker in de tuin gezeten en in slaap gevallen, haha. Vandaag een lekker relaxed dagje en vanavond ook geen plannen, dus fijn bankhangen Debby1, heb idd wat deco spulletjes gekocht. Ziet er al gezellig uit. Ben echt benieuwd hoe ze allemaal reageren bij jou!! Brondy, geniet lekker van je vakantie! Isa, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Haha, wat leuk dat je dochter een drumstelletje heeft gekregen Mammadoe, tjee drukke dag gehad gisteren zeg! En wat een mooie babykamer! Gaaf hoor! En wbt die winterjas: heb je die gewoon in je eigen maat besteld die je nu hebt? Vind hem ook wel gaaf Poemi, toch een bbz. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je eileider er nog is! Beterschap! Femmy, in januari weer naar Canada met je broer, leuk zeg! Linnie, kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent! Hopelijk komt alles goed met je moeder en probeer nog wel te genieten van je zwangerschap he! Veel sterkte nogmaals! Marilouise en man krijgen het druk komende maand
Goeie middag iedereen! Vanochtend op pad geweest voor babykamer en kinderwagen. Zijn bij van Asten in Tilburg geweest. We hebben uiteindelijk de 1e babykamer gekocht die we zagen staan: Lekker voordelige babykamers - Van Asten BabySuperstore En ook een duo-kinderwagen gekocht van Easywalker. Kregen nog een leuk telefoontje van mijn schoonzus. Is eindelijk ten huwelijk gevraagd!!! Ze zijn al 18 jaar samen en hebben 3 kinderen, dus werd wel tijd!!! @Poemi: ben blij dat de operatie goed verlopen is en dat het toch "meevalt". Hopelijk knap je snel op! @isa: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@Femmy, lekker!!! Weekje Canada! Leuk hoor! En de tickets zijn in die tijd zeker goed te betalen? Zo net na de feestdagen. @Linnie, wat naar allemaal voor je zeg! Vind het echt sneu voor je. Ik hoop dat het maar van korte duur een schaduw zal zijn en er al snel een positieve wending aan er verhaal mag komen. Wat zijn nu de eerst stappen voor je moeder? Chemo en hoelang/vaak? En dan ook nog eens harde buiken ervan krijgen....bah! Misschien wat zwangerschapsyoga ter ontspanning? @Poemi, ja je hebt toch een operatie achter de rug, dus zal je toch nog ff rustig aan moeten doen... Wel fijn dat je dus op redelijk korte termijn weer aan de slag mag. En dit keer hopelijk met een betere uitkomst... @viev, ja in mijn normale maat, alleen met al dat aankomen en afvallen weet ik onderhand ook niet meer goed wat ik heb! Ik zie wel en anders moet ik hem ruilen.... Dan koop jij hem toch ook? @Jessie, leuke babykamer! En wat een goede prijs!! Hoe doen jullie dat dan, van alles 2??? En leuk voor je schoonzus! Ik heb weer een veeeeel te lange en drukke werkdag gehad, maar het was wel erg leuk! E. Is naar Ajax, dus thuis in een leeg bed gekropen met mijn nieuwe baby bell elektische kruik en het laptopje. Eerst nog eens proberen het hartje te vinden van de baby! O ja! Had vannacht vreselijk slecht geslapen en wakker gelegen door de opwinding voor de nieuwe babykamer. Ben er helemaal verliefd op en zat in mijn dromen continu te schuiven met meubels haha. Nu the Voice, want kon het gister niet kijken.
vandaag voor het eerst op de grond van ons nieuwe huis gestaan! het was open dag. was wel leuk om te zien waar je komt te wonen! zojuist de eerste bruine afscheiding waargenomen, dus ik denk dat mijn ongesteldheid er weer aan zit te komen. voel me er nu echt rot onder, het was al zo'n *** maand, kat weg, auto kapot enz. Hopelijk is de komende maand weer in ons voordeel.
hier lekker op de bank ik hou van holland kijken, morgen een kraamfeest vindt ik nu wel moeilijk ik wil ook
Hej Femmy, Dat zou wel balen zijn zeg! Als iemand het had verdiend was jij het wel na zo een rotmaand!!